Grim wrote:Zo, Lego Lord of The Rings uitgespeeld (100%). Direct daarna uninstall gedaan en uit favorieten op Steam verwijderd.
Een van dezer dagen verder gaan met de Bioshock reeks en starten met
BioShock 2 Remastered.
En uitgespeeld. Nu ik wat meer bekend was met de BioShock setting kon ik deze keer het verhaal wel goed volgen vanaf het begin. De 'audio logs' zijn echt zo een goede toevoeging aan het verhaal. Wat extra verkenning om het merendeel ervan te vinden en te beluisteren is echt een meerwaarde. De extra achtergrond informatie over BioShock 1 die je krijgt via enkele audio logs is zo goed.
Spoiler:
Spoiler
Enorme kippenvel met dat little sister stukje, hoe dat af en toe veranderde was echt zo sterk gedaan. Geeft je opeens zo enorm veel inzicht in het gedrag van de little sisters en waarom ze het steeds over 'angels' hebben.
Blijkbaar is de DLC, Minerva's Den, ook heel goed dus die staat komende week op het programma.
Ondanks dat de gevechten soms wat 'meh' zijn, maakt de verhaallijn en de atmosfeer in het spel alles goed.
De laatste game, BioShock Infinite, ga ik op de planning zetten voor mijn vakantie op het einde van dit jaar.