Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
makrooy wrote:Vroeger veel gespeeld. Het is een leuk spel, maar ontzettend tijdrovend als je beetje iets wil bereiken. En serieus niemand vertrouwen. Ooit meegemaakt dat ik met een vriendengroep van 8 man speelde en dat iemand van de server bevriend met ons raakte. Uiteindelijk kwamen we erachter dat hij bij een vijandige groep hoorde op dezelfde server, wat een mooie tijd was dat xd
Haha nice, zoiets verwachtte ik inderdaad al. Hoor wel dat het veel verbeterd is t.o.v. de game van vroeger.
N collega en ik gaan eerst met z'n tweeën strijden en een beetje off the radar spelen, om vervolgens m'n klasgenoten aan te vallen xd
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 44 minutes ago
Spelen mensen hier ook Eu4? Laatst de nieuwe dlc's gehaald en begonnen met Holland > Nederland en geprofiteerd van een zwakke Hre en Frankrijk is nu nog alleen maar Parijs en Normandie. Alleen Papal state is aan het blobben en op Prussia is in een pu onder Engeland dus dit worden nog een zware laatste jaren.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Lennard95 wrote:Spelen mensen hier ook Eu4? Laatst de nieuwe dlc's gehaald en begonnen met Holland > Nederland en geprofiteerd van een zwakke Hre en Frankrijk is nu nog alleen maar Parijs en Normandie. Alleen Papal state is aan het blobben en op Prussia is in een pu onder Engeland dus dit worden nog een zware laatste jaren.
Wat wat wat :huh:
Hardtraxx Elite
2652 posts member since 2014
last seen 44 minutes ago
ErikZ wrote:
Lennard95 wrote:Spelen mensen hier ook Eu4? Laatst de nieuwe dlc's gehaald en begonnen met Holland > Nederland en geprofiteerd van een zwakke Hre en Frankrijk is nu nog alleen maar Parijs en Normandie. Alleen Papal state is aan het blobben en op Prussia is in een pu onder Engeland dus dit worden nog een zware laatste jaren.
Wat wat wat :huh:
Tis best een ingewikkeld spel :P
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Heel gaaf hoe Epic Games momenteel om gaat met Fortnite Battle Royale.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven spelen.
Denk niet dat dit een hype is die zo maar over waait. Je doet bijna een heel seizoen om een battle pass vrij te spelen (mits je naast je gamen ook nog een normaal leven leidt) en iedere week zijn er kleine toevoegingen zoals wapens / items / map-upgrades. En dan 1x in de 75 dagen, na het eind van een seizoen, een major update. Slimme strategie van Epic Games, zo blijft het leuk om het regelmatig op te starten. Dacht dat ik er na seizoen 3 wel klaar mee zou zijn, maar speel het nog steeds!

De eerste twee victory royale's zijn weer binnen van seizoen 5!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Hard4Us wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven !
Ontzettend.

Helemaal klaar met dat grafspel en vooral de hype erom heen
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Pommer wrote:
Hard4Us wrote:Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven !
Ontzettend.

Haha wat dan? :P
Die hype kan me gestolen worden, speel gewoon wat je leuk vindt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Hard4Us wrote:
Pommer wrote:
Ontzettend.

Haha wat dan? :P
Die hype kan me gestolen worden, speel gewoon wat je leuk vindt.
Ja die kutdansjes overal en het feit dat vrienden op zaterdagavond liever gaan fortniten dan zuipen godverdomme. Gaat toch een stap te ver.

Ja en ben ook gewoon klaar met het spel zelf, de lol is er voor mij vanaf,
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Haha kan me erg goed indenken dat het fucking frustrerend kan zijn om daaraan je avondjes uit te verliezen. Pommer needs to pommer. Free Pommer! :beer:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ja die kutdansjes overal en het feit dat vrienden op zaterdagavond liever gaan fortniten dan zuipen godverdomme. Gaat toch een stap te ver.

Ja en ben ook gewoon klaar met het spel zelf, de lol is er voor mij vanaf,
Hahahaha, oké daar kan ik in komen dat als je vrienden niet meer gaan zuipen door een game xd
Zegt meer over hun dan over het spel maar ik snap je interpretatie :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Pommer wrote:en het feit dat vrienden op zaterdagavond liever gaan fortniten dan zuipen godverdomme. Gaat toch een stap te ver.
Gewoon net als met honden een tikje op de neus geven, dan leren ze het af.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Iemand die toevallig ingress speelt? Zoek een level 10 account om wat pokestops aan te vragen
Donateur
1628 posts member since 2009
last seen 13 hours ago
nee niemand
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Heb het al in de whatsapp groep gegooid. Maar zit je vaak op Twitch, of juist helemaal niet, gun me even een follow zo kom ik wat hoger in de lijsten van streamers :)
Ben twee keer live geweest tot nu toe deze week en zit al op de 20 followers wat schijnbaar best goed is.

Twitch.tv/NICKS_AAN

Voor de rest weer beetje CSGO aan het op pakken.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Hard4Us wrote:gun me even een follow
Done :thumbup:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

http://xboxclips.com/GameRoy+Color/5918 ... 1529ac52cb
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Grim wrote:
Hard4Us wrote:gun me even een follow
Done :thumbup:
Thanks!

Nog meer mensen die even op de follow knop kunnen rammen? :D
Verder hou ik op met zeuren haha.
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Royvn_ wrote:Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

ieuw fortnite op xbox :p
Hardtraxx Veteran
14317 posts member since 2011
online now
jeffrey2107 wrote:
Royvn_ wrote:Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

ieuw fortnite
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Nuracore wrote:
jeffrey2107 wrote:

ieuw fortnite
jeffrey2107 wrote: ieuw xbox
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Nieuwe pokemon mmo vanavond in m'n stream maar eens uit testen! Poké One. Pokémons van de 1th en 2th gen zitten er in. Als je zin hebt om te kijken, twitch.tv/nicks_aan 20:00 uur.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Rainbow Six Siege gekocht in de sale. Heb al heel wat uurtjes op de Xbox gespeeld. Blijft een leuke game, nog mensen van hier die dit spelen? Volgens mij zit er nu ook een hele e-sport achter als ik me niet vergis.

Verder kijk ik uit naar de BF5 béta, de COD béta hoef ik niet te proberen, dat wordt 'm toch niet.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Inmiddels bijna klaar met Nioh. Geweldig spel, evenaart Dark Souls met gemak op alle punten.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Afgelopen weekend ook maar een PS4 aangeschaft. Vanavond ff aansluiten, heb nu Mafia 3 en ik heb FIFA19 gepreorderd. Erg benieuwd naar Mafia 3, heb deel 2 helemaal plat gespeeld op de Xbox 360. Kan ook niet wachten op FIFA, sowieso dikke plus dat de Champions League/Europa League/Supercup er eindelijk in zitten! Zijn er hier nog mensen die ook carreer mode spelen? Blijft voor mij de beste speloptie maar in m’n omgeving doet iedereen alleen maar FUT.