Mafia 3 viel voor mij ontzettend tegen. Heel veel van hetzelfde in-game en verveelde echt snel
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Half uurtje gespeeld en heb het alweer voor gezien gehouden ja. Wat een teleurstelling ten opzichte van het vorige deel.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Vond hem ook zwaar tegen vallen, gelukkig niet gekocht maar even geprobeerd bij iemand.Fuzzylogic wrote:Half uurtje gespeeld en heb het alweer voor gezien gehouden ja. Wat een teleurstelling ten opzichte van het vorige deel.
Fifa tegen de AI doe ik sinds 2 Fifa's niet meer, gezien je te goed merkt dat het allemaal gescrypt is. Speel zelf dan op het hoogste niveau, Legendarisch. Maar moet altijd wel een maandje wennen dus dan begin ik gewoon simpel op semi-prof waar ik alles dan gewoon dik win, en dan een keer tegen bijv Barca moet met Deportivo ofzo en dan met 3-0 eraf gaan in het laatste kwartier. Terwijl ik dan op legendarisch bijv er wel van kan winnen...
Denk dat ik Fifa wel gewoon weer aanschaf voor de PC deze keer en een beetje weekend league ga spelen.
echt een van mijn grootste miskopen.Nuracore wrote:Mafia 3 viel voor mij ontzettend tegen. Heel veel van hetzelfde in-game en verveelde echt snel
Ja voor mij ook, had toen de pre order gedaan van een of andere dure versie.pim__ wrote:echt een van mijn grootste miskopen.Nuracore wrote:Mafia 3 viel voor mij ontzettend tegen. Heel veel van hetzelfde in-game en verveelde echt snel
Heb bijna zitten huilen hoe teleurgesteld en zonde van mijn geld dit was.
De trailers en wat ze lieten zien was zo veelbelovend. Ook de reputatie van vorige games speelde ontzettend mee.
Maar de controle waren wankelend, gameplay was repetitief en het verhaal duurde in mijn ogen te lang om toch door te zetten en de game uit te spelen. Echt zonde gewoon.
Ik miste ook de stijl van de vorige games en vooral hoe het verhaal speelde.
-
A
Ik heb hem gratis (Playstation Plus) en je voelt gewoon hoe kut het gemaakt is
Verhaal is wel leuk opzich, maar zo langdradig
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Weet ik ook weer dat ik hem niet eens hoef te proberen, ondanks dat ie idd gratis is
.
Iemand al Human:Detroit gespeeld ?
en nog mensen die morgen F1 gaan halen?
Denk het niet, blijf bij f1 2017 wat een prima game is. Zie op het moment niet waarom het de volle prijs waard zou zijn. Zo heel veel is er ook niet veranderd dit jaar. Misschien later in een steam sale.pim__ wrote:en nog mensen die morgen F1 gaan halen?
Zeker, 2x maal uitgespeeld al. Fantastisch verhaalNuracore wrote:Iemand al Human:Detroit gespeeld ?
Die is het zeer waard dus haha zit te twijfelen of ik die moet halen.StanDuif wrote:Zeker, 2x maal uitgespeeld al. Fantastisch verhaalNuracore wrote:Iemand al Human:Detroit gespeeld ?
Ok ik heb geen zelfcontrole, toch gehaald maar wel voor 29 via een cdkey site. Echt een top spel so far. Carriere heel uitgebreid (nog meer dan vorig jaar) en online heeft nu een ranked game.makrooy wrote:Denk het niet, blijf bij f1 2017 wat een prima game is. Zie op het moment niet waarom het de volle prijs waard zou zijn. Zo heel veel is er ook niet veranderd dit jaar. Misschien later in een steam sale.pim__ wrote:en nog mensen die morgen F1 gaan halen?
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
Moker geil, kijk er al naar uit 
Heb m ook maar gehaald ja. Leuk spelletje alleen splitscreen mis ik toch wel weer.makrooy wrote:Ok ik heb geen zelfcontrole, toch gehaald maar wel voor 29 via een cdkey site. Echt een top spel so far. Carriere heel uitgebreid (nog meer dan vorig jaar) en online heeft nu een ranked game.makrooy wrote:Denk het niet, blijf bij f1 2017 wat een prima game is. Zie op het moment niet waarom het de volle prijs waard zou zijn. Zo heel veel is er ook niet veranderd dit jaar. Misschien later in een steam sale.pim__ wrote:en nog mensen die morgen F1 gaan halen?
makrooy wrote:Moker geil, kijk er al naar uit
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Nioh uitgespeeld, episch. Nu meteen alle DLC doen
.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn
.
De rest van de multiplayer ben ik nog niet zo warm van geworden.
Vrijdag de Béta op de PC spelen, leeft de COD community nog een beetje op de PC? Of is het vooral BF ?
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn
Vrijdag de Béta op de PC spelen, leeft de COD community nog een beetje op de PC? Of is het vooral BF ?
Net Frostpunk gekocht. Wat een spel zeg
Een van de beste RTS games die ik ooit gespeeld heb.
Heb alleen m'n twijfels of het na het uitspelen van de campaigns nog leuk is. Lees ook overal dat het na ongeveer 20 uur spelen wel is gedaan met de lol.
Een van de beste RTS games die ik ooit gespeeld heb.
Heb alleen m'n twijfels of het na het uitspelen van de campaigns nog leuk is. Lees ook overal dat het na ongeveer 20 uur spelen wel is gedaan met de lol.
Ik dacht dat bij de nieuwe COD geen SP zit. Kan verkeerd zijn, niet de moeite gedaan om het nog eens op te zoeken.Hard4Us wrote:Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn.
zit geen sp bij. waarschijnlijk er gewoon voor gekozen om een BR te maken ipv sp , ik gok dat dat goed gaat uitpakken voor zeGrim wrote:Ik dacht dat bij de nieuwe COD geen SP zit. Kan verkeerd zijn, niet de moeite gedaan om het nog eens op te zoeken.Hard4Us wrote:Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
De rest van de game kan me niet zoveel boeien, zou hem graag alleen voor Black Out aan schaffen, maar er zit ook geen singleplayer bij toch? Dus dan zal Black Out sowieso niet "los" te verkrijgen zijn.
Net begonnen aan detroit become human.
Ben erg benieuwd
Ben erg benieuwd
Ze proberen er nieuw leven in te blazen op de pc. Dit jaar zal het worden ondersteund door Blizzard, dus ze zijn er zeker mee bezig.Hard4Us wrote:Na ooit gezegd te hebben nooit meer een COD met futuristische shit te gaan aan schaffen ben ik wel behoorlijk hyped geworden voor Black Out, dat gaat allemaal zo smooth en ziet er goed uit zeg!
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 5 minutes ago
Ook maar de nieuwe fifa besteld, gas geven de 28ste