Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 16:19 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Parvuz schreef:
Paar weekjes terug begonnen aan RDR2. Heel sick :worship:
Blij ook dat ik deze na Valhalla ben gaan doen en niet er voor.

Hier hetzelfde! Toen ie uitkwam voor de PS4 heb ik RDR2 al met veel plezier uitgespeeld. Sinds vorige week ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe pc met rtx 3080, dus nu RDR2 helemaal opnieuw spelen met alles op Ultra. Heb nog nooit een spel gezien dat er zo goed uitziet. :drool: :drool:

Ik speel op een PS4 Slim en het ziet er al fantastisch uit haha
Je kan ook gewoon in RDR2 een paar uur spelen zonder uberhaupt een missie te doen en gewoon beetje dwalen en overal kijken. Heel vet gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 16:38 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:

Ik ben ook een groot pokémon fan en moet zeggen dat ik sword/shield vrij weinig aan vond. Laat ze eens een difficulty optie toevoegen, de spellen zijn echt veeeel te makkelijk. En ja ik weet dat het spellen zijn die voor kinderen zijn ontworpen maar nu staat zelf overal bij wat super effective is en wat niet. Er zit niks geen spanning in, ieder deel hetzelfde knip en plak verhaal en geen fatsoenlijke endgame. Ik denk dat het misschien vooral nostalgie is maar kijk naar gold en silver en vooral de remakes van gold en silver: geweldige spellen met een goede endgame (terug naar kanto na de elite 4), veel uitdagender (gym met die tyfus miltank), alle legendarische pokemon tot dan toe in de game, youngster joey met zijn top percentage ratata, de legendarische honden etc. etc. etc. etc.

Gold/Silver was zo'n grote verbetering tov z'n voorganger, zijn andere sequels niet meer bij in de buurt gekomen, zo'n verschil. Weet nog dat we bij Ruby & Sapphire echt aan het zoeken waren van 'Waar is nu de andere regio?' Altijd enorm magere post game content. En ik wil gewoon pokémon in het wild vangen, niet een of andere gare friend safari. X&Y nog gespeeld, veel te makkelijk, al was ik wel blij met de grote variatie en aantallen aan Pokémon op alle routes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 16:47 

Hardtraxx Veteran

Rimworld, wat verslavend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 18:21 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Vind je?
Ik kwam echt heel moeilijk in dat spel, vond 't ook onnodig ingewikkeld. Heb na ongeveer 2 uur een refund aangevraagd. Normaal hou ik best van zulke spellen :x
Banished, Knights & Merchants en Prison Architect heb ik enorm veel gespeeld, zijn wel redelijk vergelijkbare spellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 18:28 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:

Vind je?
Ik kwam echt heel moeilijk in dat spel, vond 't ook onnodig ingewikkeld. Heb na ongeveer 2 uur een refund aangevraagd. Normaal hou ik best van zulke spellen :x
Banished, Knights & Merchants en Prison Architect heb ik enorm veel gespeeld, zijn wel redelijk vergelijkbare spellen.

Ja het is wel een beetje een aftreksel van Banished in een Prison Architect engine en is er veel ondeuidelijk maar mogelijk. Met de nodige mods schijnt het wel duidelijker te maken (al gebruik ik nu alleen de multiplayer mod).

Maar heb er wel wat uurtjes inzitten ondertussen en is het wel een leuke uitdaging.
Banished blijft overigens wel de baas maar word dit niet meer doorontwikkeld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 18:45 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Ik ben ook een groot pokémon fan en moet zeggen dat ik sword/shield vrij weinig aan vond. Laat ze eens een difficulty optie toevoegen, de spellen zijn echt veeeel te makkelijk. En ja ik weet dat het spellen zijn die voor kinderen zijn ontworpen maar nu staat zelf overal bij wat super effective is en wat niet. Er zit niks geen spanning in, ieder deel hetzelfde knip en plak verhaal en geen fatsoenlijke endgame. Ik denk dat het misschien vooral nostalgie is maar kijk naar gold en silver en vooral de remakes van gold en silver: geweldige spellen met een goede endgame (terug naar kanto na de elite 4), veel uitdagender (gym met die tyfus miltank), alle legendarische pokemon tot dan toe in de game, youngster joey met zijn top percentage ratata, de legendarische honden etc. etc. etc. etc.

Helemaal mee eens. Die Pokémon games zijn leuk maar gewoon veel te simpel. Toen je klein was was het nog leuk (ook omdat je toen nog niet alles makkelijk opzocht op het internet) maar tegenwoordig zijn die spellen zo tering makkelijk dat het de moeite niet eens meer waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 20:00 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:

Vind je?

Ja het is wel een beetje een aftreksel van Banished in een Prison Architect engine en is er veel ondeuidelijk maar mogelijk. Met de nodige mods schijnt het wel duidelijker te maken (al gebruik ik nu alleen de multiplayer mod).

Maar heb er wel wat uurtjes inzitten ondertussen en is het wel een leuke uitdaging.
Banished blijft overigens wel de baas maar word dit niet meer doorontwikkeld :(

Nee Banished is idd geweldig maar na een tijdje gaat het spel gewoon vervelen. Je hebt niet echt een doel in dat spel, behalve je voedselvoorziening op peil houden (maar dat is ook gewoon telkens een trucje herhalen).
De mods maken het wel weer leuker (meer mogelijkheden) maar je speelt nog steeds zonder doel. En het feit dat elk gebouw maar op 4 manieren geplaatst kan worden (ipv vrije 360 graden plaatsing) maakt ook dat je het spel ook niet echt gaat spelen om mooie steden te maken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 22:32 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Ken het niet maar klinkt als een kont game. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 23:56 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:

Ken het niet maar klinkt als een kont game. :lol:

Het is maar net wat je wilt zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 10:58 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:

Vind je?

Dan adviseer ik je Oxygen Not Included :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 09:34 

Hardtraxx Veteran

Om 10:00 uur weer F5’en op de Media Markt site voor een Playstation 5 disk edition!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 09:45 

Chroman schreef:
Om 10:00 uur weer F5’en op de Media Markt site voor een Playstation 5 disk edition!

Nice!

Op deze pagina f5en?

https://www.mediamarkt.nl/nl/category/_ ... 66027.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 09:51 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Chroman schreef:

Nice!

Op deze pagina f5en?

https://www.mediamarkt.nl/nl/category/_ ... 66027.html

4 verschillende bundels:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 90683.html

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 90990.html

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 90684.html

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 64768.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 09:53 

Chroman schreef:

Succes :thumbsup: als ik er twee heb verkoop k 'm door als iemand interesse heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 10:47 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Succes :thumbsup: als ik er twee heb verkoop k 'm door als iemand interesse heeft

Hier kan ik met mijn hoofd niet bij, ze zijn zo moeilijk te verkrijgen en dan toch willen doorverkopen..Al doe je het voor de winkelprijs, geef gewoon iemand anders die ook op zijn F5 zit te rammen een kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 10:49 

Hardtraxx Veteran

Nice! Ga proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 10:50 

ErikZ schreef:
Anonymous schreef:

Hier kan ik met mijn hoofd niet bij, ze zijn zo moeilijk te verkrijgen en dan toch willen doorverkopen..Al doe je het voor de winkelprijs, geef gewoon iemand anders die ook op zijn F5 zit te rammen een kans

Ik verkoop hem liever aan mijn vrienden of iemand hier dan al die scalpers online ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 10:51 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Anonymous schreef:

Als ik er 2 zou kunnen bemachtigen zou ik het ook doen, liever aan een vriend (of Hardtraxxer) verkopen, dan aan een random andere persoon. Uiteraard zonder winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:05 

Hardtraxx Veteran

3 weken gelden bij de Media Markt een pre-order voor een disk versie gedaan en afgelopen maandag ontvangen. Kwaliteit is echt mega top en ook echt een verschil in laadsnelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:11 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

10 uur vanavond misschien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:14 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Chroman schreef:

10 uur vanavond misschien? :P

Volgens mij zijn ze alweer op. Ik zat om 09:56 in een afrekenscherm, maar bezorgen kon niet en ophalen bij een winkel, daar waren ze niet op voorraad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:20 

Hardtraxx Veteran

Hyped voor Forspoken na het zien van de trailer gisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:23 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
@joelegberink
jullie doen me gisteren een mail dat vandaag rond 10.00 uur ik op een linkje moest klikken voor de PS5, maar die is al lang en breed weer uitverkocht vóór 10.00 uur... Jammer dat het niet lukt om de voorraad om 10.00 uur erop te zetten.

Citaat:
MediaMarkt NL
@mediamarkt_nl
Als antwoord op
@joelegberink
Hoi! Bedankt voor je bericht en geduld. Ik help je graag verder. Helaas waren ze ook niet beschikbaar, het mailtje was niet van ons! Op de website kan je je aanmelden betreft al het nieuws van de ps5. ^Amak
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:25 

Hardtraxx Veteran

Maar zie nu ook op mediamarkt twitter dat die mail wel van hun was. :lol: Wat is het nou? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 11:32 

Hardtraxx Veteran

2200 PS5's terwijl iedereen zit te klagen, ik geloof er niks van :lol:
Vorige  1 ... 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic