Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog mensen die Clash of Clans spelen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 09:13 
 
Hardtraxxer

10 april mag snel komen, vroeger dit spel grijs gespeeld.
Als er een game was waar ik ooit op hoopte dat het een echte remake kreeg (geen remaster) was het deze wel.
:love: :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 22:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P


Ik snap het nog niet helemaal, heb je nou een team? Of speel je vooral voor jezelf?

Je kan ook nergens de scorelijst zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Pommer schreef:
Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P


Ik snap het nog niet helemaal, heb je nou een team? Of speel je vooral voor jezelf?

Je kan ook nergens de scorelijst zijn

Je speelt vooralsnog alleen met teams volgens mij, van 3 man. En hoe bedoel je dat laatste precies? Je ziet bovenin je scherm hoeveel kills je hebt. Aan het eind van het spel (althans de ronde die we wonnen) kwam onze totale score in beeld (kills, damage etc.). Misschien dat je tot het eind van het spel moet wachten/spelen om je score te zien idd, heb ik verder niet zo op gelet. Maar dat is op zich ook niet heel belangrijk tijdens het spel zelf toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E3 inmiddels ook afgelast wegens Corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Paultheone schreef:
Pommer schreef:
Battle Royale modus is toch wel een welkome toevoeging aan CoD. Net een paar potjes gespeeld en ook gelijk de eerste winst binnen met 2 vrienden, was mooi :P


Ik snap het nog niet helemaal, heb je nou een team? Of speel je vooral voor jezelf?

Je kan ook nergens de scorelijst zijn

Je speelt vooralsnog alleen met teams volgens mij, van 3 man. En hoe bedoel je dat laatste precies? Je ziet bovenin je scherm hoeveel kills je hebt. Aan het eind van het spel (althans de ronde die we wonnen) kwam onze totale score in beeld (kills, damage etc.). Misschien dat je tot het eind van het spel moet wachten/spelen om je score te zien idd, heb ik verder niet zo op gelet. Maar dat is op zich ook niet heel belangrijk tijdens het spel zelf toch?


Is een beetje een tik van me, 100 keer kijken naar de tussenstand/score bij normale multiplayer. Maar ook om te zien met wie ik in een team zit. Maar vanmiddag nog maar eens proberen, was bij warzone eerder geleaved, had geen zin om te wachten.

Die cashmode ook gedaan, en toen was ik 9de, maar dan kan je dus ook nergens tussentijds zien hoeveel je staat, en hoeveel cash andere spelers hebben verzameld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
E3 inmiddels ook afgelast wegens Corona.

Fack
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 14:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Is een beetje een tik van me, 100 keer kijken naar de tussenstand/score bij normale multiplayer. Maar ook om te zien met wie ik in een team zit. Maar vanmiddag nog maar eens proberen, was bij warzone eerder geleaved, had geen zin om te wachten.

Die cashmode ook gedaan, en toen was ik 9de, maar dan kan je dus ook nergens tussentijds zien hoeveel je staat, en hoeveel cash andere spelers hebben verzameld.

Haha ja tijdens normale multiplayer games heb ik die tik ook wel, maar dan speel je ook echt voor de score/kills. Met Warzone speel je echt voor de overwinning met je team dus ben ik er minder mee bezig. En je ziet dus ook het aantal kills bovenin je scherm.

Cashmode nog niet gedaan dus daar kan ik niks over zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de verveling van het thuiszitten een beetje tegen te gaan zoek ik wat nieuws om te gaan spelen. Ik vermaak me het meest met offline gamen, en dan vooral van die spellen waarbij je lekker kan ronddwalen zoals bijv. RDR, Assassin's Creed, GTA. Iemand nog aanraders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Om de verveling van het thuiszitten een beetje tegen te gaan zoek ik wat nieuws om te gaan spelen. Ik vermaak me het meest met offline gamen, en dan vooral van die spellen waarbij je lekker kan ronddwalen zoals bijv. RDR, Assassin's Creed, GTA. Iemand nog aanraders?

Welk game platform?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Om de verveling van het thuiszitten een beetje tegen te gaan zoek ik wat nieuws om te gaan spelen. Ik vermaak me het meest met offline gamen, en dan vooral van die spellen waarbij je lekker kan ronddwalen zoals bijv. RDR, Assassin's Creed, GTA. Iemand nog aanraders?


Witcher 3 (kan je meteen Xbox game pass halen, heb je die en 100 andere spellen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xbox One, Witcher 3 heb ik al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Xbox One, Witcher 3 heb ik al :D


Game pass is deze maand(en) wel heel nice vind ik, heb ook ea access gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal eens checken! Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier die DOOM meteen heeft gekocht? Wat ziet dat er goed uit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Xbox One, Witcher 3 heb ik al :D

Fallout 4, Forza Horizon 4, Skyrim, Borderlands, Elite Dangerous (als je van space games houd), Kingdom Come: Deliverance en Dying Light zijn even de gene die in mij op komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Iemand hier die DOOM meteen heeft gekocht? Wat ziet dat er goed uit zeg.

Vandaag begonnen aan DOOM Eternal. Wat een gruwelijk spel. Kwaliteit ligt echt hoog en speelt super smooth :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog Switch gebruikers die iets leuks hebben gekocht tijdens de spring sale?

Ikzelf ga Breath of the Wild, waarschijnlijk Tropical Freeze en nog wat indie games kopen tegen een scherpe prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 09:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Nog Switch gebruikers die iets leuks hebben gekocht tijdens de spring sale?

Ikzelf ga Breath of the Wild, waarschijnlijk Tropical Freeze en nog wat indie games kopen tegen een scherpe prijs.


Ik heb ook wat zitten kijken ja, denk ook Tropical Freeze en Breath of the wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Breath of the Wild van de week gekocht. tering wat verslavend. Heb nu de eerste Titan verslagen, maar ben letterlijk 3 uur per dag bezig geweest daarmee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Heb Breath of the Wild van de week gekocht. tering wat verslavend. Heb nu de eerste Titan verslagen, maar ben letterlijk 3 uur per dag bezig geweest daarmee :lol:

Haha ik ben nu ook echt net daar voorbij :P Vond het ook echt een pittig gevecht!
Wel een mooi spel, uren kloten en vloeken op die puzzels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Die Bob :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige week de 'nieuwe' Modern Warfare gekocht. Man wat is dat Call of Duty veranderd. Ze maken het allemaal veel te complex. Gisteren Black Ops 1 ( :loving: ) weer eens uit de kast gehaald, wereld van verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hekzitter schreef:
Heb Breath of the Wild van de week gekocht. tering wat verslavend. Heb nu de eerste Titan verslagen, maar ben letterlijk 3 uur per dag bezig geweest daarmee :lol:

Haha ik ben nu ook echt net daar voorbij :P Vond het ook echt een pittig gevecht!
Wel een mooi spel, uren kloten en vloeken op die puzzels :P


Ja die puzzels. Tering. Mijn vriendin tering hard schreeuwen tegen mij dat ik normaal moet doen. Zelden zoveel gescholden bij een spel haha
Vorige  1 ... 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic