Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Heb Hollow Knight zelf nooit gespeeld (art style houdt me tegen), maar heb wel eens vernomen dat dat een vrij moeilijke game is idd. Moet zeggen dat ik vooral qua puzzel element er soms niet uit kwam. De boss fights etc. waren over het algemeen prima te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen dagen weer Fall Guys aan het grinden tot max level in het nieuwe seizoen. Als afwisseling start ik Euro Truck Simulator 2 af en toe op om een ritje te doen voor het kerstevenement. Lekker met de truck rijden, muziekje aan en chillen. Klinkt misschien dom maar ik vind het echt heerlijk :D

Irritatiemomentje: ik was iets te veel aan het chillen en de bocht te hard genomen toen ik in de stad aankwam waar ik moest zijn. Resultaat: vrachtwagen gekanteld, lading kwijt en dus een half uur gereden voor niets want de opdracht is mislukt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Heb Hollow Knight zelf nooit gespeeld (art style houdt me tegen)


Ik zou hem aanraden. Nu kan ik die melancholische art juist wel waarderen, maar qua gameplay zit hij steengoed in elkaar. Hij heeft iets minder focus op platforming en wat meer op de (strakke) combat, maar ik vond hem nog net wat beter en replayable dan Ori.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2020 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het platformen bij Ori juist leuker dan de combat (ben over het algemeen ook niet zo van strakke combat). Ben benieuwd of het wat voor mij is. Zit gelukkig ook bij de Game Pass, dus proberen kan geen kwaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Irritatiemomentje: ik was iets te veel aan het chillen en de bocht te hard genomen toen ik in de stad aankwam waar ik moest zijn. Resultaat: vrachtwagen gekanteld, lading kwijt en dus een half uur gereden voor niets want de opdracht is mislukt. xd


Gisteren dus weer van dit. Een rit van 2800km. Veel langere ritten zijn er niet wanneer je enkel de base game hebt (zonder map DLC's). Natuurlijk kantel ik met nog 400km te gaan. 1,5 à 2 uur voor niets gereden >.<

Gisteren max rank gehaald in Fall Guys S3. 22,5 uur op een week tijd. xd
Vandaag eindelijk aan BioShock 2 Remastered DLC, Minerva's Den, toegekomen en uitgespeeld (+-5 uur). Dat is echt een vette DLC en op het einde weer meters kippenvel :worship:

Morgen maar eens beginnen met BioShock Infinite, de laatse in het BioShock rijtje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Die Oculus Quest 2 is echt een gaaf ding :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Veel langere ritten zijn er niet wanneer je enkel de base game hebt (zonder map DLC's).


ProMods is gratis (of een klein bedrag als je een snelle download wil). Vind ik sowieso een enorm goede upgrade van het spel. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 02:37 
 
Hardtraxx Crew

ULTIMO schreef:
Grim schreef:
Veel langere ritten zijn er niet wanneer je enkel de base game hebt (zonder map DLC's).


ProMods is gratis (of een klein bedrag als je een snelle download wil). Vind ik sowieso een enorm goede upgrade van het spel. :thumbup:

Voor ProMods heb je de DLC's nodig tho :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Grim schreef:
Irritatiemomentje: ik was iets te veel aan het chillen en de bocht te hard genomen toen ik in de stad aankwam waar ik moest zijn. Resultaat: vrachtwagen gekanteld, lading kwijt en dus een half uur gereden voor niets want de opdracht is mislukt. xd


Gisteren dus weer van dit. Een rit van 2800km. Veel langere ritten zijn er niet wanneer je enkel de base game hebt (zonder map DLC's). Natuurlijk kantel ik met nog 400km te gaan. 1,5 à 2 uur voor niets gereden >.<


Anders gewoon vluchtstrook pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Anders gewoon vluchtstrook pakken.


Ik gebruik vaak genoeg het volledige wegdek. Helaas heb je in bepaalde bochten niet die plaatst of maak je een verkeerde inschatting en ga je te hard. Die verkeerde inschatting is iets wat velen hier ook al meermaals in het echt hebben meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Lennard95 schreef:
Anders gewoon vluchtstrook pakken.


Ik gebruik vaak genoeg het volledige wegdek. Helaas heb je in bepaalde bochten niet die plaatst of maak je een verkeerde inschatting en ga je te hard. Die verkeerde inschatting is iets wat velen hier ook al meermaals in het echt hebben meegemaakt.


Kan altijd erger, een maat van mij heeft moeite met tolpoorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Uberhout schreef:
Heb Hollow Knight zelf nooit gespeeld (art style houdt me tegen)


Ik zou hem aanraden. Nu kan ik die melancholische art juist wel waarderen, maar qua gameplay zit hij steengoed in elkaar. Hij heeft iets minder focus op platforming en wat meer op de (strakke) combat, maar ik vond hem nog net wat beter en replayable dan Ori.

Ik raad hem ook aan. Niet alleen vanwege de gameplay maar ook vanwege het verkennen van de wereld. Je wordt echt beloond voor elk hoekje van de map verkennen. Enige minpunten die ik me kan bedenken zijn dat voor de meeste bosses geen checkpoints zijn en de moeilijkheidsgraad. Waarvan dat laatste zeer subjectief is want sommige zullen het makkelijker vinden dan anderen. Persoonlijk heb ik best wel wat bosses gegoogled omdat ik het na 10x proberen zat was. Daarna zit er alsnog wel wat uitdaging in de opgezochte strategieën goed uitvoeren. Maar ik kan me voorstellen dat het afschrikt of dat je de game op een gegeven moment laat liggen

Het valt echter in het niet tegen de sterke punten van Hollow Knight dus ik zou iedereen aanraden om hem in ieder geval te proberen. De prijs is het punt ook niet want voor €15-20(?) krijg je makkelijk 40+ uur aan content terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vond beide Ori games echt top.


Oeh moet mezelf echt tegenhouden om die te spelen ja. Heb nu een scherm van mijn werk bij mijn pc maar dat is een simpel full-hd 60fps TN paneel. Voor mijn verjaardag een 144z IPS halen. Dan is ori spelen het eerste wat ik doe!

(mochten er mensen tips hebben voor een ander scherm voor max ~€200 hoor ik het graag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n ouders hebben thuis een heleboel troep uitgezocht. O.a. de Playstation 1 en de Gamecube kwamen nog naar boven. Ben nu volle bak Mario Kart en Super Smash Bros aan het spelen op de GC. :cool:
Er moet trouwens nog ergens een Super Nintendo rondzwerven. Daar ben ik ook wel benieuwd naar. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Coolblue kan jij je inschrijven om geloot te worden voor de Xbox Series X. Ze hebben er 150/200 op voorraad.
https://www.coolblue.nl/advies/schrijf- ... XEtZdJqyRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Bij Coolblue kan jij je inschrijven om geloot te worden voor de Xbox Series X. Ze hebben er 150/200 op voorraad.
https://www.coolblue.nl/advies/schrijf- ... XEtZdJqyRR

Nice ik ga ervoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren BioShock Infinite uitgespeeld. Poh, weer meermaals meters kippenvel in het laatste half uurtje. In het weekend maar eens beginnen aan de Burial at Sea DLC.

Hoe ongelofelijk vet is deze hele BioShock serie geweest. Had al vaak gezien dat het in de categorie zit van dingen die je weer wilt meemaken zonder dat je er iets van kent. Daarom ook rustig mijn tijd genomen om alles te verkennen en bewust tot mij op te nemen. Geen spijt van :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Eén van de beste gamereeksen ooit, misschien wel dé beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Gisteren BioShock Infinite uitgespeeld. Poh, weer meermaals meters kippenvel in het laatste half uurtje. In het weekend maar eens beginnen aan de Burial at Sea DLC.

Hoe ongelofelijk vet is deze hele BioShock serie geweest. Had al vaak gezien dat het in de categorie zit van dingen die je weer wilt meemaken zonder dat je er iets van kent. Daarom ook rustig mijn tijd genomen om alles te verkennen en bewust tot mij op te nemen. Geen spijt van :loving:

Heerlijk spel inderdaad, paar jaar geleden alleen Infinite gespeeld. Ben zelf niet zo van de shooters, maar als je zo'n verhaal in elkaar draait en zo'n unieke wereld en absurde setting maakt moet ik hem wel spelen. Tof!

Ik speel nu God of War voor de PS4, heerlijk spel! Kijken of ik na de lockdown Final Fantasy 7 remake op de kop kan tikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe PS Plus game Greedfall gisteren gedownload. Eerste twee uurtjes in zitten, maar voelt allemaal nog een beetje houterig aan. Ik ga het wel rustig een kans geven, want het is héél lang geleden dat ik weer eens een volwaardige game heb gespeeld. Krijgt ook hoge cijfers op verschillende gamesites, dus zal vast wel goedkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nieuwe PS Plus game Greedfall gisteren gedownload. Eerste twee uurtjes in zitten, maar voelt allemaal nog een beetje houterig aan. Ik ga het wel rustig een kans geven, want het is héél lang geleden dat ik weer eens een volwaardige game heb gespeeld. Krijgt ook hoge cijfers op verschillende gamesites, dus zal vast wel goedkomen.


Heb de zelfde ervaring. De game werd echt goed ontvangen en de reviews waren positief maar na het gespeeld te hebben voelt het inderdaad houterig aan en vond ik het visueel niet heel bijzonder. Heb na een uur de game opgegeven wel met de intentie het volgende keer weer voort te zetten maar dat is er nooit van gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dat idee had ik al. Tomb Raider ga ik zeker nog spelen voordat de PS5 er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2021 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Dat idee had ik al. Tomb Raider ga ik zeker nog spelen voordat de PS5 er is.


De Tomb Raider games zijn echt heerlijk. Zeker de eerste reboot game is echt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2021 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nuracore schreef:
Bij Coolblue kan jij je inschrijven om geloot te worden voor de Xbox Series X. Ze hebben er 150/200 op voorraad.
https://www.coolblue.nl/advies/schrijf- ... XEtZdJqyRR

Nice ik ga ervoor

Ben helaas niet ingeloot :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2021 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Toch wel geluk gehad dan met mijn Series X :P
Vorige  1 ... 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic