Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 08:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
TkTT schreef:
Ik ben gestopt met spelen toen het van OSRS naar RS3 ging, kwam er gewoon niet lekker in en voelde me toen der tijd een beetje genaaid :huh: Had er veel tijd in zitten! Was toen ook helemaal hyped toen OSRS werd aangekondigd en heb sinds dien ook eigenlijk geen RS3 gespeeld.

Wat Rakkietakkie al aangaf OSRS is echt basis school brugklas nostalgie, vind die textures waar nu veel streamers mee spelen ook niets. Juist de 'lelijke' graphis doen het voor mij! :)


Welke textures bedoel je? Je hebt inderdaad wel plugins (als je Runelite gebruikt) als GPU en Animation Smoothing, maar geven niet extreme texture veranderingen.


Ja als je een beetje wat OSRS YouTubers volgt is SirPugger dit echt als een gek aan het promoten bij JAGEX. Om vooral nieuwe spelers te lokken! Persoonlijk zou ik dit niet gebruiken maar ik snap dat het aanlokkelijk is en dat het nodig is om nieuwe spelers te lokken. Ga nu maar eens naar een F2P wereld sta je alleen maar met bots ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Leandertjeee schreef:
TkTT schreef:
Ik ben gestopt met spelen toen het van OSRS naar RS3 ging, kwam er gewoon niet lekker in en voelde me toen der tijd een beetje genaaid :huh: Had er veel tijd in zitten! Was toen ook helemaal hyped toen OSRS werd aangekondigd en heb sinds dien ook eigenlijk geen RS3 gespeeld.

Wat Rakkietakkie al aangaf OSRS is echt basis school brugklas nostalgie, vind die textures waar nu veel streamers mee spelen ook niets. Juist de 'lelijke' graphis doen het voor mij! :)


Welke textures bedoel je? Je hebt inderdaad wel plugins (als je Runelite gebruikt) als GPU en Animation Smoothing, maar geven niet extreme texture veranderingen.


Ja als je een beetje wat OSRS YouTubers volgt is SirPugger dit echt als een gek aan het promoten bij JAGEX. Om vooral nieuwe spelers te lokken! Persoonlijk zou ik dit niet gebruiken maar ik snap dat het aanlokkelijk is en dat het nodig is om nieuwe spelers te lokken. Ga nu maar eens naar een F2P wereld sta je alleen maar met bots ^^


Ik kan het filmpje nu niet kijken maar heb hem geloof ik wel eens gezien. Ik geloof eigenlijk niet dat Jagex dit zou toelaten. Zijn in het verleden wel meerdere van dit soort ideeën geweest, maar die zijn geloof ik nooit echt van de grond gekomen doordat Jagex het niet toeliet. Daarnaast als het bij een third party client blijft en niet de echte OSRS betwijfel ik of het echt nieuwe spelers trekt. Jagex gaat er dan geen reclame voor maken en het ophypen natuurlijk. Misschien wat mensen die youtubers/streamers volgen maar zelf op dit moment niet spelen.

Zou me best grappig lijken om een keer op die manier door de wereld te lopen, maar zou het behalve dat ook niet gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Dat Football Manager is nog wel even wennen hoor. Wat een opties kun je allemaal doen. Ik speel nu een carierré met PEC Zwolle en speel dit puur om te kijken hoe alles werkt. Na 1/2 seizoenen ga ik het opnieuw proberen met PEC Zwolle en kijk dan of ik al meer over het spel weet. Probeer ook zoveel mogelijk tutorials te volgen, maar het ziet er allemaal nog een beetje ingewikkeld uit.


Als je het een beetje onder de knie hebt is Bolton Wanderers een leuke uitdaging, 3e divisie Engeland, 12 punten in de min, Geen geld maar wel aardig groot stadion en leuke talenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me oprecht af hoe ik dit onder de knie ga krijgen. Er komt echt zoveel bij kijken. Ik wou beginnen met PEC, maar ben er nu eigenlijk al een beetje klaar mee. :$ Hoe heb jij het leren spelen dan of heb je misschien tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Leandertjeee schreef:
TkTT schreef:
Ik ben gestopt met spelen toen het van OSRS naar RS3 ging, kwam er gewoon niet lekker in en voelde me toen der tijd een beetje genaaid :huh: Had er veel tijd in zitten! Was toen ook helemaal hyped toen OSRS werd aangekondigd en heb sinds dien ook eigenlijk geen RS3 gespeeld.

Wat Rakkietakkie al aangaf OSRS is echt basis school brugklas nostalgie, vind die textures waar nu veel streamers mee spelen ook niets. Juist de 'lelijke' graphis doen het voor mij! :)


Welke textures bedoel je? Je hebt inderdaad wel plugins (als je Runelite gebruikt) als GPU en Animation Smoothing, maar geven niet extreme texture veranderingen.


Ja als je een beetje wat OSRS YouTubers volgt is SirPugger dit echt als een gek aan het promoten bij JAGEX. Om vooral nieuwe spelers te lokken! Persoonlijk zou ik dit niet gebruiken maar ik snap dat het aanlokkelijk is en dat het nodig is om nieuwe spelers te lokken. Ga nu maar eens naar een F2P wereld sta je alleen maar met bots ^^



Komt wel steeds meer naar voren, maar zoals je al zegt vraag ik me af dit nieuwe mensen gaat trekken. Toen mobile uit kwam, was er een gigantische piek. Ik denk dat het spel ook vrij lastig is om onder de knie te krijgen voor iemand die dit nooit heeft gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik vraag me oprecht af hoe ik dit onder de knie ga krijgen. Er komt echt zoveel bij kijken. Ik wou beginnen met PEC, maar ben er nu eigenlijk al een beetje klaar mee. :$ Hoe heb jij het leren spelen dan of heb je misschien tips?


Vooral door te spelen, Met grotere clubs in best zwakke competities is het makkelijker, Bijvoorbeeld Feyenoord of PSV of Celtic en zo ben je ook niet meteen wereldtop maar leer je best wat.

Ik had het geluk dat ik in Fm13 met Rangers in de League 2 kon starten wat het makkelijker maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben al begonnen met CM rond 2004, toen was het allemaal een stuk simplistischer en dus makkelijker instappen, vervolgens was het elke nieuwe uitgebreidere versie in minimale zin aanpassen.

Zijn er specifieke zaken waar je tegenaan loopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 07:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je inderdaad vooraf alle contractenboel/onderhandelingen uitbesteed aan anderen binnen de club komt het best neer op een opstelling + tactiek + transfers voor je club te maken. Geef het een kans, zodra je wat doorhebt wat echt werkt ben je niet meer achter je laptop weg te slaan. :P

Ik speel het zelf ook nog steevast elk jaar (meestal in periodes), net als Firetrap ook ooit in de glorie CM-tijden begonnen en het verveelt me nog steeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga vanavond dan maar even een poging wagen om een seizoen te beginnen met Ajax. Er komt inderdaad echt heel veel bij kijken, wat het super leuk maakt, maar in het begin is het heel lastig. Probeer inderdaad wel veel taken uit handen te geven en langzaam steeds meer zelf te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Ik wacht nog altijd op een volwaardige nieuwe fatsoenlijke Command & Conquer Renegade. Denk dat er geen andere game is waar ik zoveel tijd in heb gestoken als die originele game.

edit: @bovenstaande video "shortlived multiplayer" ik heb die multiplayer gvd vorig jaar nog gespeeld man :lol:


Renegade X nog ooit geprobeerd?
De maps Reservoir, Tunnels en de Snow remake heb ik o.a. daarvoor gemaakt :)

Er komt nog meer leuks in de toekomst waar ik nog niet veel over kwijt kan.


Aah daar hebben we het vgm al wel eens eerder over gehad, ben benieuwd wat de toekomst dan brengt, maar heeft me eerlijk gezegd nooit meer weten te boeien die Renegade X remake...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanochtend is Halo:2 Anniversary uitgekomen op de pc :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2020 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Vanochtend is Halo:2 Anniversary uitgekomen op de pc :loving:

:loving: Kan geen genoeg krijgen van die cutscenes.
Blur heeft echt fantastisch werk afgeleverd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2020 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Vanochtend is Halo:2 Anniversary uitgekomen op de pc :loving:


Ja heel tof van het weekend maar even doen! Ze mogen van mij ook met Halo 3 gaan beginnen man wat heb ik dat kapot gespeeld! Vooral ook het forgen en andere mappen spelen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2020 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:drool: :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
simon10pont schreef:
Ben nog wel sporadisch bezig op RS3 maar Archaeology trekt mij bv. helemaal niet.

@Helicaze is dit jouw account? :oh:
Afbeelding

Ja, haha.

Edit: Zodra ik 120 Archaeology haal, spring ik terug naar total rank 500-600 ofzo. Ik was net te laat met mijn andere skills naar 200m XP te trainen om mee te racen voor een plekje op front page. Ik merk wel dat heel veel mensen aan het spelen zijn terwijl ik nog full time werk, dus zo heel hoog had ik sowieso niet geëindigd.


Wtf :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We're in the endgame now:
http://www.runeclan.com/user/Helicaze
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
We're in the endgame now:
http://www.runeclan.com/user/Helicaze


Haha jezus man respect! Wat zegt Hans in Lumbridge over het aantal dagen dat je aanwezig bent geweest :) Of is hij er niet in RS3? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
We're in the endgame now:
http://www.runeclan.com/user/Helicaze

Ziek hoor. :surrender: Ben zelf 5 jaar geleden gestopt met RS3, wilde eigenlijk naar 200m Slayer toewerken maar ergens rond 140m blijven steken. Was volgens mij nog een tijdje top 500 Slayer. Heb het nog een aantal keer een kansje gegeven en een bond gekocht, maar na een paar uurtjes ben ik het weer beu.

Speel nu alleen nog maar World of Warcraft, twee weken geleden de endboss van de expansion weten te killen met m'n guild, world rank 549. Nu wachten op Shadowlands. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
We're in the endgame now:
http://www.runeclan.com/user/Helicaze


Matig man, kan veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet je al wat je gaat doen wanneer je alles op 200m hebt staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Haha jezus man respect! Wat zegt Hans in Lumbridge over het aantal dagen dat je aanwezig bent geweest :) Of is hij er niet in RS3? :D

Afbeelding
Met mijn total experience is dat een gemiddelde van 325k XP/uur. Lijkt me aan de efficiënte kant.

Grim schreef:
Weet je al wat je gaat doen wanneer je alles op 200m hebt staan?

Goeie vraag. Ik denk dat ik in het begin niet echt ga weten wat te doen. Het moment wat je vroeger had na het halen van een 99, maar dan extremer vermoed ik. Terug wat bossen, maar group bosses zeggen mij niet veel dus dan valt er al een groot deel weg. Clue scrolls/treasure trails kan ik ook weer oppakken. Trim Comp, Best in Slot items halen, alle unieke slayer drops voor een vrij unieke titel. Alles kan.

Wellicht gaat mijn in-game time flink dalen aangezien ik met de bouw van mijn huis ben gestart (zoals je wel weet). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Real life 99 construction en crafting... Netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5024 dagen = 13.76 jaar
709 dagen = 1.94 jaar

:surrender: :surrender:

Helicaze schreef:
Wellicht gaat mijn in-game time flink dalen aangezien ik met de bouw van mijn huis ben gestart (zoals je wel weet). :P


Ik kom binnenkort wel eens pintje drinken en roepen dat ge sneller moet schuppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grim schreef:
5024 dagen = 13.76 jaar
709 dagen = 1.94 jaar

:surrender: :surrender:


Een snelle berekening leert ons dat dit 14,11% van de tijd in die periode van Helicaza heeft gekost, oftewel gemiddeld 3 uur en 23 minuten per dag over die periode.
Vorige  1 ... 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic