Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Op het moment kan je de volledige versies van Company Of Heroes 1 en Company Heroes 2 met flinke korting kopen op steam.

Voor beide basisspellen ben je 1 euro kwijt.
Voor 1 kan je voor 5 euro alle uitbreidingen er bij krijgen en voor 2 voor 8 euro.

Aanrader dit spel, enorm realistisch uitziende WW2 strategy game. 1 is toen ook als game van het jaar uitgeroepen geloof ik. Speelt heel vloeiend en lekker weg met goede campaigns van echte veldslagen en losse slagen die je kan doen bij skirmishes. Speel vooral 1 al sinds hij uit is en hij verveelt nog niet.

Eens. CoH 1 is beter dan 2, vooral met BLitzkrieg mod.

Map Lyon ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2020 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyon is de shit idd, 1 is vetter dan 2. Lekker Flak88's pompen bij de bruggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijdens het kijken van de serie Vikings werd Assassins Creed Valhalla aangekondigd. Ik helemaal hyped natuurlijk, maar ben eigenlijk niet zo bekend met AC games. Iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn verwachtingen van dit spel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Tijdens het kijken van de serie Vikings werd Assassins Creed Valhalla aangekondigd. Ik helemaal hyped natuurlijk, maar ben eigenlijk niet zo bekend met AC games. Iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn verwachtingen van dit spel?


Ik denk dat je voor de gameplay het beste wat in game footage van Odyssey of Origins kunt kijken, i.c.m. de tot dusver beschikbare beelden van Valhalla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2020 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso vanwege het nieuwe AC format. Originele games zijn eigenlijk niet meer te vergelijken met de RPGs van nu

Al zijn de oudere games echt wel aan te raden. Zeker de reis van Ezio
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het nog steeds eeuwig zonde hoe ze van die oude games (t/m syndicate volgens mij?) met zoveel storytelling zijn overgestapt naar dat RPG-achtige van origins, odyssy & nu valhalla :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb na AC 3 geen AC games meer gespeeld. Maar wat is er uberhaubt gebeurd met het verhaal van Desmond en The Apple of Eden enzo. Ik vond dat altijd een tering goede toevoeging hoe de Tempeliers in de huidige tijd aan het huishouden waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze allemaal gespeeld en ben nu bezig met Odyssey. De oudere games waren inderdaad heel anders qua opzet. Maar ik vond na Syndicate en Unity (Die ik overigens nooit heb uitgespeeld), Origins wel heel verfrissend en vet. Omdat je aan de basis staat van het ontstaan van de creed ben je heel lang daarin niet echt een assassin. En zo voelt het ook niet. Wel een gruwelijke game. Ook voor iemand die niet echt bekend is met RPG's.

Odyssey nu vind ik wel iets minder maar het ziet er weer prachtig uit. Speelt zich uiteraard nog weer voor Origins af. Heeft helemaal weinig met de Creed te maken. Tenminste, hoever ik nu ben.

Valhalla lijkt me wel iets meer terug te gaan naar het Creed gedeelte. Je speelt meer een dubbel rol. Aan de ene kant een Viking die bruut aan het vechten is met zijn maten. En aan de andere kant onderdeel is van de Assassins Creed. Heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Ik heb er wel heel veel zin in. Vlak daarvoor ga ik het laatste seizoen van Vikings even kijken om er helemaal in te zitten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik uiteindelijk vond van de nieuwe games is dat het heel erg afwijkt van het originele concept.

De era's waar de games zich af spelen waren stuk voor stuk goed, oud egypte, griekeland in de atheense/spartaanse oorlog tijd zijn echt geniaal. Maar ik miste toch de story driven historische game wat ze origineel hadden weg gezet. Het Apple of Eden deel was een subtiele en werkende twist die niet al te onnatuurlijk aanvoelde. Dat heb ik met de nieuwe games dus niet.

Op papier zag het er goed uit maar in de praktijk worden de historische gebeurtenissen heel erg verdraaid en ook het feit dat je in beide games tegen goden/mythische beesten strijd en krachten krijgt. Pijlen die je op afstand kon besturen, dieren die je kan gebruiken voor je gewin (beetje een combinatie met Far Cry Primal) helpt gewoon echt niet.

De open werelden zijn leuk weggezet maar voeld al gauw aan (zeker in origins) alsof het letterlijk een lege sandbox is. Lang reizen waar weinig in gebeurt. Ook het hele assassination deel is echt af omdat als je iemand wilt vermoorden die een hoger level of rang heeft het gewoon lachend van zich afschud terwijl hij het verborgen mes met een lach op zijn bek uit zijn lichaam trekt.

Gelukkig is dat in Valhalla anders (wat ik heb gezien althans) en zijn je moord skills in het begin van de game gewoon wat slordig omdat je character net deze assassin wereld stapt. De skills ontwikkelen zich naarmate je in het verhaal ontwikkeld en maakt het al een stuk logischer waarom sommige moorden mislukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Op papier zag het er goed uit maar in de praktijk worden de historische gebeurtenissen heel erg verdraaid en ook het feit dat je in beide games tegen goden/mythische beesten strijd en krachten krijgt. Pijlen die je op afstand kon besturen, dieren die je kan gebruiken voor je gewin (beetje een combinatie met Far Cry Primal) helpt gewoon echt niet.

Dit klopt wel ja. Ik hou helemaal niet van die overdreven fantasy achtige dingen maar in AC vind ik het nog acceptabel. The Witcher bijvoorbeeld zal ik niet zo snel gaan doen. Al is iedereen daar lyrisch over. Valt gewoon niet in mijn straatje.

In Valhalla zit ook wel weer mystiek maar past dan ook wel weer in die tijd waarin men daar echt in geloofde. Dus wat dat betreft hoort het er ook wel in.

Van mij mag het tempeliers verhaal wel weer meer terug komen. Nu in Odyssey hoor ik niet bij Sparta en niet bij Athene haha en ik ben ook niet hun tegenstander per definitie. Dus dat is beetje gekkig ofzo.

Edit:
Vind het heel vet dat je de 'sons of Ragnar' tegen gaat komen. Hoop dat Ivar ook echt over de grond kruipt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Op papier zag het er goed uit maar in de praktijk worden de historische gebeurtenissen heel erg verdraaid en ook het feit dat je in beide games tegen goden/mythische beesten strijd en krachten krijgt. Pijlen die je op afstand kon besturen, dieren die je kan gebruiken voor je gewin (beetje een combinatie met Far Cry Primal) helpt gewoon echt niet.

Dat vind ik juist episch, en die skills zorgen voor leuke gameplay en wow-effect imo.


Nuracore schreef:
Ook het hele assassination deel is echt af omdat als je iemand wilt vermoorden die een hoger level of rang heeft het gewoon lachend van zich afschud terwijl hij het verborgen mes met een lach op zijn bek uit zijn lichaam trekt.

Er is een speer die je HP doet afnemen tot 25%, maar je assassination damage met 200% verhoogd, daarmee kun je de meeste enemies wel assassinaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Tijdens het kijken van de serie Vikings werd Assassins Creed Valhalla aangekondigd. Ik helemaal hyped natuurlijk, maar ben eigenlijk niet zo bekend met AC games. Iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn verwachtingen van dit spel?


Zeker deze kijken, ik kijk er erg naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ben het met beiden wel eens. Origins voelde wel echt aan als de frisse wind die de serie naar mijn idee nodig had. De settings van oude Egypte en Griekenland helpen daar ook aan mee. Vanaf AC III werd de serie naar mijn mening toch een stuk minder. Black Flag was goed, maar ik heb zelf een schijthekel aan naval battle, dus die heb ik uiteindelijk ook niet uitgespeeld.

Zoals Nura aangeeft waren sommige zaken echter wel wat over de top. Laat bijv. het dieren temmen lekker bij Far Cry Primal (wat ik overigens ook een leuke game vond). Zelf nu bezig met Odyssey, en vermaak me weer prima. Denk dat ik Valhalla ook wel weer ga halen. Beelden zien er in ieder geval tof uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb het zelfde als Job, vond de serie na 3 aftakelen. Ook de vernieuwingen sinds Origin doen het niet voor mij. Assassins Creed was altijd zo vet om de dikke immersie in de geschiedenis waarbij veel werd gedraaid richting de eeuwige strijd tussen templars en assassins. Natuurlijk waren ze niet echt maar alles kon zo echt zijn gebeurd, als een soort complottheorie. Het verhaal van Desmond hebben ze daar toen enorm goed in verweven. Het klopte historisch natuurlijk niet, maar het zou het wel zijn geweest als je gewoon de templars/assassins voor een groot deel zou weghalen (want de templar orde bestond in de geschiedenis wel degelijk, alleen niet in deze vorm).

Je had immersie met je karakter, je gaf om zijn verhaal en doel, je snapt waarom hij het doet, dat maakte het een goede game. Nu zijn het elke keer gewoon vlakke saaie karakters die na een game toch weer pleiten zijn.

Black Flag was nog leuk puur omdat de gameplay leuk was, Rogue was eveneens een goede story-driven game. Maar alles er na was echt matig tot verschrikkelijk, daarnaast waren de PC ports ook altijd belabberd. Twee en uitbreidingen blijven by far het beste.

Ben ook al lang niet meer hyped voor AC, het wordt toch grotendeels het zelfde. En zonder een vet immersief verhaal zoals de eerste drie ga ik het niet meer halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
JeroenB93 schreef:
Tijdens het kijken van de serie Vikings werd Assassins Creed Valhalla aangekondigd. Ik helemaal hyped natuurlijk, maar ben eigenlijk niet zo bekend met AC games. Iemand die mij wat meer kan vertellen over zijn verwachtingen van dit spel?


Zeker deze kijken, ik kijk er erg naar uit :thumbsup:

Heel vet! Hype is ook weer helemaal terug meteen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
ik heb zelf een schijthekel aan naval battle

Helemaal mee eens :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Valhalla lijkt me wel iets meer terug te gaan naar het Creed gedeelte. Je speelt meer een dubbel rol. Aan de ene kant een Viking die bruut aan het vechten is met zijn maten. En aan de andere kant onderdeel is van de Assassins Creed. Heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Ik heb er wel heel veel zin in. Vlak daarvoor ga ik het laatste seizoen van Vikings even kijken om er helemaal in te zitten. :D

Helaas komt 6B pas ergens einde van het jaar uit haha. Ik voelde bij het zien van de eerste AC beelden meteen bepaalde overeenkomsten met Ragnar uit de serie, juist daardoor raakte ik helemaal in de hype haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.


Dit lijkt me best dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Henkerfist schreef:
Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.


Dit lijkt me best dik! :D

Haha ja, alleen krijg je dan wel een gigantische discussie. Slavenhandel verheerlijken :lol:

Ghost of Tsushima heeft natuurlijk heel slim ingespeeld op de wens van veel AC liefhebbers om iets met Japan of Samurai te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Dit klopt wel ja. Ik hou helemaal niet van die overdreven fantasy achtige dingen maar in AC vind ik het nog acceptabel. The Witcher bijvoorbeeld zal ik niet zo snel gaan doen. Al is iedereen daar lyrisch over. Valt gewoon niet in mijn straatje.


Van een game als The Witcher verwacht je wel magische en mythische beesten, die hebben de hele setting en lore hierop gebaseerd. Dus eigenlijk kan je The Witcher niet met de moderne AC games vergelijken.

Als je ziet wat AC oorspronkelijk was en vergelijkt wat het nu is pakt het totaal anders uit.
Had een andere naam gegeven aan de moderne AC games en het was helemaal in orde geweest want in werkelijkheid zijn het ook gewoon hele andere type games niet nou niet bepaald het verhaal delen behalve hier en daar wat termen.

Parvuz schreef:

Ghost of Tsushima heeft natuurlijk heel slim ingespeeld op de wens van veel AC liefhebbers om iets met Japan of Samurai te doen.


Denk dat inderdaad de Feutal Japanl of Chineese dynasties een hele vette AC setting kunnen zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hekzitter schreef:
Henkerfist schreef:
Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.


Dit lijkt me best dik! :D

Haha ja, alleen krijg je dan wel een gigantische discussie. Slavenhandel verheerlijken :lol:


Black Flag was ook in die tijd, een van de main characters op je schip was een ex-slaaf.
Zou je kunnen doen dat de slavenhandelaren Templars zijn bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Henkerfist schreef:
Er zijn voor mijn gevoel ook echt nog zoveel tijdperken en locaties waarin een gave Assassins Creed in de oude stijl gemaakt zou kunnen worden. Samoerai's, Amsterdam tijdens de Gouden Eeuw/VOC tijd, tijdperk van koning Arthur in Groot Brittannië, etc.


Je weet dat die nooit heeft bestaan he ;) en Valhalla speelt zich juist af in Engeland ''tijdens'' die tijd, je kan zelf Excalibur verkrijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Assassins Creed was altijd zo vet om de dikke immersie in de geschiedenis waarbij veel werd gedraaid richting de eeuwige strijd tussen templars en assassins. Natuurlijk waren ze niet echt maar alles kon zo echt zijn gebeurd, als een soort complottheorie. Het verhaal van Desmond hebben ze daar toen enorm goed in verweven. Het klopte historisch natuurlijk niet, maar het zou het wel zijn geweest als je gewoon de templars/assassins voor een groot deel zou weghalen (want de templar orde bestond in de geschiedenis wel degelijk, alleen niet in deze vorm).

Je had immersie met je karakter, je gaf om zijn verhaal en doel, je snapt waarom hij het doet, dat maakte het een goede game. Nu zijn het elke keer gewoon vlakke saaie karakters die na een game toch weer pleiten zijn.


Hier kan ik me ook wel in vinden. Een wat meer story-driven AC game of trilogie met overlappend plot zou ik heel erg toejuichen. Qua setting zou ik iets met Atilla de Hun wel vet vinden, maar Amsterdam zou natuurlijk ook dik zijn :D Denk dat er best een verhaal te verzinnen is rondom Atilla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2020 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
Haha ja, alleen krijg je dan wel een gigantische discussie. Slavenhandel verheerlijken :lol:


Black Flag was ook in die tijd, een van de main characters op je schip was een ex-slaaf.
Zou je kunnen doen dat de slavenhandelaren Templars zijn bijvoorbeeld.

Klopt, alleen als het zich dan afspeelt met Nederland in de hoofdrol, toch anders. :P Mja boeien, ik ben voor!
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic