Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 13:42 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Lennard95 schreef:
Afbeelding

Met FM21 de CL gewonnen :D

FM is zo'n game die ik maar al te graag eens wil begrijpen.

Inderdaad ja :D
Heb dat heel wat jaren terug gespeeld (ik denk FM16 ofzo) maar ik kreeg 't maar niet voor elkaar fatsoenlijke resultaten te behalen. Vond 't zo'n ingewikkeld spel. Weet niet of FM21 toegankelijker is anders zou k het wel weer eens 'n kans willen geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 14:34 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Lennard95 schreef:
Afbeelding

Netjes, welk jaargang?

Met Ajax 1 keer de finale gehaald, doch verloren :(

Seizoen 3, onderweg ook nog PSG, Barca en United verslagen.
ULTIMO schreef:
Heb dat heel wat jaren terug gespeeld (ik denk FM16 ofzo) maar ik kreeg 't maar niet voor elkaar fatsoenlijke resultaten te behalen. Vond 't zo'n ingewikkeld spel. Weet niet of FM21 toegankelijker is anders zou k het wel weer eens 'n kans willen geven

Tactieken downloaden en zelf aan tweaken wil ook wel eens helpen, bijna niemand gebruikt in het begin een echte eigen tactiek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 17:37 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Tactieken downloaden en zelf aan tweaken wil ook wel eens helpen, bijna niemand gebruikt in het begin een echte eigen tactiek :P

Dit idd, speel sinds FM12 ongeveer en heb nog steeds geen eigen tactiek gemaakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 17:47 

Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
Lennard95 schreef:

Dit idd, speel sinds FM12 ongeveer en heb nog steeds geen eigen tactiek gemaakt :lol:

Mijn enige eigen tactiek was een aanpassing van een strikerless in Fm14, Dat was dus gewoon de match engine slopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 20:10 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
MYTZE schreef:
Lennard95 schreef:

Mijn enige eigen tactiek was een aanpassing van een strikerless in Fm14, Dat was dus gewoon de match engine slopen :lol:

FM14 :loving: Weet ook nog wel dat er in oudere FM games een corner exploit was, goeie tijden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ah, een online tactiek geplukt :P dat verklaart wel een beetje hoe the fuck je met Bozenik in de spits de CL kan winnen.

Ik ga er niet aan beginnen, ben dan bang dat de uitdaging verdwijnt.
Heb zelf een tactiek gemaakt, met de gegenpress speelstijl wat behoorlijk wat kansen oplevert.

Heb nu ook wel een middenveld waarmee de CL te winnen is: Tonali, Moriba en Foden.
Rest van het elftal blijft qua kwaliteit wel een beetje achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 00:15 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Ah, een online tactiek geplukt :P dat verklaart wel een beetje hoe the fuck je met Bozenik in de spits de CL kan winnen.

Ik ga er niet aan beginnen, ben dan bang dat de uitdaging verdwijnt.
Heb zelf een tactiek gemaakt, met de gegenpress speelstijl wat behoorlijk wat kansen oplevert.

Heb nu ook wel een middenveld waarmee de CL te winnen is: Tonali, Moriba en Foden.
Rest van het elftal blijft qua kwaliteit wel een beetje achter.

Ho ho Bozenik is een goeie spits,perfect als complete spits. En dan nog Bergwijn en Sini erachter helpt ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2021 10:50 

Hardtraxx Addict

Football Manager! (L) Echt het spel waar ik ieder jaar het meeste uren in heb zitten.

Ben nog steeds bezig met m'n FM20 save, waarbij ik in 7 jaar Feyenoord 5x kampioen ben geworden, waarvan 1x ongeslagen. :D

In dat laatste jaar een voorhoede van David, Isak en Stengs. In de winter kon ik ze alle 3 verkopen voor in totaal zo'n 220 miljoen. Was moeilijk om te weigeren, maar uiteindelijk zijn ze dat jaar gewoon gebleven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2021 22:55 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Lennard95 schreef:
Afbeelding

Netjes, welk jaargang?

Met Ajax 1 keer de finale gehaald, doch verloren :(

Mijn geduld werd niet lang op de proef gesteld :D

https://pasteboard.co/JMZYFW0.png
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 11:40 

Hardtraxx Veteran

Bij Coolblue komen weer 1600 PS5's binnen. Je kunt nu inschrijven voor de loting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 14:44 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Bij Coolblue komen weer 1600 PS5's binnen. Je kunt nu inschrijven voor de loting.

Thanks voor de tip, heb me ingeschreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 15:02 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Chroman schreef:

Thanks voor de tip, heb me ingeschreven

Alles voor mijn Hardtraxx maten, ik verwacht ook hetzelfde van jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 15:28 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:

Ik heb me niet ingeschreven om jullie meer kans te geven!

Of nou ja, mn iPhone is te oud... maar dat is natuurlijk niet de hoofdreden hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 17:21 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Chroman schreef:

Ik heb me niet ingeschreven om jullie meer kans te geven!

Same!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 14:33 

Hardtraxx Veteran

Wat vinden we van Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl en Legends Arceus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 14:40 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Word er eerlijk gezegd niet warm van. Diamond & Pearl was een leuke game maar vind het verschil niet groot genoeg lijken met de remakes om de moeite waard te zijn nog een keer te spelen.

Legends Arceus klinkt in potentie leuk, maar wat ik tot nu toe gezien hebt lijkt die game al 10 jaar oud. Ziet er echt niet uit.

Dus nee, ben best een fan van de games, maar als dit is waar ze komende jaren naartoe gaan dan sla ik nog even over :x

Heb Pokemon Sword aangeschaft vorig jaar maar die heb ik vgm niet eens over de helft van de verhaallijn gespeeld. Dus misschien uberhaupt de interesse wel verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2021 15:26 

Hardtraxx Veteran

Zware hype voor beide games, maar de aankondiging heeft me niet overtuigd.
Legends game moet echt hard opgepoetst worden qua graphics/gameplay. Idee is wel top.
De gen 4 remakes moeten wel Switch-waardig zijn, wil ik ze kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 10:28 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Heb Pokemon Sword aangeschaft vorig jaar maar die heb ik vgm niet eens over de helft van de verhaallijn gespeeld. Dus misschien uberhaupt de interesse wel verloren.

Zonde man! Ik heb paar weken terug beide DLC's gekocht. Zijn ook echt de moeite waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 12:17 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:

Ik ben best hyped. Ik heb geen Nintendo DS gehad, dus ik zou ze graag eens willen spelen (op een niet emulator).
Wat voor mij wel echt een kantelpunt is voor het kopen, is welke Pokedex ze gebruiken. De dex van Diamond/Pearl leek echt helemaal nergens op (uit m'n hoofd 3 electric types en 2 fire types waarvan 1 je starter is.. en daarin tegen 33 water types). De Platinum dex is veel beter balanced.

Ik heb nu een kleine 300 uur in mijn Sword save game zitten. Heb alle Pokedexes compleet (incl de uitbreidingen), een volledig perfect 6iv's team (zonder hacks) en een volledig Shiny team van m'n favoriete pokemon. Ga zo nu en dan nog wel eens de battle tower in maar de rek is er voor mij wel uit.

Hoop oprecht dat ze een keer een keuze gaan toevoegen betreft moeilijkheidsgraad. Sword heb ik de verhaallijn gewoon als Nuzzlelock gespeeld om het enigzins moeilijk te houden. De hele verhaallijn wordt je letterlijk voorgekauwd en dat vind ik verschrikkelijk. Daarnaast ben je bijna altijd overleveld (zelfs als je trainer battles skipt) door die exp share, onnodig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:24 

Hardtraxx Veteran

Dan ben ik wel een casual want ik heb echt geen zin in die grind om je pokemons een voor een te levelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:25 

Kraak... Piep...

Valheim is de shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:29 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Valheim is de shit.

Ik wil hem nog halen want ik hoor er echt super goede dingen over.
Maar heb bij dit soort games vaak dat je uiteindelijk niet echt meer iets te doen hebt wat je al niet hebt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 16:50 

Kraak... Piep...

Heb nu 22 uur in Valheim en ben maar net voorbij het eerste gedeelte. Als je met vrienden speelt haal je er tig keer meer plezier uit. Maar tot nu toe ben ik enorm verrast hoeveel variatie en lol je haalt uit een spel van 1 GB. Het lijkt in het begin ook makkelijk maar al snel wordt het best nog wel een pittig survival spel (qua mobs).

Ik vind het het geld tot nu toe meer dan waard, en net als met Minecraft gaat de developer updates blijven uitbrengen. Het is nog maar in beta (of alpha geen idee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 17:46 

Hardtraxx Veteran

StanDuif schreef:
_theon_ schreef:

Ik ben best hyped. Ik heb geen Nintendo DS gehad, dus ik zou ze graag eens willen spelen (op een niet emulator).
Wat voor mij wel echt een kantelpunt is voor het kopen, is welke Pokédex ze gebruiken. De dex van Diamond/Pearl leek echt helemaal nergens op (uit m'n hoofd 3 electric types en 2 fire types waarvan 1 je starter is.. en daarin tegen 33 water types). De Platinum dex is veel beter balanced.

Ik hoop dat ze wel wat quality of life punten toevoegen inderdaad. Op zich kan je zonder een fire type wel prima door het spel heen komen. Ik bedoel meer dingen als optionele exp share, wisselen vanuit box en party waar je ook bent ipv alleen in een Pokémon center en het verhaal/de content vergelijkbaar met (of meer dan) Platinum. Voor de rest vind ik de artstyle wel prima want ik heb best wel wat nostalgische gevoelens richting de originele versies.

Legends Arceus ben ik voorzichtig positief over. Het zag er niet denderend uit maar het is een stap in de goede richting en dat is voor Pokémon al heel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 17:49 

Hardtraxx Veteran

Ja maar straks 60 piek neertellen voor een "stap in de goede richting" dat heb ik met Sword & Shield al gedaan. :lol:

Nee dan stof ik liever Zelda wel weer voor de 10e keer af om weer eens een paar uur te spelen.
Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic