Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Leandertjeee schreef:
RS3 heeft mij nooit kunnen trekken. Vond het toen ook ontzettend jammer dat RS (pre EOC) zo veranderde. Alhoewel het er wel tof uit ziet.

Dat hoor ik wel vaker en dat is enorm jammer. Ik heb ervaring met beiden en ik kan zeggen dat ik RS3 in vele opzichten beter vind dan OSRS. Ook de nieuwe skill Archaeology is enorm strak uitgewerkt en leuk om te doen. Ik denk dat velen het gewoon geen kans willen geven.


Ben ik zelf ook wel een schuldige van, merkte dat ook met OSRS dat ik een tijdje niet gespeeld heb en er veel nieuwe content was. Ik weigerde dat gewoon om te spelen. Waarschijnlijk dat ik RS3 weer eens op ga pakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

OSRS is voor mij toch echt brugklas nostalgie. ''s nachts met de clan op pad in de wildy. Vloeken om Mourning Ends part II (die agility course) en Castle Wars en Barrows volledig uit gespeeld.

En Trouble Brewing was super.... Alleen forgotten content.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Helicaze schreef:
Leandertjeee schreef:
RS3 heeft mij nooit kunnen trekken. Vond het toen ook ontzettend jammer dat RS (pre EOC) zo veranderde. Alhoewel het er wel tof uit ziet.

Dat hoor ik wel vaker en dat is enorm jammer. Ik heb ervaring met beiden en ik kan zeggen dat ik RS3 in vele opzichten beter vind dan OSRS. Ook de nieuwe skill Archaeology is enorm strak uitgewerkt en leuk om te doen. Ik denk dat velen het gewoon geen kans willen geven.


Ben ik zelf ook wel een schuldige van, merkte dat ook met OSRS dat ik een tijdje niet gespeeld heb en er veel nieuwe content was. Ik weigerde dat gewoon om te spelen. Waarschijnlijk dat ik RS3 weer eens op ga pakken :)

Ik was eerst ook "tegen" de nieuwe content op OSRS, maar ik moet zeggen dat Jagex het wel echt sterk heeft aangepakt. Ik speelde in de beginjaren van OSRS eigenlijk ook alleen maar voor het single PKen, terwijl ik nu vrijwel alleen nog maar PVM. Updates zijn over het algemeen best sterk, terwijl ze tegelijkertijd niet compleet de PK scene verneuken zoals dat vroeger vaak wel het geval was (Summoning, turmoil/soulsplit etc.). Ook gewoon endgame content die daadwerkelijk een uitdaging is om te leren. Wat mij betreft doen ze het wel prima. 2007-2010 was het in mijn ogen vaak shit update na shit update, al was het toen alsnog wel leuk.

Heb DMM ook wel even gespeeld, maar al snel weer gequit toen ik PKed werd nadat ik uren in pirate hut had getraind/geld verdiend had en toch niet heel veel tijd had om te spelen. Aantal jaar geleden heb ik het ook eens gespeeld met de clan waar ik toen in zat, dat was toen wel echt heel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ben nog wel sporadisch bezig op RS3 maar Archaeology trekt mij bv. helemaal niet.

@Helicaze is dit jouw account? :oh:
Afbeelding

Ja, haha.

Edit: Zodra ik 120 Archaeology haal, spring ik terug naar total rank 500-600 ofzo. Ik was net te laat met mijn andere skills naar 200m XP te trainen om mee te racen voor een plekje op front page. Ik merk wel dat heel veel mensen aan het spelen zijn terwijl ik nog full time werk, dus zo heel hoog had ik sowieso niet geëindigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Summoning en die curses waren toen wel echt een dingetje.
Ik vond overigens questen en skillen wel altijd relaxed. Nog een best decent accountje aan over gehouden met max combat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Leandertjeee schreef:
RS3 heeft mij nooit kunnen trekken. Vond het toen ook ontzettend jammer dat RS (pre EOC) zo veranderde. Alhoewel het er wel tof uit ziet.

Dat hoor ik wel vaker en dat is enorm jammer. Ik heb ervaring met beiden en ik kan zeggen dat ik RS3 in vele opzichten beter vind dan OSRS. Ook de nieuwe skill Archaeology is enorm strak uitgewerkt en leuk om te doen. Ik denk dat velen het gewoon geen kans willen geven.


Helemaal mee eens, speel zelf ook veel RS3.
Juist het hele combat systeem rs3 is veel interessanter dan in osrs. Maar het is maar net wat je zelf leuker/fijner vind. Zo kan dat ook met skillen zijn.

Het nadeel van rs3 is wel de mtx, maar het is ook maar net hoe je hier zelf mee omgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Het nadeel van rs3 is wel de mtx, maar het is ook maar net hoe je hier zelf mee omgaat.

Mwah, het kost 13.000 dollar om een accountje te maxen met MTX. Als je dat ervoor over hebt prima, maar iedereen weet dat max niet veel meer voorstelt op RS3. Verder heb je nog Ironman en Hardcore Ironman als je niet van MTX houdt. Ik stoor me er in ieder geval niet aan. Sterker nog, het is waarschijnlijk door MTX dat Runescape nog bestaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Sterker nog, het is waarschijnlijk door MTX dat Runescape nog bestaat. :P


Volgens mij is dat wel eens naar buiten gebracht hoe het verdeeld is allemaal, maar geen idee hoe dit precies zit.
Maar MTX was wel een groot punt.

edit; reddit komt wel veel voorbij; https://www.reddit.com/r/runescape/comm ... venue_has/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Helicaze schreef:
Sterker nog, het is waarschijnlijk door MTX dat Runescape nog bestaat. :P


Volgens mij is dat wel eens naar buiten gebracht hoe het verdeeld is allemaal, maar geen idee hoe dit precies zit.
Maar MTX was wel een groot punt.

In 2019 kwamen er op een gegeven moment veel te veel OP promoties kort op elkaar in combinatie met geen of nauwelijks nieuwe content. Dan is het wel kwalijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 12:45 
 
Hardtraxxer

Wat zouden jullie een beginner in RS3 aanraden om te doen na het aanmaken van een account? Zelfde route als OSRS met Waterfall etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Wat zouden jullie een beginner in RS3 aanraden om te doen na het aanmaken van een account? Zelfde route als OSRS met Waterfall etc?

Sowieso zijn quests heel goed om terug wat kennis op te doen. Het is tenslotte een heel ruim spel. Zelfs ik weet niet alles en gebruik dagelijks de wiki. Quests geven ook veel experience voor lagere levels. Dan hangt het er een beetje van af. Wil je voornamelijk PvM doen of een mix van alle skills? Wil je Maxen? Een goed doel voor lange termijn is Prifddinas toegang unlocken. Als je nog een grotere uitdaging wil, kan je een Ironman aanmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2020 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Wat zouden jullie een beginner in RS3 aanraden om te doen na het aanmaken van een account? Zelfde route als OSRS met Waterfall etc?


Temple at senntisten quest line is ook wel gaaf, net als plagues end (priffdinas) inderdaad.
Verder gewoon skillen en pvm om alles te leren kennen en daarna voor 99's te gaan of 120's.

Voor combat zou je het beste kunnen combineren met slayer, dan zie je ook al veel terug komen van wat er allemaal mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 09:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben gestopt met spelen toen het van OSRS naar RS3 ging, kwam er gewoon niet lekker in en voelde me toen der tijd een beetje genaaid :huh: Had er veel tijd in zitten! Was toen ook helemaal hyped toen OSRS werd aangekondigd en heb sinds dien ook eigenlijk geen RS3 gespeeld.

Wat Rakkietakkie al aangaf OSRS is echt basis school brugklas nostalgie, vind die textures waar nu veel streamers mee spelen ook niets. Juist de 'lelijke' graphis doen het voor mij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier die Football Manager speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Iemand hier die Football Manager speelt?


Dat is echt zo'n spel dat ik heel graag zou willen spelen, maar ik ben bang dat ik daar te ongeduldig voor ben. Heb in het verleden het wel een aantal keer gespeeld op de good old PSP, maar dat was eigenlijk nooit zo uitgebreid als de PC versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Iemand hier die Football Manager speelt?

Is dat wat tegenwoordig? Ik heb 't vroeger ooit gespeeld (kan best al 'n jaar of 8 geleden zijn) maar snapte dr nooit wat van.

'k Verloor altijd alles en kreeg geen spelers gekocht en weet ik veel wat. Was d'r altijd snel klaar mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Iemand hier die Football Manager speelt?

Is dat wat tegenwoordig? Ik heb 't vroeger ooit gespeeld (kan best al 'n jaar of 8 geleden zijn) maar snapte dr nooit wat van.

'k Verloor altijd alles en kreeg geen spelers gekocht en weet ik veel wat. Was d'r altijd snel klaar mee xd

Was dat niet dat web/forum based spel? Tenminste, toen ik het speelde was het nog echt alleen tekst en formaties selecteren en wachten tot na de wedstrijd of je gewonnen had of niet xd

Geen idee hoe het er nu ondertussen uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Iemand hier die Football Manager speelt?

Is dat wat tegenwoordig? Ik heb 't vroeger ooit gespeeld (kan best al 'n jaar of 8 geleden zijn) maar snapte dr nooit wat van.

'k Verloor altijd alles en kreeg geen spelers gekocht en weet ik veel wat. Was d'r altijd snel klaar mee xd

Was dat niet dat web/forum based spel? Tenminste, toen ik het speelde was het nog echt alleen tekst en formaties selecteren en wachten tot na de wedstrijd of je gewonnen had of niet xd

Geen idee hoe het er nu ondertussen uit ziet.


Bedoel je dan niet OSM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dar zou best nog eens kunnen, het is echt al weer langer dan 14 jaar geleden, misschien wel langer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat jij inderdaad OSM bedoeld, want FM is echt heel ingewikkeld.

Ik ben een beetje klaar met FIFA en heb zin om een nieuwe game te spelen. Ik zag dat FM echt heel uitgebreid was en moeilijk is. Ik wil dat eens gaan proberen. Vandaar dat ik het vroeg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Iemand hier die Football Manager speelt?


Ik doe het af toe nog wel eens, Nu bezig met Katwijk in seizoen 8 inmiddels Eredivisie en bekerwinnaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OSM speel ik nog wel behoorlijk fanatiek :lol:

Dat steekt allemaal wat eenvoudiger in elkaar alleen is het wel fucking frustrerend dat je soms wedstrijden verliest terwijl alles in je voordeel is (thuiswedstrijd, nationaliteitbonus, betere ploeg/spelers, tegenstander vermoeide spelers).

FM lijkt me wel heel leuk maar wel pas als je er een beetje goed in bent en wedstrijden kunt winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Iemand hier die Football Manager speelt?


365 dagen per jaar als het even uitkomt :love:

@Ultimo FM is niet moeilijk, zeker niet als je begint met een team waarmee je in de league wat makkelijker kan domineren. Enige struikelblok is denk ik de (op het oog) complexe structuur aan opties die je hebt. Dit is deels te ontwijken, veel zaken kun je aan stafleden overdragen totdat je zelf de tijd neemt om je erin te verdiepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2020 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Ik ben gestopt met spelen toen het van OSRS naar RS3 ging, kwam er gewoon niet lekker in en voelde me toen der tijd een beetje genaaid :huh: Had er veel tijd in zitten! Was toen ook helemaal hyped toen OSRS werd aangekondigd en heb sinds dien ook eigenlijk geen RS3 gespeeld.

Wat Rakkietakkie al aangaf OSRS is echt basis school brugklas nostalgie, vind die textures waar nu veel streamers mee spelen ook niets. Juist de 'lelijke' graphis doen het voor mij! :)


Welke textures bedoel je? Je hebt inderdaad wel plugins (als je Runelite gebruikt) als GPU en Animation Smoothing, maar geven niet extreme texture veranderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2020 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Football Manager is nog wel even wennen hoor. Wat een opties kun je allemaal doen. Ik speel nu een carierré met PEC Zwolle en speel dit puur om te kijken hoe alles werkt. Na 1/2 seizoenen ga ik het opnieuw proberen met PEC Zwolle en kijk dan of ik al meer over het spel weet. Probeer ook zoveel mogelijk tutorials te volgen, maar het ziet er allemaal nog een beetje ingewikkeld uit.
Vorige  1 ... 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic