Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Nuracore schreef:
Vind overigens dat de pc 'master race' wel erg makkelijk denken "het is oude hardware, wat had je verwacht" maar ondertussen kunnen ontwikkelaars als Rockstar en Ubisoft dit wel (zie RDR2 en AC Valhalla op last-gen). Zeker voor de One X (dus niet de Series X) moet het echt wel veel beter kunnen dan dit.


Aan die titels werken blijkbaar ook gewoon dubbel zo veel mensen :P. Ik heb tevens een vermoeden dat Cyberpunk gebruik gemaakt van nieuwe technologieën die moeilijk vertalen naar oudere hardware.


Misschien op de backend maar in de game mechanics zie je dit niet terug. Het spel voelt erg 'oud' aan (denk aan combat, AI etc) en vernieuwd nergens eigenlijk. Dus ik vraag het mij af.

Denk persoonlijk dat ze veel te ambitieus waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vind overigens dat de pc 'master race' wel erg makkelijk denken "het is oude hardware, wat had je verwacht" maar ondertussen kunnen ontwikkelaars als Rockstar en Ubisoft dit wel (zie RDR2 en AC Valhalla op last-gen). Zeker voor de One X (dus niet de Series X) moet het echt wel veel beter kunnen dan dit.

Ach, normaal krijgen PC users een slechte console port, nu is het een keertje andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nuracore schreef:
Vind overigens dat de pc 'master race' wel erg makkelijk denken "het is oude hardware, wat had je verwacht" maar ondertussen kunnen ontwikkelaars als Rockstar en Ubisoft dit wel (zie RDR2 en AC Valhalla op last-gen). Zeker voor de One X (dus niet de Series X) moet het echt wel veel beter kunnen dan dit.

Ach, normaal krijgen PC users een slechte console port, nu is het een keertje andersom.



Ik denk dat het ook makkelijker te verantwoorden is naar PC's dan naar consoles. PC's gebruiken allemaal andere hardware. Er zijn nauwelijks identieke pc's die massaal gebruikt worden. Misschien hier en daar een paar pre builds maar over het algemeen verschillen cpu's, moederboarden, gpu's, hdd/ssd's en hun schrijfsnelheden enorm per PC.

Consoles hebben allemaal dezelfde hardware, voor een developer zou het daarom makkelijker moeten zijn om de game precies af te stellen op die hardware. Deze is immers bekend en staat vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2020 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Keerzijde is weer dat PC-gamers meer tools hebben om de settings dermate te tweaken dat het optimaal past bij hun hardware. Dat neemt wat werk uit handen van de ontwikkelaar.

Op de consoles is dat maar heel gering, met tegenwoordig veelal twee vastgestelde modi (performance/resolution).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Keerzijde is weer dat PC-gamers meer tools hebben om de settings dermate te tweaken dat het optimaal past bij hun hardware. Dat neemt wat werk uit handen van de ontwikkelaar.

Op de consoles is dat maar heel gering, met tegenwoordig veelal twee vastgestelde modi (performance/resolution).

Precies, dat zie je nu ook met die thread locks en hex aanpassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 00:50 
 
Hardtraxx Elite

Vandaag de Xbox Series X binnen gekregen, geluk gehad want ze hadden er maar 5 binnen gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 09:26 
 
Hardtraxx Veteran

Is de series x het waard? Welke spellen zijn ervoor die hem het waard maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Is de series x het waard? Welke spellen zijn ervoor die hem het waard maken?


Helaas is dat voor Microsoft fans nou juist het probleem, er zijn geen exclusieve games op het moment. De Game Pass is wel 1 van de beste value for money qua games ooit (zeg ik als PS fan)

Cyberpunk drama gaat door: https://tweakers.net/nieuws/175888/sony ... l#reacties
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onlang dit beestje opgehaald:
Afbeelding

Even heen en weer naar rotterdam (vanaf grunn) maar als je dit kan krijgen voor €550 moet je de kans grijpen :$

Heerlijk om weer op pc te kunnen gamen. Voor nu de xbox game pass aangschaft voor €1 de eerste maand (daarna tientje). Echt achterlijk hoeveel goeie games je voor dat geld kan spelen. Voor nu enorm verslaafd aan Forza Horizon. Wat ziet dat er geil uit als je een 2060 in huis hebt :worship:

Eigenlijk mede ook aangeschaft voor Cyberpunk, maar die laat ik lekker een paar maandjes liggen. Ik heb een paar jaar aan games die ik nog moet inhalen dus mezelf inhouden gaat geen probleem worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Spobbertiet schreef:
Is de series x het waard? Welke spellen zijn ervoor die hem het waard maken?


Helaas is dat voor Microsoft fans nou juist het probleem, er zijn geen exclusieve games op het moment. De Game Pass is wel 1 van de beste value for money qua games ooit (zeg ik als PS fan)

Cyberpunk drama gaat door: https://tweakers.net/nieuws/175888/sony ... l#reacties


Ja ik heb game pass al op Xbox one dus ik zie eigenlijk geen toegevoegde waarde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Ik heb een paar jaar aan games die ik nog moet inhalen


Herkenbaar, en na een jaar met m'n gaming PC ben ik nog lang niet bij.

Ik merk ook dat ik nauwelijks ooit iets hoef te kopen met al die games die ik via humble monthly krijg, of gratis via Ubisoft en Epic Games. De games blijven maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oof: aandelen van CDPR
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Herstelt wel weer denk ik. Gewoon weer lekker crunchen (Game dev industrie naam voor slavenarbeid) aan bugfixes en optimalisatie en het volgende project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Het is dan ook ongeveer 15% , die grafiek lijkt stuk grotere daling :P (niet dat 15% weinig is, maar alsnog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 16:49 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Is de series x het waard? Welke spellen zijn ervoor die hem het waard maken?


Ik vind het een stuk soepeler gamen dan met de one, controller is ook een heel stuk fijner.
Daarbij is de gamepass wel een aanrader ja zoals hier boven gezegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Spobbertiet schreef:
Is de series x het waard? Welke spellen zijn ervoor die hem het waard maken?


Ik vind het een stuk soepeler gamen dan met de one, controller is ook een heel stuk fijner.
Daarbij is de gamepass wel een aanrader ja zoals hier boven gezegd wordt.


Daar ligt de focus ook bij Microsoft op, abonnement & cloud gaming en ze doen het erg goed.
Ze verdienen weinig aan de hardware, maken zelfs verlies op de hardware las ik ooit ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Daarbij is de gamepass wel een aanrader ja zoals hier boven gezegd wordt.


Gamepass is inderdaad geweldig, zelf overgestapt van PS4 naar Xbox en nu even wat games inhalen die ik op Xbox heb gemist de vorige generatie. Forza Horizon 4 en Gears 5 zien er beide prachtig uit en lopen echt heerlijk soepel met 0 laadtijd op de Series X.

Daarbij komt dat ik maar €113.85 heb betaald voor 3 jaar Gamepass, dat is gewoon een deal waar je geen nee tegen kan zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 20:36 
 
Hardtraxx Elite

Staan ook echt wel vette spellen tussen, en de eerste drie maanden voor 1 euro per maand dus waarom niet toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 21:12 
 
Hardtraxx Crew

immuunm schreef:
Staan ook echt wel vette spellen tussen, en de eerste drie maanden voor 1 euro per maand dus waarom niet toch? :P

1 maand + 2 maanden gratis voor 1 euro* :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Je kon ook 3 jaar live en upgraden voor 1€> dan betaal je al helemaal geen reet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ook Gamepass gehaald en een Series S, nog geen seconde spijt van gehad :D
Net Ori and the Will of the Wisps geprobeerd, wat een gruwelijke platformer tot nu toe zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2020 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Heb ook Gamepass gehaald en een Series S, nog geen seconde spijt van gehad :D
Net Ori and the Will of the Wisps geprobeerd, wat een gruwelijke platformer tot nu toe zeg.


Die is zo zo moeilijk!! Maar zo zo gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Uberhout schreef:
Heb ook Gamepass gehaald en een Series S, nog geen seconde spijt van gehad :D
Net Ori and the Will of the Wisps geprobeerd, wat een gruwelijke platformer tot nu toe zeg.


Die is zo zo moeilijk!! Maar zo zo gaaf


Inmiddels uitgespeeld. Was bij vlagen echt flink pittig inderdaad, maar wat een fantastische game :worship: . Gameplay is heel smooth, beeld en geluid zijn kwaliteit van de bovenste plank, en qua moeilijkheidsgraad precies goed. Constante uitdaging, zonder dat het vervelend of eentonig werd. Eén van de beste single player games die ik gespeeld heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ooit een demo gespeeld van Ori and the Blind Forest. Ik vond dus de controls van Ori niet chill ofzo. Van wat ik me herinner voelde de sprong van Ori heel anders tegenover wat ik gewend ben. Misschien dat ik door moest bijten maar de demo trok me niet genoeg om hem helemaal te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond beide Ori games echt top. Hele sterke fusie van stijl en gameplay. Aan de "zweverigheid" van Ori moet je misschien even wennen, maar dat voelt vrij snel gewoon goed aan.

Maar...zó moeilijk was het nog niet toch? Voor mijn gevoel niet moeilijker dan de gemiddelde "Metroidvania" game. Dan was Hollow Knight (wanneer komt Silksong...) echt een stuk moeilijker.
Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic