Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als je het verhaal uit hebt in RDR2 kan je niet terug voor je sidemissions dus doe deze zsm zou ik zeggen


Kun je helemaal niks meer doen na het uitspelen van het verhaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
ErikZ schreef:
Als je het verhaal uit hebt in RDR2 kan je niet terug voor je sidemissions dus doe deze zsm zou ik zeggen


Kun je helemaal niks meer doen na het uitspelen van het verhaal?


Er zit wel een free roam in maar veel missies zijn niet meer te doen/verdwijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
patrickjumpeen schreef:
Kun je helemaal niks meer doen na het uitspelen van het verhaal?


Er zit wel een free roam in maar veel missies zijn niet meer te doen/verdwijnen


Poah dat is wel een goeie om te weten :oh: Volle bak side missions gaan doen dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
ErikZ schreef:
patrickjumpeen schreef:
Kun je helemaal niks meer doen na het uitspelen van het verhaal?


Er zit wel een free roam in maar veel missies zijn niet meer te doen/verdwijnen


Poah dat is wel een goeie om te weten :oh: Volle bak side missions gaan doen dus :thumbsup:
Wel raar eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 17:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je kunt toch opnieuw beginnen? :P

Ondanks dat ie me gruwelijk mooi en vet lijkt weet ik niet of dit type spel voor mij is weggelegd. Ik heb bijvoorbeeld Shadow of Mordor ook amper gespeeld, terwijl ik een LOTR fanboy ben. Heb er geen geduld voor ofzo. En denk dat ik ook gewoon liever competitieve games speel.

Daarover gesproken, ik begin dat graf FIFA aardig zat te raken. Hoe is F1 2018?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je kunt toch opnieuw beginnen? :P

Ondanks dat ie me gruwelijk mooi en vet lijkt weet ik niet of dit type spel voor mij is weggelegd. Ik heb bijvoorbeeld Shadow of Mordor ook amper gespeeld, terwijl ik een LOTR fanboy ben. Heb er geen geduld voor ofzo. En denk dat ik ook gewoon liever competitieve games speel.

Daarover gesproken, ik begin dat graf FIFA aardig zat te raken. Hoe is F1 2018?


Voor offline is het heel vet. Carriere zit weer strak in elkaar, gameplay is fantastisch. Maar online is het echt afschuwelijk. Het is al een verbetering ten opzichte van 2017 maar de servers liggen er wel eens uit. Nou is dat niet het grootste probleem, maar de mensen online zijn echt meedogenloos. Het is alsof je tegen mensen speelt die verstandelijk beperkt zijn. Maar goed dit zal nooit veranderen aan de f1 games. Of je moet heel goed zijn en aan competities meedoen enzo. Daar zal wel sprake zijn van fair play.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je kunt toch opnieuw beginnen? :P

Ondanks dat ie me gruwelijk mooi en vet lijkt weet ik niet of dit type spel voor mij is weggelegd. Ik heb bijvoorbeeld Shadow of Mordor ook amper gespeeld, terwijl ik een LOTR fanboy ben. Heb er geen geduld voor ofzo. En denk dat ik ook gewoon liever competitieve games speel.


Ik heb het spel zelf nog niet, krijg 'm morgen op m'n verjaardag, maar heb hier en daar bijvoorbeeld ook gelezen dat er helemaal geen fast-travel optie in zit waardoor je de hele map door moet banjeren om aan de andere kant te komen. Dit vereist wel een beetje geduld haha, lees ook: https://www.pu.nl/artikelen/review/red- ... -2-review/

Ik vind het juist heerlijk om dit soort spellen te spelen. Heb met AC Origins ook dagenlang alleen maar door de woestijn gebanjerd opzoek naar nieuwe locaties e.d.. Lekker opgeslokt worden door een veel te mooie, helaas virtuele xd , omgeving
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan gewon naar de grote steden fast-travelen doormiddel van de trein of coaches.
Ook kan je vanuit je kamp naar een gebied to travelen. Word wel leuk gedaan doormiddel van een 30 seconden filmpje van wat je onderweg allemaal bent tegengekomen tijdens het reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat scheelt dan weer. Ben wel echt benieuwd :woot: denk dat ik lekker ga kluizenaren tot aan Resonate xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische game tot nu toe, heerlijk zo die wild westen taferelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2018 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tip voor rd2: wanneer je een way point hebt gezet kan je de camera op cinematic mode zetten en dan loopt je mannetje gewoon automatisch. Kan je ondertussen beetje op je telefoon. En inderdaad je kan vanaf je kamp gaat travellen naar steden als je Dutch zijn stekkie upgrade en daarna die van jezelf. Kost in totaal 525 dollar ofzo.

Er zijn ook verschillende Easter eggs waar je goud staven kan vinden, gewoon even googlen en dan kan je zowat je hele kamp upgraden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 00:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar wat is nou uiteindelijk het doel/verhaal? En waar ben je mee bezig behalve vissen en lopen.

Edit: nvm, dat artikel maakt een hoop duidelijk :P Klinkt inderdaad wel heel vet allemaal.

@makrooy thanks, online is sws ellende altijd ja. Wordt nog kiezen tussen F1, Battlefield of RDR2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 09:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zit ook nog in dubio wat te halen. RDR2, BFV of AC Odyssey.

Ik haal sowieso niet meer dan 1 want zo vaak zit ik niet op de PS4 en dan blijven ze net als een paar andere games die ik heb gewoon dicht liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zit ook nog in dubio wat te halen. RDR2, BFV of AC Odyssey.

Ik zat met hetzelfde dubio, maar besloten om toch maar voor RDR2 te gaan omdat de laatste game daarvan in 2010 uitkwam. AC Odyssey gaat zeker nog volgen, maar heeft iets minder prio voor mij i.v.m. jaarlijkse uitgave door Ubisoft
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RDR2

Thank me later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Buiten de nieuwe games om.

In 2020 komt mogelijk de opvolger van Company Of Heroes 3. Hij gaat waarschijnlijk de Japanners vs de Amerikanen/Engelsen/Chinezen worden of Italie & Duitsland vs Engeland & VS in Afrika en Italie.

Ben enorm benieuwd. CoH blijft voor mij de beste game ooit. Speel het dagelijks nog, 1 & 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Jammer dat ik niet meer op de PC game.. Vond COH1 leuker dan 2 tho.

Map Caen, verdedigingslinie op de bruggen maken en uiteindelijk 2 buitenste bruggen opblazen. Heb dat zo vaak gedaan. :lol: En dan die middelste brug zieke defense neerzetten en dan rustig een aanvalssquad maken en in 1 streep naar de basis trekken. Goo0o0o0o0od shit, heerlijk die maps met van die chokepoints.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2018 16:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Same, had ik met Lyon, Duitsers wezen elke brug volbouwen met bunkers en MG42's en vervolgens alles laten dekken door Flak 88's. Of met 4 veteran Amerikaanse AT guns gewoon alle tanks wegblazen (als je tegen een team ging dat geen snipers had).

Niks dat er door komt. CoH 2 vond ik inderdaad minder dan 1, maar heb me er evengoed op vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde ook Lyon, 'scusi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 15:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vire River Valley deed ik het zelfde :P.

Buitenste twee bruggen opblazen, en een massa aan verdediging neerzetten in de middelste oversteekplaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nice! Jammer dat ik niet meer op de PC game.. .

Onwijze pleb ben jij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 19:08 
 

ff red dead redemption 2 gespeeld bij een vriend. best leuk maar was hier en daar vrij vaag met follow x en dat heel x nergens te bekennen was en een marker bijna niet te zien is.

verder prima game tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Alm1ghty schreef:
Nice! Jammer dat ik niet meer op de PC game.. .

Onwijze pleb ben jij ook

xd :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 09:52 
 
Hardtraxx Elite



Even een video opgenomen van m'n favoriete game mode, gun game!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels naast mijn werk redelijk als een kluizenaar aan het leven en lekker aan het aankloten in RDR2. Voor mij echt een nagenoeg perfecte game :loving: Zoveel randzaken om je bezig mee te houden, hele dagen lekker houthakken, hooibalen slepen en vooral klootviolen. Had net een goede band opgebouwd met m'n peerd, wordt dat beest verorberd door 3 opgefokte wolven :cry: Kon ik met zadel en al sjouwen naar de dichtstbijzijnde, takketyfus verre, stal op een nieuwe knol te kopen. Tijdens een georganiseerde fissa in het kamp ter ere van de terugkeer van een dude geprobeerd om mezelf in een black-out te zuipen, maar na 10 bier en 10 flessen whiskey bleef ik nog lekker soepel lopen :thumbsup: Komende maandag de hele dag vrij om nog meer aan te kutten. Al met al echt een hele dikke aanrader imo :love:
Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic