Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2020 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn wederhelft heeft Pokemon Sword gekregen voor de switch. Dus mooi flink dipsen als zij werken is overdag/s´avonds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel niet, maar zijn er hier nog RS3 spelers (buiten Koen lol)?

Heb vanmiddag de meeste sicke achievement gehaald. Vind het nog extremer dan 200m experience in iedere skill. Namelijk de ultimate slayer titel. Alle unieke drops van alle slayer creatures. Ben hier sinds half juni aan bezig. Gemiddeld kom ik uit op 6u/dag. Ik kan maar één ding zeggen. Nooit meer! Zo'n grinds zijn echt niet gezond. Was een paar weken geleden zo ver, dat ik er ook niet meer mee kon stoppen. Anderzijds, wat doe je anders in deze Corona ellende he..

Wat een opluchting.

Voor de geïnteresseerden. Heb heel wat data bijgehouden en in een informatieve (als het je boeit) reddit post gegoten.

https://www.reddit.com/r/runescape/comm ... _and_more/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zal wel niet, maar zijn er hier nog RS3 spelers (buiten Koen lol)?

Heb vanmiddag de meeste sicke achievement gehaald. Vind het nog extremer dan 200m experience in iedere skill. Namelijk de ultimate slayer titel. Alle unieke drops van alle slayer creatures. Ben hier sinds half juni aan bezig. Gemiddeld kom ik uit op 6u/dag. Ik kan maar één ding zeggen. Nooit meer! Zo'n grinds zijn echt niet gezond. Was een paar weken geleden zo ver, dat ik er ook niet meer mee kon stoppen. Anderzijds, wat doe je anders in deze Corona ellende he..

Wat een opluchting.

Voor de geïnteresseerden. Heb heel wat data bijgehouden en in een informatieve (als het je boeit) reddit post gegoten.

https://www.reddit.com/r/runescape/comm ... _and_more/

Haha Ziek man, goed bezig! Ik heb RS3 nooit echt gespeeld, heeft mij nooit zo gepakt als OSRS! :) Maar als ik naar de data kijk snap ik de grind wel haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of er al iets bekend is over Age of Emprires 4? Hoor je ook niets meer over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Weet iemand of er al iets bekend is over Age of Emprires 4? Hoor je ook niets meer over...


Heb wat gezocht. Releasedatum ligt voorlopig op eind 2021/begin 2022.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2020 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Zal wel niet, maar zijn er hier nog RS3 spelers (buiten Koen lol)?

Heb vanmiddag de meeste sicke achievement gehaald. Vind het nog extremer dan 200m experience in iedere skill. Namelijk de ultimate slayer titel. Alle unieke drops van alle slayer creatures. Ben hier sinds half juni aan bezig. Gemiddeld kom ik uit op 6u/dag. Ik kan maar één ding zeggen. Nooit meer! Zo'n grinds zijn echt niet gezond. Was een paar weken geleden zo ver, dat ik er ook niet meer mee kon stoppen. Anderzijds, wat doe je anders in deze Corona ellende he..

Wat een opluchting.

Voor de geïnteresseerden. Heb heel wat data bijgehouden en in een informatieve (als het je boeit) reddit post gegoten.

https://www.reddit.com/r/runescape/comm ... _and_more/

Willow logs hakken in Draynor Village. Dat waren nog eens tijden in RS2 (nu OSRS?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2020 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mijn wederhelft heeft Pokemon Sword gekregen voor de switch. Dus mooi flink dipsen als zij werken is overdag/s´avonds :D


Heb gisteren m'n Pokedex voltooid, nu vol aan 't shiny hunten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier nog mensen die Cod BO Cold war spelen?
Vroeger gaf ik nooit wat om zombies maar nu ben ik wel helemaal hooked :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Hier nog mensen die Cod BO Cold war spelen?

Ik. Ben wel een beetje tot de conclusie gekomen dat dit soort shooters niet echt meer iets voor mij zijn. Gaat allemaal erg snel allemaal. Doe liever Battlefield 1 of Warzone, wat trager tempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga binnenkort een Switch kopen, maar nu lees ik van alles over een nieuwe Switch (2 of pro) die oa 4k resolutie zou bieden. Iemand wat inside information over wanneer deze te verwachten is? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik ga binnenkort een Switch kopen, maar nu lees ik van alles over een nieuwe Switch (2 of pro) die oa 4k resolutie zou bieden. Iemand wat inside information over wanneer deze te verwachten is? ^^


Mwuah ik weet niet wat de meerwaarde is van 4K resolutie bij Switch games. Het zijn vaak arcade spellen die het vooral van de funfactor moeten hebben en niet van graphics en design etc. Dus je kan beter gewoon een reguliere switch kopen. Scheelt je in de kosten en de games worden er niet beter of slechter op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
Ik ga binnenkort een Switch kopen, maar nu lees ik van alles over een nieuwe Switch (2 of pro) die oa 4k resolutie zou bieden. Iemand wat inside information over wanneer deze te verwachten is? ^^


Het zijn alleen nog maar vage geruchten zonder concreet bewijs dat er ergens in 2021 een ''nieuwe'' Switch komt. Is 4K voor jou een must en kan je wachten, doe dat dan een half jaar en dan is er vast meer info.

Zo niet, gewoon lekker kijken naar kerstdeals en er van genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erachter komen dat Cyberpunk niet op de nacht van vrijdag uit komt maar op donderdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
ULTIMO schreef:
Hier nog mensen die Cod BO Cold war spelen?

Ik. Ben wel een beetje tot de conclusie gekomen dat dit soort shooters niet echt meer iets voor mij zijn. Gaat allemaal erg snel allemaal. Doe liever Battlefield 1 of Warzone, wat trager tempo.

Ik vond dat juist bij oudere BO spellen. Deze is weer wat trager, zelfs trager als Mw wat ik wel lekker vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Erachter komen dat Cyberpunk niet op de nacht van vrijdag uit komt maar op donderdag :yay:


Als er één spel is dat je juist beter niet op day 1 kan spelen, dan is deze het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nuracore schreef:
Erachter komen dat Cyberpunk niet op de nacht van vrijdag uit komt maar op donderdag :yay:


Als er één spel is dat je juist beter niet op day 1 kan spelen, dan is deze het.

Neh, de update + de zero-day patch fixen de boel wel weer. Heb er wel vertrouwen in en ben zelf niet heel vies van bugs. Zolang ze maar niet game-breaking zijn. Wat ik van meerdere reviews begrepen heb is dat laatste geen sprake van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2020 21:59 
 
Hardtraxx Crew

Update zal niet alles fixen lijkt me, maar idd zo lang de bugs niet game-breaking zijn boeit t me niet zoveel :P Heb m iig al gepreload, ben er helemaal klaar voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Helicaze schreef:
Zal wel niet, maar zijn er hier nog RS3 spelers (buiten Koen lol)?

Heb vanmiddag de meeste sicke achievement gehaald. Vind het nog extremer dan 200m experience in iedere skill. Namelijk de ultimate slayer titel. Alle unieke drops van alle slayer creatures. Ben hier sinds half juni aan bezig. Gemiddeld kom ik uit op 6u/dag. Ik kan maar één ding zeggen. Nooit meer! Zo'n grinds zijn echt niet gezond. Was een paar weken geleden zo ver, dat ik er ook niet meer mee kon stoppen. Anderzijds, wat doe je anders in deze Corona ellende he..

Wat een opluchting.

Voor de geïnteresseerden. Heb heel wat data bijgehouden en in een informatieve (als het je boeit) reddit post gegoten.

https://www.reddit.com/r/runescape/comm ... _and_more/

Willow logs hakken in Draynor Village. Dat waren nog eens tijden in RS2 (nu OSRS?).


Jep, heet nu OSRS! :) Kan je nog steeds doen hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Kong Tropical Freeze als digitale download uit de Nintendo store getrokken, dacht even gezellig casual op de bank met m'n vriendin die 2player co-op te spelen.

Maar holy shit wat is die game moeilijk :lol: elk level halen geeft zoveel voldoening, dus ook wel weer leuk daardoor, maar kon me niet herinneren dat die SNES games vroeger zo moeilijk waren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één keer die co-op geprobeerd met m'n vriendin, maar dat was geen succes haha.

Yoshi's Woolly World is wel een aanrader voor 2 player co-op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2020 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Één keer die co-op geprobeerd met m'n vriendin, maar dat was geen succes haha.

Yoshi's Woolly World is wel een aanrader voor 2 player co-op.


Zet ik op het lijstje! :thumbsup:

Op zich is het wel te doen met z'n 2en, m'n vriendin heeft vroeger ook Donkey Kong gespeeld dus zijn wel beide "hetzelfde niveau" (even slecht) zeg maar, maar blijft een hele uitdagende game. Zie het niet gebeuren dat we hem 100% uitspelen iig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2020 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag plaatjes en filmpjes van PS4 versie, dacht dat het nep was...
Lijkt niet eens op de PC versie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps


Haha ik vroeg me al af hoe ze dat gaan doen voor de consoles. Als een 1080 het al amper trekt op 1080p, dan gaan de consoles dood. Die zijn al 6/7 jaar oud. Dit is echt de crysis van deze tijd. Kan het ergens stiekem wel waarderen, gewoon het maximale uit je graphics in je game halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
CD Projekt die er een bende van maakt :lol: Consoles die gelockt worden op 700/900p met 20/24 fps


Zijn de graphics dan zo bagger dan? Of zijn we zo verwend? (Ik heb overigens geen beelden, buiten de trailer gezien). Ik wacht de PS5 versie sowieso af (met een nieuwe 8K televisie erbij haha).
Vorige  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic