Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mad Krentenbol schreef:
Zijn er gamers die de PS5 gaan bestellen of al hebben besteld? Gaan jullie voor de digitale editie of de disc-version? En waarom?

Ik twijfel tussen deze twee. Heb geen PS4 games omdat ik deze nooit heb gehad. Ben ook niet van plan iedere maand een nieuwe game te kopen, gewoon zo nu en dan als er een interessante release op de markt komt.


Ga voor de disk versie, reden: Games kunnen ruilen met vrienden/samen kopen. Doen we al sinds de PS2 en werkt top, dit is (zo goed als) niet mogelijk met de digitale versie.

Bij PS+ op de PS5 krijg je de 18 grootste PS4 games 'gratis' dus kan ik mij voorstellen dat je voor de digitale gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AC Valhalla heeft dus een bug in patch 1.0.2 waardoor je zeer vroeg in het spel al niet verder kunt met de main quest. Heel karig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Uiteindelijk de Series S besteld, komt vandaag binnen. Hype!! :woot:


Levering uitgesteld naar morgen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
AC Valhalla heeft dus een bug in patch 1.0.2 waardoor je zeer vroeg in het spel al niet verder kunt met de main quest. Heel karig :thumbdown:

Dat is al de tweede in een korte tijd. Die nieuwe Watchdogs had dat ook al

Welke missie precies? Ben net begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben vrijdag begonnen met Ac: Unity en het is nog steeds een treinwrak, Maar ik wil het voor het verhaal spelen dus zit er nog aan vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JeroenB93 schreef:
AC Valhalla heeft dus een bug in patch 1.0.2 waardoor je zeer vroeg in het spel al niet verder kunt met de main quest. Heel karig :thumbdown:

Dat is al de tweede in een korte tijd. Die nieuwe Watchdogs had dat ook al

Welke missie precies? Ben net begonnen.

Seer's Solace. Schijnt een issue te zijn als je voorafgaand aan die missie naar 1.0.2 update en eerst een side event doet voor je naar die quest gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik al voorbij gelukkig maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben ik al voorbij gelukkig maar :D

Jij blij haha. Nu voor mij de optie om het spel opnieuw te installeren en de bug te 'ontwijken', of wachten op de nieuwe patch. Echt geen zin om die tijd er opnieuw in te steken met de pest in m'n lijf, dus dat wordt dan wachten op een patch van Ubisoft :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Nuracore schreef:
Ben ik al voorbij gelukkig maar :D

Jij blij haha. Nu voor mij de optie om het spel opnieuw te installeren en de bug te 'ontwijken', of wachten op de nieuwe patch. Echt geen zin om die tijd er opnieuw in te steken met de pest in m'n lijf, dus dat wordt dan wachten op een patch van Ubisoft :/

Zat te ontdekken in die wereld :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog wel een tijdje bezig met AC Odyssey dus voor dat ik aan Valhalla kan beginnen zijn de bugs er wel uit. Wel kut natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Oef wat een stroef 1e uur van Valhalla (PS4 Pro): Intro voelt houterig, stroef en op rails met haakse bochten, erg veel pop-up, personages zitten vast in bosjes en muren en/of staan te rillen van angst terwijl er niks aan de hand is + nog meer pop-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan wacht ik nog ff.
Was op basis van streamers ook nog niet echt overtuigd eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zonde want de wereld ziet er heel dik uit. Sfeetje van vikingen vind ik ook vet. En de speelwijze van Origins en Odyssey vond ik ook leuk om te doen. Over een tijdje is vast alles gefixt en dan stap ik in. Wel op normale PS4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de PS5 ergens nog een beetje te krijgen? Enige wat ik zie is Coolblue waar die niet in de presale gaat maar op 18-11 rond de middag ergens te bestellen is. Vrees alleen dat dat eindeloos op F5 rammen wordt en dat ik dan achter het net vis. Of is 'ie op de release ook gewoon in winkels te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Is de PS5 ergens nog een beetje te krijgen? Enige wat ik zie is Coolblue waar die niet in de presale gaat maar op 18-11 rond de middag ergens te bestellen is. Vrees alleen dat dat eindeloos op F5 rammen wordt en dat ik dan achter het net vis. Of is 'ie op de release ook gewoon in winkels te krijgen?


Sony zegt dat op de dag van release, in de Benelux op 19 november, geen fysieke exemplaren van de console in winkels zullen liggen. De console zal op die dag alleen online leverbaar zijn. Sony zegt de stap te hebben genomen voor de veiligheid van gamers en winkelmedewerkers.

De PlayStation 5 zal op een later moment wel in de winkel komen, maar Sony zegt niet precies wanneer dat zal zijn.

https://tweakers.net/nieuws/174258/sony ... gbaar.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zegt Sony daarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:

Heb hem in de bestelling bij Gamemania, zit niet bij de eerste lading.
Vind het allemaal niet zo erg, op PS4 ook nog genoeg leuks te spelen.

Nu bezig met TLO2, daarna aan de Nioh DLC beginnen.
Ghost of Thushima bewaar ik voor de PS5 denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag de Series X besteld, hopen dat de volgende leveringen deze maand nog gaan komen.

Heb lang gewacht met kopen omdat ik niet zeker wist of ik wel van PS4 naar Xbox wou gaan, vooral omdat al mijn vrienden voor de PS5 gaan. Maar xbox heeft met gamepass echt de beste deal voor mij, Playstation heeft mij niet echt kunnen overtuigen deze generatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Oef wat een stroef 1e uur van Valhalla (PS4 Pro): Intro voelt houterig, stroef en op rails met haakse bochten, erg veel pop-up, personages zitten vast in bosjes en muren en/of staan te rillen van angst terwijl er niks aan de hand is + nog meer pop-up


Zo stroef als het 1e uur was, zo fantastisch waren de 5 uur daarna!

Het ziet er geweldig uit in de bergen, veel beter gevoel van hoogte, verhaal interessant en dwaal weer veel te vaak af terwijl ik echt tegen mijzelf zeg: En nu verder met de main mission xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
Oef wat een stroef 1e uur van Valhalla (PS4 Pro): Intro voelt houterig, stroef en op rails met haakse bochten, erg veel pop-up, personages zitten vast in bosjes en muren en/of staan te rillen van angst terwijl er niks aan de hand is + nog meer pop-up


Zo stroef als het 1e uur was, zo fantastisch waren de 5 uur daarna!

Het ziet er geweldig uit in de bergen, veel beter gevoel van hoogte, verhaal interessant en dwaal weer veel te vaak af terwijl ik echt tegen mijzelf zeg: En nu verder met de main mission xd

Hier geniet ik ook van maar ga toch wat roepen over de wereld. Het is allemaal pracht en praal met hier en daar events. Maar verder vind ik de wereld eigenlijk best leeg en statisch.

Als je een beetje rondloopt gebeurt er eigenlijk niets. Je moet het echt toch zelf opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Justinhafc schreef:
Is de PS5 ergens nog een beetje te krijgen? Enige wat ik zie is Coolblue waar die niet in de presale gaat maar op 18-11 rond de middag ergens te bestellen is. Vrees alleen dat dat eindeloos op F5 rammen wordt en dat ik dan achter het net vis. Of is 'ie op de release ook gewoon in winkels te krijgen?


Sony zegt dat op de dag van release, in de Benelux op 19 november, geen fysieke exemplaren van de console in winkels zullen liggen. De console zal op die dag alleen online leverbaar zijn. Sony zegt de stap te hebben genomen voor de veiligheid van gamers en winkelmedewerkers.

De PlayStation 5 zal op een later moment wel in de winkel komen, maar Sony zegt niet precies wanneer dat zal zijn.

https://tweakers.net/nieuws/174258/sony ... gbaar.html


Dan wordt het gewoon als een idioot op F5 rammen volgende week

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
Oef wat een stroef 1e uur van Valhalla (PS4 Pro): Intro voelt houterig, stroef en op rails met haakse bochten, erg veel pop-up, personages zitten vast in bosjes en muren en/of staan te rillen van angst terwijl er niks aan de hand is + nog meer pop-up


Zo stroef als het 1e uur was, zo fantastisch waren de 5 uur daarna!

Het ziet er geweldig uit in de bergen, veel beter gevoel van hoogte, verhaal interessant en dwaal weer veel te vaak af terwijl ik echt tegen mijzelf zeg: En nu verder met de main mission xd


Heel veel zin om Valhalla te gaan spelen, juist ook om lekker af te dwalen. Vind ik altijd het mooiste aan die games
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Het is allemaal pracht en praal met hier en daar events. Maar verder vind ik de wereld eigenlijk best leeg en statisch.


Zelf ben ik nog in Noorwegen en vind het dan ook juist niet vreemd wat je schetst. Ben nog in geen grote stad geweest, alleen in de wildernis en vind het juist prettig dat niet om iedere hoek een quest zit of een ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Het is allemaal pracht en praal met hier en daar events. Maar verder vind ik de wereld eigenlijk best leeg en statisch.


Zelf ben ik nog in Noorwegen en vind het dan ook juist niet vreemd wat je schetst. Ben nog in geen grote stad geweest, alleen in de wildernis en vind het juist prettig dat niet om iedere hoek een quest zit of een ?


Ben ondertussen in Engeland, neemt niet weg dat ik nog steeds plezier heb hoor.
Maar RDR2 heeft bij mij ondertussen een verwachting gecreƫerd over dynamiek in werelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Rockstar vergelijken met Ubisoft..Sorry maar dit doe je echt zelf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: I know, als er iemand is die recycled is het Ubisoft :lol: Zeker met die blijvend herhalende formules van ze.

Maar ook als je kijkt naar het wilde dieren leven is het wel wankelend. Zeker in een setting als dit had ik toch graag gezien dat ze het serieuzer namen. Zeker als ze de strijd met The Witcher 3 aan gaan, dat blijft een gemaakte vergelijking. Grafisch zijn ze wel wat op niveau, nu de rest nog.
Vorige  1 ... 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic