Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 14:03 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Vroeger veel gespeeld. Het is een leuk spel, maar ontzettend tijdrovend als je beetje iets wil bereiken. En serieus niemand vertrouwen. Ooit meegemaakt dat ik met een vriendengroep van 8 man speelde en dat iemand van de server bevriend met ons raakte. Uiteindelijk kwamen we erachter dat hij bij een vijandige groep hoorde op dezelfde server, wat een mooie tijd was dat xd


Haha nice, zoiets verwachtte ik inderdaad al. Hoor wel dat het veel verbeterd is t.o.v. de game van vroeger.
N collega en ik gaan eerst met z'n tweeën strijden en een beetje off the radar spelen, om vervolgens m'n klasgenoten aan te vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spelen mensen hier ook Eu4? Laatst de nieuwe dlc's gehaald en begonnen met Holland > Nederland en geprofiteerd van een zwakke Hre en Frankrijk is nu nog alleen maar Parijs en Normandie. Alleen Papal state is aan het blobben en op Prussia is in een pu onder Engeland dus dit worden nog een zware laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Spelen mensen hier ook Eu4? Laatst de nieuwe dlc's gehaald en begonnen met Holland > Nederland en geprofiteerd van een zwakke Hre en Frankrijk is nu nog alleen maar Parijs en Normandie. Alleen Papal state is aan het blobben en op Prussia is in een pu onder Engeland dus dit worden nog een zware laatste jaren.


Wat wat wat :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Lennard95 schreef:
Spelen mensen hier ook Eu4? Laatst de nieuwe dlc's gehaald en begonnen met Holland > Nederland en geprofiteerd van een zwakke Hre en Frankrijk is nu nog alleen maar Parijs en Normandie. Alleen Papal state is aan het blobben en op Prussia is in een pu onder Engeland dus dit worden nog een zware laatste jaren.


Wat wat wat :huh:


Tis best een ingewikkeld spel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel gaaf hoe Epic Games momenteel om gaat met Fortnite Battle Royale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 08:16 
 
Hardtraxx Elite

Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven spelen.
Denk niet dat dit een hype is die zo maar over waait. Je doet bijna een heel seizoen om een battle pass vrij te spelen (mits je naast je gamen ook nog een normaal leven leidt) en iedere week zijn er kleine toevoegingen zoals wapens / items / map-upgrades. En dan 1x in de 75 dagen, na het eind van een seizoen, een major update. Slimme strategie van Epic Games, zo blijft het leuk om het regelmatig op te starten. Dacht dat ik er na seizoen 3 wel klaar mee zou zijn, maar speel het nog steeds!

De eerste twee victory royale's zijn weer binnen van seizoen 5!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven !

Ontzettend.

Helemaal klaar met dat grafspel en vooral de hype erom heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:26 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven !

Ontzettend.

Helemaal klaar met dat grafspel en vooral de hype erom heen


Haha wat dan? :P
Die hype kan me gestolen worden, speel gewoon wat je leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Je kunt zeggen wat je wilt over Fortnite, maar Epic Games houdt het wel leuk om het te blijven !

Ontzettend.

Helemaal klaar met dat grafspel en vooral de hype erom heen


Haha wat dan? :P
Die hype kan me gestolen worden, speel gewoon wat je leuk vindt.

Ja die kutdansjes overal en het feit dat vrienden op zaterdagavond liever gaan fortniten dan zuipen godverdomme. Gaat toch een stap te ver.

Ja en ben ook gewoon klaar met het spel zelf, de lol is er voor mij vanaf,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Haha kan me erg goed indenken dat het fucking frustrerend kan zijn om daaraan je avondjes uit te verliezen. Pommer needs to pommer. Free Pommer! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 12:25 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Ja die kutdansjes overal en het feit dat vrienden op zaterdagavond liever gaan fortniten dan zuipen godverdomme. Gaat toch een stap te ver.

Ja en ben ook gewoon klaar met het spel zelf, de lol is er voor mij vanaf,


Hahahaha, oké daar kan ik in komen dat als je vrienden niet meer gaan zuipen door een game xd
Zegt meer over hun dan over het spel maar ik snap je interpretatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
en het feit dat vrienden op zaterdagavond liever gaan fortniten dan zuipen godverdomme. Gaat toch een stap te ver.

Gewoon net als met honden een tikje op de neus geven, dan leren ze het af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand die toevallig ingress speelt? Zoek een level 10 account om wat pokestops aan te vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nee niemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Heb het al in de whatsapp groep gegooid. Maar zit je vaak op Twitch, of juist helemaal niet, gun me even een follow zo kom ik wat hoger in de lijsten van streamers :)
Ben twee keer live geweest tot nu toe deze week en zit al op de 20 followers wat schijnbaar best goed is.

Twitch.tv/NICKS_AAN

Voor de rest weer beetje CSGO aan het op pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
gun me even een follow


Done :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 08:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

http://xboxclips.com/GameRoy+Color/5918 ... 1529ac52cb
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 08:59 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hard4Us schreef:
gun me even een follow


Done :thumbup:


Thanks!

Nog meer mensen die even op de follow knop kunnen rammen? :D
Verder hou ik op met zeuren haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 13:02 
 

Royvn_ schreef:
Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

http://xboxclips.com/GameRoy+Color/5918 ... 1529ac52cb

ieuw fortnite op xbox :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Royvn_ schreef:
Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

http://xboxclips.com/GameRoy+Color/5918 ... 1529ac52cb

ieuw fortnite
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2018 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
jeffrey2107 schreef:
Royvn_ schreef:
Gister een dikke noscope victory Royale gemaakt, geheel onverwachts!

http://xboxclips.com/GameRoy+Color/5918 ... 1529ac52cb

ieuw fortnite
jeffrey2107 schreef:
ieuw xbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 08:09 
 
Hardtraxx Elite

Nieuwe pokemon mmo vanavond in m'n stream maar eens uit testen! Poké One. Pokémons van de 1th en 2th gen zitten er in. Als je zin hebt om te kijken, twitch.tv/nicks_aan 20:00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Rainbow Six Siege gekocht in de sale. Heb al heel wat uurtjes op de Xbox gespeeld. Blijft een leuke game, nog mensen van hier die dit spelen? Volgens mij zit er nu ook een hele e-sport achter als ik me niet vergis.

Verder kijk ik uit naar de BF5 béta, de COD béta hoef ik niet te proberen, dat wordt 'm toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Inmiddels bijna klaar met Nioh. Geweldig spel, evenaart Dark Souls met gemak op alle punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend ook maar een PS4 aangeschaft. Vanavond ff aansluiten, heb nu Mafia 3 en ik heb FIFA19 gepreorderd. Erg benieuwd naar Mafia 3, heb deel 2 helemaal plat gespeeld op de Xbox 360. Kan ook niet wachten op FIFA, sowieso dikke plus dat de Champions League/Europa League/Supercup er eindelijk in zitten! Zijn er hier nog mensen die ook carreer mode spelen? Blijft voor mij de beste speloptie maar in m’n omgeving doet iedereen alleen maar FUT.
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic