Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Grim schreef:
5024 dagen = 13.76 jaar
709 dagen = 1.94 jaar

:surrender: :surrender:


Een snelle berekening leert ons dat dit 14,11% van de tijd in die periode van Helicaza heeft gekost, oftewel gemiddeld 3 uur en 23 minuten per dag over die periode.

Bizar ja. Moet wel zeggen dat ik sinds ik in shiften werk op veel momenten thuis ben wanneer anderen aan het werk zijn of slapen. Dan zit je al snel 6-8 uur per dag online. Gelukkig zijn redelijk wat skills afk te trainen en kijk ik vaak series of ben ik terwijl aan het koken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 20:34 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Heb nu deze stats na ongeveer 2 1/2 week, 168 quests points dus gaat aardig de goede kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien de Mafia reeks een re-release/remastered edities krijgen de trilogie maar her-aangeschaft voor de definitive edities en Mafia 1 (wat een complete remake is). pfoe, geniet zo erg van de eerste twee games en hun tijd-perk :thumbsup: Jammer dat Mafia 1 pas in augustus uitkomt. Maar gelukkig zijn de games niet afhankelijk van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 23:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Komen van EA ook nieuwe remasters. Burnout Paradise krijg een voor de Switch en Command & Conquer krijgt een.

Er is nog een derde waarvan de titel nog niet bekend is gemaakt, geruchten gaan dat het Mass Effect is maar daar is geen bron voor. Zou dus ook zo een andere game kunnen zijn. Zou op Skate na niet zo een kunnen noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Komen van EA ook nieuwe remasters. Burnout Paradise krijg een voor de Switch en Command & Conquer krijgt een.

Er is nog een derde waarvan de titel nog niet bekend is gemaakt, geruchten gaan dat het Mass Effect is maar daar is geen bron voor. Zou dus ook zo een andere game kunnen zijn. Zou op Skate na niet zo een kunnen noemen.


EA heeft ook nog de broncode gedeeltelijk beschikbaar gemaakt, hopen dat de mod community hier nog wat leuks mee kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hele ME trilogie zou een remaster krijgen inderdaad.
Ben zelf wat minder enthousiast over ME. Heb het nooit echt aan gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een berg ellende is die Microsoft Store zeg.
Ik heb een GamePass gekocht en daarmee Age Of Empires 1 en 2 (definitive editions) geïnstalleerd.

Heb ze allebei wel kunnen spelen maar krijg ze nu dus met geen mogelijkheid meer geopend.
Microsoft Store doet het soms helemaal niet, soms kan ik wel door de winkel browsen maar krijg ik mijn gedownloade spellen niet gevonden en wanneer ik ze dan eindelijk wel gevonden krijg en ik druk op Start Spel dan gebeurt er gewoon helemaal niks.

Nu ook weer, krijg alleen maar dit scherm, er gebeurt niets.

Afbeelding


Heb werkelijk alles al geprobeerd. Laptop opnieuw opstarten, internet reset, store opnieuw installeren, uitloggen/inloggen, op internet een fix gedownload die het ook niet doet, via command prompt wsreset.exe uitgevoerd, het haalt allemaal niets uit.

Die gamepass gaat dus mooi weer geannuleerd worden. Waardeloze bak rotzooi. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer even de gamepass app te gebruiken.
Daarnaast heb je geen launcher nodig om de apps te starten geloof ik dus via een snelkoppeling moet het ook werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

CIV 6 is momenteel gratis op de Epic Games Store. Duurt volgens mij tot donderdagmiddag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Probeer even de gamepass app te gebruiken.
Daarnaast heb je geen launcher nodig om de apps te starten geloof ik dus via een snelkoppeling moet het ook werken

Als je 'm via een snelkoppeling opent gaat ie dus wel via de launcher. :x Irritant ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Nuracore schreef:
Probeer even de gamepass app te gebruiken.
Daarnaast heb je geen launcher nodig om de apps te starten geloof ik dus via een snelkoppeling moet het ook werken

Als je 'm via een snelkoppeling opent gaat ie dus wel via de launcher. :x Irritant ding.

Oh, dan zullen ze dat wel veranderd hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2020 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja komt omdat ie moet verbinden met de xbox services ofzo. Die melding kreeg ik dus ook af en toe als het spel wel opstartte maar vervolgens kon ik dus helemaal niks (zal wel anti-piracy zijn) omdat ie geen verbinding kreeg met xbox services.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DOOM Eternal gisteren uitgespeeld. 38 uur over gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
DOOM Eternal gisteren uitgespeeld. 38 uur over gedaan :thumbup:


Dat is tenminste waar voor je geld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er hier mensen die MORDHAU spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zijn er hier mensen die MORDHAU spelen?


Jaa, echt genieten! Vind het een heerlijk spel! Vind het wel het leukst om met vrienden te doen lekker een beetje maaien! Het is ook groter en je kan meer dan je denkt alle combinaties etc.!

Is het geld meer dan waard! Meerder avonden helemaal stuk gelegen om de meest rare combinaties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2020 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 't vorig jaar toen 't net uit was even gespeeld, nu weer opgepakt, weer 16 uur in gepompt in 3 dagen tijd :lol:

Wel zeer pittig, vooral omdat je als noob gewoon bij de grote jongens gezet wordt en je eigenlijk nauwelijks kans maakt. Maar ik begin 't steeds beter onder de knie te krijgen en dan is't wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 10:27 
 
Hardtraxx Elite

Iemand hier die Red Dead Online speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zo even het PS5 launch event bekeken. Alle nieuwe games inclusief een letterlijke beschrijving, het is nogal lastig een game uit te leggen op basis van alleen de trailer xd

GTA 5 (uitgebreid en natuurlijk verbeterd)

Spiderman

Gran Turismo 7

Ratchet & Clank - Rift Apart

Project Athia

Stray (iets met een kat in een wereld waarin mensen zijn vervangen voor robots)

Returnal (vage Alien survival game)

Sackboy - A Big Adventure

Destruction Allstars (een soort van combinatie van Fortnite, Burnout en Rocket League. Doel van het spel was een soort van Derby Rally, elkaar kapot rijden met auto’s)

Kena (Een survival game met een Japanse meid en kleine zwarte bolletjes die haar volgen)

Goodbye Volcano High (Een stripachtige game met dino’s met high school troubles, ik snapte het hele game idee hierachter totaal niet)

Oddworld - Soulstorm

Ghostwire: Tokyo (Survival horror game die zich afspeelt in Tokio)

Jett - The Far Shore (Hier snapte ik dus compleet geen zak van, iets met een vliegtuig dus)

Godfall (middeleeuws achtige setting met futuristische wezen, survival game)

Solar Ash (vage adventure/survival game)

Hitman III (spreek voor zich)

Astro’s Playroom (Blije adventure game met een robot mannetje)

Little Devil Inside (tekenfilm achtige survival game)

NBA 2K21 (je weet wel, met een bal in zo’n net gooien)

Bugsnacks (Freek vonk die op een walrus lijkt op een eiland met wandelend voedsel)

Demon’s Soul (middeleeuwen vol met demonische wezens)

Deathloop (Shooter van Bethesda, met iemand op een eiland vol met mensen die alleen maar zuipen en een bad guy die iedereen vermoord en iets met time loops)

Resident Evil VII (zag er wel vet uit)

Pragmata (niet heel duidelijk. Een ruimteman en een klein meisje)

Horizon 2 - Forbidden West (Poeh, dat wordt wel een zekerheid gok ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2020 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

vind hem echt foeilelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanschaffen als ie niet al te duur wordt.

Ik moet het nu nog doen met een PS3 namelijk. Ik was al vrij laat met de PS3 en om vrij snel daarna de PS4 aan te schaffen was zonde. Dus die heb ik overgeslagen. Moet wel zeggen dat ik geen echte gamer meer ben. Misschien komt het ook wel door mijn verouderde console waar ik eigenlijk geen online spellen meer op kan doen (omdat niemand nog op PS3 speelt) maar ik ben een beetje afgehaakt. Gebruik hem nu bijna uitsluitend voor Netflix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel wat hebben. Wel een gedurfd design. Ik denk wel dat als ze een extra zwarte versie uitbrengen dat die populairder gaat worden.

Ik wacht sws nog wel even een jaar of 2 haha, mijn tv kan die kwaliteit niet eens aan plus mijn PS4 doet het nog prima en zijn nog zat games voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik vind het wel wat hebben. Wel een gedurfd design. Ik denk wel dat als ze een extra zwarte versie uitbrengen dat die populairder gaat worden.

Ik wacht sws nog wel even een jaar of 2 haha, mijn tv kan die kwaliteit niet eens aan plus mijn PS4 doet het nog prima en zijn nog zat games voor.


Precies dit, ik denk dat ik eerst even afwacht en zie hoe het zich ontwikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reken maar dat hij een eurootje of 800/900 gaat worden. Dat vind ik echt te veel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2020 17:18 
 
Hardtraxx Elite

Spellen gaan ook duurder worden voor de ps5, hoorde rond de 85 euro per spel.
Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic