Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 22:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Kan iemand mij even uitleggen waarom het zo tof is dat Keanu Reeves hierin zit?


Goede gast, nuchtere dude, prima acteur en heeft veel goede dingen gedaan. Is een beetje een meme en cultheld op het internet. Mensen die veel met het internet/memes bezig zijn gamen waarschijnlijk ook wel en dan maak je de connectie snel waarom veel mensen het leuk vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Kan iemand mij even uitleggen waarom het zo tof is dat Keanu Reeves hierin zit?

De man is inmiddels een cultheld van het internet.
https://www.boredpanda.com/positive-thi ... gn=organic (excuses voor de kutsite)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:20 
 
Hardtraxx Elite

Zouden jullie willen stemmen op de streamer awards? :)
Dat maakt Twitch Nederland natuurlijk groter!

--> https://dutchstreamawards.nl/ <--

Stem op iemand, en kijk je geen streams en wil je me een handje helpen, ik sta er ook tussen als NICKS_AAN zijnde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 10:24 
 
Hardtraxx Addict

Done, ook gelijk op Harstem en uThermal gestemd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dit. De beste NL streamer, shappo0, staat er niet eens tussen. Ook nooit van al die mensen gehoord in die lijstjes, is de Nederlandse stream scene echt zo groot? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 13:30 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Wat is dit. De beste NL streamer, shappo0, staat er niet eens tussen. Ook nooit van al die mensen gehoord in die lijstjes, is de Nederlandse stream scene echt zo groot? :lol:


Zijn vrij bekende Nederlands / Belgische streamers, ik moet zeggen dat ik ook niet iedereen ken :P
NICKS_AAN ken je nu :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2019 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Maximumraver schreef:
Done, ook gelijk op Harstem en uThermal gestemd :clap:


Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 18:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Beter laat dan nooit, maar zojuist de story van RDR2 uitgespeeld wat betreft Arthur. Zonder twijfel het beste en mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. :worship:

Is het de moeite waard om de story van John ook nog te spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Beter laat dan nooit, maar zojuist de story van RDR2 uitgespeeld wat betreft Arthur. Zonder twijfel het beste en mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. :worship:

Is het de moeite waard om de story van John ook nog te spelen?

Het is leuk voor de achtergrond van John waarom hij de dingen moest doen in RDR1 en wat zijn relatie is met de Pinkertons.

Verder niet heel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 19:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm oke, heb RDR1 niet gespeeld dus dat maakt dan ook niet zo veel uit. Ik vond het einde van Arthurs story trouwens niet heel bevredigend, Micah had op z'n minst dood gemoeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2019 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
de story van RDR2 uitgespeeld wat betreft Arthur. Zonder twijfel het beste en mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb. :worship:


Ik las dit als R2D2 van Star Wars en ik snapte er helemaal niks van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hmm oke, heb RDR1 niet gespeeld dus dat maakt dan ook niet zo veel uit. Ik vond het einde van Arthurs story trouwens niet heel bevredigend, Micah had op z'n minst dood gemoeten :P

Ontwikkeld zich verder in Johns verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2019 16:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pommer schreef:
Hmm oke, heb RDR1 niet gespeeld dus dat maakt dan ook niet zo veel uit. Ik vond het einde van Arthurs story trouwens niet heel bevredigend, Micah had op z'n minst dood gemoeten :P

Ontwikkeld zich verder in Johns verhaal

Oke toch maar doorspelen dan. Vond John wel 1 van de minst interessante characters eigenlijk, was dan liever als Charles verder gegaan tussen de indianen ofzo. Maar snap natuurlijk dat het op RDR1 moet aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitspelen is het zeker wel waard. Gouden game
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nuracore schreef:
Pommer schreef:
Hmm oke, heb RDR1 niet gespeeld dus dat maakt dan ook niet zo veel uit. Ik vond het einde van Arthurs story trouwens niet heel bevredigend, Micah had op z'n minst dood gemoeten :P

Ontwikkeld zich verder in Johns verhaal

Oke toch maar doorspelen dan. Vond John wel 1 van de minst interessante characters eigenlijk, was dan liever als Charles verder gegaan tussen de indianen ofzo. Maar snap natuurlijk dat het op RDR1 moet aansluiten.


Het begin van Johns storyline ga je alleen niet leuk vinden :P flinks doorbijten. Maar uiteindelijk mondt het uit in een waardige afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige tijd geleden een Nintendo Switch aangeschaft met de verbeterde batterij. Na een beste tijd geen games te hebben gespeeld, zit ik er weer helemaal in. Ook fijn dat ik kan spelen ondanks dat de tv thuis bezet is. En natuurlijk een fan van 2 en 3d platformers, het liefst met een beetje nostalgie.

Samen met een maat Super Smash Bros Ultimate gekocht, blijf een fan van deze series. Laatste van deze reeks was Brawl. De storymode daarin vond ik wel beter maar de Ultimate voegt nog maar karakters en stages toe en dat weegt zwaarder imo.
Paar weken geleden Rayman Legends in de sale gekocht voor €12. Zeker de moeite waard voor die prijs maar niet voor de volle €40. En in deze sale Crash Bandicoot N Sane Trilogy, Yooka-Laylee en Hollow Knight gekocht. Crash Bandicoot ken ik nog van vroeger dus benieuwd naar de andere twee. :)

Zijn Super Mario Odyssey, Donkey Kong Tropical Freeze en Breath Of The Wild de moeite waard om te halen voor de volle mep? Ik neem aan dat het wel enige tijd duurt voordat deze in prijs minderen. Heb reviews gelezen en schijnen wel must-haves te zijn met Donkey Kong in mindere mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Zijn Super Mario Odyssey, Donkey Kong Tropical Freeze en Breath Of The Wild de moeite waard om te halen voor de volle mep? Ik neem aan dat het wel enige tijd duurt voordat deze in prijs minderen. Heb reviews gelezen en schijnen wel must-haves te zijn met Donkey Kong in mindere mate.


Ik heb ze alle 3 en ze zijn (naar mijn mening) alle 3 full price waard.

Super Mario Odyssey: Een van de beste Mario-games die ik ooit heb gespeeld, misschien zelfs wel mijn favoriet na Super Mario World. Heel veel Oeeeh en Aaaah momentjes, fantastische en verrassende levels. De game blijft tot het einde super goed.

Donkey Kong Tropical Freeze: Echt een geweldige platformer, kan soms wel tering moeilijk zijn. Ieder level is anders, ook de werelden zijn niet de standaard vuur, woestijn of water werelden. Top game, heb deze voor 40 euro op marktplaats kunnen kopen. Een betere 2d/3d platformer op de switch ga je niet vinden dus als je daar fan van bent dan is deze het zeker waard. En over nostalgie gesproken, ze hebben de muziek van de oude donkey kong country in een nieuw jasje gestoken. Als je dan weer voor het eerst weer een van die klassiekers hoort uit de tijd dat je nog flippo's op het schoolplein ruilde, potdomme wat mooi :cry: :cry: :cry:

Breath of the Wild: Al vanaf dat ik kon lopen een groot fan van games en ik heb in alle jaren veel goede games gespeeld maar ik denk toch dat dit een van de beste van ze allemaal is. Van begin tot eind genoten van deze game, hij is elke cent waard. Was niet eens een groot fan van Zelda maar holy fucking shit was is deze game ongelofelijk goed.
De levels, de karakters, hoe open de wereld is, de gevechten, de moeilijkheidsgraad. Met recht wordt deze geschaard onder de beste games aller tijden. Botw is echt iedere cent waard! Maanden speelplezier gehad, mijn vriendin werd er helemaal gek van op een gegeven moment. Ik denk dat ik deze binnenkort nog eens opnieuw ga uitspelen.

Dead Cells vind ik ook een echte aanrader, vette game voor weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gister Xbox One X gehaald met RDR en Ghost Recon Wildlands, mensen nog tips voor andere spellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
_theon_ schreef:
Zijn Super Mario Odyssey, Donkey Kong Tropical Freeze en Breath Of The Wild de moeite waard om te halen voor de volle mep? Ik neem aan dat het wel enige tijd duurt voordat deze in prijs minderen. Heb reviews gelezen en schijnen wel must-haves te zijn met Donkey Kong in mindere mate.


Ik heb ze alle 3 en ze zijn (naar mijn mening) alle 3 full price waard.

Super Mario Odyssey: Een van de beste Mario-games die ik ooit heb gespeeld, misschien zelfs wel mijn favoriet na Super Mario World. Heel veel Oeeeh en Aaaah momentjes, fantastische en verrassende levels. De game blijft tot het einde super goed.

Donkey Kong Tropical Freeze: Echt een geweldige platformer, kan soms wel tering moeilijk zijn. Ieder level is anders, ook de werelden zijn niet de standaard vuur, woestijn of water werelden. Top game, heb deze voor 40 euro op marktplaats kunnen kopen. Een betere 2d/3d platformer op de switch ga je niet vinden dus als je daar fan van bent dan is deze het zeker waard. En over nostalgie gesproken, ze hebben de muziek van de oude donkey kong country in een nieuw jasje gestoken. Als je dan weer voor het eerst weer een van die klassiekers hoort uit de tijd dat je nog flippo's op het schoolplein ruilde, potdomme wat mooi :cry: :cry: :cry:

Breath of the Wild: Al vanaf dat ik kon lopen een groot fan van games en ik heb in alle jaren veel goede games gespeeld maar ik denk toch dat dit een van de beste van ze allemaal is. Van begin tot eind genoten van deze game, hij is elke cent waard. Was niet eens een groot fan van Zelda maar holy fucking shit was is deze game ongelofelijk goed.
De levels, de karakters, hoe open de wereld is, de gevechten, de moeilijkheidsgraad. Met recht wordt deze geschaard onder de beste games aller tijden. Botw is echt iedere cent waard! Maanden speelplezier gehad, mijn vriendin werd er helemaal gek van op een gegeven moment. Ik denk dat ik deze binnenkort nog eens opnieuw ga uitspelen.

Dead Cells vind ik ook een echte aanrader, vette game voor weinig.


Dat wordt dus een micro sd erbij halen. :lol: Thanks, ga ze gelijk aanschaffen als ik financieel weer wat meer ruimte heb. :)

Dead Cells heb ik ook naar gekeken maar daar trok het art design me niet zo. Dan heb ik liever een 3d art of iets als Rayman en Hollow Knight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breath of the Wild is een geweldige game. Nooit Zelda gespeeld, maar hier heb ik vele uren in zitten en het eind zo lang mogelijk uitgesteld. Zeker een aanrader, maar eerder ging het in dit topic er ook over en iemand/sommige vonden de game minder leuk, dus het ligt maar net aan waar je van houdt. Het is een volledig open wereld, waar het ene gebied sterkere tegenstanders heeft dan de ander, maar je hebt totale vrijheid wat je wanneer wilt doen en je kan alles op je eigen tempo doen. 1 van de beste games ooit voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Gister Xbox One X gehaald met RDR en Ghost Recon Wildlands, mensen nog tips voor andere spellen?


The Witcher 3,
Ontzettend sterk verhaal, grote open wereld en steekt erg mooi in elkaar. Als je RPG games te gek vind en mythologische monsters interessant vind, is dit de game voor jou.

Voor de One X en op 4K echt een te raden.

Metro
Deze games zijn goede Shooter en hebben een meeslepend verhaal. ik vind de Metro games echt heel gaaf. Lekker duister, ondergronds en luguber met een wat romantisch tintje. Zou ze echt alle 3 halen als ik jou was.

Halo Master chief Collection
Sterk verhaal, vette graphics, en een hoop alien shooty shooty. Dikke aanrader man, al jaren fan van deze reeks. Elk deel neemt je dieper mee in het universum van Halo en elke game heeft weer een dikke cliffhanger.

PS. Via mobiel getypt, had graag uitbundiger willen zijn maar is kut typen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
PS. Via mobiel getypt, had graag uitbundiger willen zijn maar is kut typen xD

Haha nice thanks.

Witcher 3 klinkt wel vet, ben niet echt RPG fan maar wil die 4K sowieso uitbuiten :drool:

Wildlands tot nu toe erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nuracore schreef:
PS. Via mobiel getypt, had graag uitbundiger willen zijn maar is kut typen xD

Haha nice thanks.

Witcher 3 klinkt wel vet, ben niet echt RPG fan maar wil die 4K sowieso uitbuiten :drool:

Wildlands tot nu toe erg vet!


Ja dan is RDR ook echt prachtig om dit uit te buiten. Een hele mooie dynamische wereld.
Al moet je wel echt door het eerste hoofdstuk heen bijten voordat je de vrijheid krijgt die je wilt.
Het is het echt waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen die OSRS spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 21:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Pommer schreef:
Nuracore schreef:
Ontwikkeld zich verder in Johns verhaal

Oke toch maar doorspelen dan. Vond John wel 1 van de minst interessante characters eigenlijk, was dan liever als Charles verder gegaan tussen de indianen ofzo. Maar snap natuurlijk dat het op RDR1 moet aansluiten.


Het begin van Johns storyline ga je alleen niet leuk vinden :P flinks doorbijten. Maar uiteindelijk mondt het uit in een waardige afsluiting.


Oke was het idd waard :P Heel vet dat einde. Denk nu nog een beetje ouwehoeren in New Austin aangezien ik daar nog amper gespeeld heb en dan is het wel mooi geweest. Fantastisch spel al met al :worship:

Nu nog een paar weekjes wachten tot de nieuwe CoD! Heb Fifa na alle jaren eindelijk links laten liggen, en heb het nog geen seconde gemist.
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic