_theon_ schreef:
Wat vinden we van Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl en Legends Arceus?
Ik ben best hyped. Ik heb geen Nintendo DS gehad, dus ik zou ze graag eens willen spelen (op een niet emulator).
Wat voor mij wel echt een kantelpunt is voor het kopen, is welke Pokedex ze gebruiken. De dex van Diamond/Pearl leek echt helemaal nergens op (uit m'n hoofd 3 electric types en 2 fire types waarvan 1 je starter is.. en daarin tegen 33 water types). De Platinum dex is veel beter balanced.
Ik heb nu een kleine 300 uur in mijn Sword save game zitten. Heb alle Pokedexes compleet (incl de uitbreidingen), een volledig perfect 6iv's team (zonder hacks) en een volledig Shiny team van m'n favoriete pokemon. Ga zo nu en dan nog wel eens de battle tower in maar de rek is er voor mij wel uit.
Hoop oprecht dat ze een keer een keuze gaan toevoegen betreft moeilijkheidsgraad. Sword heb ik de verhaallijn gewoon als Nuzzlelock gespeeld om het enigzins moeilijk te houden. De hele verhaallijn wordt je letterlijk voorgekauwd en dat vind ik verschrikkelijk. Daarnaast ben je bijna altijd overleveld (zelfs als je trainer battles skipt) door die exp share, onnodig imo.