Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:Jezus christus wat omslachtig, nee die shit ga k me echt niet aan wagen. Ik verzamel een paar geinige beesies, pomp 6 bazen naar level 60 en ga zo die game door. :lol:
als je omslachtig wil moet je naar nature / iv/ev / ability breeden enzo gaan kijken.

dat is echt om hoofdpijn van te krijgen
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
jeffrey2107 wrote:
Rickzel wrote:Jezus christus wat omslachtig, nee die shit ga k me echt niet aan wagen. Ik verzamel een paar geinige beesies, pomp 6 bazen naar level 60 en ga zo die game door. :lol:
als je omslachtig wil moet je naar nature / iv/ev / ability breeden enzo gaan kijken.

dat is echt om hoofdpijn van te krijgen
Ja ik ken de termen wel hoor, maar nee daar ga ik me echt niet mee bezig houden.
Hardtraxx Veteran
14313 posts member since 2011
last seen 47 minutes ago
Star War - Jedi Fallen Order... Wat een vet spel.

De verwachting dat EA het zou verneuken was er hoog. Maar gelukkig heeft EA Respawn met rust gelaten en heeft Respawn Hun creativiteit helemaal kunnen uiten.

Er zat een goed en spannend verhaal, leuke gameplay en customisation en goede game mechanic in.

Echt een prima single player game :D
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 11 days ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Begin CoD alweer zat te worden, al met al toch een flinke tegenvaller na alle hype. Iemand nog een aanrader voor een goeie shooter die nog veel online gespeeld wordt?
A
Kind cod wel nice (voor 35€)

Gungame en gunfight :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Danny Phantom wrote:
Rickzel wrote:Iemand die Pokemon Sword/Shield speelt? Heb dit weekend aardig wat uurtjes versleten :lol:
Was erg lang hyped en keek er echt naar uit maar uiteindelijk besloten om het niet te halen.

De dex cut waar iedereen boos om is kan ik mee leven ging toch sws nooit voor alles vangen. De matige graphics en animations, het korte verhaal, de afwezigheid van enige postgame en de exp share voor je hele team die niet uit te zetten is waardoor het veel te makkelijk is zijn voor mij redenen genoeg om hier geen 60 euro aan uit te geven. Zal me ongetwijfeld met het spel vermaken maar miss een keer in een sale of als ze over een jaar verbeterde versies uitbrengen.
Dat en meer redenen waarom ik er ook geen 60 euro aan uit ga geven. Wou hem tot 3 dagen voor release nog steeds kopen en ik kon leven met dexit, maar de game is echt op zoveel punten slecht afgewerkt dat ik hem laat liggen.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Image
:yay:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Basshunterzz wrote:Image
Mag ook wel als je er op het begin maar 3 maps in stopt...
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Basshunterzz wrote:Image
Eindelijk, tenminste iets meer variatie.
A
Holy de klassieke maps :drool: en meer gunfight
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Infected :loving:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Waar is mp_Afghan?
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Anonymous wrote:Holy de klassieke maps :drool: en meer gunfight
Schijnt dat de mappen wel beetje aangepast worden..
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Nog mensen hier die Hearthstone spelen? Ben van plan om daar weer mee te beginnen.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Was ergens na de zomer gestopt, maar heb het met de toevoeging van de nieuwe Battlegrounds gamemode weer opgepakt. Vind dat echt een leuke toevoeging! Speel het nog wel vrij regelmatig en heb ook het idee dat ik er best aardig redelijk in begin te worden. Constructed kan me eerlijk gezegd niet zo heel erg veel meer schelen dus ik speel af en toe nog wat in Wild om quests te doen en ik doe iedere week de tavern brawl nog wel.
Hardtraxx Veteran
last seen 47 minutes ago
M
Hardtraxx Veteran
14182 posts member since 2013
:cry:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Godverdomme, maar wel begrijpelijk. Heb liever dat ze een tering dikke game afleveren en even uitstellen, dan dat het ge-rushed is.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Wel jammer
Maar, geeft me ook weer 5 maand extra om te sparen voor een nieuwe pc :P
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Scheelt weer twijfelen of ik hem op PS4 of PS5 ga spelen, PS5 it is.
Hardtraxx Veteran
last seen 47 minutes ago
Firetrap wrote:Scheelt weer twijfelen of ik hem op PS4 of PS5 ga spelen, PS5 it is.
Word lastig. Ze hebben namelijk aangegeven dat ze de game niet voor next gen consoles maken
Dat het vertraagd is betekent dus niet dat hij ook geport word voor de next-gen consoles.

Devs: (Vertaald)
"Voor nu zal Cyberpunk naar de PlayStation 4, Xbox One en PC komen. Er is niets veranderd met betrekking tot die plannen."
"We gaan door met dezelfde plannen die we eerder hebben opgesteld. Cyberpunk 2077 is altijd gemaakt voor de PlayStation 4 en Xbox One. We denken na over de nieuwe generatie maar voor nu ligt de focus op de huidige systemen. Dit plan is onveranderd."
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Backward compatibility ...
Hardtraxx Veteran
last seen 47 minutes ago
Firetrap wrote:Backward compatibility ...
Kan je hem net zo goed op de PS4 spelen, met BC maakt het dus geen enkel verschil :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Nuracore wrote:
Firetrap wrote:Backward compatibility ...
Kan je hem net zo goed op de PS4 spelen, met BC maakt het dus geen enkel verschil :P
De rekenkracht van de PS5 tov de PS4 zal toch wel zijn effect hebben op de software.
Dit zou wrs geen drempel voor mij zijn om het spel bij originele release op te pakken, maar nu de nieuwe release toch zo dicht op de nieuwe console zit, zie ik niet in waarom ik niet nog ff zou wachten.