Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was in de 2019 editie voor mijn gevoel ook al ze in de kwalificatie net een klein tandje beter lijken te zijn dan in de race.

Voorgaande dagen wat losse races gedaan, vandaag aan de carrière begonnen. In Melbourne met een AlphaTauri op P14 weten te kwalificeren (01:24.8??) met de tegenstanders op niveau 82.

Een tip op basis van de 2019 editie als je het spel wat langer realistisch wilt houden: Investeer niet als een malle in R&D upgrades, anders sta je aan het einde van het seizoen al vooraan op de grid en wordt je seizoen 2 al met 2 vingers in je neus wereldkampioen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp helemaal niks van R&D lol.
Vanavond Zandvoort eens rijden in de carrière. Sta nu 6e 'n carrière met m'n AT met Verstappen net onder me. :lol: misschien is 70 ook nog net iets te laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2020 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snapte er in het begin ook niks van, maar uiteindelijk wijst dat zichzelf toch vrij snel :P. Het ziet er ingewikkelder uit dan het is. Kwestie van het even door hebben. Op YT een voorbeeld video kijken zal je al een eind op weg helpen denk ik.


Vandaag wel weer voor het eerst dat de game zich zomaar afsluit na een race :(. Dit was in de 2019 versie ook al by far het grootste minpunt aan de game voor mij. Telkens je resultaat kwijt zijn en de race opnieuw moeten doen wordt op een gegeven moment best vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand hier die Ghost Of Tsushima heeft aangeschaft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Iemand hier die Ghost Of Tsushima heeft aangeschaft?

Nog niet, was het wel van plan tot elke review aangaf dat het heel herhalend in doen is dus ik wacht nog even
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2020 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nog geen tijd voor, nu bezig met Persona 5. Daarna is eerst FF7 Remake aan de beurt nog denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eergisteren na uren frustraties voor het eerst Legend bereikt op Hearthstone :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Iemand hier die Ghost Of Tsushima heeft aangeschaft?

Net besteld. Eerste keer ooit dat ik een 60 euro PS4 game koop haha En AC: Odyssey even meepakken toch. Ben bijna klaar met Origins.

Ghost Of Tsushima ben ik heel benieuwd naar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nog geen tijd voor, nu bezig met Persona 5. Daarna is eerst FF7 Remake aan de beurt nog denk ik.


90 uur met m'n 1e playthrough. Staat zonder twijfel in mijn top 5 van beste games of all time :worship: Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Goldenstyle schreef:
Iemand hier die Ghost Of Tsushima heeft aangeschaft?

Net besteld. Eerste keer ooit dat ik een 60 euro PS4 game koop haha En AC: Odyssey even meepakken toch. Ben bijna klaar met Origins.

Ghost Of Tsushima ben ik heel benieuwd naar :drool:


Ik ga hem vanavond ook ff aanschaffen, wat gameplay gezien en nu toch echt verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Leandertjeee schreef:
Firetrap schreef:
Nog geen tijd voor, nu bezig met Persona 5. Daarna is eerst FF7 Remake aan de beurt nog denk ik.


90 uur met m'n 1e playthrough. Staat zonder twijfel in mijn top 5 van beste games of all time :worship: Ben benieuwd wat je ervan vindt.


20 uur op de klok. Vermaak me er goed mee, ben iets minder lyrisch dan de meesten volgens mij.
Combat leunt teveel op weaknesses uitbuiten, de game in zijn geheel vind ik ook wat repetitief.

Maargoed, heb nog slechts een klein deel gespeeld, dus wie weet wat er nog in het vat zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghost Of Tsushima :worship:
Hoe alles er uit ziet en de sfeer die het over je heen stort. Gisteravond de eerste 2 uurtjes gedaan. Zit er nu al helemaal in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit de laatste tijd veel Nba2k20 te spelen nadat ie gratis voor ps plus was, Heb bij MyPlayer een Michael Jordan build gemaakt en dat is wel heel leuk om mee te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speel sinds het corona gebeuren ook NBA2k20 en ben sindsdien helemaal into basketbal geraakt xd Heb zelf een PF build die heel lekker gaat. 45 Triple Doubles en ook Triple Double gemiddeld in mijn 3e seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2020 14:26 
 
Hardtraxx Newbie

Ik had nog geen bericht gedaan in dit topic.
Ik speel zelf op de Xbox one, heb Beide consoles gehad, maar de Xbox werkt gewoon een stuk soepeler, vind dat de ps wel leukere xclusive heeft, maar ook de controllers vind ik ruk, dus vandaar mijn keuze voor de xbox one.
Ik speel op het moment veel cod warzone met vrienden en als ik even wat alleen wil doen, speel ik fallout 76 en ac odyssey.
Ook speel ik afentoe op de pc nog diablo 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2020 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Fall Guys Ultimate Knockout, prachtig vermaak voor nu, denk niet dat het weken leuk blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritatie momentje: Monaco Circuit in F1 2019
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had m'n switch mee op vakantie en gisteren m'n dex compleet gemaakt en nu dus shiny charm :D
Binnenkort DLC binnen hengelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Irritatie momentje: Monaco Circuit in F1 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Irritatie momentje: Monaco Circuit in F1 2020

Moet 2020 nog halen, is die het waard in vergelijking met 2019?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2020 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee, is mijn eerste F1 game.
Ik vind MyTeam iig leuk om te spelen. Zandvoort is ook leuk om te spelen. :)

Heb begrepen dat er verder niet heel veel benieuwd is tov 2019 maar dat is enkel wat ik heb gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2020 12:20 
 
Hardtraxx Elite

Laatste tijd iets te veel Animal Crossing gespeeld dus maar even mijn switch aan de kant leggen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 22:54 
 
Hardtraxxer

vandaag flight simulator 2020 gehaald en moet zeggen dat ik me meer dan prima vermaak 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 02:41 
 
Hardtraxx Crew

speel m via game pass, maar ben nog aan t downloaden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ghost Of Tsushima :worship:
Hoe alles er uit ziet en de sfeer die het over je heen stort. Gisteravond de eerste 2 uurtjes gedaan. Zit er nu al helemaal in.


Heb em ook al tijdje aangeschaft, en wat is deze game ongelooflijk genieten! Nu ook nog aankondiging van coop en multiplayer, wordt dit alleen maar beter :D
Vorige  1 ... 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic