Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook liever dat ze het spel daadwerkelijk fine-tunen en ook af uitbrengen ipv vol met bugs á la EA of Bethesda.
Maar als je al 8 jaar zit te wachten op dit spel en het al de tweede keer vlakbij de originele release datums uitgesteld word doet het nog steeds pijn :lol:

Dat moment wanneer het de hype niet waarmaakt :lol: foei...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik heb ook liever dat ze het spel daadwerkelijk fine-tunen en ook af uitbrengen ipv vol met bugs á la EA of Bethesda.
Maar als je al 8 jaar zit te wachten op dit spel en het al de tweede keer vlakbij de originele release datums uitgesteld word doet het nog steeds pijn :lol:

Dat moment wanneer het de hype niet waarmaakt :lol: foei...


Dit bedoel ik inderdaad haha, tis gewoon ongekend dat die hype elke keer wordt uitgesteld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel super cringe om sommige antwoorden te zien op de uitstel tweet van CD Projekt.

Citaat:
Victor
@CyberpunkGame
I'm canceling my pre order and never buying a game from your brand ever again enough is enough.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:52 
 
Hardtraxx Crew

Dacht eerst ook van 'alweer :/ '
Maarja achteraf gezien heb ik toch liever dat ze hun tijd ervoor nemen, en dit zouden developers met meer games moeten doen :lol: Ik kijk er erg naar uit om m uiteindelijk te kunnen spelen :D
Witcher 3 werd ook 2x uitgesteld, en langer zelfs dus tsja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik moet het nu nog doen met een PS3 namelijk. Ik was al vrij laat met de PS3 en om vrij snel daarna de PS4 aan te schaffen was zonde. Dus die heb ik overgeslagen. Moet wel zeggen dat ik geen echte gamer meer ben. Misschien komt het ook wel door mijn verouderde console waar ik eigenlijk geen online spellen meer op kan doen (omdat niemand nog op PS3 speelt) maar ik ben een beetje afgehaakt. Gebruik hem nu bijna uitsluitend voor Netflix.


Ik heb vorige zomer een PS4 gekocht. Ik loop eigenlijk altijd een console "achter", dat vind ik zelf niet zo erg. Ik ben toch niet zo gefocussed op online competitive gaming, maar meer voor lange RPGs en dergelijke. Dan kun je de games die je wilt gewoon voor 15 euro ofzo tweedehands kopen, werkt erg goed naar mijn mening. Maandje geleden bijvoorbeeld The Witcher 3 met alle uitbreidingen voor 15 euro gekocht, prima deal :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Last of Us Part 2 uitgespeeld. Heb er een beetje mixed feelings over. Maar ik snap de haat dus totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2020 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is de haat alleen omdat die kerel vermoord word door een trans vrijwel in het begin van het spel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 euro tot vanavond 19u! --> https://store.steampowered.com/app/7134 ... ollection/

De Steam Summer Sale begint ook weer vandaag om 19u
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 20:59 
 

Nuracore schreef:
Volgens mij is de haat alleen omdat die kerel vermoord word door een trans vrijwel in het begin van het spel

die niet eens trans is volgens mij maar gewoon een gek gespierde vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2020 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Nuracore schreef:
Volgens mij is de haat alleen omdat die kerel vermoord word door een trans vrijwel in het begin van het spel

die niet eens trans is volgens mij maar gewoon een gek gespierde vrouw.


Klopt, is een meme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Ik wacht nog altijd op een volwaardige nieuwe fatsoenlijke Command & Conquer Renegade. Denk dat er geen andere game is waar ik zoveel tijd in heb gestoken als die originele game.

edit: @bovenstaande video "shortlived multiplayer" ik heb die multiplayer gvd vorig jaar nog gespeeld man :lol:


Renegade X nog ooit geprobeerd?
De maps Reservoir, Tunnels en de Snow remake heb ik o.a. daarvoor gemaakt :)

Er komt nog meer leuks in de toekomst waar ik nog niet veel over kwijt kan.


Aah daar hebben we het vgm al wel eens eerder over gehad, ben benieuwd wat de toekomst dan brengt, maar heeft me eerlijk gezegd nooit meer weten te boeien die Renegade X remake...




Tiberian Sun modus, en niet zomaar een reskin, de gunplay, time-to-kill en snelheid zijn allemaal anders. En natuurlijk andere units en tanks, free infantry is sterker, heel andere dynamiek dus.


En het plan voor de verdere toekomst is om er base building in te hebben (standalone game), maar dat lukte niet fatsoenlijk met deze engine, dus dat gaat Unreal Engine 4 of 5 worden. (Overstap van 4 naar 5 is vrij eenvoudig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette trailer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
1 euro tot vanavond 19u! --> https://store.steampowered.com/app/7134 ... ollection/

De Steam Summer Sale begint ook weer vandaag om 19u


Thanks! Werkt nu ook nog, dus gelijk gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2020 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Grim schreef:
1 euro tot vanavond 19u! --> https://store.steampowered.com/app/7134 ... ollection/

De Steam Summer Sale begint ook weer vandaag om 19u


Thanks! Werkt nu ook nog, dus gelijk gekocht.


Zo te zien is die doorgetrokken met de summer sale tot 9 juli :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap de haat op The Last of Us II ook niet zo goed. Tuurlijk aan de ene kant balen dat zo'n belangrijke personage geen heldendood krijgt, maar ik zie mensen alleen janken om het feit dat er een paar LGBT personages in zitten en een gespierde vrouw. Grow up.

Spel pakte me vanaf het begin echt goed beet en vond het een emotionele rollercoaster. Top sequel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2020 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
rollercoaster.

nog steeds een van de beste games ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Snap de haat op The Last of Us II ook niet zo goed. Tuurlijk aan de ene kant balen dat zo'n belangrijke personage geen heldendood krijgt, maar ik zie mensen alleen janken om het feit dat er een paar LGBT personages in zitten en een gespierde vrouw. Grow up.

Spel pakte me vanaf het begin echt goed beet en vond het een emotionele rollercoaster. Top sequel.


Dat is het ook niet meer zo. Maar inderdaad meer om hoe joel is gedood en je later als Abby mag spelen. Helaas voelde ik er zelf ook niet veel voor, maar om de game dan volledig de grond in te meppen :')

De haat gaat nu ook wel erg ver. Haat zaaien bij de mensen van het bedrijf en er komen nu zelfs klachten over dat de game vals geadverteerd is.

Ik ben in ieder geval benieuwd of er een deel 3 gaat komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2020 14:59 
 

gezi3en het verhaal zou ik zeggen van niet maar ja dat heeft andere bedrijven bij andere games ook niet tegengehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F1 2020 gekocht. Voor 't eerst dat ik een F1 game speel (al heb ik vroeger wel veel Forza gespeeld).
Vet spel tot nu toe al is de AI te goed in de kwalificatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
al is de AI te goed in de kwalificatie.


Git gud
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ULTIMO schreef:
al is de AI te goed in de kwalificatie.


Git gud

F1 Bahrein 2019 haalde LeClerc pole met 1:27
Bij mij reed Latifi 1:26 en pole was iets van 1:23 :lol:

Vervolgens in de race haal ik een 9e plek met een Alpha Tauri. Dus daarom, AI is te goed in de kwalificatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie het als de ultimo test
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zie het als de ultimo test

Ba dum
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F1 2020 ook aangeschaft. Graphics zien er weer fantastisch uit :worship:. AI tegenstanders ook top! Toch echt wel een klasse beter dan in bijvoorbeeld een Forza Motersport 7. Okay die game is natuurlijk al wat ouder maar toch.

Hier kan ik me weer heel wat maanden mee vermaken :)

ULTIMO schreef:
F1 2020 gekocht. Voor 't eerst dat ik een F1 game speel (al heb ik vroeger wel veel Forza gespeeld).
Vet spel tot nu toe al is de AI te goed in de kwalificatie.

Op hoeveel procent heb je het niveau van je tegenstanders staan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb d'r een beetje mee gerommeld wel.
Speel nu op 70 vgm dan is 't wel redelijk gebalanceerd. Al zijn de AI kwalificatie tijden wel iets beter als wat ze in de race laten zien.
Speel wel met tractie en brake assist aan nog, geen rem/stuurhulp.
Met een AlphaTauri op P10 eindigen zou wel redelijk realistisch zijn imo

Op YouTube is d'r ook zo'n serie van iemand die MyTeam speelt en die kwalificeert zich (in de beginfase althans) altijd op P22 terwijl ie in de race altijd net niet in de punten eindigt (en die gast kan echt wel racen)
Vorige  1 ... 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic