Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Wenzel schreef:
Verhaal is ook inderdaad geweldig, voor mij de game van het jaar :drool:


Je maakt me nieuwsgierig. ik heb voor het eerst in 2 jaar Breathe of the Wild weer een kans gegeven en zit daar nu eindelijk écht vuistdiep in, maar ik zet hem op m'n lijstje.


Hades is zeker de moeite waard! BOTW is voor mij misschien wel het beste spel dat ik ooit heb gespeeld :)


Ja ik heb hem in 2018 gekocht en na 2 uur spelen nooit meer aangeraakt omdat ik er geen ene bal van snapte, maar na aanmoediging van wat gasten van hier toch eindelijk doorgezet en snap ik de charme ineenkeer.

Voor mij is Mario Oddyssey een van de beste spellen ooit gemaakt, zelden zoveel plezier aan een game gehad als die. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Iemand goede tip om aan een Xbox Series X te komen?


Ik heb zelf Techtastic ( https://www.techtastic.nl/gaming/xbox-series-x-bestellen-nederlandse-shop-voorraadstatus/ ) elke ochtend geopend en een paar keer gedurende de dag refreshen. Deze word constant geupdate als er ergens stock is.

Op deze manier zelf een Series X kunnen bestellen via bol.com. 9 December gaat hij geleverd worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Als je die site opent ook echt meteen:
Xbox Series X

Bol.com (uitverkocht)
Amazon Nederland (uitverkocht)
Amazon Duitsland (uitverkocht)
Microsoft (uitverkocht)
BCC (uitverkocht)
MediaMarkt (uitverkocht)
Wehkamp (uitverkocht)
NedGame (uitverkocht)
Coolblue (uitverkocht)
Game Mania (uitverkocht)

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Als je die site opent ook echt meteen:
Xbox Series X

Bol.com (uitverkocht)
Amazon Nederland (uitverkocht)
Amazon Duitsland (uitverkocht)
Microsoft (uitverkocht)
BCC (uitverkocht)
MediaMarkt (uitverkocht)
Wehkamp (uitverkocht)
NedGame (uitverkocht)
Coolblue (uitverkocht)
Game Mania (uitverkocht)

xd

Marktplaats heeft ze wel.

Sorry, flauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een collega had de Series X besteld via een Poolse website haha gewoon geleverd gekregen op de dag van release. Bijzonder wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten om in April mn PS5 te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net binnengekregen:

Monster Hunter 3 Ultimate
Rayman Legends
Wonderful 101
Lego City Undercover
Zombi U

Kostte geen drol. Heb nu 39 boxed Wii U games heuj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:


The 6 nominees for Game of the Year at #TheGameAwards:

Animal Crossing: New Horizons
DOOM Eternal
Final Fantasy VII Remake
Ghost of Tsushima
Hades
The Last of Us Part II

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 20:46 
 
Hardtraxx Elite

Animal Crossing was opzich wel te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een kut jaar :P misschien door next gen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:


The 6 nominees for Game of the Year at #TheGameAwards:

Animal Crossing: New Horizons
DOOM Eternal
Final Fantasy VII Remake
Ghost of Tsushima
Hades
The Last of Us Part II

:thumbsup:


Zwaar terecht :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook besloten om een PS5 te kopen als er weer beschikbaar zijn.
Als iemand binnenkort een mooie deal tegenkomt (bijvoorbeeld console+extra controller of console+game) laat maar weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2020 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ook besloten om een PS5 te kopen als er weer beschikbaar zijn.
Als iemand binnenkort een mooie deal tegenkomt (bijvoorbeeld console+extra controller of console+game) laat maar weten!


Sowieso! Mooi de eindejaarsuitkering even plunderen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb uiteindelijk toch besloten te stoppen met Odyssey en Valhalla te gaan spelen. Ging te veel kriebelen en Odyssey duurde me wel beetje te lang qua progressie. Die doe ik wel weer verder als ik even niets anders heb. Al heb ik ook RDR2 gekocht dus zal wel even duren. :lol:

Valhalla tot nu toe heel vet. Ook op base PS4 ziet het er prachtig uit. Zitten toch wel weer wat vernieuwende dingen in ten opzichte van Origins en Odyssey. Maakt het wel weer frisser. Plus dat de omgeving natuurlijk heel anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 18:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij mij vertoont Valhalla op de PS4 wel behoorlijk wat foutjes. Zo heb ik inmiddels zeker 5 keer een foutmelding gehad, komt er bij het laadscherm met je character erin een zwart vlak uit Eivor en heb ik sinds vandaag ook gele strepen in het spel af en toe (rendefout ofzo?). Valt best mee te leven, maar het hoort natuurlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2020 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na lang, lang wachten (17 september besteld) krijg ik morgen ein-de-lijk mijn 3080 binnen. Kan niet wachten om dat ding er in te zetten. Gisteren ook een nieuwe monitor (27", 1440p, 165hz) binnengekregen, dus ik zit er de komende tijd weer goed bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2020 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Bij mij vertoont Valhalla op de PS4 wel behoorlijk wat foutjes. Zo heb ik inmiddels zeker 5 keer een foutmelding gehad, komt er bij het laadscherm met je character erin een zwart vlak uit Eivor en heb ik sinds vandaag ook gele strepen in het spel af en toe (rendefout ofzo?). Valt best mee te leven, maar het hoort natuurlijk niet.

Bij mij valt het mee. 1 keer idd ook zwarte streep gehad achter Eivor in laadscherm. En 1x kwam ik vast te zitten in een berg omdat ik dacht dat het een grot was maar bleek gewoon niet goed dichtgemaakt te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De ce-34878-0 fout die ik krijg begint steeds vaker voor te komen bij cut scenes. Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Het is echt super hinderlijk aan het worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
De ce-34878-0 fout die ik krijg begint steeds vaker voor te komen bij cut scenes. Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Het is echt super hinderlijk aan het worden


De error code gegoogled en dit is het eerste wat ik tegen kom.
https://support.activision.com/articles ... ce-34878-0

Geen idee hoe nuttig dit is, anders zelf een keertje lief aan Google vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
JeroenB93 schreef:
De ce-34878-0 fout die ik krijg begint steeds vaker voor te komen bij cut scenes. Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Het is echt super hinderlijk aan het worden


De error code gegoogled en dit is het eerste wat ik tegen kom.
https://support.activision.com/articles ... ce-34878-0

Geen idee hoe nuttig dit is, anders zelf een keertje lief aan Google vragen.

Ja zo ver was ik ook gekomen, maar het is niet opgelost helaas. Dan maar PS Support denk. Thanks iig voor het meedenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2020 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
immuunm schreef:
Iemand goede tip om aan een Xbox Series X te komen?


Ik heb zelf Techtastic ( https://www.techtastic.nl/gaming/xbox-series-x-bestellen-nederlandse-shop-voorraadstatus/ ) elke ochtend geopend en een paar keer gedurende de dag refreshen. Deze word constant geupdate als er ergens stock is.

Op deze manier zelf een Series X kunnen bestellen via bol.com. 9 December gaat hij geleverd worden!


Hier nog even op terugkomend: Ik had bij de Media Markt (Utrecht The Wall) ook een in store order geplaatst om te kijken of die misschien eerder zou komen dan mijn bestelling op bol.com

Ik had de bestelling op 11 November gedaan en mocht hem gister op komen halen, dus misschien is de Media Markt ook een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er überhaupt iets bekend mbt nieuwe leveringen van PS5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Is er überhaupt iets bekend mbt nieuwe leveringen van PS5?


Een vriend van mij werkt bij de MediaMarkt en hij geeft aan dat met de informatie qua leveringen die ze van Sony gekregen hebben je moet rekenen op, als je nu zou bestellen, je hem pas in Maart hebt. Ik vind dat te gek voor woorden, dus ik wacht gewoon af totdat ik hem direct ergens fysiek kan bestellen.

Ik denk dat ze de opleveringen bewust laag houden, om extra hype te veroorzaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2020 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnbaar zijn er alsnog Cyperpunk 2077 kopieen verstuurd naar gamers :lol: Spelers krijgen dus nu al hun fysieke kopie die ze kunnen spelen. CD Projekt bestempeld het met 'leak'. CD Projekt probeerd elk stuk bewijs en illegale gameplay te verwijderen.

Citaat:
Over the weekend, the post below appeared on the official Cyberpunk 2077 subreddit, revealing that retail copies are out there ahead of the game's release next month. While this is admittedly easy to fake, VG247 reported that a number of gameplay streams for Cyberpunk 2077 appeared online over the weekend, but CD Projekt has been swift to erase them entirely.


https://www.gamesradar.com/cyberpunk-20 ... of-launch/

Ben benieuwd of CD niet gewoon een fout heeft gemaakt met het versturen van de review kopieen waar je maar mag 16 uur kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2020 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er vorige week dus achter gekomen dat ik de Minvera's Den DLC voor BioShock 2 Remastered niet heb :innocent: Die heb ik op mijn Steam wishlist gezet zodat ik die over enkele weken kan aanschaffen tijdens de wintersale.

Ondertussen ook nog Stanley's Parable gespeeld, geinig spel :D
Momenteel bezig met Hacknet, ook zeer tof maar wordt wel een beetje repetitief na een tijdje.
Vorige  1 ... 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic