Heeft iemand ergens nog Need For Speed Underground 2? 
Voor welk platformGoldenstyle wrote:Heeft iemand ergens nog Need For Speed Underground 2?
Voor welk platformGoldenstyle wrote:Heeft iemand ergens nog Need For Speed Underground 2?
PCNuracore wrote:Voor welk platformGoldenstyle wrote:Heeft iemand ergens nog Need For Speed Underground 2?
Al jaren niet meer gebruikt, nadat ik 1 of ander virus in een download had.Anonymous wrote:Piratenbaai
Je kan toch wel oordelen of een torrent goed is of niet?Goldenstyle wrote:Al jaren niet meer gebruikt, nadat ik 1 of ander virus in een download had.Anonymous wrote:Piratenbaai
Zeker, maar dit is al jaren terug. Ga eens kijken of ik wat kan vinden nuBroken Balance wrote:Je kan toch wel oordelen of een torrent goed is of niet?Goldenstyle wrote:Al jaren niet meer gebruikt, nadat ik 1 of ander virus in een download had.Anonymous wrote:Piratenbaai
Comments, false flags for viruses, verification of uploader e.d.
Daarmee zie je wel of torrents betrouwbaar zijn of niet.
Weet niet of je virus ook echt actief was, maar virusmeldingen komen bij gametorrents vaker voor omdat veel cracks/cd-key's e.d. worden aangezien voor virussen terwijl ze het niet zijn. Blijf daarbij altijd wel goed opletten op comments die dit bevestigen.
Die is er al een maar het is een fanbase game.Broken Balance wrote:Zitten mensen nou nog steeds te wachten op nieuwe generaties Pokemon?
Laat ze eens een open-world game maken met alle voorgaande gen's.
Linkje?Anonymous wrote:Assassins Creed Unity gratis t/m 24 april
Thanks!Anonymous wrote:https://register.ubisoft.com/acu-notredame-giveaway/en-GB
Had ik ff niet bij de handJapper28 wrote:Vermeld dan ook ff gelijk de trailer erbij, die was juist zo gruwelijk![]()
Fucking gruwelijk! Witcher was al geniaal van deze Game ontwikkelaar, maar heel benieuwd naar deze game. Keanu Reeves op het einde ook echt gruwelijk ineens haha
Keanu Reeves is een baas plus de meme dat hij ondanks zijn leeftijd niet ouder lijkt te worden en in een game zit dat zich in 2077 afspeelt is hilarisch.Mark With A Tarrel wrote:Kan iemand mij even uitleggen waarom het zo tof is dat Keanu Reeves hierin zit?
Je haalt me de woorden uit mijn mondmakrooy wrote:Keanu Reeves is een baas plus de meme dat hij ondanks zijn leeftijd niet ouder lijkt te worden en in een game zit dat zich in 2077 afspeelt is hilarisch.Mark With A Tarrel wrote:Kan iemand mij even uitleggen waarom het zo tof is dat Keanu Reeves hierin zit?