Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 25 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 19 days ago
Nog mensen die Clash of Clans spelen? ^^
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
10 april mag snel komen, vroeger dit spel grijs gespeeld.
Als er een game was waar ik ooit op hoopte dat het een echte remake kreeg (geen remaster) was het deze wel.
:love: :drool:

View on YouTube
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P
Ik snap het nog niet helemaal, heb je nou een team? Of speel je vooral voor jezelf?

Je kan ook nergens de scorelijst zijn
Bierkoning
last seen 16 days ago
Paultheone wrote:
Pommer wrote:Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P
Ik snap het nog niet helemaal, heb je nou een team? Of speel je vooral voor jezelf?

Je speelt vooralsnog alleen met teams volgens mij, van 3 man. En hoe bedoel je dat laatste precies? Je ziet bovenin je scherm hoeveel kills je hebt. Aan het eind van het spel (althans de ronde die we wonnen) kwam onze totale score in beeld (kills, damage etc.). Misschien dat je tot het eind van het spel moet wachten/spelen om je score te zien idd, heb ik verder niet zo op gelet. Maar dat is op zich ook niet heel belangrijk tijdens het spel zelf toch?
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
E3 inmiddels ook afgelast wegens Corona.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Pommer wrote:
Paultheone wrote:

Je speelt vooralsnog alleen met teams volgens mij, van 3 man. En hoe bedoel je dat laatste precies? Je ziet bovenin je scherm hoeveel kills je hebt. Aan het eind van het spel (althans de ronde die we wonnen) kwam onze totale score in beeld (kills, damage etc.). Misschien dat je tot het eind van het spel moet wachten/spelen om je score te zien idd, heb ik verder niet zo op gelet. Maar dat is op zich ook niet heel belangrijk tijdens het spel zelf toch?
Is een beetje een tik van me, 100 keer kijken naar de tussenstand/score bij normale multiplayer. Maar ook om te zien met wie ik in een team zit. Maar vanmiddag nog maar eens proberen, was bij warzone eerder geleaved, had geen zin om te wachten.

Die cashmode ook gedaan, en toen was ik 9de, maar dan kan je dus ook nergens tussentijds zien hoeveel je staat, en hoeveel cash andere spelers hebben verzameld.
Hardtraxx Veteran
14313 posts member since 2011
online now
Leandertjeee wrote:E3 inmiddels ook afgelast wegens Corona.
Fack
Bierkoning
last seen 16 days ago
Paultheone wrote: Is een beetje een tik van me, 100 keer kijken naar de tussenstand/score bij normale multiplayer. Maar ook om te zien met wie ik in een team zit. Maar vanmiddag nog maar eens proberen, was bij warzone eerder geleaved, had geen zin om te wachten.

Die cashmode ook gedaan, en toen was ik 9de, maar dan kan je dus ook nergens tussentijds zien hoeveel je staat, en hoeveel cash andere spelers hebben verzameld.
Haha ja tijdens normale multiplayer games heb ik die tik ook wel, maar dan speel je ook echt voor de score/kills. Met Warzone speel je echt voor de overwinning met je team dus ben ik er minder mee bezig. En je ziet dus ook het aantal kills bovenin je scherm.

Cashmode nog niet gedaan dus daar kan ik niks over zeggen
Hardtraxx Veteran
3814 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Om de verveling van het thuiszitten een beetje tegen te gaan zoek ik wat nieuws om te gaan spelen. Ik vermaak me het meest met offline gamen, en dan vooral van die spellen waarbij je lekker kan ronddwalen zoals bijv. RDR, Assassin's Creed, GTA. Iemand nog aanraders?
Hardtraxx Veteran
online now
Justinhafc wrote:Om de verveling van het thuiszitten een beetje tegen te gaan zoek ik wat nieuws om te gaan spelen. Ik vermaak me het meest met offline gamen, en dan vooral van die spellen waarbij je lekker kan ronddwalen zoals bijv. RDR, Assassin's Creed, GTA. Iemand nog aanraders?
Welk game platform?
A
Justinhafc wrote:Om de verveling van het thuiszitten een beetje tegen te gaan zoek ik wat nieuws om te gaan spelen. Ik vermaak me het meest met offline gamen, en dan vooral van die spellen waarbij je lekker kan ronddwalen zoals bijv. RDR, Assassin's Creed, GTA. Iemand nog aanraders?
Witcher 3 (kan je meteen Xbox game pass halen, heb je die en 100 andere spellen)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Xbox One, Witcher 3 heb ik al :D
A
Justinhafc wrote:Xbox One, Witcher 3 heb ik al :D
Game pass is deze maand(en) wel heel nice vind ik, heb ook ea access gekocht
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Zal eens checken! Thanks
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Iemand hier die DOOM meteen heeft gekocht? Wat ziet dat er goed uit zeg.
Last edited by Zamble on 14 Apr 2020 17:09, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
online now
Justinhafc wrote:Xbox One, Witcher 3 heb ik al :D
Fallout 4, Forza Horizon 4, Skyrim, Borderlands, Elite Dangerous (als je van space games houd), Kingdom Come: Deliverance en Dying Light zijn even de gene die in mij op komen.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Zamble wrote:Iemand hier die DOOM meteen heeft gekocht? Wat ziet dat er goed uit zeg.
Vandaag begonnen aan DOOM Eternal. Wat een gruwelijk spel. Kwaliteit ligt echt hoog en speelt super smooth :love:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Nog Switch gebruikers die iets leuks hebben gekocht tijdens de spring sale?

Ikzelf ga Breath of the Wild, waarschijnlijk Tropical Freeze en nog wat indie games kopen tegen een scherpe prijs.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
_theon_ wrote:Nog Switch gebruikers die iets leuks hebben gekocht tijdens de spring sale?

Ikzelf ga Breath of the Wild, waarschijnlijk Tropical Freeze en nog wat indie games kopen tegen een scherpe prijs.
Ik heb ook wat zitten kijken ja, denk ook Tropical Freeze en Breath of the wild.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Heb Breath of the Wild van de week gekocht. tering wat verslavend. Heb nu de eerste Titan verslagen, maar ben letterlijk 3 uur per dag bezig geweest daarmee :lol:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Heb Breath of the Wild van de week gekocht. tering wat verslavend. Heb nu de eerste Titan verslagen, maar ben letterlijk 3 uur per dag bezig geweest daarmee :lol:
Haha ik ben nu ook echt net daar voorbij :P Vond het ook echt een pittig gevecht!
Wel een mooi spel, uren kloten en vloeken op die puzzels :P
Hardtraxx Veteran
online now
View on YouTube

Die Bob :lol:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2019
last seen 5 days ago
Vorige week de 'nieuwe' Modern Warfare gekocht. Man wat is dat Call of Duty veranderd. Ze maken het allemaal veel te complex. Gisteren Black Ops 1 ( :loving: ) weer eens uit de kast gehaald, wereld van verschil.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Henk-Jan wrote:
Hekzitter wrote:Heb Breath of the Wild van de week gekocht. tering wat verslavend. Heb nu de eerste Titan verslagen, maar ben letterlijk 3 uur per dag bezig geweest daarmee :lol:
Haha ik ben nu ook echt net daar voorbij :P Vond het ook echt een pittig gevecht!
Wel een mooi spel, uren kloten en vloeken op die puzzels :P
Ja die puzzels. Tering. Mijn vriendin tering hard schreeuwen tegen mij dat ik normaal moet doen. Zelden zoveel gescholden bij een spel haha