Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het toch bijzonder dat er zoveel bugs nog in een spel kunnen zitten... Ik wacht gewoon af tot dat ik de PS5 heb en ga dan pas Cyberpunk halen. Hoop dat dan alle bugs eruit zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik vind het toch bijzonder dat er zoveel bugs nog in een spel kunnen zitten... Ik wacht gewoon af tot dat ik de PS5 heb en ga dan pas Cyberpunk halen. Hoop dat dan alle bugs eruit zijn.


https://www.cyberpunk.net/en/news/37298/our-commitment

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon nette oplossing dan toch? Zeker met die DLC's erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het toont in ieder geval wel aan dat het pas een redelijk afgewerkt product gaat zijn in de 2e helft van 2021/begin 2022.

Gratis DLC deden ze ook bij The Witcher en zat voor Cyberpunk ook al in hun planning, als ik het goed heb. Niet iets wat ze doen als goedmakertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eergisteren het verhaal van God Of War uitgespeeld op de PS4, ontzettend goede game, beste die ik heb gespeeld in enige tijd! Nu de optional content nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2021 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Eergisteren het verhaal van God Of War uitgespeeld op de PS4, ontzettend goede game, beste die ik heb gespeeld in enige tijd! Nu de optional content nog.


Na 5 van de 9 Valkeries ben ik gestopt, net op tijd voordat ik al mijn controllers kapot zou gooien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2021 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ja die heb ik ook gelaten voor wat het was :lol: dat soort gameplay is toch meer geschikt voor een Dark Souls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb momenteel 7 van de 9 Valkeries uitgespeeld. Moet enkel nog Niflheim volledig met dan de Valkerie waarschijnlijk aan het einde. Zijn inderdaad pittige bosses, maar wel leuk om te doen. Beetje puzzelen hoe je ze het handigste aan kan pakken. Speel hem op medium difficulty trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh man een game pc kopen in de lockdown samen met mijn vriendin is echt de beste beslissing ooit geweest. Afgelopen weekend met een paar man The Forest uitgespeeld. Wat een tering vette game is dat zeg. Gisteren begonnen met Destiny 2 en op aanraden van een maat direct Borderlands gehaald want dat moest ik dan wel helemaaaal geweldig vinden. De verlanglijst met wat ik nog moet spelen groeit met de dag :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelf afgelopen weekend Minecraft maar weer eens aangeslingerd. Heb een servertje gemaakt waar we nu met een man of 7 survival op aan het doen zijn. Bevalt echt weer een stuk beter dan ik had gedacht! Hosting kost geen drol meer (server kost nu maar 3.50 per maand) en mijn to-do lijst is langzaam steeds verder aan het groeien. Continu bezig met zaken automatiseren of nieuwe dingen ontdekken of bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
oh man een game pc kopen in de lockdown samen met mijn vriendin is echt de beste beslissing ooit geweest. Afgelopen weekend met een paar man The Forest uitgespeeld. Wat een tering vette game is dat zeg. Gisteren begonnen met Destiny 2 en op aanraden van een maat direct Borderlands gehaald want dat moest ik dan wel helemaaaal geweldig vinden. De verlanglijst met wat ik nog moet spelen groeit met de dag :$

Staan alle Bioshock games er ook op?


Heb Fifa 21 gekocht, omdat 'ie nog maar 30eu is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 15:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Neen helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
RomanAnthony schreef:
Heb er nu ongeveer 10 uur in zitten en ik ben blij dat ik even vol heb gehouden! Aanradertje. Ben ook erg benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Ben nu vooral gewoon lekker door die wereld aan het banjeren en een beetje vechten met alles wat ik zie. Sidequest hier en daar. Totaal nog geen mainquests gedaan eigenlijk op het nieuwe eiland. Game is trouwens nog heel januari gratis te downloaden als PS plus member.


Is inderdaad een aanrader maar een erg lange zit, verhaal is erg goed.

Ben zelf bezig met de andere gratis game van PSN+ Shadow of the Tomb Raider, is precies dezelfde gameplay als de vorige 2 maar speelt zo onwijs lekker weg :thumbsup:


Net klaar met Shadow of the Tomb Raider, net op tijd voor de PS5 die morgen komt :loving:

Hele vette game, toffer dan de voorganger imo doordat de nadruk meer lag op exploren/raiden dan combat.
Tevens grafisch af en toe weggeblazen, en dat kort na spelen TLOU2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2021 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
oh man een game pc kopen in de lockdown samen met mijn vriendin is echt de beste beslissing ooit geweest. Afgelopen weekend met een paar man The Forest uitgespeeld. Wat een tering vette game is dat zeg. Gisteren begonnen met Destiny 2 en op aanraden van een maat direct Borderlands gehaald want dat moest ik dan wel helemaaaal geweldig vinden. De verlanglijst met wat ik nog moet spelen groeit met de dag :$


Borderlands :worship: heerlijke games zijn dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net klaar met Ryse: Son of Rome. Rustig de tijd genomen en alsnog in minder dan 8 uur klaar. De controls zijn wel een beetje raar in het begin (met controller gespeeld) maar dat went wel. Het verhaal was vermakelijk, zeker op het einde wanneer alles samen begint te komen. Niet geschiedkundig correct maar dat zorgt wel voor een leuker verhaal.

Aanrader om het een keertje tijdens de sale te kopen en in een weekendje uit te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren ben ik begonnen aan The Medium. Ik vind het een erg interessant concept dat inderdaad de psyche weet te triggeren. Hier en daar wat macabere dingen en schrikmomenten.

Al ben ik wel benieuwd hoelang dit ga spelen. Tot zover is het aardig een moderne point and click game wat zich cinematisch geeft opgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
oh man een game pc kopen in de lockdown samen met mijn vriendin is echt de beste beslissing ooit geweest. Afgelopen weekend met een paar man The Forest uitgespeeld. Wat een tering vette game is dat zeg. Gisteren begonnen met Destiny 2 en op aanraden van een maat direct Borderlands gehaald want dat moest ik dan wel helemaaaal geweldig vinden. De verlanglijst met wat ik nog moet spelen groeit met de dag :$


The Division 1 & 2 zijn ook aanraders :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2021 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Green Hell maar weer eens opgestart nu er dingen aan zijn toegevoegd. Wat een rollercoaster aan emoties :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Met FM21 de CL gewonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Afbeelding

Met FM21 de CL gewonnen :D

FM is zo'n game die ik maar al te graag eens wil begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Afbeelding

Met FM21 de CL gewonnen :D


Netjes, welk jaargang?

Met Ajax 1 keer de finale gehaald, doch verloren :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Lennard95 schreef:
FM21


Netjes, welk jaargang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2021 21:39 
 
Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Firetrap schreef:
Lennard95 schreef:
FM21


Netjes, welk jaargang?

Denk dat ie het jaar waarin hij de CL gehaald heeft bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2021 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Juist -.-
Vorige  1 ... 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic