Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GTA 5 uitbrengen op 3 console generaties is ook best wel recycle gedrag haha. Beiden hebben natuurlijk compleet andere manier van werken. Totaal andere planning qua nieuwe games.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
GTA 5 uitbrengen op 3 console generaties is ook best wel recycle gedrag haha. Beiden hebben natuurlijk compleet andere manier van werken. Totaal andere planning qua nieuwe games.

Dat is Take-Two die dat doet, niet Rockstar.

Rockstar maakt de games, Take-Two is de uitgever/opdrachtgever
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind overigens dat AC behoorlijk is veranderd sinds Origins. Zijn echt wel compleet andere games dan de reeks er voor. Ben het er wel mee eens dat veel dingen herhalingen zijn elke keer. Maar goed, ik vermaak me er prima mee. En het ziet er altijd top uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik vind overigens dat AC behoorlijk is veranderd sinds Origins. Zijn echt wel compleet andere games dan de reeks er voor. Ben het er wel mee eens dat veel dingen herhalingen zijn elke keer. Maar goed, ik vermaak me er prima mee. En het ziet er altijd top uit.


Herhaling is het woord altijd al geweest in AC games, daar staan ze om bekend. Inderdaad sinds Origins zijn ze een andere kant op gegaan qua gameplay en persoonlijk voor mij alleen maar ten goede. In dit deel hebben ze juist weer gekeken naar de oude AC´s en daar elementen van teruggebracht, bijvoorbeeld door je capuchon op te zetten en langzaam tussen mensen te gaan lopen de bewakers te slim af zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2020 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben maar opnieuw gestart en heb om die bug heen gespeeld haha. Ben inmiddels in Engeland al een tijdje, maar ik ben veel te nieuwsgierig naar de main mission waardoor ik andere dingen een beetje links laat liggen. Dit weekend maar eens goed op Wealth jacht gaan en de andere missies even inhalen :thumbsup:

Stroef begin gehad dus met die bug, daarna lekker door kunnen spelen gelukkig.

SPOILER: iemand al in Asgard geweest? Ik moest dus een oude save file (van een eind terug) openen omdat ik een te laag level was om Asgard normaal te kunnen verlaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2020 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zo, Lego Lord of The Rings uitgespeeld (100%). Direct daarna uninstall gedaan en uit favorieten op Steam verwijderd. xd

Een van dezer dagen verder gaan met de Bioshock reeks en starten met BioShock 2 Remastered.


En uitgespeeld. Nu ik wat meer bekend was met de BioShock setting kon ik deze keer het verhaal wel goed volgen vanaf het begin. De 'audio logs' zijn echt zo een goede toevoeging aan het verhaal. Wat extra verkenning om het merendeel ervan te vinden en te beluisteren is echt een meerwaarde. De extra achtergrond informatie over BioShock 1 die je krijgt via enkele audio logs is zo goed. :thumbsup:

Spoiler: Enorme kippenvel met dat little sister stukje, hoe dat af en toe veranderde was echt zo sterk gedaan. Geeft je opeens zo enorm veel inzicht in het gedrag van de little sisters en waarom ze het steeds over 'angels' hebben.

Blijkbaar is de DLC, Minerva's Den, ook heel goed dus die staat komende week op het programma.

Ondanks dat de gevechten soms wat 'meh' zijn, maakt de verhaallijn en de atmosfeer in het spel alles goed.

De laatste game, BioShock Infinite, ga ik op de planning zetten voor mijn vakantie op het einde van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Infinite ook top, maar qua feel echt heel iets anders.

Enjoy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Infinite was de enige voor mij waar ik niet in kon komen. De overige twee waren goud waard.
Wel vond ik 2 erg kort (8 á 9 uur gespeeld) en was de wereld niet immerse genoeg om ook alle collectibles en lore te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend twee games gehaald en gespeeld.

Frostpunk: Survival/crisis management spel. Verhaallijn is redelijk kort, maar wel heel tof om te spelen, proberen te optimaliseren. Moet nog de scenario's doen.
Civilisation VI - gathering storm uitbreiding. Erg fan van het origineel, uitbreiding maakt het spel nog zo veel beter! Heerlijke sim die je op je eigen snelheid kan spelen. Gaat lekker de diepte in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Van het weekend twee games gehaald en gespeeld.

Frostpunk: Survival/crisis management spel. Verhaallijn is redelijk kort, maar wel heel tof om te spelen, proberen te optimaliseren. Moet nog de scenario's doen.
Civilisation VI - gathering storm uitbreiding. Erg fan van het origineel, uitbreiding maakt het spel nog zo veel beter! Heerlijke sim die je op je eigen snelheid kan spelen. Gaat lekker de diepte in!


Frostpunk, na 68 dagen word het wel vervelend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:

Jazeker! Heb er inmiddels ook een kleine 50 uur in zitten. Gameplay, verhaal en de graphics zijn allemaal erg sterk. Kan zo gauw geen roguelike verzinnen die beter in elkaar steekt dan Hades. Vind hoe ze de moeilijkheid opschalen ook heel mooi gedaan. Nog niet eerder gezien dat je zelf kan instellen of traps meer damage doen, er minder opties voor items zijn, tegenstanders meer health hebben etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:

Jazeker! Heb er inmiddels ook een kleine 50 uur in zitten. Gameplay, verhaal en de graphics zijn allemaal erg sterk. Kan zo gauw geen roguelike verzinnen die beter in elkaar steekt dan Hades. Vind hoe ze de moeilijkheid opschalen ook heel mooi gedaan. Nog niet eerder gezien dat je zelf kan instellen of traps meer damage doen, er minder opties voor items zijn, tegenstanders meer health hebben etc.


Ja, zit echt onwijs goed in elkaar man en staat wat mij betreft als roguelike ook op eenzame hoogte.
Denk dat ik er makkelijk nog 40 uur in kan gooien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Infinite was de enige voor mij waar ik niet in kon komen. De overige twee waren goud waard.
Wel vond ik 2 erg kort (8 á 9 uur gespeeld) en was de wereld niet immerse genoeg om ook alle collectibles en lore te zoeken.

Voor mij dan weer het tegenovergestelde. Infinite is de enige die ik uit heb gespeeld :P, heerlijk sfeertje in dat spel.
Ik vond 1 overigens wel prima en wil hem nog wel een keer afmaken, maar Infinite kon ik makkelijk de hele dag door spelen, dat had ik bij 1 niet. En zodra ik een spel even laat liggen, komt het er vaak niet meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:


Geen seconde gespeelt (kan slecht tegen dit soort games xd) maar het verhaal vond ik zo goed in elkaar zitten dat ik de volledige playthrough op Youtube heb gekeken van CohhCarnage.

Artstyle, gesprekken, muziek, zang van Orpheus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2020 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Infinite was de enige voor mij waar ik niet in kon komen. De overige twee waren goud waard.
Wel vond ik 2 erg kort (8 á 9 uur gespeeld) en was de wereld niet immerse genoeg om ook alle collectibles en lore te zoeken.


Ik heb er 16.2 uur over gedaan. Pakweg een uur verloren door crashes. Er zijn 129 audio logs en ik schat dat ik er ergens tussen de 110-120 heb gehaald (achievement voor 100 en daarna nog een hoop gevonden naarmate ik in de eindfase van het spel zat).

Fluxion schreef:
Ik vond 1 overigens wel prima en wil hem nog wel een keer afmaken, maar Infinite kon ik makkelijk de hele dag door spelen, dat had ik bij 1 niet. En zodra ik een spel even laat liggen, komt het er vaak niet meer van.


Bij 1 vond ik het juist moeilijker om er doorheen te geraken en kwam ik er niet echt in tot ik aan de laatste 3-4 uur zat (17.6u speeltijd). Daar heb ik toch enkele weken over gedaan. Ik heb er daarna ook nog een paar avondjes aan gespendeerd om het verhaal te lezen want ik snapte er destijds niet al te veel van. Vele mindfuck momentjes als gevolg. xd

Met BioShock 2 had ik het op 3 dagen uitgespeeld met 4-6 uur per dag. Ik had wel verlof tijdens BioShock 2 wat natuurlijk wel meegeholpen heeft om er zoveel uren per dag in te steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:


Geen seconde gespeelt (kan slecht tegen dit soort games xd) maar het verhaal vond ik zo goed in elkaar zitten dat ik de volledige playthrough op Youtube heb gekeken van CohhCarnage.

Artstyle, gesprekken, muziek, zang van Orpheus :worship:


Verhaal is ook inderdaad geweldig, voor mij de game van het jaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuracore schreef:
Infinite was de enige voor mij waar ik niet in kon komen. De overige twee waren goud waard.
Wel vond ik 2 erg kort (8 á 9 uur gespeeld) en was de wereld niet immerse genoeg om ook alle collectibles en lore te zoeken.


Ik heb er 16.2 uur over gedaan. Pakweg een uur verloren door crashes. Er zijn 129 audio logs en ik schat dat ik er ergens tussen de 110-120 heb gehaald (achievement voor 100 en daarna nog een hoop gevonden naarmate ik in de eindfase van het spel zat).

Fluxion schreef:
Ik vond 1 overigens wel prima en wil hem nog wel een keer afmaken, maar Infinite kon ik makkelijk de hele dag door spelen, dat had ik bij 1 niet. En zodra ik een spel even laat liggen, komt het er vaak niet meer van.


Bij 1 vond ik het juist moeilijker om er doorheen te geraken en kwam ik er niet echt in tot ik aan de laatste 3-4 uur zat (17.6u speeltijd). Daar heb ik toch enkele weken over gedaan. Ik heb er daarna ook nog een paar avondjes aan gespendeerd om het verhaal te lezen want ik snapte er destijds niet al te veel van. Vele mindfuck momentjes als gevolg. xd

Met BioShock 2 had ik het op 3 dagen uitgespeeld met 4-6 uur per dag. Ik had wel verlof tijdens BioShock 2 wat natuurlijk wel meegeholpen heeft om er zoveel uren per dag in te steken.

Bioshock is zo'n serie die ik maar al te graag eens opnieuw zou willen spelen zonder dat je 't kent. Top 3 beste games ooit gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
ErikZ schreef:
Wenzel schreef:
Iemand hier die ook Hades speelt? Heb er nu al 40 uur in gestopt op de Switch, wat een geweldig spel.
Kan het gewoon niet neerleggen, altijd het gevoel dat ik nog een potje wil spelen. Echt exceptioneel :worship: :worship:


Geen seconde gespeelt (kan slecht tegen dit soort games xd) maar het verhaal vond ik zo goed in elkaar zitten dat ik de volledige playthrough op Youtube heb gekeken van CohhCarnage.

Artstyle, gesprekken, muziek, zang van Orpheus :worship:


Verhaal is ook inderdaad geweldig, voor mij de game van het jaar :drool:


Je maakt me nieuwsgierig. ik heb voor het eerst in 2 jaar Breathe of the Wild weer een kans gegeven en zit daar nu eindelijk écht vuistdiep in, maar ik zet hem op m'n lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 20:09 
 
Hardtraxx Elite

Iemand goede tip om aan een Xbox Series X te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Iemand goede tip om aan een Xbox Series X te komen?

Wachten tot april. Zijn momenteel overal uitverkocht behalve bij de jongens die het groot als particulier hebben opgekocht en het grof doorverkopen.

Microsoft verwacht pas rond april te voldoen aan de vraag dus in die tussentijd zullen er waarschijnlijk lotingen of wachtlijsten komen.

Zal gewoon elke maand kijken en preorderen als je kans hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 21:39 
 
Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
immuunm schreef:
Iemand goede tip om aan een Xbox Series X te komen?

Wachten tot april. Zijn momenteel overal uitverkocht behalve bij de jongens die het groot als particulier hebben opgekocht en het grof doorverkopen.

Microsoft verwacht pas rond april te voldoen aan de vraag dus in die tussentijd zullen er waarschijnlijk lotingen of wachtlijsten komen.

Zal gewoon elke maand kijken en preorderen als je kans hebt


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2020 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ter info:
Citaat:
Tim Stuart, de CFO van de Xbox divisie, kreeg de vraag hoe snel Microsoft de consoles kan leveren nu de vraag hoog is. Volgens hem zullen we de komende tijd tekorten blijven zien die aan kunnen houden tot de lente. Pas vanaf dat moment denkt hij dat ze kunnen voldoen aan de vraag.



OT
Phasmophobia waar ze steeds meer creepy shit aan toevoegen. Heb ook de roadmap bekeken en damn :lol: Word er niet blij van (in goede zin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2020 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wenzel schreef:
Verhaal is ook inderdaad geweldig, voor mij de game van het jaar :drool:


Je maakt me nieuwsgierig. ik heb voor het eerst in 2 jaar Breathe of the Wild weer een kans gegeven en zit daar nu eindelijk écht vuistdiep in, maar ik zet hem op m'n lijstje.


Hades is zeker de moeite waard! BOTW is voor mij misschien wel het beste spel dat ik ooit heb gespeeld :)
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic