Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat is Mario Oddyssey een magistrale game. Ik haal hier een plezier uit die ik echt ja-ren niet gekend heb qua games. Maakt het extra leuk dat ik hem samen met m'n vriendin speel en zij beter is dan ik en de lastige platform stukken mag opknappen. Ik neem de meeste eindbazen dan weer voor m'n rekening :lol: De ene speelt dan met die pet en de ander met Mario. Main story inmiddels uitgespeeld en nu proberen zoveel mogelijk manen bij elkaar te verzamelen. Blijft ook gewoon super leuk om te doen!

Maargoed, die heb ik nu bijna uitgespeeld, Mario Kart nog on the side, en ik ben van plan Breathe of the Wild nog te kopen. Mario Party staat nog op het verlanglijstje volgende maand.

Welke kleinere games in de Nintendo store kunnen jullie me nog aanraden dan? zie veel titels staan van een paar eurootjes maar heb geen idee wat nou leuk is en wat niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 16:51 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Holy shit wat is Mario Oddyssey een magistrale game. Ik haal hier een plezier uit die ik echt ja-ren niet gekend heb qua games. Maakt het extra leuk dat ik hem samen met m'n vriendin speel en zij beter is dan ik en de lastige platform stukken mag opknappen. Ik neem de meeste eindbazen dan weer voor m'n rekening :lol: De ene speelt dan met die pet en de ander met Mario. Main story inmiddels uitgespeeld en nu proberen zoveel mogelijk manen bij elkaar te verzamelen. Blijft ook gewoon super leuk om te doen!

Maargoed, die heb ik nu bijna uitgespeeld, Mario Kart nog on the side, en ik ben van plan Breathe of the Wild nog te kopen. Mario Party staat nog op het verlanglijstje volgende maand.

Welke kleinere games in de Nintendo store kunnen jullie me nog aanraden dan? zie veel titels staan van een paar eurootjes maar heb geen idee wat nou leuk is en wat niet >.<


Die is echt vet, al een paar keer uitgespeeld. Uitstekende game
Zelf vond ik die Football Manager Touch 2018 wel een coole, maar die is wel aan de duurdere kant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al die nieuwe spiderman geprobeerd? Schijnt ook goed te zijn, alleen komt er de komende tijd al zoveel uit, dus ben zwaar hard aan het twijfelen om hem te halen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Holy shit wat is Mario Oddyssey een magistrale game. Ik haal hier een plezier uit die ik echt ja-ren niet gekend heb qua games. Maakt het extra leuk dat ik hem samen met m'n vriendin speel en zij beter is dan ik en de lastige platform stukken mag opknappen. Ik neem de meeste eindbazen dan weer voor m'n rekening :lol: De ene speelt dan met die pet en de ander met Mario. Main story inmiddels uitgespeeld en nu proberen zoveel mogelijk manen bij elkaar te verzamelen. Blijft ook gewoon super leuk om te doen!

Maargoed, die heb ik nu bijna uitgespeeld, Mario Kart nog on the side, en ik ben van plan Breathe of the Wild nog te kopen. Mario Party staat nog op het verlanglijstje volgende maand.

Welke kleinere games in de Nintendo store kunnen jullie me nog aanraden dan? zie veel titels staan van een paar eurootjes maar heb geen idee wat nou leuk is en wat niet >.<


Hoewel niet goedkoop is Overcooked leuk, vooral om samen te spelen met bijv je vriendin. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2018 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh begrijp me niet verkeerd, hoeft niet goedkoop te zijn, maar er was zoveel te vinden in die store, van verschillende prijzen dat ik benieuwd was wat jullie daarvan konden aanraden :) ga 'm van 't weekend eens checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 22:19 
 
Hardtraxx Elite

https://www.theverge.com/2018/9/19/1787 ... te-pricing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 14:35 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Holy shit wat is Mario Oddyssey een magistrale game. Ik haal hier een plezier uit die ik echt ja-ren niet gekend heb qua games. Maakt het extra leuk dat ik hem samen met m'n vriendin speel en zij beter is dan ik en de lastige platform stukken mag opknappen. Ik neem de meeste eindbazen dan weer voor m'n rekening :lol: De ene speelt dan met die pet en de ander met Mario. Main story inmiddels uitgespeeld en nu proberen zoveel mogelijk manen bij elkaar te verzamelen. Blijft ook gewoon super leuk om te doen!

Maargoed, die heb ik nu bijna uitgespeeld, Mario Kart nog on the side, en ik ben van plan Breathe of the Wild nog te kopen. Mario Party staat nog op het verlanglijstje volgende maand.

Welke kleinere games in de Nintendo store kunnen jullie me nog aanraden dan? zie veel titels staan van een paar eurootjes maar heb geen idee wat nou leuk is en wat niet >.<


dead cells en hollow knight als je een uitdaging wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

League of Legends Worlds start binnenkort weer :love: HYPE!!

Met daarbij het ''anthem'' :
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gameplay geleaked van vermoedelijk een Harry Potter RPG. Poahh wist niet dat ik dit zo graag wou in mn leven :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er fucking vet uit :drool:

Oktober gaat echt een maand lang opsluiten worden trouwens. Ik denk dat ik met de releases van AC Odyssey en RDR2 alleen nog maar voor VWAB de deur uit ga :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forza Horizon 4 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2018 20:49 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
Forza Horizon 4 :loving:

Dit idd :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 00:12 
 
Hardtraxx Elite

Gister ons yt channel gelanceerd! Een sub zou tof zijn en helpt ons enorm. T kanaal is game gerelateerd, we zijn alle 3 ook actief op twitch. Ideeën zijn welkom!

Https://www.youtube.com/channel/UCC7wBR ... _fti7SdT7w

#zelfpromo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een paar dagen tot RDR2 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:06 
 
Hardtraxx Newbie

Sooooo worlds is dope! Ik root toch altijd voor EU en NA. G2 en FNC door in dikke potten! C9 gemist want was iets te vroeg, maar tis wel genieten hoor! Caps / Perks, dikke bazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:22 
 
Hardtraxx Crew

Eindelijk geen Korea in de semis haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yessss top inderdaad. Echt leuk dit jaar! ^^
Nu nog hopen dat G2 IG oprolt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nog een paar dagen tot RDR2 :drool:

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Nees schreef:
Sooooo worlds is dope! Ik root toch altijd voor EU en NA. G2 en FNC door in dikke potten! C9 gemist want was iets te vroeg, maar tis wel genieten hoor! Caps / Perks, dikke bazen.


Mijn vriendin zondag:''Doe is ff rustig joh!!''

Stond te juichen in de woonkamer na de 3e winst van Fnatic :woot:

By far de leukste Worlds voor mij :thumbsup: C9 potjes moet ik nog terugkijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens Global op csgo :D Niet normaal wat een winstreaks je daarvoor nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand RDR2 al uitgespeeld ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand RDR2 al uitgespeeld ? :lol:

Bijna het hele weekend aan een stuk door gespeeld en nog lang niet uitgespeeld(zelfs amper geslapen xd). Geweldig spel, gaat gewoon geen moment vervelen! Enige nadeel is dat het niet een spel is die je even na je werk even een uurtje speelt ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Savegame op 24,5% terwijl ik niet echt gigantisch veel missies heb gedaan. xd
Vooral gebountyhunt, en die gunslingers opgezocht en voor de flikker geschoten.

In het begin miste ik een voertuig omdat ik het paardrijden een beetje sloom vond gaan maar er gebeurt zoveel in de wereld dat het eigenlijk helemaal niet erg is. Je komt bijna ieder ritje wel weer wat tegen.

Nog een tip, onder Horshoe overlook is een verlaten stadje, als je daar bij het sherrif gebouwtje naar binnen gaat ligt er een kist met een goudstaaf die je zo kunt pakken, brengt toch mooi $500 op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaa ik heb ook niet eens zoveel missies gedaan terwijl ik normaal gesproken eigenlijk altijd wel iemand ben die het verhaal zsm uitspeelt en daarna pas gaat kijken naar de zijmissies etc.. Tot nu toe vind ik alles aan het spel gewoon leuk. Ben zelfs n keer bijna n hele dag op het kamp blijven hangen om de paarden te voeren, beetje hout te hakken en
te vissen, beetje ouwehoeren met de andere kampleden. Je maakt zelfs dan van alles mee zoals kampleden die dronken zijn en met elkaar op de vuist gaan xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Als je het verhaal uit hebt in RDR2 kan je niet terug voor je sidemissions dus doe deze zsm zou ik zeggen
Vorige  1 ... 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic