Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2021 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Spobbertiet schreef:
Nuracore schreef:
Bij Coolblue kan jij je inschrijven om geloot te worden voor de Xbox Series X. Ze hebben er 150/200 op voorraad.
https://www.coolblue.nl/advies/schrijf- ... XEtZdJqyRR

Nice ik ga ervoor

Ben helaas niet ingeloot :(

Ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2021 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Ben helaas niet ingeloot :(

Ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nu compleet verslaafd aan Warzone maar heb nog nooit gewonnen. Wat een noob ben ik ook. :lol:
Toch wel verslavend. Een kill daar voelt als een hele prestatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist stadshuis 13 bij Clash of Clans en wat progressie gemaakt bij OldSchool Runescape :P
Nog meer mensen die CoC of OSRS spelen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zojuist stadshuis 13 bij Clash of Clans en wat progressie gemaakt bij OldSchool Runescape :P
Nog meer mensen die CoC of OSRS spelen? :)

Allebei mee gestopt. CoC al een jaar of 2 geleden, voornamelijk omdat ik geen leuke dorpen vond om aan te vallen. De enige dorpen die rendabel waren waren zo goed verdedigd dat ik er niet in kwam.

OSRS ook mee gestopt vanwege het feit dat het teveel grinden is, terwijl het spel in de bassis echt wel tof is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2021 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Ben nu compleet verslaafd aan Warzone maar heb nog nooit gewonnen. Wat een noob ben ik ook. :lol:
Toch wel verslavend. Een kill daar voelt als een hele prestatie.


Eergisteren eerste solo win pas gehaald :lol: had niet eens door dat er nog zo weinig over waren.

Vandaag gebeld door Gamemania, PS5 wordt in week 4 aan deur gebracht :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
ULTIMO schreef:
Ben nu compleet verslaafd aan Warzone maar heb nog nooit gewonnen. Wat een noob ben ik ook. :lol:
Toch wel verslavend. Een kill daar voelt als een hele prestatie.


Eergisteren eerste solo win pas gehaald :lol: had niet eens door dat er nog zo weinig over waren.

Vandaag gebeld door Gamemania, PS5 wordt in week 4 aan deur gebracht :loving:

Ja mijn hoogste is 2e (duos). Had toen ook totaal niet door dat er zo weinig over waren. Ik ging mn maatje reviven omdat ik dacht dat dat wel handig zou zijn voor als we ver zouden komen. Mja, toen werd ik afgeschoten door de laatst levende. Nog nooit zo hard lopen vloeken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flink investeren in de Kilo voor afstand, MAC10 voor short distance en DMR voor afstand.
Tis net wat je fijn vind maar dat zijn de META wapens nu. Heb nog niet gespeeld na de nerf van gisteren.

PS. kan je wel wat strategieën delen als je wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nieuwe PS Plus game Greedfall gisteren gedownload. Eerste twee uurtjes in zitten, maar voelt allemaal nog een beetje houterig aan. Ik ga het wel rustig een kans geven, want het is héél lang geleden dat ik weer eens een volwaardige game heb gespeeld. Krijgt ook hoge cijfers op verschillende gamesites, dus zal vast wel goedkomen.


Heb er nu ongeveer 10 uur in zitten en ik ben blij dat ik even vol heb gehouden! Aanradertje. Ben ook erg benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Ben nu vooral gewoon lekker door die wereld aan het banjeren en een beetje vechten met alles wat ik zie. Sidequest hier en daar. Totaal nog geen mainquests gedaan eigenlijk op het nieuwe eiland. Game is trouwens nog heel januari gratis te downloaden als PS plus member.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Vandaag gebeld door Gamemania, PS5 wordt in week 4 aan deur gebracht :loving:


Wanneer ge(pre)orderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Heb er nu ongeveer 10 uur in zitten en ik ben blij dat ik even vol heb gehouden! Aanradertje. Ben ook erg benieuwd waar het verhaal naartoe gaat. Ben nu vooral gewoon lekker door die wereld aan het banjeren en een beetje vechten met alles wat ik zie. Sidequest hier en daar. Totaal nog geen mainquests gedaan eigenlijk op het nieuwe eiland. Game is trouwens nog heel januari gratis te downloaden als PS plus member.


Is inderdaad een aanrader maar een erg lange zit, verhaal is erg goed.

Ben zelf bezig met de andere gratis game van PSN+ Shadow of the Tomb Raider, is precies dezelfde gameplay als de vorige 2 maar speelt zo onwijs lekker weg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Flink investeren in de Kilo voor afstand, MAC10 voor short distance en DMR voor afstand.
Tis net wat je fijn vind maar dat zijn de META wapens nu. Heb nog niet gespeeld na de nerf van gisteren.

PS. kan je wel wat strategieën delen als je wilt

Kilo valt inmiddels wat tegen. Heeft bij de start van de nieuwe season een nerf gehad waardoor je ipv 11 nu 14 schoten op lange ranges nodig hebt. Time to kill is hierdoor momenteel het hoogst van alle assault rifles. De Grau is dan een betere optie als je echt op zoek bent naar een AR met weinig tot geen recoil. Gebruik zelf het liefst de Amax. Was altijd al enorm sterk, je moet alleen de recoil een beetje kunnen controleren. DMR sinds de nerf niet geprobeerd, maar volgens mij is die inderdaad nog prima bruikbaar. Een AR (FFAR, RAM-7, M4) met een sniper is ook wel een optie. Zeker aangezien een aantal scopes van Cold War wapens momenteel gebugd zijn en geen scope glint hebben.. Wat betreft SMGs is de Mac-10 idd nog een goede optie. De MP5 uit MW is ook nog altijd ongelofelijk sterk, en volgens mij is de CW variant ook een goed alternatief.

Ben zelf overigens wel een beetje klaar met Warzone momenteel. Gebruikte sinds een paar weken een tooltje waarmee je statistieken van andere spelers kan zien, blijkt dat er gemiddeld in iedere pot wel een suspected cheater zit. Heb zelfs potjes gehad met drie mensen met een k/d van boven de 10 en een headshot percentage van 75%. Ter vergelijking, de absolute pro's zitten zo rond de 6~6.5 k/d en 35% headshots. In plaats van dat ze dan een fatsoenlijke anticheat regelen en dit soort overduidelijke cheaters uit het spel gooien passen ze doodleuk de privacy settings van alle spelers aan zodat dit tooltje niet meer werkt. Nu kun je dus niet meer zien of er cheaters in de game zitten en de game op voorhand leaven. Alle cheaters plus de vele bugs sinds de CW integratie hebben voor mij de lol er in ieder geval wel redelijk uitgehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor inderdaad goede dingen over de Grau maar verschillen de originele AR's niet heel veel van elkaar. De Grau is net iets meer mobiel maar levert in op afstand en accuratie terwijl ik dat juist zoek in ARs en daarom is de Kilo voor mij perfect. Voor close-combat heb ik dan weer een SMG (late game) en gebruik ik of de Mac10 (nog niet volledig geleveled) of de MP5. MP5 blijft toch wel een genot maar hoor ook hele goede dingen over de MP7 vanaf hip-fire.

Heb zelf deze Kilo setup en die blaast nogsteeds een hoop mensen omver.
Kilo:
Monolithic Suppressor, 19.8" Barrel, VLK Optic, Commando Foregrip, 60 Round Mag.

MP5:
Monolithic Integral Suppressor, 5mw Laser, FTAC Collapsible, Merc Foregrip, 45 Round Mag.

Vind ondanks dat de DMR ontzettend fijn is het wel een vervelend wapen mede dankzij de makkelijke counters.
Maarja, zolang iedereen de nieuwe META gebruikt, gebruik ik die ook (zoveel mogelijk tenminste). Al is het wel vervelend dat je 10x scopes op DMRs kan zetten en het nog steeds een soort van Sniper functioneert zonder de lensflare....

Het aantal cheaters is wel hoog inderdaad net zoals de exploit abusers zoals die stim-pack bug en destijds de Juggernaut bug (thank fuck dat die er uit zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan echt totaal niet overweg met die DMR, maar heb 'm ook nog niet helemaal geleveld dus misschien dat ik de juiste mods nog niet heb ervoor.

Mac10 is leuk maar alleen voor heel dichtbij. Op middelafstand raak je niets met dat ding (althans ik niet :lol: )
M'n favo loadout is nu Stoner + Bullfrog of Kilo + Bullfrog (bullfrog heeft een magazijn met 85 kogels, dat schiet wel op).

Ben nu in Cold War dus de Mac10, DMR en Diamatti aan het levelen (die laatste doet het lekker als akimbo).

Grau is idd ook wel een fijn wapen, maar de Kilo met 100 kogelmagazijn wint het op ammo capaciteit.

Oja, die strategieën ben ik wel in geinteresseerd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal het even in een nutshell doen want geen spel is hetzelfde dus je bent continue je strategie aan het aanpassen maar mijn basic is dit. Communicatie is key. Dus wees duidelijk wat je ziet, waar je heen gaat, hoeveel personen etc en gebruik veel je pings om dingen aan te duiden. Live pings voor daadwerkelijk het tracken van je vijanden en normale pings voor richtingen (dus 'ongeveer'). Communiceer ook goed of je iemand hebt gebroken (dus als de vijand geen armor meer heeft) zodat je de team kan pushen. De meeste houden zich dan stil om zich te platen.

Zorg dat je minimaal met zijn tweeën in elkaars buurt blijft voor het geval je down gaat.

In het begin van de game zo snel mogelijk geld verzamelen door missies te doen en te looten zodat je direct een loadout kan kopen. De makkelijkste zijn scavs en bounties. Verdeel je geld over je buddies zodat als iemand doodgaat je niet je hele schatkamer kwijt bent en bespreek met elkaar wie welke klasse gaat doen. Overall is 1 sniper voldoende met twee afstand/mids (zij het AR of DMRs) en/of 1x shotty voor de push.

Laat daarna je hele team een selfie halen (self-revive)

Je hoeft nog niet te gaan voor ghost (afhankelijk van je speelstijl). Mijn speelstijl is wat aggresief dus ik jaag echt op mensen. Daarom haal ik ook zovaak mogelijk UAV tot aan de mid/endgame (daarna heeft voornamelijk het grootste gros Ghost en zie je ze niet meer op de UAV).

Ik houd persoonlijk altijd in het begin een Sniper met SMG of AR. Welke perks je gebruikt is persoonlijk maar Tracker en Ghost zijn voornamelijk de must voor mij. Tijdens de mid-game wissel ik van loadout zodat ik Ghost heb. Al met al wissel ik twee keer van loadout per game, dus creeer je loadouts strategisch.

Tegen de mid-game/end-game zorg dat je iets van cluster strikes haalt of wat dan ook zodat je mensen kan drijven of op daken snel kan clusteren door ze te pushen. Zorg gewoon altijd dat je wat achter de hand hebt.

Kijk ook altijd goed naar de cirkel. Ik rouleer altijd rechts of linksom op grens (afhankelijk wat de beste positie bied) en push voornamelijk teams die dan nog naar de cirkel toe moeten of al op de grens zitten. Maar ga nooit recht door zee om naar het midden punt te gaan. Zo laat jij je te makkelijk omcirkelen en moet je met te veel kanten rekening houden. Zorg echt tijdens de mid/endgame dat je de gas in je rug hebt zodat je niet achterom hoeft te kijken.

Wees ook niet bang om schoten te vuren. Ik zie vaak mensen twijfelen omdat ze niet gespot willen worden of bang zijn dood te gaan. Wees bewust van je omgeving en schiet gewoon als je denkt dat het kan al zijn het een paar schoten. Je komt ze hoe dan ook nog een keer tegen en hoe meer schade ze hebben opgelopen hoe makkelijker het voor jou of een ander is om ze neer te halen. Maak het ze zo moeilijk mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Star Wars Battlefront 2 nu gratis op Epic Games, al ff gespeeld en bevalt wel.

Daarvoor Sniper Elite 4 gespeeld, ook héél vet :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

FFAR + KAR98k is momenteel wel echt een chille class setup vind ik. CR-56 AMAX, Mac10 en MP5 doen het ook nog steeds prima. Wel blij dat de DMR inmiddels generfed is. Een week of 2 terug werd je aan alle kanten kapot geschoten door mensen met DMR.

Overigens vind ik M4 / M13 / Grau betere alternatieven voor de Kilo (sinds de nerf). Zeker voor de M13 is er een prima no recoil setup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
bericht

Top man :thumbsup: :thumbsup:

Eigenlijk doe ik het meeste al wel als ik het zo lees. Alleen het zogenaamde 'cirkelen' doe ik niet, ik loop meestal in een rechte lijn naar de safezone. Misschien een goede om eens te proberen. :)

Uberhout schreef:
FFAR + KAR98k is momenteel wel echt een chille class setup vind ik. CR-56 AMAX, Mac10 en MP5 doen het ook nog steeds prima. Wel blij dat de DMR inmiddels generfed is. Een week of 2 terug werd je aan alle kanten kapot geschoten door mensen met DMR.

Overigens vind ik M4 / M13 / Grau betere alternatieven voor de Kilo (sinds de nerf). Zeker voor de M13 is er een prima no recoil setup.


Ik heb de FFAR een paar keer geprobeerd maar dat ding heeft echt een gigantische recoil. Of zijn daar ook norecoil setups voor?

Snipen ben ik slecht in, dat doe ik eigenlijk nooit. Gebruik ze alleen om de omgeving een beetje te verkennen maar dan zit je weer met de scope flare wat niet handig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met de FFAR moet je leren schieten. Maar probeer het eens met de Field Agent Grip om de recoil wat te verbeteren. Maar het blijft voor lange afstand schoten een kut wapen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Firetrap schreef:
Vandaag gebeld door Gamemania, PS5 wordt in week 4 aan deur gebracht :loving:


Wanneer ge(pre)orderd?


Mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Met de FFAR moet je leren schieten. Maar probeer het eens met de Field Agent Grip om de recoil wat te verbeteren. Maar het blijft voor lange afstand schoten een kut wapen imo

Ja precies, de Kilo en Grau zijn veel stabieler wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2021 00:45 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Met de FFAR moet je leren schieten. Maar probeer het eens met de Field Agent Grip om de recoil wat te verbeteren. Maar het blijft voor lange afstand schoten een kut wapen imo

Ja precies, de Kilo en Grau zijn veel stabieler wat dat betreft.


Klopt, FFAR is ook meer voor short/medium range, maar daarom een goede combi met de Kar (mid/long range).
Voor mid/long range rifles heb je M4 / M13 / Grau / Kilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2021 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren BioShock Infinite: Burial at Sea ep. 2 uitgespeeld en nu dus volledig klaar met de BioShock reeks. :(

Ook hier weer wat mindfucks maar wel grappig om te zien dat op het einde de cirkel weer rond is. De gameplay van Burial at Sea ep. 2 vond ik wel wat minder qua gameplay. Ik ga liever al knallend door de levels ipv ongezien te blijven.

Nu nog wat "timeline" video's aan het bekijken omdat ik merk dat er hier en daar wel wat dingen aan mij voorbij zijn gegaan.


Volgende game wordt Ryse: Son of Rome. Gewoon beetje hack 'n slash, heb het wel nodig na de verplichte stealth gameplay in Burial at Sea ep. 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2021 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Overall is 1 sniper voldoende met twee afstand/mids (zij het AR of DMRs) en/of 1x shotty voor de push.

...

Welke perks je gebruikt is persoonlijk maar Tracker en Ghost zijn voornamelijk de must voor mij. Tijdens de mid-game wissel ik van loadout zodat ik Ghost heb. Al met al wissel ik twee keer van loadout per game, dus creeer je loadouts strategisch.

...

Kijk ook altijd goed naar de cirkel. Ik rouleer altijd rechts of linksom op grens (afhankelijk wat de beste positie bied) en push voornamelijk teams die dan nog naar de cirkel toe moeten of al op de grens zitten. Maar ga nooit recht door zee om naar het midden punt te gaan. Zo laat jij je te makkelijk omcirkelen en moet je met te veel kanten rekening houden. Zorg echt tijdens de mid/endgame dat je de gas in je rug hebt zodat je niet achterom hoeft te kijken.


Ben het in grote lijnen wel met je verhaal eens, paar dingetjes die ik net anders zie. In de huidige meta is een shotgun mijns inziens nooit je beste optie. R9-0 met Dragon's Breath was eerder zeer sterk, maar dat is een tijdje geleden generfed. Momenteel heb ik in als ik AR met een close range wapen ga altijd een Mac-10 of MP5 (CW).

Voor wat betreft perks is tracker wel oké, maar heeft Amped imo meer waarde. Het is echt super nuttig om als je bijvoorbeeld gepushed wordt of zelf wilt pushen snel naar een smg kan switchen, of als je iemand ziet rennen snel je sniper of AR kan pakken voordat ze uit het zicht zijn. Als je amped eenmaal gebruikt kun je niet meer zonder. Heb ook het idee dat ik over het algemeen wel weet waar m'n tegenstander is, doordat de meeste mensen relatief voorspelbaar zijn in hoe ze lopen en omdat je ze vaak gewoon kunt horen.

Wat betreft rotations vind ik het juist prettig om al vroeg het midden van de cirkel te kunnen pakken. Ik begin het liefst buiten de cirkel (dus bijv bij een cirkel in de onderste helft droppen op Quarry als daar een buy is) om vervolgens in één keer (vaak met voertuig) door te gaan naar een sterke plek richting het midden van de cirkel. Zie liever een team aankomen dat ik dan kan pakken terwijl zij mijn kant op moeten pushen, dan dat ik zelf de push moet maken. Bij de rand hangen kan natuurlijk ook prima, als je je er maar van bewust bent dat dit vaak is waar de actie is en je dus rekening moet houden met mensen die komen pushen of de third party willen pakken. Enige wat je écht nooit moet doen in je rotation is heel laat nog de cirkel ingaan door bijvoorbeeld met het gas mee te lopen, dat is echt vragen om problemen.

ULTIMO schreef:
Ik heb de FFAR een paar keer geprobeerd maar dat ding heeft echt een gigantische recoil. Of zijn daar ook norecoil setups voor?

Wat de FFAR een lastiger wapen maakt is dat de recoil in een soort S gaat. Je moet daar inderdaad wel voor compenseren met je attachments. Wat je erop moet zetten kun je het beste opzoeken op Youtube (JGOD en TrueGameData zijn over het algemeen de beste bronnen voor dat soort info). De meeste attachments doen momenteel niet wat er in game aangegeven staat, dus je bent nogal aangewezen op externe websites of eigen testwerk als je een wapen zo optimaal mogelijk wil bouwen. Run hem zelf in ieder geval met Agency Supressor, Bruiser Grip, Task Force Barrrel, 50 Round Fast Mag en SAS Combat Stock en vind de recoil over het algemeen prima te doen.

Voor wat betreft snipen heb ik gisteren trouwens de LW3 geleveled, dat ding is echt enorm smerig. Heb er één van de laatste scopes op zitten (x6), deze geeft geen glint. Kan daardoor in alle rust ingescoped ergens heen kijken zonder dat iemand er iets van ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oof dit is pijnlijk.

Vorige  1 ... 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic