Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 00:33 

Bierkoning

Nog mensen die Fortnite spelen op de XBONE? Als je wil kun je me toevoegen: Jurrepommer

Fucking verslavend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 02:01 

Hardtraxxer

Speel zelf fortnite op PC dus als er nog andere zijn add me: Danynator9
Maar als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.

En inderdaad fucking verslaved :whistle: Ben net 2 weken bezig maar speel echt al nonstop (rip scriptie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 11:21 

Hardtraxx Elite

Fortnite vind ik dus echt niks aan haha. PUBG daarentegen vind ik wel gewoon een toffe game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 11:24 

Kraak... Piep...

Vind Fortnite er ook te kinderachtig uit zien. Speelt vast tof, maar ik kom niet over dat kinderlijke uiterlijk van de game heen, kan daardoor niet echt in de game komen. Dan liever PUBG inderdaad.

Ben al een tijdje weer bezig met de complete Skyrim bundel + alle populaire mods. Tievus verslavend, enorm veel dagen al in zitten en ben nog steeds maar bij de eerste missies van de main quests. Alleen maar andere shit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 11:28 

Donateur

Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.

lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 11:50 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.

#PCMR
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 11:57 

Hardtraxx Elite

Gister trouwens rocket league voor de PC aangeschaft. Ff wat vrienden naar n hogere rank brengen, zit zelf na n paar potjes in plat2, hun in silver 1 maar inmiddels in 3. Ff grinden nog tot diamond 3 & hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 12:41 

Hardtraxxer

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:

Pc spelers kunnen ook al met ps4 spelers spelen en worden dan in een grote gemixte wereld geworpen... kan dan wel inderdaad meteen zien of iemand een pc speler of ps4 speler is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vind Fortnite er ook te kinderachtig uit zien. Speelt vast tof, maar ik kom niet over dat kinderlijke uiterlijk van de game heen, kan daardoor niet echt in de game komen. Dan liever PUBG inderdaad.
Heb precies hetzelfde probleem hier, al kan mijn pc PUBG niet aan, dus dat speel ik ook niet.

Broken Balance schreef:
Ben al een tijdje weer bezig met de complete Skyrim bundel + alle populaire mods. Tievus verslavend, enorm veel dagen al in zitten en ben nog steeds maar bij de eerste missies van de main quests. Alleen maar andere shit doen.

Er komt waarschijnlijk dit jaar nog een mod waarmee je met anderen Skyrim kan spelen (SkyrimTogether). Zulke mods bestaan al wel langer, maar die hadden altijd van die sync issues. Heel benieuwd hoe die nieuwe mod uit gaat pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:26 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Broken Balance schreef:
Heb precies hetzelfde probleem hier, al kan mijn pc PUBG niet aan, dus dat speel ik ook niet.

Ik versta hetzelfde, zit gewoon 0% spanning in op de manier hoe Fortnite het heeft met de cartoon uiterlijk. Pubg op xbone/pc heeft gewoon veel meer spanning omdat je op zoveel dingen meer moet letten en het veel serieuzer oogt en reageert
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:34 

Hardtraxx Addict

Deze week ook begonnen met het spelen van Fortnite, kutzooi. Toch wel leuker dan je denkt, en lekker snelle gameplay. Het bouwen en tactieken er van is nog wel heel erg wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:35 

Hardtraxxer

Ik had eerst precies hetzelfde oordeel klaarliggen over fortnite... kinderachtig en niet serieus... maar toen ik uiteindelijk werd overgehaald en nu ik twee weken speel is mijn mening compleet omgedraaid. Oke het ziet er niet serieus uit maar het wil ook helemaal niet serieus genomen worden. Was even klaar met het serieuze en competitieve in league csgo en rocket league dat dit precies was dat ik nodig had... gewoon even een luchtig toegankelijk spel waar je gewoon casual voor gaat zitten met vrienden en geniet van de chaos ..

Gisteren ontplofte twitch nadat streamer ninja ging duoen met drake en later nog met een andere rapper en American footballspeler
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:37 

Hardtraxx Addict

Danny Phantom schreef:
Ik had eerst precies hetzelfde oordeel klaarliggen over fortnite... kinderachtig en niet serieus... maar toen ik uiteindelijk werd overgehaald en nu ik twee weken speel is mijn mening compleet omgedraaid. Oke het ziet er niet serieus uit maar het wil ook helemaal niet serieus genomen worden. Was even klaar met het serieuze en competitieve in league csgo en rocket league dat dit precies was dat ik nodig had... gewoon even een luchtig toegankelijk spel waar je gewoon casual voor gaat zitten met vrienden en geniet van de chaos ..

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Vooral na een hele dag werken is dit gewoon heerlijk even relaxen en knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:48 

Hardtraxxer

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:

Crossplay is er al, je kan bijvoorbeeld een spel wat je op de xbox one gekocht heb in de microsoft store kan je inloggen bij de microsoft store op de pc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 13:50 

Hardtraxx Addict

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:

Crossplay tussen Fortnite en PS4 is er al tijdje als ik mij niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 16:03 

Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Pete schreef:
Danny Phantom schreef:

Crossplay tussen Fortnite en PS4 is er al tijdje als ik mij niet vergis.

whut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-03-2018, 16:10 

Hardtraxx Addict

Fortnite op de pc en PS4*. Maat van mij speelt op de PS4 samen met een maat op de pc Fortnite
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-03-2018, 09:09 

Hardtraxx Addict

Vind t altijd wel mooi om te zien hoe erg mensen op fortnite haten op facebook. Altijdcmaar pubg pubg pubg. Ik speel zelf fortnite en ook als het spel 30 euro had gekost had ik m gekocht! Door de cartoon stijl en het bouwen maken ze toch weer een unieke battle royale game. En mede door dat het cartoon is kunnen ze zoveel kanten op met skins, wapens, emotes etc. Het hoeft allemaal niet zo serieus. Ook wel eens leuk voor een game! Ik mis inmiddels nog 1 win voor de 70 wins met solo duo en squad bij elkaar opgeteld. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17-03-2018, 09:57 

Kraak... Piep...

Royvn_ schreef:
Vind t altijd wel mooi om te zien hoe erg mensen op fortnite haten op facebook. Altijdcmaar pubg pubg pubg. Ik speel zelf fortnite en ook als het spel 30 euro had gekost had ik m gekocht! Door de cartoon stijl en het bouwen maken ze toch weer een unieke battle royale game. En mede door dat het cartoon is kunnen ze zoveel kanten op met skins, wapens, emotes etc. Het hoeft allemaal niet zo serieus. Ook wel eens leuk voor een game! Ik mis inmiddels nog 1 win voor de 70 wins met solo duo en squad bij elkaar opgeteld. :thumbsup:

Je bedoelt je reinste geldverspilling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2018, 12:31 

Hardtraxx Addict

Fortnite: Save the world is best verslavend :P Gratis vbucks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2018, 13:19 

Hardtraxxer

Vind online gamen tegenwoordig niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2018, 13:55 

Hardtraxx Veteran

online gamen is veranderd is mensen die alleen maar sneu spelen.

camping, broken weapons abuse, alleen maar de beste wapens gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2018, 14:42 

Hardtraxx Addict

jeffrey2107 schreef:
online gamen is veranderd is mensen die alleen maar sneu spelen.

camping, broken weapons abuse, alleen maar de beste wapens gebruiken

Oh dus mensen spelen om te winnen? Wat een verrassing he :P Moet je de community niet blamen maar de spelmakers zelf dat ze het 'sneue' spel toelaten. Als ik cs speel doe ik er ook alles aan om boven op mijn tegenstander te komen. Het gevoel van iemand in de rug killen is een gevoel van outsmarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-03-2018, 15:30 

Hardtraxx Veteran

Mijn vriendin heeft mij de snes mini gegeven. Net ff samen donkey Kong country en mario kart gedaan xd good times
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-03-2018, 09:49 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Royvn_ schreef:

Je bedoelt je reinste geldverspilling?

Dat is je eigen keus natuurlijk. Ik heb alleen een battlepas gekocht wat het spel leuker maakt door de challenges. En daardoor heb ik nu ook al 1050 vbucks om te spenderen aan shit. Maar ik bedoelde meer dat ze veel vrijer zijn in het design van de game omdat het cartoon is ipv een realistischer game.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic