Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind The Legend of Zenda - Breathe of the Wild echt een extreem saaie game. Gelukkig maar 30 euro voor betaald maar die gaat na 2 uur spelen weer de kast in.

Heb hem op de Wii U 'uitgespeeld' (Story, groot deel van side zooi), maar vind het echt een heerlijke game. Super grote wereld, doen en laten wat je wilt, komt genoeg tegen. Heb nooit Zelda gespeeld verder, maar vind hem heerlijk.

Ieder z'n ding natuurlijk :P


Ja kijk er ook heel erg van op dat ik het niks vind, Skyrim vond ik magisch. Maar alles wat ik tot nu toe gedaan heb voelt een beetje als een klusje, weer een graf eind lopen, wapens die kapot gaan, stamina die na 3 stappen leeg is. De powers die je in de eerste 4 shrines krijgt denk ik van, tsja, niet echt boeiend... Die shrines waar je in terecht komt zien er uit alsof ze in gary's mod gemaakt zijn.

Vind het gewoon een hele lege saaie niet uitnodigende wereld haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 21:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer wat is nou je psn als je die hebt?

Heb XBONE
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Pommer wat is nou je psn als je die hebt?

Heb XBONE


Goed zo, PlayStation is ook voor pussies.

Grapje he
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die Elite Dangerous speelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 18:17 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Iemand die Elite Dangerous speelt?

Tijdje terug zon 50u gespeeld, nu niet echt meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik vind The Legend of Zenda - Breathe of the Wild echt een extreem saaie game. Gelukkig maar 30 euro voor betaald maar die gaat na 2 uur spelen weer de kast in.

@Hekzitter gewoon doen, Mario Oddyssey alleen al is het waard, Mario Party & Kart voor bij het zuipen, en Smash Brothers is goud. Zelda is niet voor iedereen kan ik je zeggen. Maar heb dus een Switch met m'n vriendin gekocht en al erg veel plezier aan gehad!


Ik heb hem nu 3 weken en ben er zelf erg blij mee! Heb nu Mario kart en Mario party. Samen met vrienden echt lachen geblazen. Wil ook Zelda wel kopen en nog wat spellen, maar zijn wel echt prijzig wat dat betreft. Maar ik vind het tof dat het gewoon een handheld en console in een is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2019 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind The Legend of Zenda - Breathe of the Wild echt een extreem saaie game. Gelukkig maar 30 euro voor betaald maar die gaat na 2 uur spelen weer de kast in.

@Hekzitter gewoon doen, Mario Oddyssey alleen al is het waard, Mario Party & Kart voor bij het zuipen, en Smash Brothers is goud. Zelda is niet voor iedereen kan ik je zeggen. Maar heb dus een Switch met m'n vriendin gekocht en al erg veel plezier aan gehad!


Ik heb hem nu 3 weken en ben er zelf erg blij mee! Heb nu Mario kart en Mario party. Samen met vrienden echt lachen geblazen. Wil ook Zelda wel kopen en nog wat spellen, maar zijn wel echt prijzig wat dat betreft. Maar ik vind het tof dat het gewoon een handheld en console in een is.



Breath of the Wild is iedere cent waard, echt een fantastisch spel! Mario Oddysey is ook echt een topper.
Als je een beetje van Metroidvenia's houdt dan zou ik Dead Cells (20,-) en/of Hallow Knight (voor een tientje gekocht) downloaden. Twee superspellen voor weinig, kan ze iedereen aanraden. Lenen zich beide ook perfect voor de Switch, fijn om even onderweg te spelen :thumbsup: :thumbsup:

Verder heb ik Super Smash nog en Dragonball Figtherz, ook niks mis met.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Nuracore schreef:
Iemand die Elite Dangerous speelt?

Tijdje terug zon 50u gespeeld, nu niet echt meer :P

Ben nog opzoek naar een wingman ..

Heb mijn vriendin afgelopen week ook ED leren spelen dus 1 plek is vervuld :P
Probeer straks de Kraig MKIi te kopen, ervaring mee ?

Edit: zie net dat ik er 148u in heb zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, er zit een Hardstyle nummer in de item shop van Fortnite :lol:
Lazy Shuffle heet het dansje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2019 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekker allemaal Fortnite dansjes doen op de main van Defqon dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Ik vind The Legend of Zenda - Breathe of the Wild echt een extreem saaie game. Gelukkig maar 30 euro voor betaald maar die gaat na 2 uur spelen weer de kast in.

@Hekzitter gewoon doen, Mario Oddyssey alleen al is het waard, Mario Party & Kart voor bij het zuipen, en Smash Brothers is goud. Zelda is niet voor iedereen kan ik je zeggen. Maar heb dus een Switch met m'n vriendin gekocht en al erg veel plezier aan gehad!


Ik heb hem nu 3 weken en ben er zelf erg blij mee! Heb nu Mario kart en Mario party. Samen met vrienden echt lachen geblazen. Wil ook Zelda wel kopen en nog wat spellen, maar zijn wel echt prijzig wat dat betreft. Maar ik vind het tof dat het gewoon een handheld en console in een is.


Als je die "lekker ouwehoeren met vrienden" games wilt spelen moet je gewoon meteen Smash kopen. Echt eindeloos lol mee. En ik ben volgens mij één van de weinigen die geen plezier haalt uit Zelda, dus als het je interessant lijkt zou ik hem zeker halen. En inderdaad het is een super veelzijdig apparaatje. Alleen zit ik nooit meer in de trein ofzo, dus ik laat hem eigenlijk gewoon aan de TV hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lekker allemaal Fortnite dansjes doen op de main van Defqon dit jaar.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 04:43 
 
Hardtraxx Crew

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2019 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand de nieuwe episodes van Life Is Strange al gespeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 02:16 
 
Hardtraxx Addict



Er komt een remake van The Legend of Zelda: Link's Awakening aan voor de Switch! :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 10:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand Apex al gespeeld? Ik vrijdagavond een paar uurtjes, maar ik snapte er werkelijkwaar geen hol van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 10:22 
 
Hardtraxxer

Iemand Kingdom Hearts 3 aan het spelen? Is het de 13 jaar wachten waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Iemand de nieuwe episodes van Life Is Strange al gespeeld?


Ben ik ook wel benieuwd naar. Is het het waard ??

Vanavond de nieuwe Metro maar eens doen. Zo lang naar uitgekeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Metro Exodus uitgespeeld... Wat een spel zeg!
Het was weer een hoog niveau van de makers.

Heb wel het zieligste einde gekregen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2019 20:57 
 
Hardtraxx Elite

Maximumraver schreef:


Er komt een remake van The Legend of Zelda: Link's Awakening aan voor de Switch! :surrender: :surrender: :surrender:


Deze lijkt me wel dik tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Nieuwe pokemon games voor eind 2019 op de switch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 17:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zitten mensen nou nog steeds te wachten op nieuwe generaties Pokemon?

Laat ze eens een open-world game maken met alle voorgaande gen's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Laat ze eens een open-world game maken met alle voorgaande gen's.


Inderdaad, of in ieder geval minder lineair.
Aan de world map te zien is het gewoon één rechte lijn richting de league:
Afbeelding

Ook altijd zo weinig echt boeiends te doen nadat de league verslagen is.. En dan zitten je Pokémon hooguit op level 60-70. Beetje grinden naar level 100 met VS Seeker of de League is niks aan, en waarom zou je ook?

En die onzin zoals de Friend Code Safari in X & Y, in plaats van gewoon alle (of in ieder geval 90% van de) Pokémon in het wild tegen kunnen komen, zie ik ook niet zitten.


Voor een spellenserie die over evolutie gaat is de spelformule bizar weinig geëvolueerd in de afgelopen 19 jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het idee van het spel zal ook nooit veranderen. Het ziet er wel erg gaaf uit, helaas niet meer geïnteresseerd in nieuwe generaties.. na pearl en diamond ging het echt bergafwaarts voor mij. Een soort open world rpg lijkt mij ook super gaaf. Soort Pokémon crater van vroeger alleen dan 3d RPG a la WoW
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Voor die good ol' days feels incl online toepassing kan ik Pokemon Revolution Online aanbevelen. Mocht men dit nog niet kennen. Uuuuuuren nostalgisch speelplezier gegarandeerd.
Vorige  1 ... 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic