Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 09:23 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Iemand anders nog een suggestie of aanvulling? :thumbsup:


Ja, lees pagina 387 en 388 (de vorige 2) even door
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er heel tof uit, ben ook heel blij met de trailer van Final Fantasy XVI, groot fan van de serie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

:worship: :worship: :worship:


De tering wat mooi dit. Die gaat sowieso gehaald worden als ik de PS5 heb straks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ULTIMO schreef:
Iemand anders nog een suggestie of aanvulling? :thumbsup:


Ja, lees pagina 387 en 388 (de vorige 2) even door

Wat, dat ik een desktop moet bouwen?

Je snapt dat een desktop niet handig is voor sommigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Je vraagt om suggesties, die geef ik en dan ga je bijdehand doen.
Vraag er dan niet naar als de suggestie je niet bevalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Je vraagt om suggesties, die geef ik en dan ga je bijdehand doen.
Vraag er dan niet naar als de suggestie je niet bevalt

Je snapt best wat ik met een suggestie bedoel.

Als ik vraag of een Seat Leon een goede auto is en of iemand een andere suggestie heeft dan ga je ook geen Vespa Primavera adviseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou een Xbox halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:

:worship: :worship: :worship:


Ziet er super vet uit :worship:
Alleen de personen lijken wel op sims poppetjes :x


Ben overigens nog steeds aan t kijken voor een nieuwe gaming laptop.
Twijfel tussen deze:

https://www.paradigit.nl/lenovo-legion- ... oduct/3046
Goede specs voor de prijs, vind 'm persoonlijk niet heel mooi

https://www.coolblue.nl/product/861066/ ... ifications
Duurste van de 3, geen numpad, wel 144Hz scherm

https://www.alternate.nl/html/product/1 ... m=PL7HZNP5
Goedkoopste, slechts 60Hz scherm

Iemand anders nog een suggestie of aanvulling? :thumbsup:


Persoonlijk zou ik wel voor de Legion gaan (is overigens gewoon dezelfde prijs als de HP) :P
Maar afhankelijk van wat je speelt en of je het een "must" vindt om een hogere refresh rate te hebben is de Asus ook geen slechte keuze.
Voor de rest zijn alle 3 de laptops uitgerust met dezelfde CPU en GPU, dus verschill qua performance is er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 13:41 
 

super mario 3d all stars binnen gehad. ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet zo veel verstand van laptops, maar ik zou absoluut voor een 120 of 144Hz scherm gaan als je erop wil gamen. Sinds ik mijn 60Hz main monitor heb vervangen door een 144Hz monitor kan ik echt niet meer op 60Hz gamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:

Persoonlijk zou ik wel voor de Legion gaan (is overigens gewoon dezelfde prijs als de HP) :P
Maar afhankelijk van wat je speelt en of je het een "must" vindt om een hogere refresh rate te hebben is de Asus ook geen slechte keuze.
Voor de rest zijn alle 3 de laptops uitgerust met dezelfde CPU en GPU, dus verschill qua performance is er niet.

Oh, gisteren stond ie er vgm voor 1100 op :lol:
Voor 1200 niet echt interessant met het 60Hz scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige generatie consoles overgeslagen, maar ik denk dat ik nu toch maar een Series S ga halen. €300,- is geen geld voor een next-gen console. Het verschil in graphics t.o.v. de Series X en PS5 maak ik me niet zo'n zorgen om. Om eerlijk te zijn geef ik daar ook niet zo heel veel om. Enige wat ik me afvraag is hoe goed de Series S het gaat doen bij games die over pak hem beet 3-4 jaar uit komen en of je veel gaat merken van het verschil in werkgeheugen. Iemand hier die daar verstand van heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het scheelt natuurlijk dat bij de ontwikkeling van consolegames rekening wordt gehouden met de specs van die consoles. Je kan er dus wel vanuit gaan dat 't spul gewoon goed blijft draaien hoor.

Ik zou me overigens meer zorgen maken over de opslag. 512GB SSD is echt bar weinig, CoD Warzone is bijv al over de 120GB en meer moderne spellen tikken tegenwoordig ruim de 70GB wel aan.

Een externe SSD kan ook, maar voor dat geld kun je dan net zo goed gewoon de X halen.

https://tweakers.net/nieuws/172556/1tb- ... inkel.html

Citaat:
Het is mogelijk om de opslag van de next-genconsoles goedkoper uit te breiden door een externe usb-hdd of -ssd aan te sluiten. Die langzamere extra opslag kan echter niet gebruikt worden voor next-gengames. Nieuwe games moeten op de interne ssd gezet worden, of op opslaguitbreiding die net zo snel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Tering, ruim 200 ek. Ik had ff op google gekeken naar externe schijven van Seagate, en zag prijzen van rond de 70 euro voor xbox One, dus ik ging er gemakshalve vanuit dat de prijzen voor deze vergelijkbaar zouden zijn, maar dat klopt niet helemaal dus :lol:

512 GB is inderdaad vrij weinig, maar anderzijds speel ik toch niet veel games tegelijkertijd. Na het spelen is verwijderen ook weer niet zo moeilijk. Wel benieuwd hoe dat gamen in de cloud gaat werken bij de xbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:54 
 

Uberhout schreef:
Tering, ruim 200 ek. Ik had ff op google gekeken naar externe schijven van Seagate, en zag prijzen van rond de 70 euro voor xbox One, dus ik ging er gemakshalve vanuit dat de prijzen voor deze vergelijkbaar zouden zijn, maar dat klopt niet helemaal dus :lol:

512 GB is inderdaad vrij weinig, maar anderzijds speel ik toch niet veel games tegelijkertijd. Na het spelen is verwijderen ook weer niet zo moeilijk. Wel benieuwd hoe dat gamen in de cloud gaat werken bij de xbox.


nou is die ssd wel een pcie4 ssd van 1 tb in een fancy behuizing. je gaat die dingen los niet veel goedkoper tegenkomen. en vele malen sneller dan dat 70 euro schijfje waar je het over had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

En @Uberhout in het artikel staat iets heel belangrijks over een externe SSD:
''Het is mogelijk om de opslag van de next-genconsoles goedkoper uit te breiden door een externe usb-hdd of -ssd aan te sluiten. Die langzamere extra opslag kan echter niet gebruikt worden voor next-gengames. Nieuwe games moeten op de interne ssd gezet worden, of op opslaguitbreiding die net zo snel is''

Films en foto's kan je er dus op kwijt, misschien savegames ook nog wel maar de game zelf niet tenzij het huidige gen games zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat ik desondanks alsnog voor de series S ga. Bij m'n vorige consoles (en ook op pc) speelde ik uiteindelijk toch maar een handje vol games. Goed om te weten in ieder geval dat de SSD wel een flinke keerzijde kan zijn, thanks voor de reacties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je niet meer dan 1/2 games tegelijk speelt (Want meer zal waarschijnlijk niet passen met next-gen games) en als je een andere wilt spelen, bereid bent om deze een x aantal uur te downloaden/installeren, dan is de S waarschijnlijk geen verkeerde optie. Ik ben zelf liever van iets direct goed kopen i.p.v. beperkingen en gehannes om een keer iets te kunnen spelen.

Op m'n PS4 was m'n schijf ook constant vol en dan had je een keer zin in een spel, moest je eerst 3 uur downloaden en installeren (En de next-gen games zijn nog groter). Persoonlijk totaal geen zin in en toen een 2TB SSD in geplaatst.

Ik zie hier trouwens nog niet, voor mij, de grootste reden om niet voor een disc-loze console te gaan, maar reken er op dat je alleen uit de officiele store kan kopen en de game daar vaak duurder is dan op disc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Ik zie hier trouwens nog niet, voor mij, de grootste reden om niet voor een disc-loze console te gaan, maar reken er op dat je alleen uit de officiele store kan kopen en de game daar vaak duurder is dan op disc.


Kun je niet keys kopen via bijv. allkeyshop voor een discloze versie?

Scheelt overigens dat XBOX Gamepass heeft, wat naar mijn mening ook best een prima aanbod aan games heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Games nemen op de Xbox Series S veelal tot 30 procent minder ssd-ruimte in beslag dan bij de Series X, zegt Microsoft. Dat komt doordat de goedkopere console gemaakt is voor gamen in 1440p-resolutie en 4k-textures daarom niet geïnstalleerd worden.


https://tweakers.net/nieuws/172608/game ... ies-x.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2020 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nu maar eens beginnen aan de Bioshock reeks met Bioshock Remastered. :thumbsup:


Uitgespeeld :thumbsup:

Nu een aantal dagen gaming pauze. Vanaf oktober seizoen 2 van Fall guys en daarna verder met Bioshock 2 Remastered ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2020 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnekort komt AoE3 Definitive Edition.
Heb dat spel echt helemaal kapot gespeeld vroeger. Kijk echt enorm uit naar deze release. :D

Btw ook m'n nieuwe gaming laptop binnen :yay:

Asus ROG Strix G15 met i7, RTX2060 en 144Hz scherm. Wat een heerlijk ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2020 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag NBA2K21 gehaald nadat 2K20 me wel beviel, Ik merk ook dat ik basketbal toch wel tof vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen begint het nieuwe Fifa seizoen weer :D
Heb vorig jaar januari mijn eerste Fifa ook gekocht en lekker veel gespeeld.

Vele zullen zeggen: "Alles is altijd hetzelfde, Money grab EA!!''

Het is pas mijn 1e seizoen die ik van begin tot eind doe, alles is nog nieuw en ben onwijs hyped :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag Mafia Trilogy gekocht. Deel 2 is een van m'n favoriete spellen allertijden, nu eindelijk de kans om het eerste deel te spelen! :thumbsup:
Vorige  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic