Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 15:39 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
speel m via game pass, maar ben nog aan t downloaden :lol:

hahaha ja dat is wel een dingetje :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fall Guys :worship: . Nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het gamen. Solo is er geen reet aan, maar in een party met vrienden is het prachtig (vooral als iedereen lekker fanatiek is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 13:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Fall Guys :worship: . Nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het gamen. Solo is er geen reet aan, maar in een party met vrienden is het prachtig (vooral als iedereen lekker fanatiek is).


Eens, veel gescheld ook en elkaar een beetje verneuken. Leidt alleen maar tot mooie dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere mensen kloten is ook zo mooi. Net voor een sprong ze eventjes vastgrijpen zodat ze naar beneden flikkeren :lol:

Zelf ook al tegen gekregen uiteraard, ik kan er dan ook nog wel goed om lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2020 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Escape from Tarkov, leuke hardcore shooter.
Wel jammer van de perma-death en de server wipes om de zoveel tijd.

Weer houd mij wel om maximaal voor de game te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen hyped voor de nieuwe RTX 3000 serie grafische kaarten? :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2020 22:47 
 
Hardtraxx Crew

G1LL schreef:
Nog meer mensen hyped voor de nieuwe RTX 3000 serie grafische kaarten? :love: :woot:

Yess, ben al een tijdje aan t sparen voor een nieuwe dus dit was mooie timing :D Denk dat ik wss voor de 3070 ga, even wachten op benchmarks enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes. Ik wacht ook nog even op reviews van tweakers / hardware.info. Maar denk dat het de 3080 wel wordt, als ik die verwachtingen lees ben je daar minimaal 4 jaar zoet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Yes. Ik wacht ook nog even op reviews van tweakers / hardware.info. Maar denk dat het de 3080 wel wordt, als ik die verwachtingen lees ben je daar minimaal 4 jaar zoet mee.


Ik zou dit bekijken in plaats van Tweakers:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Crusader Kings 3 is sinds dinsdag uit en ik vermaak me er vol op mee. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik met Wasteland 3 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder deze week eindelijk begonnen aan Portal 2. In het begin enorm veel gelachen met Wheatley. Ondertussen af en toe wat gefrustreerd dat ik de puzzel niet opgelost krijg. Wanneer ik dan na 30-60 minuten proberen de oplossing opzoek sla ik mijn eigen steeds voor mijn kop hoe simpel het is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Morgen maar Tony hawk halen :drool: hoop dat 't even leuk is als vroegah
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Morgen maar Tony hawk halen :drool: hoop dat 't even leuk is als vroegah


Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik twijfel om 'm te halen omdat ik vrees dat ik het door de nostalgie er wat te veel van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 15:45 
 
Hardtraxxer

flight simulator 2020 :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nog meer mensen hyped voor de nieuwe RTX 3000 serie grafische kaarten? :love: :woot:

Ik ben (nagenoeg) een leek op dit gebied. Wat is er beter aan de 3000 serie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe (gaming) laptop, hoef niet t beste van het beste overigens.
Heb er nu een met een GTX1050 kaart. Wat zou een mooie stap omhoog zijn? Volstaat een GTX 1660 Ti kaart? Of is een RTX 2060 (veel) beter? Of juist beter wachten op een RTX 30xx? Ik speel geen zware games maar mijn huidige laptop is niet meer de snelste helaas (i5 met GTX1050 en 16GB RAM, dus mijn nieuwe laptop moet sws i7 met 16GB zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
G1LL schreef:
Nog meer mensen hyped voor de nieuwe RTX 3000 serie grafische kaarten? :love: :woot:

Ik ben (nagenoeg) een leek op dit gebied. Wat is er beter aan de 3000 serie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe (gaming) laptop, hoef niet t beste van het beste overigens.
Heb er nu een met een GTX1050 kaart. Wat zou een mooie stap omhoog zijn? Volstaat een GTX 1660 Ti kaart? Of is een RTX 2060 (veel) beter? Of juist beter wachten op een RTX 30xx? Ik speel geen zware games maar mijn huidige laptop is niet meer de snelste helaas (i5 met GTX1050 en 16GB RAM, dus mijn nieuwe laptop moet sws i7 met 16GB zijn).


Zou als ik jou was nog even wachten. Volgens mij hebben ze nog niets bekend gemaakt over de nieuwe RTX kaarten in laptops, maar de sprong van de 20xx serie naar de 30xx serie is echt enorm. Verbeterde Ray Tracing technologie en overall veel hogere snelheden. Ik ga zelf een RTX 3070 aanschaffen, adviesprijs is €520 geloof ik en die kan voorlopig nog wel een tijdje mee. Ben er alleen nog niet uit of ik een Founder's Edition bestel of wacht op de aftermarket kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou sowieso voor een aftermarket versie gaan. Komen sowieso dezelfde datum uit dus je hoeft al niet extra te wachten, en ze zijn in de regel stiller en nog wat sneller. Founder's Edition ziet er wel een stuk vetter uit en is vaak ietsjes goedkoper, maar dat is voor mij niet doorslaggevend. Hoop vooral dat er de 17e gelijk goede onafhankelijke benchmarks van de verschillende kaarten zijn, zodat ik niet al te lang hoef te wachten om een keuze te maken. Wil zelf een 3080, maar moet nog even zien welke. Neig vooralsnog in ieder geval naar MSI of EVGA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
G1LL schreef:
Nog meer mensen hyped voor de nieuwe RTX 3000 serie grafische kaarten? :love: :woot:

Ik ben (nagenoeg) een leek op dit gebied. Wat is er beter aan de 3000 serie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe (gaming) laptop, hoef niet t beste van het beste overigens.
Heb er nu een met een GTX1050 kaart. Wat zou een mooie stap omhoog zijn? Volstaat een GTX 1660 Ti kaart? Of is een RTX 2060 (veel) beter? Of juist beter wachten op een RTX 30xx? Ik speel geen zware games maar mijn huidige laptop is niet meer de snelste helaas (i5 met GTX1050 en 16GB RAM, dus mijn nieuwe laptop moet sws i7 met 16GB zijn).


Volgens mij is de resolutie van een laptop, ook gaminglaptops vaak niet hoger dan 1920 x 1080 (1080p). Als je geen zware games heb je aan een mid range kaart meer dan voldoende. Een 1050 is niet geweldig. Een 1660 ti is zeker beter, een RTX 2060 presteert volgens mij ongeveer gelijk maar kan je bij deze gebruik maken van Ray Tracing.

Wat de aankomende 3000 serie bijzonder maakt is dat er verteld word dat een nieuwe RTX 3070 ongeveer even snel is als de huidige snelste kaart van dit moment, de RTX 2080ti. Laatstgenoemde kost zo'n 1100 euro terwijl de nieuwe 3070 zo'n 500 euro gaat kosten. Dit is natuurlijk een behoorlijk verschil, bijna te mooi om waar te zijn. De nieuwe 3080 moet ongeveer 2 x zo snel zijn als de RTX 2080. Je krijgt bij de nieuwe RTX 3000 serie dus een extreme performance boost voor een spotprijs.

Dus het is veelal afhankelijk van wat je zelf wilt en wat je budget is. Qua laptop zou ik dus nog wel even wachten tot er nieuwe gaming laptops komen met de nieuwe RTX 3000 chips. Want mensen die dus dit jaar nog een 2080 of 2080ti nieuw hebben gekocht komen van een koude kermis thuis. Mochten ze deze nu nog willen verkopen, krijgen ze daar aanzienlijk minder voor nu dit nieuws bekend is. Wellicht krijg je datzelfde met een gaming laptop als je nu 1 koopt met een RTX2060 chip (ookal is een RTX 2060 prima voor 1080p).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn ook 4K laptops te krijgen maar die hoef ik niet. Ik hoef niet perse met de hoogste graphicstanden te spelen met een 4K beeld. Maar nu speel ik vaak op low of medium settings en dan hapert het af en toe nog. Daar wil ik van af.

Maargoed, het heeft geen haast. Wacht ik nog even af tot de 3k chips ook in laptops gezet gaan worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn al een hoop aftermarket kaarten bekend. Nog niet al te veel details maar beter dan niets zeker?

https://tweakers.net/nieuws/171676/fabr ... n-aan.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ik ben zelf altijd wel fan geweest van MSI kaarten. Hoe veel groter zijn die 3x fan kaarten dan de 2x fan kaarten normaal? Heb ze eigenlijk alleen maar met 2 fans gehad. De founders edition past gemakkelijk in m'n case maar idk hoeveel groter er in past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 23:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zit zelf ook nog te dubben tussen een gamelaptop of game PC. Het moet sowieso voor dingen als editen worden gebruikt maar dat gaat vaak wel enigzins hand en hand met gamen (alleen zijn de grafische kaarten daar vaak meer werk paarden dan echt dingen die hoge grafische shit goed draaien).

Vind persoonlijk een laptop chiller omdat ik er overal mee heen kan, maar als een PC zo veel cheaper is voor wat je krijgt dan overweeg ik liever dat. Zit zelf niet in de grafische kaarten wereld, heb er lichtelijk kennis van.

Maar qua specs moet het wel richting

2tb HDD + 512 GB SSD (kan ik er zelf nog bijbouwen als het moet bij laptops met slots er voor)
i7 of hele goede i5
16gb werkgeheugen.
Kaart die zowel grafisch de komende tijd qua games en editing vooruit kan.

Budget rond de 1000 EUR. Als men aanraders heeft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2020 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zit zelf ook nog te dubben tussen een gamelaptop of game PC. Het moet sowieso voor dingen als editen worden gebruikt maar dat gaat vaak wel enigzins hand en hand met gamen (alleen zijn de grafische kaarten daar vaak meer werk paarden dan echt dingen die hoge grafische shit goed draaien).

Vind persoonlijk een laptop chiller omdat ik er overal mee heen kan, maar als een PC zo veel cheaper is voor wat je krijgt dan overweeg ik liever dat. Zit zelf niet in de grafische kaarten wereld, heb er lichtelijk kennis van.

Maar qua specs moet het wel richting

2tb HDD + 512 GB SSD (kan ik er zelf nog bijbouwen als het moet bij laptops met slots er voor)
i7 of hele goede i5
16gb werkgeheugen.
Kaart die zowel grafisch de komende tijd qua games en editing vooruit kan.

Budget rond de 1000 EUR. Als men aanraders heeft..


Een desktop gaat zo goed als iedere keer een betere koop zijn wanneer je naar prestaties kijkt voor hetzelfde geld.
Ik heb héél vlug in de Alternate PC builder wat in elkaar geflanst en kwam op het volgende uit. Geen idee hoe de GFX kaart het doet met editing maar voor gaming zijn de reviews iig zeer positief.
Plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2020 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Als ik zo naar reviews kijk van de CPU zou ik wel echt een losse processorkoeler erbij kopen, anders kan de temperatuur van je CPU flink oplopen.

Ik zou deze erbij doen. Blijft nog binnen het budget van €1000 en is een enorm goed ding. Vrij stil en houdt mijn CPU (i5 8600K die doorgaans vrij warm kan worden) onder de 70 graden als ik game in 1440p en stream/render in 1080p.
Vorige  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic