Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 445  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2020 10:52 

Hardtraxx Veteran

Renegade :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 09:49 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weken vermaakt door XBOX Game Pass te nemen, op aanraden van hier, en veel nieuwe spellen te spelen. Ben nu bezig met A Plague Tale - Innocence. Qua gameplay niet heel spectaculair, maar wel een hele meeslepende storyline. Tot nu toe zou ik deze zeker aanraden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 12:15 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Afgelopen weken vermaakt door XBOX Game Pass te nemen, op aanraden van hier, en veel nieuwe spellen te spelen. Ben nu bezig met A Plague Tale - Innocence. Qua gameplay niet heel spectaculair, maar wel een hele meeslepende storyline. Tot nu toe zou ik deze zeker aanraden

Ik heb ook zo'n gamepass genomen. Allemaal leuk en aardig maar ik heb een Xbox One met 10GB geheugen over dus ik heb er echt geen fuck aan. :lol:

Heb nu GTA V, Fifa 20 en Forza Horizon 4 erop staan en 't geheugen is dus al zo goed als vol.
Dat downloaden duurt ook een eeuwigheid trouwens (40mb/s) dus ja zo'n gamepass is leuk om dingen te proberen maar het is niet van 'ik ga even een spel proberen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 12:37 

Hardtraxx Veteran

Geheugen of Opslag? :P zijn namelijk twee verschillende dingen.

Maar zonder dolle, dan haal je toch een externe schijf?
En je download snelheid ligt vaak aan de Devs of aan je thuisnetwerk. Niet zo zeer aan gamepass als dienst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 13:58 

Hardtraxx Veteran

Nee die dl snelheid ligt niet aan de gamepass idd. Ik bedoel maar dat een spel al gauw 50GB of meer is en dan ben je zo een paar uur verder voordat je aan de gang kan.

En ja ik bedoel opslag. Had nog wel 'n externe SSD liggen maar je kunt 'm niet voor Xbox en gewone opslag gebruiken. Moet ie eerst geformateerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 14:36 

10gb past geen enkel spel op :lol: denk dat je 100gb bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 15:31 

Bierkoning

Meer mensen problemen met de voicechat in Warzone? Valt vaak midden in een game volledig weg. Heb op internet al gezocht naar oplossingen maar voorlopig heeft het niet geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 15:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Meer mensen problemen met de voicechat in Warzone? Valt vaak midden in een game volledig weg. Heb op internet al gezocht naar oplossingen maar voorlopig heeft het niet geholpen.

Is een bug sinds de laatste update, strontvervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 16:20 

Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Pommer schreef:

Is een bug sinds de laatste update, strontvervelend.

Zelfde met lange wachttijden en dikke lag, bloed irritant .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 18:18 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
10gb past geen enkel spel op :lol: denk dat je 100gb bedoelt?

Ja dat zeg ik dus. 10GB over dus geen ruimte voor een spel. Of ik moet een ander spel verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2020 18:30 

Ik dacht op de andere manier('ik heb een xbox over gehouden aan iets, van xxgb)

sorry nt sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:36 

Hardtraxx Addict

Voor de runescape spelers onder ons, zijn er mensen die mee doen aan het DDM toernooi of een account hebben gemaakt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:37 

Hardtraxx Veteran

Speel het nu al een jaartje niet meer maar 't begint wel weer te kriebelen.
Wat is DDM?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:44 

Hardtraxx Addict

Deathman mode, erg leuk concept als je een beetje van PK'en houd. Je traint 4 keer zo snel maar het is overal wildy, je kan overal aangevallen worden. En als je dood gaat ben je alles kwijt (behalve 6 items die je kan kiezen) en krijgt degene die je heeft gedood heel je bank in de vorm van een sleutel! Aan de ene kant erg vermakelijk aan de andere kant erg frusterend! :)

Heb een account aangemaakt al een paar keer dood gegaan maar ook een paar leuke kills gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:46 

Hardtraxx Veteran

Ah dat. Heb er wel eens youtube filmpjes van gezien. Sommigen nemen dat zo extreem serieus en zitten op zo'n hoog niveau dat er voor mij al geen lol meer aan is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:48 

Hardtraxx Elite

Ik volg dat op YouTube. Ergens tig jaar geleden member geweest.
Maar als ik al zie dat sommige binnen 3 dagen max combat zijn en max gear hebben gaat de lol er wel vanaf jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 11:48 

Hardtraxx Addict

rakkietakkie schreef:
Ik volg dat op YouTube. Ergens tig jaar geleden member geweest.
Maar als ik al zie dat sommige binnen 3 dagen max combat zijn en max gear hebben gaat de lol er wel vanaf jammer genoeg.

Haha jaa dat is waar! Maar om een beetje aan te kloten is het wel geinig duurt ook niet zo lang deze modus.
Echt hoog of heel goed zoals die gasten die het als hun vaste baan doen ga je nooit worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 23:11 

Hardtraxxer

Ben zelf afgelopen week een nieuw Ironman account gestart op OSRS, 767 totaal met 106 questpoints.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 09:45 

Hardtraxx Veteran

Redelijk technisch maar ik denk dat het toch wel grotendeels verstaanbaar is voor de meeste.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 10:24 

Hardtraxx Elite

joostmakaay schreef:
Ben zelf afgelopen week een nieuw Ironman account gestart op OSRS, 767 totaal met 106 questpoints.

Hoe zit dat met die iron man. Is dat voortaan "gratis" membership of hoe werkt dat met die bonds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 11:13 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
joostmakaay schreef:

Hoe zit dat met die iron man. Is dat voortaan "gratis" membership of hoe werkt dat met die bonds?

Werkt gewoon op dezelfde manier als reguliere membership. Echter kun je via een ander account een bond kopen op de GE (3,5mil dacht ik), en die bond dan gebruiken op je ironman (Accept Aid moet aanstaan), waardoor je 14 dagen membership krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 12:35 

Hardtraxx Veteran

Ondertussen op RS3 bezig met 200m Agility te halen. Op dit moment 182,5m XP. Daarna blijft enkel de nieuwe skill nog over. Ik gok ergens begin juni 200m all te zijn. Eindelijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 13:06 

Hardtraxxer

RS3 heeft mij nooit kunnen trekken. Vond het toen ook ontzettend jammer dat RS (pre EOC) zo veranderde. Alhoewel het er wel tof uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 13:14 

Hardtraxx Veteran

Leandertjeee schreef:
RS3 heeft mij nooit kunnen trekken. Vond het toen ook ontzettend jammer dat RS (pre EOC) zo veranderde. Alhoewel het er wel tof uit ziet.

Dat hoor ik wel vaker en dat is enorm jammer. Ik heb ervaring met beiden en ik kan zeggen dat ik RS3 in vele opzichten beter vind dan OSRS. Ook de nieuwe skill Archaeology is enorm strak uitgewerkt en leuk om te doen. Ik denk dat velen het gewoon geen kans willen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 14:38 

Hardtraxx Elite

Ben nog wel sporadisch bezig op RS3 maar Archaeology trekt mij bv. helemaal niet.

@Helicaze is dit jouw account? :oh:
Afbeelding
Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 445  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic