Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Spellen gaan ook duurder worden voor de ps5, hoorde rond de 85 euro per spel.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 20:35 
 
Hardtraxx Elite

https://gamer.nl/artikelen/nieuws/games ... station-4/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

TkTT schreef:
Reken maar dat hij een eurootje of 800/900 gaat worden. Dat vind ik echt te veel!


Uit welk internetkrocht heb je dat dan gehaald? :lol:

De speculaties in de gamemedia liggen rond de € 600,-.
Gezien de componenten is dat heel fair, en veel hoger kan ook niet als Xbox zometeen lager blijkt te liggen.

Gameprijzen kunnen idd omhoog gaan, omdat productie duurder is. Maar precieze prijzen zijn nog nergens genoemd, dus 85 euro lijkt me behoorlijk nattevingerwerk.

Heb me erg goed vermaakt met de persco. Vette sequels/remakes (Horizon 2 (L) Demon Souls) en ook interessant ogende nieuwe IP's met Project Athia en Returnal. De kracht en capabiliteiten van de PS5 kwamen gek genoeg het beste naar voren tijdens de beelden van Ratchet & Clank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Microsoft is bereid om verlies te draaien op de console om het zo goedkoper te bieden dan Sony. Geen idee waar ik dat las, volgens mij een tweet van Phil Spencer. iets over dat ze de console geen high end prices zouden geven ofzo
Ze gaan zich volledig focussen op abonnementen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de console waar je op speelt voor 90% van de mensen niet al gewoon bepaald omdat je of Playstation of Xbox gewend bent? Leuk natuurlijk dat die 2 lekker met elkaar concurreren en elkaar tot grote dingen pushen. Consument is dan wel de winnaar. En ze gaan het zeker weten nog redelijk betaalbaar maken. Kleine marge of zelfs verlies op de console maar inderdaad klantenbinding doen en verdienen op andere dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2020 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Microsoft is bereid om verlies te draaien op de console om het zo goedkoper te bieden dan Sony. Geen idee waar ik dat las, volgens mij een tweet van Phil Spencer. iets over dat ze de console geen high end prices zouden geven ofzo
Ze gaan zich volledig focussen op abonnementen e.d.


Klopt, Gamepass wordt een grote target voor ze.
Desalniettemin worden consoles al generaties lang verliesgevend op de markt gebracht, die winst komt pas na een aantal jaar wanneer de productiekosten veeeelen malen lager zijn.

@ Parvuz. Jup zeker. De PS exclusives die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, en waarvan ik de vervolgen koste wat kost wil spelen, maken dat ik niet eens voor de Xbox zou kiezen als ie 100 euro was.

Niet te verwarren met een bepaald fanboyism waardoor ik Xbox het licht in de ogen niet gun. Integendeel, ik hoop dat Xbox eindelijk eens écht goede eigen titels krijgt, ik zou ze namelijk graag aanschouwen middels let's plays op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2020 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Die Playstation controller is gewoon pure aids
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 09:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red Alert 1/2
Urban Terror
Return to Castle Wolfenstein
Stratego
GTA: San Andreas (is de laatste versie die ik heb gespeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Reken maar dat hij een eurootje of 800/900 gaat worden. Dat vind ik echt te veel!

Volledig uit je duim gezogen.

Verwacht inderdaad, zoals Firetrap zegt, maar rond de 5 of 600. Hoger gaan ze echt niet doen. Ik twijfel of ik hem direct koop of wacht tot de 'upgrade versie', maar Horizon wordt een zekerheidje. Nog steeds verliefd op deel 1 en laatst, eindelijk, aan de DLC begonnen. Het speelt zo heerlijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
TkTT schreef:
Reken maar dat hij een eurootje of 800/900 gaat worden. Dat vind ik echt te veel!

Volledig uit je duim gezogen.

Verwacht inderdaad, zoals Firetrap zegt, maar rond de 5 of 600. Hoger gaan ze echt niet doen. Ik twijfel of ik hem direct koop of wacht tot de 'upgrade versie', maar Horizon wordt een zekerheidje. Nog steeds verliefd op deel 1 en laatst, eindelijk, aan de DLC begonnen. Het speelt zo heerlijk weg.


Nee zeker niet, hij was op amazon gekomen voor 600 pond (is bijna 700euro) kaal. Dan weet je nog niet wat voor een pakket je wilt, spellen oid. dan loopt het al gauw op!

https://www.manners.nl/ps5-prijs-playstation-5-2tb-gelekt-amazon/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dan heb je het over de 2TB variant wat niet de standaard variant is maar de extra uitgebreide...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
patrickjeb schreef:
TkTT schreef:
Reken maar dat hij een eurootje of 800/900 gaat worden. Dat vind ik echt te veel!

Volledig uit je duim gezogen.

Verwacht inderdaad, zoals Firetrap zegt, maar rond de 5 of 600. Hoger gaan ze echt niet doen. Ik twijfel of ik hem direct koop of wacht tot de 'upgrade versie', maar Horizon wordt een zekerheidje. Nog steeds verliefd op deel 1 en laatst, eindelijk, aan de DLC begonnen. Het speelt zo heerlijk weg.


Nee zeker niet, hij was op amazon gekomen voor 600 pond (is bijna 700euro) kaal. Dan weet je nog niet wat voor een pakket je wilt, spellen oid. dan loopt het al gauw op!

https://www.manners.nl/ps5-prijs-playstation-5-2tb-gelekt-amazon/


Die Amazon kaarten moet je niet geloven, dit waren namelijk dummy-cards die ze gebruiken als er nog niets bekend is. Dus ook prijzen zijn gewoon random in de prijsklasse
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze week The Last Of Us nog een keer uitspelen. Toch wel een van mijn favoriete spellen. Vrijdag dan eindelijk deel 2. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2020 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Deze week The Last Of Us nog een keer uitspelen. Toch wel een van mijn favoriete spellen. Vrijdag dan eindelijk deel 2. :yay:


Heb er ontzettend veel zin in. Maar ik merk al wel dat er reviews etc. op YouTube verschijnen wat behoorlijk irritant is. Ik heb zo weinig mogelijk van het drama proberen mee te krijgen, aangezien het blijkbaar nogal een shitstorm was. Erg benieuwd wat het gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TondH schreef:
Deze week The Last Of Us nog een keer uitspelen. Toch wel een van mijn favoriete spellen. Vrijdag dan eindelijk deel 2. :yay:


Deze week voor het eerst pas uitgespeeld en ik heb spijt dat ik dat niet eerder deed :$ , ook gelijk deel 2 besteld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2020 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Erg hyped, echter ga ik hem pas op de PS5 spelen. Enige drempel wordt het ontwijken van spoilers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2020 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Best tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben uitgekozen om the Halo: 3 op pc te testen :D Dikke nostalgie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 01:52 
 
Hardtraxx Crew

Nieuwe Skate game aangekondigd :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 08:09 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Nieuwe Skate game aangekondigd :yay: :yay: :yay:

:worship:

en tony hawk remake
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cyberpunk weer uitgesteld. Release staat nu gepland op 19 november.
:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Cyberpunk weer uitgesteld. Release staat nu gepland op 19 november.
:cry:


Pffff ongekend :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Nuracore schreef:
Cyberpunk weer uitgesteld. Release staat nu gepland op 19 november.
:cry:


Pffff ongekend :/


Heb je gelezen waarom of vind je het gewoon ongekend?

Vind het klasse van CPR, pas uitbrengen als het af is en zij tevreden zijn en niet eerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baal er toch wel van :P
September is voor mij een stuk rustiger op werk dan november dus dan had ik mooi kunnen spelen.

Maar inderdaad beter een game die af is en wat langer wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Goldenstyle schreef:
Nuracore schreef:
Cyberpunk weer uitgesteld. Release staat nu gepland op 19 november.
:cry:


Pffff ongekend :/


Heb je gelezen waarom of vind je het gewoon ongekend?

Vind het klasse van CPR, pas uitbrengen als het af is en zij tevreden zijn en niet eerder


Exact dit man, het kerkhof met spellen die te vroeg zijn uitgebracht is gigantisch.
Ik wou dat meer studio's dit deden! Vorig jaar nog: Nintendo die na een jaar development Metroid Prime 4 gewoon helemaal schrapt en opnieuw begint met een andere studio.

Aan de andere kant van het spectrum heb je games als Warcraft Reforged, keek er een jaar naar uit maar die was nog lang niet klaar bij de release. Geen single player, geen ladder, allemaal bugs etc. Die game had nog minimaal een half jaar in ontwikkeling gemoeten maar werd gewoon gerushed.
Vorige  1 ... 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic