Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 12:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er zit zelfs een Nederlandse slavenhandelaar/plantagehouder in Black Flag, redelijk prominent voor een deel van het spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Er zit zelfs een Nederlandse slavenhandelaar/plantagehouder in Black Flag, redelijk prominent voor een deel van het spel.

Lijkt me ook dat dat nu meer discussie zou opleveren dan ten tijde van Black Flag.
Helaas. Die setting lijkt mij ook wel gruwelijk eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je kijkt naar het verhaal dan is AC2 en 2 vervolgdelen het beste daar speel je dan ook echt voor het verhaal! Nu net Origins uitgespeeld (100%, ook alle geheimen en secundaire missies) en ben daar echt weg van, niet echt van het verhaal maar wel van de gameplay en wat je allemaal kan upgraden en de grote verscheidenheid in wapens!

Ga Valhalla sws kopen en krijg het gevoel dat ze hier wel echt meer op het verhaal hebben ingestoken en om dit ook weer echt richting de twee kampen te sturen. Maar hoop ook dat ze de gameplay en uitgebreide missies, wapens en upgrade mogelijkheden toevoegen! Want anders is het voor mij gewoon weer een verhaal afspelen! En vind het nu juist zo leuk om elke keer wat anders te kunnen doen.

Persoonlijk zou ik het tof vinden als ze een keer een AC maken in WO1. Dat is net nog primitief qua wapens genoeg dat het af kan met een assassin blade en een zwaard! Dan een beetje over de slagvelden rennen en ook helpen tot het vermoorden van bijvoorbeeld Franz-Ferdinand dus ook het stuk voordat het uitbreekt!

Voor mij naast de Fable reeks toch een van mijn favoriete spellen om te spelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TkTT schreef:

Persoonlijk zou ik het tof vinden als ze een keer een AC maken in WO1. Dat is net nog primitief qua wapens genoeg dat het af kan met een assassin blade en een zwaard! Dan een beetje over de slagvelden rennen en ook helpen tot het vermoorden van bijvoorbeeld Franz-Ferdinand dus ook het stuk voordat het uitbreekt!



Dan zou ik iets meer inlezen over WO1 :P

Tegen de tijd van WO1 waren geweren al meer dan 100 jaar het basiswapen van het leger, geweren werden niet meer met poeder en bal geladen, calverie had al meer dan 80 jaar een geweer ipv een zwaard als hoofdwapen, kanonnen zijn nog langer groot en machinegeweren, semi-automatische pistolen en bolt-action geweren waren er al voor 1900, zelfs een paar semi-automatische geweren.

Eveneens was WO1 voor het gros op statisch gebied gevochten. Alleen het Russisch/Duitse front en het Arabische front was dynamisch.

Ik denk niet dat de wereldoorlogen goed zijn voor dit, zeker niet WO1 gezien je WO2 nog als verzetsstrijder zou kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben nog zoveel opties om iets gruwelijks mee te doen. 2 settings die mij wel wat lijken nog:
- Maya's tegen de spanjaarden (16e eeuw)
- Australië ontdekking, James Cook vs Aboriginals (18e eeuw)

En alles wat al genoemd is net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TkTT schreef:

Persoonlijk zou ik het tof vinden als ze een keer een AC maken in WO1. Dat is net nog primitief qua wapens genoeg dat het af kan met een assassin blade en een zwaard! Dan een beetje over de slagvelden rennen en ook helpen tot het vermoorden van bijvoorbeeld Franz-Ferdinand dus ook het stuk voordat het uitbreekt!



Dan zou ik iets meer inlezen over WO1 :P

Tegen de tijd van WO1 waren geweren al meer dan 100 jaar het basiswapen van het leger, geweren werden niet meer met poeder en bal geladen, calverie had al meer dan 80 jaar een geweer ipv een zwaard als hoofdwapen, kanonnen zijn nog langer groot en machinegeweren, semi-automatische pistolen en bolt-action geweren waren er al voor 1900, zelfs een paar semi-automatische geweren.

Eveneens was WO1 voor het gros op statisch gebied gevochten. Alleen het Russisch/Duitse front en het Arabische front was dynamisch.

Ik denk niet dat de wereldoorlogen goed zijn voor dit, zeker niet WO1 gezien je WO2 nog als verzetsstrijder zou kunnen doen.


Jaa wellicht is WO2 dan beter! :) Lijkt mij nog steeds vet om daar in een AC door heen te wandelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:
Op papier zag het er goed uit maar in de praktijk worden de historische gebeurtenissen heel erg verdraaid en ook het feit dat je in beide games tegen goden/mythische beesten strijd en krachten krijgt. Pijlen die je op afstand kon besturen, dieren die je kan gebruiken voor je gewin (beetje een combinatie met Far Cry Primal) helpt gewoon echt niet.

Dit klopt wel ja. Ik hou helemaal niet van die overdreven fantasy achtige dingen maar in AC vind ik het nog acceptabel. The Witcher bijvoorbeeld zal ik niet zo snel gaan doen. Al is iedereen daar lyrisch over. Valt gewoon niet in mijn straatje.

Wat ik in The Witcher wel een belangrijk detail vind is dat je altijd het gevoel houdt dat je erg kwetsbaar bent. Je speelt (kort gezegd) een persoon die buitengewoon goed met een zwaard om kan gaan en de beschikking heeft over enkele vrij basic magische technieken, maar uiteindelijk ben je nog altijd maar een man tegenover een monster. Dat maakte het voor mij toch wel heel anders dan sommige andere RPG's waarin je de gekste dingen kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.


En dan Delft erbij plus de 80-jarige oorlog, teken ik voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AC gespeeld vanaf het eerste uur terug in 2007. Dat was echt onwijs vet toen.

II incl de expansions was idd het vetste met ook III en IV goed vermakelijk maar sinds Unity ben ik uitgekeken geraakt op gamen. Alleen Oddyssey laatst nog ergens in de aanbieiding opgepikt en een flink eind in het verhaal gekomen. Zoals eerder vermeld heel vervelend dat je veel vijanden niet in één keer kan killen maar het brengt er wel wat uitdaging in anders was AC over het algemeen te makkelijk geweest.

Voor een AC in Nederland teken ik graag! Dertig / honderd jarige oorlog lijken mij ook leuke tijdperken, evenals het Romeinse tijdperk. Met een pre-colombus america heb je ook veel artistieke vrijheden. Of jagers en verzamelaars / 1e landbouw setting waar je mss nog een link hebt met de civilisatie die voorheen kwam.

WOI // WOII lijkt me wel interessant. The Saboteur is eigenlijk een AC game in dat tijdperk, dus het kan wel werken. Misschien ook de Russiche revolutie / burgeroorlog die daarop volgde?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Misschien ook de Russiche revolutie / burgeroorlog die daarop volgde?


Assassin's Creed Chronicles Russia
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 10:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het punt is wel dat er maar een paar momenten in de geschiedenis zijn geweest dat een prominent iemand is vermoord door een huurmoordenaar in WW1 en WW2.

In WW1 zijn het eigenlijk alleen Franz Ferdinand (die niet een enorme bad guy was als je de geschiedenis naleest) en Rasputin. In die zin zou de Russische revolutie inderdaad misschien leuker zijn, dat is ook meer volk vs overheid.

In WW2 waren er een paar pogingen op Hitler, maar mislukt zoals we weten. Verder een paar officieren in de verzetslanden, niet enorm hoge officieren oid. Roosevelt ging dood, maar dat was door een lange slepende ziekte. Dus hier heb je ook niet echt wat.

Gezien AC altijd hand in hand gaat met de geschiedenis (Sahin en Le Sabre in 1 waren echte figuren, De Borgia's e.d. ook en de revolutionisten in 3 eveneens) lijkt het me ook vrij lastig om een goed verhaal te maken er in. Dan wordt het haast meer een verzetsstrijder of een special forces game dan echt een Assassins Creed game.

Russische revolutie en Nederland in de hoogtijden lijkt mooi. Maar China en Japan hebben ook mooie momenten op zich (Boxer revolutie, Qin dynastie, Interne oorlog in Japan, Genghis Khan, Japan vs Mongolie/Korea).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Assassin's Creed Chronicles Russia


Dat zie ik niet als een feature game.

Broken Balance schreef:
Het punt is wel dat er maar een paar momenten in de geschiedenis zijn geweest dat een prominent iemand is vermoord door een huurmoordenaar in WW1 en WW2.


Je zou prima een AC game kunnen maken rond het verzet in Frankrijk / Nederland. Genoeg gebeurt.

Het Britse Koloniale rijk ten tijde van Victoria is nog heel ver uit te melken. In Syndicate zat je op het Engelse eiland zelf, maar bijvoorbeeld Africa of India lijkt mij heel interessant. Ook Japan heeft inderdaad wat leuke periodes die je aan kan doen.

Ook de kruistochten tegen de Baltische staten met de Teutonic Order kunnen nog aangedaan worden.

Engelse burgeroorlog kan ook nog....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spain's inquisition in 1448 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Spain's inquisition in 1448 :whistle:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2020 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Delt-A schreef:
Assassin's Creed Chronicles Russia


Dat zie ik niet als een feature game.


Ikverwacht hierdoorniet dat het nog een game gaat worden in de main series
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel verbazingwekkend, zoveel discussie over een doodgebloede franchise :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Henkerfist schreef:
Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.


Je weet dat die nooit heeft bestaan he ;)


Haha ja ik wist even niet hoe het beter te omschrijven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Toch wel verbazingwekkend, zoveel discussie over een doodgebloede franchise :whistle:

Is het zo erg dat sommige op vooruitgang hopen en nog steeds plezier uit de franchise halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2020 21:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat zijn de meningen over Fifa 21?

Had hem eigenlijk afgezworen maar begin nu toch weer te twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat zijn de meningen over Fifa 21?

Had hem eigenlijk afgezworen maar begin nu toch weer te twijfelen.


Vind hem heerlijk :D het is mijn 2e Fifa ooit dus alles is nog ''nieuw'' voor me. Ben een FUT speler, carriere of gewoon teams nog niet aangeraakt eigenlijk

Vorig jaar mocht je blij zijn met 2 doelpunten in totaal per wedstrijd, deze heb je er vaak al 4 in de eerste helft. Veel meer mogelijkheden om te scoren, koppen werkt weer, verdedigen is lekker lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 11:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm oke. Dat verdedigen zo kut/houterig ging was juist mijn frustratie van de laatste paar FIFA's die ik speelde, maar dat is dus alleen maar erger geworden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb laatst een paar potjes op 21 gedaan, maar imo is het gewoon een reskin en roster change van 20, voel echt geen wezenlijk verschil. Als je daar 60 euro voor wilt neerleggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hmm oke. Dat verdedigen zo kut/houterig ging was juist mijn frustratie van de laatste paar FIFA's die ik speelde, maar dat is dus alleen maar erger geworden? :P


Hoe maak jij van ''lekker lastig'' kut en houterig?

Broken Balance schreef:
Heb laatst een paar potjes op 21 gedaan, maar imo is het gewoon een reskin en roster change van 20, voel echt geen wezenlijk verschil. Als je daar 60 euro voor wilt neerleggen..


Dribbelen is anders, passen is anders, schieten is anders...totaal geen reskin
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 11:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Hmm oke. Dat verdedigen zo kut/houterig ging was juist mijn frustratie van de laatste paar FIFA's die ik speelde, maar dat is dus alleen maar erger geworden? :P


Hoe maak jij van ''lekker lastig'' kut en houterig?

Gewoon, nette bewoording omzetten naar mijn eigen bewoording
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2020 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb laatst een paar potjes op 21 gedaan, maar imo is het gewoon een reskin en roster change van 20, voel echt geen wezenlijk verschil. Als je daar 60 euro voor wilt neerleggen..


Het kan altijd nog gekker, ik zou graag Fifa voor de Switch willen halen maar gun EA het geld gewoon niet.
Die lui hebben Fifa 18 voor de Switch letterlijk gekopieerd van Fifa 17 op de Xbox 360 om vervolgens ieder jaar een "Legacy-edition" op de Switch te releasen. Een Legacy-edition is een kopie van het jaar ervoor, Fifa 18 Legacy-edition is dus gewoon Fifa 17 met geüpdate kits en geüpdate teams. En fifa 19, 20 en ten slotte fifa 21 zijn allemaal legacy editions zonder ook maar enige vorm van nieuwe gameplay. Fifa 18,19,20 en 21 op de Switch zijn dus hetzelfde spel met geupdate kits en teams en ze vragen er gewoon 50 euro voor, wat een schooiers. :/

IGN was er zo klaar mee dat ze voor de Fifa 21 review (net als EA) uit protest gewoon die van vorig jaar gekopieerd en geplakt hebben. :lol:
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic