Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps


Zijn de graphics dan zo bagger dan? Of zijn we zo verwend? (Ik heb overigens geen beelden, buiten de trailer gezien). Ik wacht de PS5 versie sowieso af (met een nieuwe 8K televisie erbij haha).


Ik weet niet waar je een 8K tv voor koopt, maar je hoeft niet te verwachten dat je in de nabije toekomst in 8K kan gamen, op misschien hele simpele en oude games na :P Dat is pure marketing wat ze presenteren. De krachtigste GPU speelt cyberpunk op 8K momenteel op 7fps af. De technologie is nog maar net ready om echt 4K te gamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps


Zijn de graphics dan zo bagger dan? Of zijn we zo verwend? (Ik heb overigens geen beelden, buiten de trailer gezien). Ik wacht de PS5 versie sowieso af (met een nieuwe 8K televisie erbij haha).


Ik weet niet waar je een 8K tv voor koopt, maar je hoeft niet te verwachten dat je in de nabije toekomst in 8K kan gamen, op misschien hele simpele en oude games na :P Dat is pure marketing wat ze presenteren. De krachtigste GPU speelt cyberpunk op 8K momenteel op 7fps af. De technologie is nog maar net ready om echt 4K te gamen.


Kan maar alvast voorbereid zijn op de toekomst toch? haha. Nee ik weet ook wel dat de nieuwe games die klasse niet halen, maar het ging me meer om het feit dat een PS5 kopen, zonder minimaal 4k en hoge framerate, sowieso afbreuk doet aan de klasse van de graphics daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 22:46 
 

Parvuz schreef:
Zag plaatjes en filmpjes van PS4 versie, dacht dat het nep was...
Lijkt niet eens op de PC versie :lol:

ook de pc versie kan je er zo uit laten zien. ik moet op mijn pc ook de settings volledig naar low droppen om nog een beetje framerate te hebben. en zelfs dan is hiet nog kut. 60-100 binnen lukt wel maar stotters als een gek, ben ook nog niet buiten gekomen omdat ik niet verwacht dat dat lekker gaat.

en dat met een ryzen 5 2600 en gtx 1060, weinig games nog die problemen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps


Zijn de graphics dan zo bagger dan? Of zijn we zo verwend? (Ik heb overigens geen beelden, buiten de trailer gezien). Ik wacht de PS5 versie sowieso af (met een nieuwe 8K televisie erbij haha).


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 'm gekocht met Stadia voor 50 euro.
Krijg je een gratis ChromeCast Ultra bij en een Stadia controller. Die ChromeCast wilde ik toch al dus feitelijk heb ik een gratis spel en controller nu.

Het spel zelf vind ik nog niet echt wauw. Heel donker allemaal, erg afstandelijk wat er gebeurt. Ik heb t gevoel alsof ik een spel van 10 jaar oud zit te spelen. GTA IV en V spelen soepeler.

Tot nu toe (na 'n uur) nog geen grote bugs tegengekomen. Wel kleine gekke dingen als dat NPC's dwars door je heen lopen, dat ik 5 pogingen moet doen om in een voertuig te stappen of dat praten met een NPC alleen vanuit een bepaalde positie kan.

Ik denk dat ik dit spel even een paar weken niet aanraak en het dan nog eens probeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Nuracore schreef:
CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps9


Zijn de graphics dan zo bagger dan? Of zijn we zo verwend? (Ik heb overigens geen beelden, buiten de trailer gezien). Ik wacht de PS5 versie sowieso af (met een nieuwe 8K televisie erbij haha).


Je hebt nu meer aan 4K Oled, dan aan een LCD 8k scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2020 18:28 
 

daarbij doet de ps5 überhaupt nog geen 8k.

moet nog komen in een software update en misschien kan de HDMI poort het toch niet lekker aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

Je mag een refund aanvragen voor de PS4/XBONE versie:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie oplossing, maar jammer dat het nodig is. Het word ondertussen wel een trend bij publishers om games vol met bugs alsnog uit te brengen en ze komen er mee weg ook. CDP heeft in ieder geval de ballen om het toe te kennen en met een oplossing als dit te komen.

Vind overigens dat de pc 'master race' wel erg makkelijk denken "het is oude hardware, wat had je verwacht" maar ondertussen kunnen ontwikkelaars als Rockstar en Ubisoft dit wel (zie RDR2 en AC Valhalla op last-gen). Zeker voor de One X (dus niet de Series X) moet het echt wel veel beter kunnen dan dit.

Ik weet zelf nog niet wat ik ga doen. Ik wil het spel eigenlijk wel in normale glorie spelen maar om hier dan weer twee á drie maanden op te wachten... Ja eenmaal spelend kijk je wel door de grafische problemen heen alleen halen de bugs je totaal uit de immersie en heb ik gauw bij dit soort spellen dat als je er eenmaal door heen bent (Het verhaal dan) dat ik het niet gauw nog een keer zou doen omdat er juist te veel te doen is... maar niet vernieuwend is als je het een tweede keer doet (als in meerdere manieren van missies behalen e.d). Het verhaal is daar de statisch voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

Op Stadia schijnt hij goed te runnen. Er was zelfs een aanbieding voor Chromecast Ultra+Stadia+Cyberpunk voor 49.99 :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Firetrap schreef:
Nuracore schreef:
Erachter komen dat Cyberpunk niet op de nacht van vrijdag uit komt maar op donderdag :yay:


Als er één spel is dat je juist beter niet op day 1 kan spelen, dan is deze het.

Neh, de update + de zero-day patch fixen de boel wel weer. Heb er wel vertrouwen in en ben zelf niet heel vies van bugs. Zolang ze maar niet game-breaking zijn. Wat ik van meerdere reviews begrepen heb is dat laatste geen sprake van.


-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je had gelijk man. Hopelijk vind je daar geluk in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Op Stadia schijnt hij goed te runnen. Er was zelfs een aanbieding voor Chromecast Ultra+Stadia+Cyberpunk voor 49.99 :oh:


ULTIMO schreef:
Ik heb 'm gekocht met Stadia voor 50 euro.
Krijg je een gratis ChromeCast Ultra bij en een Stadia controller. Die ChromeCast wilde ik toch al dus feitelijk heb ik een gratis spel en controller nu.


Draait idd wel goed. Geen idee of ie grafisch ook net zo goed is als wanneer je 'm via Steam speelt ofzo, maar iig wordt m'n grafische kaart niet belast (en dus gaat m'n laptop niet blazen en wordt ie niet warm) wat opzich al een winst is. :)

En je hoeft niets te downloaden, je klikt 'm aan en hij draait al.
Heb 'm zelfs op m'n telefoon al gespeeld (al werken de controlls daar uiteraard niet fijn).

Vind 't wel vet hoever de techniek gaat dat je zo'n monsterspel op een telefoon goed kan spelen terwijl dat bij de Xbox one en PS4 niet lukt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2020 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele interessante ontwikkeling inderdaad. Straks is het mogelijk om 4k te gamen met een budget PC. Zolang je maar snel en stabiel internet hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Spobbertiet schreef:
Op Stadia schijnt hij goed te runnen. Er was zelfs een aanbieding voor Chromecast Ultra+Stadia+Cyberpunk voor 49.99 :oh:


ULTIMO schreef:
Ik heb 'm gekocht met Stadia voor 50 euro.
Krijg je een gratis ChromeCast Ultra bij en een Stadia controller. Die ChromeCast wilde ik toch al dus feitelijk heb ik een gratis spel en controller nu.


Draait idd wel goed. Geen idee of ie grafisch ook net zo goed is als wanneer je 'm via Steam speelt ofzo, maar iig wordt m'n grafische kaart niet belast (en dus gaat m'n laptop niet blazen en wordt ie niet warm) wat opzich al een winst is. :)

En je hoeft niets te downloaden, je klikt 'm aan en hij draait al.
Heb 'm zelfs op m'n telefoon al gespeeld (al werken de controlls daar uiteraard niet fijn).

Vind 't wel vet hoever de techniek gaat dat je zo'n monsterspel op een telefoon goed kan spelen terwijl dat bij de Xbox one en PS4 niet lukt. :lol:


Oh wow jouw bericht totaal gemist :lol: ik helaas net de actie gemist, maar vind de andere spellen op Stadia niet zo boeiend dus uiteindelijk niet heel erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Spobbertiet schreef:
Op Stadia schijnt hij goed te runnen. Er was zelfs een aanbieding voor Chromecast Ultra+Stadia+Cyberpunk voor 49.99 :oh:


ULTIMO schreef:
Ik heb 'm gekocht met Stadia voor 50 euro.
Krijg je een gratis ChromeCast Ultra bij en een Stadia controller. Die ChromeCast wilde ik toch al dus feitelijk heb ik een gratis spel en controller nu.


Draait idd wel goed. Geen idee of ie grafisch ook net zo goed is als wanneer je 'm via Steam speelt ofzo, maar iig wordt m'n grafische kaart niet belast (en dus gaat m'n laptop niet blazen en wordt ie niet warm) wat opzich al een winst is. :)

En je hoeft niets te downloaden, je klikt 'm aan en hij draait al.
Heb 'm zelfs op m'n telefoon al gespeeld (al werken de controlls daar uiteraard niet fijn).

Vind 't wel vet hoever de techniek gaat dat je zo'n monsterspel op een telefoon goed kan spelen terwijl dat bij de Xbox one en PS4 niet lukt. :lol:


Je hebt ook wel even iets andere hardware hangen bij Google :lol: Dat red je niet met je 500 voor een console :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2020 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Vind overigens dat de pc 'master race' wel erg makkelijk denken "het is oude hardware, wat had je verwacht" maar ondertussen kunnen ontwikkelaars als Rockstar en Ubisoft dit wel (zie RDR2 en AC Valhalla op last-gen). Zeker voor de One X (dus niet de Series X) moet het echt wel veel beter kunnen dan dit.


Aan die titels werken blijkbaar ook gewoon dubbel zo veel mensen :P. Ik heb tevens een vermoeden dat Cyberpunk gebruik gemaakt van nieuwe technologieën die moeilijk vertalen naar oudere hardware.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 10:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Ben hier wel 20x meer gehyped voor. Nieuwe Mass Effect komt, met de oude karakters waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:


Ben hier wel 20x meer gehyped voor. Nieuwe Mass Effect komt, met de oude karakters waarschijnlijk.


Heel benieuwd wat ze hiervan gaan maken inderdaad, Andromeda viel erg tegen. Kan beide kanten op dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cyberpunk gisteren wéér geprobeerd na de 1.04 patch op PS5. Draait steady 60 fps maar geeft echt teveel issues. In 45 min tijd moest ik 3 keer terug een last save en tot overmaat van ramp crashte hij ook weer. Zojuist een refund aangevraagd bij Playstation. Kan ik er mooi Immortal Fenyx Rising voor aanschaffen, ik wacht de komende updates en de next gen patch wel af en beslis dan of ik hem opnieuw koop. Echt enorm jammer, ik vind de setting en het verhaal zo vet. Moet m'n Cyberpunk "liefde" nu maar uit de table top halen, verwacht niet dat onze DM bugs bezit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Cyberpunk er gruwelijk uit zien als PC versie. Ik ben normaal niet zo van de first person games. Maar ik wil Cyberpunk ooit wel proberen. Over 1,5-2 jaar als ik een PS5 heb en hij draait daar goed op haha. We gaan het zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een positieve noot aan Cyberpunk... Kunnen we concluderen dat CDProjekt zijn tijd al zover vooruit is dat ze de huidige consoles gewoon overschat hebben? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:


Ben hier wel 20x meer gehyped voor. Nieuwe Mass Effect komt, met de oude karakters waarschijnlijk.


Je ziet Liara (toch?) met rimpels, dus ik verwacht een paar honderd jaar verder in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/games/6097005/maker-c ... ragen.html

"D PROJEKT, de uitgever van de game Cyberpunk 2077, krabbelt terug na zijn eerdere verklaring dat ontevreden spelers hun geld kunnen terugvragen. Het bedrijf spreekt van "bepaalde misvattingen" over zijn verklaring, die een unieke regeling suggereerde."

xd :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Misschien een positieve noot aan Cyberpunk... Kunnen we concluderen dat CDProjekt zijn tijd al zover vooruit is dat ze de huidige consoles gewoon overschat hebben? :surrender:


Helaas niet. Cyberpunk werd 7 jaar geleden al een eerste keer aangekondigd op E3. Wanneer je een dergelijke aankondiging doet op het allergrootste evenement heb je best wel al het één en ander voor elkaar. Waarom het dan alsnog zolang geduurd heeft, meerdere keren is uitgesteld EN alsnog zo slecht is op de vorige generatie consoles (destijds de huidige) en ook niet super draait op de nieuwe generatie, dan is er serieus wat mis.

Op PC zijn deze fouten veel minder aanwezig, zelfs met een PC die juist voldoet aan de minimum eisen.
Vorige  1 ... 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic