Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
IGN was er zo klaar mee dat ze voor de Fifa 21 review (net als EA) uit protest gewoon die van vorig jaar gekopieerd en geplakt hebben. :lol:


Haha had dit ergens gezien ja.

Legacy edition draait ook nog op de oude engine. Andere platforms draaien op Frostbite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat zijn de meningen over Fifa 21?

Had hem eigenlijk afgezworen maar begin nu toch weer te twijfelen.

Ik speel Carriere en geen FUT, dus die AI is natuurlijk anders. Zodra de tegenstander rond jouw 16m speelt gaan ze ineens vet lopen kappen en draaien en schijnbewegingen maken, en dat gewoon heel overdreven. Verder vind ik dribbelen wel vooruit gegaan, maar daarentegen is sprintsnelheid wel flink overpowered imo. Ik koop al sinds 2011 elk jaar de nieuwe FIFA, maar dit is echt voor het eerst dat ik me af vroeg of ik het 't wel waard vond. Vind de variatie in soorten transfers (koop, huur, met of zonder koopoptie) wel vooruit gegaan, maar vind die training elke 2 dagen wel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat zijn de meningen over Fifa 21?

Had hem eigenlijk afgezworen maar begin nu toch weer te twijfelen.


Heb er meer speelplezier van dan met de voorganger.
Aanvallen gaan wat vloeiender, waardoor de game wat meer "arcade" aanvoelt.
Dit ervaar ik als positief, aangezien in 20 iedereen drop back speelde en het elke pot weer een schaakwedstrijd was.

Nu loont het echt om te pressen.
Het levert wel veelal onrealistische uitslagen op, en op de counter kan je weleens gepakt worden, maar zolang je er eentje méér scoort is er niks aan de hand :)

Weinig onterechte verliespartijen ook hierdoor, degenen die je verliest zijn doorgaans gewoon terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Firetrap schreef:
Toch wel verbazingwekkend, zoveel discussie over een doodgebloede franchise :whistle:

Is het zo erg dat sommige op vooruitgang hopen en nog steeds plezier uit de franchise halen?


Rustig aan fanboy, ik duid alleen mijn verbazing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fanboy valt ook wel weer mee hoor :lol: Ik weet niet of je het gelezen hebt maar zo lof ben ik niet over de laatste twee games :P Je opmerking leek meer alsof het zonde van onze tijd was omdat de franchise dood was ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat zijn de meningen over Fifa 21?

Had hem eigenlijk afgezworen maar begin nu toch weer te twijfelen.

Is de eerste Fifa in jaren die ik niet gepreordered heb. Ga hem voorlopig ook niet kopen. Ben ook zo'n carrieremodus pleb, heb niks met FUT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FIFA 20 tijdens de lockdown gekocht, maar nauwelijks aangeraakt. Daarvoor trouw ieder jaar bij release gekocht.

Heb FIFA 21 (nog) niet gekocht. Speel vooral carrière en de veranderingen ieder jaar word ik niet warm van. Een game simuleren en als je wil kan je de simulatie stoppen en zelf spelen. Zat er jaren geleden al in en wordt nu als 'nieuw' omschreven. Boefjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2020 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
Wat zijn de meningen over Fifa 21?

Had hem eigenlijk afgezworen maar begin nu toch weer te twijfelen.

Is de eerste Fifa in jaren die ik niet gepreordered heb. Ga hem voorlopig ook niet kopen. Ben ook zo'n carrieremodus pleb, heb niks met FUT.

Vind het ook maar raar met die dynamic potential. In seizoen 3 is Tagliafico nu 89, terwijl hij als 84 begon Daley Blind is van 82 naar 84 gegaan, en dat op 31-jarige leeftijd in de game :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffffff Cyberpunk weer vertraagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 20:49 
 

terwijl het hele zooitje al gold was en ze zwaar gecrunched hadden.

hopen dat dit wel de laatste keer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat eerst komt, m'n 3080, Cyberpunk of toch het Covid vaccin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
terwijl het hele zooitje al gold was en ze zwaar gecrunched hadden.

hopen dat dit wel de laatste keer is


Het Gold gaan heeft niks met het verzetten te maken he, Gold betekend klaar voor printen op disk. Deze vertraging gaat wederom over de eerste patch.

Ik ben er zelf niet rauwig om, heeft mij een extra impuls gegeven om AC: Valhalla te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Voor de runescape spelers onder ons, zijn er mensen die mee doen aan het DDM toernooi of een account hebben gemaakt? :)


Komt weer een nieuwe seizoen van Twisted League aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
TkTT schreef:
Voor de runescape spelers onder ons, zijn er mensen die mee doen aan het DDM toernooi of een account hebben gemaakt? :)


Komt weer een nieuwe seizoen van Twisted League aan...


Jaa zag het! :) Even kijken of ik mee ga doen! :) Gaat veel tijd in zitten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Runescape, wat een tijden haha. Naast west Varrock bank. glow: selling rune full set 170k. Ik ga maar weer eens even inloggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Voor Xbox fans:

Mijn favo gameprogramma/podcast Dropped Frames heeft vanavond om 18:00 Phil Spencer (Hoofd XBOX) te gast
Te zien op 3 verschillende Twitch kanalen (die van de streamers/hosts):
twitch.tv/itmejp
twitch.tv/eziekelIII
twitch.tv/cohhcaranage

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Runescape, wat een tijden haha. Naast west Varrock bank. glow: selling rune full set 170k. Ik ga maar weer eens even inloggen :lol:


Toen kwam Trade limit, en daarna de GE... fijne tijden waren dat. De prijs werd toen ook flink minder.
Of noobs scammen met Free Armour Trimming :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 17:49 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Mijn favo gameprogramma/podcast Dropped Frames

Jij ook? gezellig. Kijk JP & Cohh vaak :lol: dus Dropped Frames normaal ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
ErikZ schreef:
Mijn favo gameprogramma/podcast Dropped Frames

Jij ook? gezellig. Kijk JP & Cohh vaak :lol: dus Dropped Frames normaal ook.


Aan Cohh besteed ik absoluut mijn meeste uren, zowel life als zijn Youtube kanaal, Zeke elke zondag ff kijken voor Indy Sunday en JP als hij wat leuks speelt (zijn Youtube loopt te ver achter om het interessant te maken)

Dropped Frames elke woensdag trouw al voor zo'n 2/3 jaar :thumbsup: Veel leuke/interessante gast (nu dan Phil, vorige week Mike Shinoda ex Linkin Park lid), spelen precies de games die ik interessant vind en mijn soort humor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 19:04 
 
Hardtraxx Crew

ErikZ schreef:
Mike Shinoda ex Linkin Park lid

Zit nog steeds bij Linkin Park hoor :P Maar vond deze idd heel interessant, de keer daarvoor dat ie op de show was ook. Heel benieuwd naar Phil op de show, ondanks dat t maar 30 min is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 21:49 
 

halo infinite gaat duidelijk niet zo lekker

https://tweakers.net/nieuws/173948/halo ... eling.html

na de toch wel slechte presentatie, de delay, het feit dat er waarschijnlijk d2 achtige shader system in gaat zitten, de kleur paars blijkbaar 5 dollar gaat kosten en nu dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2020 14:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dat terwijl 343 met MCC op de pc echt goede dingen heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, Lego Lord of The Rings uitgespeeld (100%). Direct daarna uninstall gedaan en uit favorieten op Steam verwijderd. xd

Een van dezer dagen verder gaan met de Bioshock reeks en starten met BioShock2 Remastered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Uiteindelijk de Series S besteld, komt vandaag binnen. Hype!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2020 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er gamers die de PS5 gaan bestellen of al hebben besteld? Gaan jullie voor de digitale editie of de disc-version? En waarom?

Ik twijfel tussen deze twee. Heb geen PS4 games omdat ik deze nooit heb gehad. Ben ook niet van plan iedere maand een nieuwe game te kopen, gewoon zo nu en dan als er een interessante release op de markt komt.
Vorige  1 ... 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic