Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 13:09 

Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
Afgelopen vrijdag Mafia Trilogy gekocht. Deel 2 is een van m'n favoriete spellen allertijden, nu eindelijk de kans om het eerste deel te spelen! :thumbsup:

Eerste deel blijft geweldig en is één van mijn favorieten games ooit. Ik heb deel 2 nog nooit gespeeld, dus ook maar eens downloaden dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 15:27 

Hardtraxxer

Misschien dat ik een Switch ga kopen, maar twijfel nog een beetje. Switch-eigenaren hiero? Zijn er (los van Mario ed) leuke games aan te raden? Heb zelf nu een PS4
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 15:34 

Hardtraxx Veteran

pokermon
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 15:51 

Hardtraxxer

Marks schreef:
Misschien dat ik een Switch ga kopen, maar twijfel nog een beetje. Switch-eigenaren hiero? Zijn er (los van Mario ed) leuke games aan te raden? Heb zelf nu een PS4

JA hierzo:

Breath of the Wild
Dead Cells
Hollow Knight
Dragonball FighterZ
Enter the Gungeon
Donkey Kong Tropical Freeze
Luigi's Mansion 3
Stardew Valley
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 16:42 

Hardtraxx Elite

Wenzel schreef:
Marks schreef:

JA hierzo:

Breath of the Wild
Dead Cells
Hollow Knight
Dragonball FighterZ
Enter the Gungeon
Luigi's Mansion 3
Stardew Valley

Laatste tijd zelf veel animal crossing aan het spelen, iets van 200+ uur erin zitten nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 17:48 

Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
Marks schreef:

JA hierzo:

Breath of the Wild
Dead Cells
Hollow Knight
Dragonball FighterZ
Enter the Gungeon
Luigi's Mansion 3
Stardew Valley

Alleen Luigi's Mansion 3, BotW en Donkey Kong zou ik aanraden, andere games sijn er ook voor PC en/of PS4. Voor PC bijna altijd een stuk goedkoper iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 18:15 

Hardtraxx Veteran

Stardew valley :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 13:58 

Hardtraxx Veteran

Breath of the Wild is mega tof. Ook als je niet 100% van Zelda bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 23:46 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe WoW expansion is uitgesteld tot later dit jaar. Ben zelf vrij actief aan het beta testen geweest de afgelopen maanden en blij dat ze deze keuze gemaakt hebben bij Blizzard, het is echt nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 03:46 

Hardtraxx Veteran

Kan eindelijk Red Dead Redemption 2 spelen, geweldig spel tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 09:44 

Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:

Mooie game inderdaad met een stevig verhaal. MP is wel behoorlijk uitgestorven hoorde ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 16:14 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
MYTZE schreef:

Mooie game inderdaad met een stevig verhaal. MP is wel behoorlijk uitgestorven hoorde ik.

Ben toch niet echt van plan om de multiplayer te spelen :P Misschien om de achievements te halen, maar dat zie ik na de story wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 16:22 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Nieuwe WoW expansion is uitgesteld tot later dit jaar. Ben zelf vrij actief aan het beta testen geweest de afgelopen maanden en blij dat ze deze keuze gemaakt hebben bij Blizzard, het is echt nodig.

Hadden ze dat maar met Warcraft 3 Reforged gedaan, wat een schandalige remaster. Stel klapmongolen daar bij Blizzard, ik kan me nog herinneren dat ze vroeger niks fout konden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 19:04 

Wenzel schreef:
Joey schreef:

Hadden ze dat maar met Warcraft 3 Reforged gedaan, wat een schandalige remaster. Stel klapmongolen daar bij Blizzard, ik kan me nog herinneren dat ze vroeger niks fout konden doen.

tis nu activision he, alles draait om geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2020 21:02 

Hardtraxx Veteran

Phasmophobia.... Tering wat een hartslopend spel :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2020 13:05 

Nuracore schreef:
Phasmophobia.... Tering wat een hartslopend spel :oh:

vrienden van me spelen het in vr, blijft prachtig ze horen schreeuwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2020 15:50 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het ondertussen op Twitch bekeken. Ik zou 's nachts niet meer door het huis durven lopen zonder lichten aan zoals ik nu doe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2020 18:04 

Hardtraxx Veteran

Ik speelde het gisteren met mijn vrouw en wij hebben slimme verlichting die rond half 12 uit gaat. Terwijl we dit dus aan het spelen waren gingen de lampen uit xd mini hart aanval
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2020 18:10 

Kraak... Piep...

Wil dat ook met vrienden spelen binnenkort, ziet er echt geniaal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2020 16:52 

Hardtraxx Veteran

Was veranderd van Alternate naar Megekko omdat ik bij Alternate 350e stond of zo.

Afbeelding

Nu maar hopen dat deze een beetje sneller gaat, gok van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2020 00:34 

Kraak... Piep...

Laatst Gears Of War weer opgepikt op de xbox 360, 1 en 2 ziek veel gespeeld maar 3 qua campaign maar een kort stuk. Net de campaign van 3 gespeeld en holy shit, bij bepaalde stukken echt met verbazing gespeeld (mensen die de game kennen weten wel welke stukken). Vooral een specifiek stuk, wat absurd goed gemaakt, kreeg oprecht een brok in de keel.

Ik dacht dat 3 zich nooit kon meten met de rest maar dit overtreft alles. Wat een geniale trilogy (van de eerste Gears).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 14:46 

Kraak... Piep...

Op het moment kan je de volledige versies van Company Of Heroes 1 en Company Heroes 2 met flinke korting kopen op steam.

Voor beide basisspellen ben je 1 euro kwijt.
Voor 1 kan je voor 5 euro alle uitbreidingen er bij krijgen en voor 2 voor 8 euro.

Aanrader dit spel, enorm realistisch uitziende WW2 strategy game. 1 is toen ook als game van het jaar uitgeroepen geloof ik. Speelt heel vloeiend en lekker weg met goede campaigns van echte veldslagen en losse slagen die je kan doen bij skirmishes. Speel vooral 1 al sinds hij uit is en hij verveelt nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 15:00 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Breath of the Wild is mega tof. Ook als je niet 100% van Zelda bent.

Dat spel kon me echt geen seconde boeien, geen flauw idee wat ik moest doen, heb het een paar uur de kans gegeven maar verder nooit meer gespeeld.

Ooit wel nog van plan het nog een keer op te pikken omdat ik vgm echt de enige was die het niks vond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2020 15:02 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Laatst Gears Of War weer opgepikt op de xbox 360, 1 en 2 ziek veel gespeeld maar 3 qua campaign maar een kort stuk.

Ik dacht dat 3 zich nooit kon meten met de rest maar dit overtreft alles. Wat een geniale trilogy (van de eerste Gears).

Haha ik had precies hetzelfde. Deel 3 toen nooit echt doorgekomen, maar later weer eens opgepakt. Geniaal spel, net als de eerste twee. Deel 4 en 5 ook heel tof, al ben ik gestopt met 5 omdat ik niet verder kwam. Ik vertik het om hem lager te zetten dan Insane :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 09:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Op het moment kan je de volledige versies van Company Of Heroes 1 en Company Heroes 2 met flinke korting kopen op steam.

Voor beide basisspellen ben je 1 euro kwijt.
Voor 1 kan je voor 5 euro alle uitbreidingen er bij krijgen en voor 2 voor 8 euro.

Aanrader dit spel, enorm realistisch uitziende WW2 strategy game. 1 is toen ook als game van het jaar uitgeroepen geloof ik. Speelt heel vloeiend en lekker weg met goede campaigns van echte veldslagen en losse slagen die je kan doen bij skirmishes. Speel vooral 1 al sinds hij uit is en hij verveelt nog niet.

Company of Heroes: https://store.steampowered.com/app/2282 ... of_Heroes/
Company of Heroes 2: https://store.steampowered.com/app/2314 ... _Heroes_2/

Deze aanbiedingen zijn naar aanleiding van Sega's 60e verjaardag. Meer aanbiedingen HIER, KLIK DAN!
Vorige  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic