Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nog meer mensen die OSRS spelen?

Poosje terug weer mee gestopt nadat k gehackt was (hoe dan?).

Maar die nostalgie is tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 10:01 
 

destiny 2 shadowkeep valt helaas weer een beetje tegen, op het moment dat we een beetje in die campaign kwamen waren wel a bezig met de laatste missie.

verhaal heeft 3 urr geduurd waaar minstens 1 uur shit grinden was. het is ook wel erg dat zowel ik als een vriend van me 50 power lager waren dan de recommended en we er alsnog doorheen gingen alsof het niets was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Nog meer mensen die OSRS spelen?


Ik, maar speel nu wel weer wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:

The Witcher 3
Ontzettend sterk verhaal, grote open wereld en steekt erg mooi in elkaar. Als je RPG games te gek vind en mythologische monsters interessant vind, is dit de game voor jou.

Voor de One X en op 4K echt een te raden.



Ik vind het levellen alleen ontzettend traag gaan, en de tegenstanders komen overpowered over, ik kan op dit moment totaal geen potten breken tegenover drie enemies met een zwaardje... Heb je wat tips toevallig om te levellen en voor must haves wat betreft de uitrusting?

Bij Skyrim gebruikte ik altijd een troll om met een schild je block + healing 3 of 4x legendary te krijgen en dan op het gemak de rest van het spel in op level 30/35 (welbekende trucje I know).

Het spel zelf ziet er wel heel gaaf uit en het is ook helemaal mijn game genre, dus jammer dat het spel al 2,5 jaar op de plank ligt te verstoffen.

Verder inderdaad uitkijken naar de nieuwe CoD MW, al is die maar 80% zo goed als MW1, ik heb het gevoel dat deze editie legendarisch gaat worden voor de diehard liefhebber. De recensies zijn al flink positief in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Er zijn geen trucjes in Witcher 3 zoals in Skyrim ;)

Je signs zijn belangrijk, als je het lastig hebt zou ik voor je schild sign gebruiken + counter/dodge. Het gaat om ritme en skill, niet over OP wapens en uitrusting
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Witcher 3 GOTY een tijdje geleden aangeschaft maar niet langer dan een uurtje of 10 gespeeld vgm. Kwam er gewoon niet in, wat ik raar vind want games als Skyrim en Fallout boeien mij wel enorm.

Nu bezig met Days Gone, eerste zombiespel die ik speel. Is wel vermakelijk, wel enorm herhalende missies..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Nuracore schreef:

The Witcher 3
Ontzettend sterk verhaal, grote open wereld en steekt erg mooi in elkaar. Als je RPG games te gek vind en mythologische monsters interessant vind, is dit de game voor jou.

Voor de One X en op 4K echt een te raden.



Ik vind het levellen alleen ontzettend traag gaan, en de tegenstanders komen overpowered over, ik kan op dit moment totaal geen potten breken tegenover drie enemies met een zwaardje... Heb je wat tips toevallig om te levellen en voor must haves wat betreft de uitrusting?

Bij Skyrim gebruikte ik altijd een troll om met een schild je block + healing 3 of 4x legendary te krijgen en dan op het gemak de rest van het spel in op level 30/35 (welbekende trucje I know).

Het spel zelf ziet er wel heel gaaf uit en het is ook helemaal mijn game genre, dus jammer dat het spel al 2,5 jaar op de plank ligt te verstoffen.

Verder inderdaad uitkijken naar de nieuwe CoD MW, al is die maar 80% zo goed als MW1, ik heb het gevoel dat deze editie legendarisch gaat worden voor de diehard liefhebber. De recensies zijn al flink positief in elk geval.

Leer je zelf af te hack & slashen, neem de tijd voor het spel. Je ziet echt heel veel spelers zo snel mogelijk de game afronden. Bij The Witcher werkt dit echt averechts.

Bij The Witcher is het damage en level systeem erg ingewikkeld. Voor monsters moet je dus de juiste middelen gebruiken wil je ze snel en effectief doden. Dat is tenslotte een Witcher, een expert in het slachten van monsters.

Verder raad ik je aan om elke quest-chain achter elkaar te halen ipv verschillende quests naast elkaar te doen als je er één tijdens het reizen tegen komt.. Je krijgt vaak unieke rewards met items van hoge perks. Hoe eerder je deze items hebt, hoe sneller je kortemette maakt. Ook is het belangrijk om goed te kijken waar je je geld in wilt investeren (in je gear bedoel ik dan). Betere gear = makkelijker voor moeilijke missies = beter en meer XP en items.

Naast je quests zou ik ook elke Witcher contract doen die bij je level past en niet wachten tot je hoger level bent om vervolgens alles te doen anders vang je er gewoon niets voor.

Roach upgraden zou ik ook zo snel mogelijk doen. Hoe meer loot, hoe meer geld, hoe beter je gear.

Het klinkt misschien als grinding maar is het echt niet als je de wereld waardeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Nuracore schreef:

The Witcher 3
Ontzettend sterk verhaal, grote open wereld en steekt erg mooi in elkaar. Als je RPG games te gek vind en mythologische monsters interessant vind, is dit de game voor jou.

Voor de One X en op 4K echt een te raden.



Ik vind het levellen alleen ontzettend traag gaan, en de tegenstanders komen overpowered over, ik kan op dit moment totaal geen potten breken tegenover drie enemies met een zwaardje... Heb je wat tips toevallig om te levellen en voor must haves wat betreft de uitrusting?

Afhankelijk van je speelstijl maar als je meer van de close-combat bent sowieso Quen maxen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2019 08:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Pedaalemre schreef:
Nog meer mensen die OSRS spelen?


Ik, maar speel nu wel weer wat minder.


Ja :$ Vind het echt heerlijk, serie aan en op de andere kant lekker klikken! Moet zeggen dat het nu ook hebben van een mobiele app je het zo snel even gaat spelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 17:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd ik word helemaal gek van dat Activision account gedoe voor CoD wat ik wil aanmaken voor crossplay. Ik wil me registreren, moet ik m'n voor - en achternaam invullen en m'n Activision account (die ik toch nog niet heb daarvoor registreer ik toch!!??). En als klap op de vuurpijl moet ik m'n wachtwoord herhalen, terwijl ik gvd helemaal nergens een wachtwoord heb ingevoerd. HOE DAN GVDGSBSKDJSJJSZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Spobbertiet schreef:
Nuracore schreef:
PS. Via mobiel getypt, had graag uitbundiger willen zijn maar is kut typen xD

Haha nice thanks.

Witcher 3 klinkt wel vet, ben niet echt RPG fan maar wil die 4K sowieso uitbuiten :drool:

Wildlands tot nu toe erg vet!


Ja dan is RDR ook echt prachtig om dit uit te buiten. Een hele mooie dynamische wereld.
Al moet je wel echt door het eerste hoofdstuk heen bijten voordat je de vrijheid krijgt die je wilt.
Het is het echt waard


Rdr is wel erg traag :lol: heb daar niet echt tijd voor. Grind nu wel ghost recon, is vrij episch.

Daarnaast gamepass gehaald, ideaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2019 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat vinden we van COD? Vind hem wel oké alleen zijn de maps zo ingericht dat rondlopen niet werkt waardoor je soort van gedwongen moet campen om enigszins een goeie score te krijgen. Verder stoor ik me veel te vaak aan de spawns af en toe. Die veranderen dan niet waardoor je vrijwel meteen gespawnkilled wordt.


Ik mis de MW2 maps. :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maps zijn veel te groot.. je bent een half uur onderweg om bij wat actie te komen, eenmaal aangekomen ben je met twee kogels ook weer weg. Maar toch blijf ik spelen, het is echt een goede cod. Spec ops ook wel lachen maar wel lastig!

En idd enorm veel campers gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik speelde vroeger meestal Headquarters en die is nu weer terug :worship:

Alleen ja, de Maps zijn wat groot en soms spawn je heel ver van de HQ af waardoor je eigenlijk niet kan helpen.

Die map met die brug vind ik trouwens moeilijk kut.

Gunfight is trouwens echt een leuke gamemode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CONTACT
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
CONTACT


Wat is dat een vreselijke toevoeging zeg >.<
Handig voor mezelf, maar de hele map kan het ook horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2019 21:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben niet helemaal overtuigd, de maps zijn idd totaal niet chill en ook nog eens veel te weinig. Mag hopen dat er meer maps bijkomen of desnoods een paar uit MW2, want dit gaat wel snel vervelen. Gameplay vind ik wel ok, moest op het begin flink wennen (was even geleden dat ik een 'moderne' shooter had gespeeld) maar begint nu wel aardig te komen. Die ellendige campers word je trouwens wel tyfus gestoord van af en toe. En de indeling van de maps maakt het nog makkelijker voor ze ook. Oh en die Vtol Jet is echt veel te overpowered, de tering.

Edit: Gvd wat een graftyfuskutspel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat gecamp wordt ik ook stront moe van.. komt mede door die map die nu niet meer laat zien waar je enemies zijn.. heb je geen silencer meet nodig om te campen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man dat Campen, heerlijk om mensen dan te zien ragen. Als het kon ving ik de traantjes in een tube op om later een cocktail te maken en te genieten van andermans pijn.


Hmmm

ik speel geen Cod en camp eigenlijk nooit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die Pokemon Sword/Shield speelt? Heb dit weekend aardig wat uurtjes versleten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iemand die Pokemon Sword/Shield speelt? Heb dit weekend aardig wat uurtjes versleten :lol:



Jazeker! Hier ook al 2 badges binnen XD Helaas krijgt ie massaal slechte reviews omdat er zoveel pokemon geschrapt zijn, maar ik vind het tot nu toe erg vet. Heb me sinds pokomon silver niet zo vermaakt met een pokemon game :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Iemand die Pokemon Sword/Shield speelt? Heb dit weekend aardig wat uurtjes versleten :lol:


Was erg lang hyped en keek er echt naar uit maar uiteindelijk besloten om het niet te halen.

De dex cut waar iedereen boos om is kan ik mee leven ging toch sws nooit voor alles vangen. De matige graphics en animations, het korte verhaal, de afwezigheid van enige postgame en de exp share voor je hele team die niet uit te zetten is waardoor het veel te makkelijk is zijn voor mij redenen genoeg om hier geen 60 euro aan uit te geven. Zal me ongetwijfeld met het spel vermaken maar miss een keer in een sale of als ze over een jaar verbeterde versies uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Iemand die Pokemon Sword/Shield speelt? Heb dit weekend aardig wat uurtjes versleten :lol:



Jazeker! Hier ook al 2 badges binnen XD Helaas krijgt ie massaal slechte reviews omdat er zoveel pokemon geschrapt zijn, maar ik vind het tot nu toe erg vet. Heb me sinds pokomon silver niet zo vermaakt met een pokemon game :worship:


Ja same, 3 badges, heb alle 3 de starters uit random trades gekregen? En een Larvitar en een Dreepy uit een ei ook uit een trade. Dus best lucky geweest daarmee :P

Heb ook veel negativiteit gelezen, maar heb sinds Ruby niet meer gespeeld dus ik voelde me wel weer 12 toen ik eindelijk weer een nieuwe pokemon game kon starten haha. Blijft verslavend en leuk.

@Danny sunde, ik zit totaal niet diep in die games dus ik neem de game gewoon zoals hij is, en vind hem echt super leuk haha. Wss speel ik het ff tot ik hem verslagen heb, +- 20 tot 30 uur er in gestoken (als ik op dit tempo doorga) en dan vind ik het ook wel weer prima. Vind 60 euro voor 30 uur gameplay helemaal prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wenzel schreef:
Rickzel schreef:
Iemand die Pokemon Sword/Shield speelt? Heb dit weekend aardig wat uurtjes versleten :lol:



Jazeker! Hier ook al 2 badges binnen XD Helaas krijgt ie massaal slechte reviews omdat er zoveel pokemon geschrapt zijn, maar ik vind het tot nu toe erg vet. Heb me sinds pokomon silver niet zo vermaakt met een pokemon game :worship:


Ja same, 3 badges, heb alle 3 de starters uit random trades gekregen? En een Larvitar en een Dreepy uit een ei ook uit een trade. Dus best lucky geweest daarmee :P

Heb ook veel negativiteit gelezen, maar heb sinds Ruby niet meer gespeeld dus ik voelde me wel weer 12 toen ik eindelijk weer een nieuwe pokemon game kon starten haha. Blijft verslavend en leuk.

@Danny sunde, ik zit totaal niet diep in die games dus ik neem de game gewoon zoals hij is, en vind hem echt super leuk haha. Wss speel ik het ff tot ik hem verslagen heb, +- 20 tot 30 uur er in gestoken (als ik op dit tempo doorga) en dan vind ik het ook wel weer prima. Vind 60 euro voor 30 uur gameplay helemaal prima :)



Nou lekker dan, ik kreeg alleen een paar magikarps en die eekhoorn via die random trade.
Enige echte aanmerking die ik tot nu toe heb op het spel is dat ik echt wou dat er een difficulty optie was om het moeilijker te maken. Wou dat ik een larvitar had maar heb sword dus zou die sowieso via trade moeten krijgen. Heb wel een Farfetchd kunnen evolueren naar een sirfetchd! Echt mega lastig om dat voor elkaar te krijgen want die evolueert alleen als je drie keer een critical hit hebt gehad in een battle XD Heb 7 van die krengen moeten vangen tot ik er een had die een leak als item had, die verdubbelt je kans op een critical hit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus christus wat omslachtig, nee die shit ga k me echt niet aan wagen. Ik verzamel een paar geinige beesies, pomp 6 bazen naar level 60 en ga zo die game door. :lol:
Vorige  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic