Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Far Cry 5 aanschaffen waard?

Ik vond hem wel okay. Veel van hetzelfde maar het idee van een wereld uitspelen vind ik persoonlijk wel leuk.
€60,- is het niet waard.

Rage 2 ook aangekondigd, lache! Was deel 1 al bijna vergeten (is te koop voor €3,- op steam).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Rickzel schreef:
Far Cry 5 aanschaffen waard?

Ik vond hem wel okay. Veel van hetzelfde maar het idee van een wereld uitspelen vind ik persoonlijk wel leuk.
€60,- is het niet waard.

Rage 2 ook aangekondigd, lache! Was deel 1 al bijna vergeten (is te koop voor €3,- op steam).


Vond hem echt verrassend leuk, vooral rondjes rijden en kijken wat er gebeurt, welke.missies verstopt zijn etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Far Cry 5 aanschaffen waard?


Eerste missie gespeeld (PC) verdomme wat ziet het er goed uit. Voor de rest kan ik er nog niet veel over zeggen. Vond FC4 echt een gave game, Primal viel dan weer tegen.

Verder, hoe is Jurassic World Evolution?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Alm1ghty schreef:
Rickzel schreef:
Far Cry 5 aanschaffen waard?

Ik vond hem wel okay. Veel van hetzelfde maar het idee van een wereld uitspelen vind ik persoonlijk wel leuk.
€60,- is het niet waard.

Rage 2 ook aangekondigd, lache! Was deel 1 al bijna vergeten (is te koop voor €3,- op steam).


Vond hem echt verrassend leuk, vooral rondjes rijden en kijken wat er gebeurt, welke.missies verstopt zijn etc.


Precies, ik heb 3 echt uitgewoond, 4 heb ik illegaal naar binnen gepiraat maar liep voor geen meter dus maar deels gespeeld. Hou wel van die gameplay, dus denk dat ik 'm gewoon lekker aanschaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Voor degene met een PSN plus abbo, naast de reguliere gratis Plus games deze maand (Trail Fusion & XCOM 2) heeft Sony samen met Activision ook Call of Duty: Black Ops 3 toegevoegd :D

Als promo voor 4 natuurlijk maar ik had hem nog niet dus top!


Ja top :thumbsup: mooi even de SP spelen en hem er dan weer vanaf knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:10 
 

voor mensen die fortnite op de ps4 hebben gespeeld en hetzelfde epic games account willen gebruiken voor de nintendo switch.

gaat niet, sony laat het niet toe. nieuw epic games account maken is de enigste optie

SONY WTF.

'For the players" mn reet, dit is wel heel triest van sony en net zo triest van epic games dat ze dit niet gestopt hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
voor mensen die fortnite op de ps4 hebben gespeeld en hetzelfde epic games account willen gebruiken voor de nintendo switch.

gaat niet, sony laat het niet toe. nieuw epic games account maken is de enigste optie

SONY WTF.

'For the players" mn reet, dit is wel heel triest van sony en net zo triest van epic games dat ze dit niet gestopt hebben


Ik denk niet dat Epic dit heeft kunnen stoppen. Zij hebben namelijk een overeenkomst met het platform en niet andersom. Als Playstation dit plots besluit kunnen zij alleen gehoor geven aangezien Sony Cross-platform gewoon helemaal niet support als er gebruik word gemaakt van PSN usernames. Wat nu dus het geval is.

Ze hadden dit wel kunnen vermijden door niet je progress volledig te koppelen aan PSN. Maar dat was wel ver voorruit denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 17:40 
 

het is alsnog uitermate triest van playstation en voor mij weer een reden om er geen te kopen zelfs ondanks de games die ze hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 18:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PS4 heeft wel degelijk crossplatform opties met andere games op de Switch. Alleen nooit met de Xbox. Ligt het dan niet bij Epic dat dit niet werkt omdat ze alles op een gooien? Er zijn namelijk games voor Switch, xbox en PS4 waarbij de PS4 gewoon crossplatform kan met de Switch, maar niet de Xbox.

Waarom zou het dan aan de PS4 liggen als het met andere spellen wel kan. Binnen 5 seconden kon ik dit vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Sony graag wilt blijven domineren in de console wereld. Volgens mij heeft zelfs Sony zelfs gezegd wie met zijn vrienden Fortnite wil spelen, moet een PlayStation 4 hebben en geen enkele andere console. Geen idee waarom het nu plots niet meer support word, misschien omdat ze eerder Nintendo niet echt als een grote speler beschouwde?

Ligt wel degelijk aan Sony. Waarom zouden ze een crossplay tussen Sony en Microsoft producten ook niet supporten?
Sony heeft altijd wel vaag gedaan over dit soort zaken zoals nu ook met Fortnite.

Het is gewoon een vies spelletje wat ze uitvoeren op games met een gigantische playerbase. Wil je Fortnite met je vrienden spelen en je progress behouden, koop maar lekker een ps4.

Ik denk dat ik mij in de vorige bericht vergist heb met crossplatform en cross-play.
Crossplay word niet gesupport door Sony (dat moest het zijn). Dus je kan niet met verschillende players van een ander platform in het zelfde team zitten. (los can Fortnite)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 19:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Omdat Sony graag wilt blijven domineren in de console wereld. Volgens mij heeft zelfs Sony zelfs gezegd wie met zijn vrienden Fortnite wil spelen, moet een PlayStation 4 hebben en geen enkele andere console. Geen idee waarom het nu plots niet meer support word, misschien omdat ze eerder Nintendo niet echt als een grote speler beschouwde?

Ligt wel degelijk aan Sony. Waarom zouden ze een crossplay tussen Sony en Microsoft producten ook niet supporten?
Sony heeft altijd wel vaag gedaan over dit soort zaken zoals nu ook met Fortnite.

Het is gewoon een vies spelletje wat ze uitvoeren op games met een gigantische playerbase. Wil je Fortnite met je vrienden spelen en je progress behouden, koop maar lekker een ps4.

Ik denk dat ik mij in de vorige bericht vergist heb met crossplatform en cross-play.
Crossplay word niet gesupport door Sony (dat moest het zijn). Dus je kan niet met verschillende players van een ander platform in het zelfde team zitten. (los can Fortnite)


Omdat Microsoft en Sony enorme concurrenten zijn? Die gaan geen dingen samen doen, dat ligt niet aan Sony maar aan beide partijen.

En Sony werkt wel degelijk samen met de Switch op verschillende games ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 19:56 
 

om het even duidelijk te maken, ik heb zelf altijd mijn PSN en Xbox live tegelijk aan hetzelfde epic games account gehad en dat werkte prima.

toen ik vandaag mn nintendo account probeerde te linken ging dat niet. psn unlinked fixte het bij mij (maar ik heb nooit fortnite op ps4 gespeeld).

toen ik mijn nintendo account gelinkt had en mn psn weer wilde linken ging dat niet.

weet niet of inmiddels xbox live en psn nog kan. maar het is wel erg duidelijk dat sony graag de beste wil blijven en daar echt alles voor willen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou ook een vreemde gedachte zijn van een bedrijf om te zeggen, he, laten we de concurrentie lekker inlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:03 
 

Broken Balance schreef:
Zou ook een vreemde gedachte zijn van een bedrijf om te zeggen, he, laten we de concurrentie lekker inlopen.

daar zijn ze al mee bezig, sony is zichzelf aan het dwarszitten met deze acties.
ook snap ik niet wat ze specifiek hebben tegen nintendo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Broken Balance schreef:
Zou ook een vreemde gedachte zijn van een bedrijf om te zeggen, he, laten we de concurrentie lekker inlopen.

daar zijn ze al mee bezig, sony is zichzelf aan het dwarszitten met deze acties.
ook snap ik niet wat ze specifiek hebben tegen nintendo.


Vent, lees wat er boven je staat :lol:

PS4 werkt gewoon samen met cross-play op de Wii U en de Switch, een keer googelen en je kan het zo vinden -.-. Als je een beetje nadenkt zie je toch dat ze Nintendo niet excluderen maar alle platformen?

Dat het alleen bij Fornite niet zo is, wat men toch blijft spelen op de PS4 ondanks dat, maakt het niet dat ze het nooit doen. Alleen spelers met meerdere consoles worden hierdoor beïnvloed en dat is maar een klein deel van de player-base.

Alleen Microsoft (xbox/windows) werken ze nooit mee samen, wat logisch is. Dit is ook de rede waarom ze het blokkeren, net zoals ze met alle voorgaande games die op elke console zitten doen. Omdat ze anders cross-play met Microsoft moeten doen en Epic gaat echt geen aparte servergroep daarvoor maken. Met een beetje inzicht zouden mensen dit voor de aankondiging al hebben moeten zien aankomen.

Lekker dramatisch doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:46 
 

Sony staat niet toe dat een PSN account en een NINTENDO account tegelijk gelinkt zijn aan je epic games account.

PSN en Xbox live samen op dat zelfde account gaat prima (had het namelijk tot voor kort zo staan maar heb psn geunlinked vanwege nintendo account), het gaat ook niet over cross play, meer over progress syncen met meerdere platformen.

blijft erbij dat zij een 3rd party account hostage willen houden on de grootste speler te blijven. ook zijn mensen van tevoren niet gewaarschud dat dit zoou gebeuren, den als ze dat wel hadden gedaan dat de situatie anders zou zijn.

het aantal games is minimaal waar wii u/switch en ps4 cross playen, ook zijn dit niet grote games als fortnite.

bovendien kan het zijn dat iemand eerst op ps4 speelde en later een swithc koopt en niet (en nooit) zijn epic games account kan gebruiken op fortnite op de switch

en die servergroep tja weetje fortnite brengt bakken met geld op, zoveel zelfs dat alle andere games waar ze mee bezig waren al tijden geen updates meet hebben gehad of zelfs niet meer speelbaar zijn, dus dat geld kunnen ze prima missen.

maar je krijg met een beetje pech zometeen een sitautie net als met minecraft dat de versie compleet apart is van de rest en waar kans bestaat dat support veel eerder word stopgezet om geld te besparen.

dit gaat playstation als ze dit blijven doen een probleem opleveren, nintendo en xbox zijn al aan het terugkomen van hun lage punt vanwege blunders, terwijl playstation nu de blunders begint te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fortnite sterft uiteindelijk toch wel uit.

Geschiedenis leert dit wel, er zal uiteindelijk wel weer een onverwachte game overheen gaan.

Eerst was H1Z1 Battle Royale opeens booming, toen Overwacht met records, toen kwam PUBG en brak records, toen Fortnite en brak records. Komt wel weer iets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2018 14:25 
 
Hardtraxx Elite

Wat een kut spel die Pokémon Quest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cossacks 3 , gvd pittig spel tegen AI
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 12:56 
 

https://tweakers.net/nieuws/140015/nederlanders-kunnen-niet-meer-handelen-met-items-uit-lootboxes-csgo-en-dota-2.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:


VPN'tje aanzetten en in steam opties de store country updaten en je kan er weer tegen aan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Fortnite sterft uiteindelijk toch wel uit.

Geschiedenis leert dit wel, er zal uiteindelijk wel weer een onverwachte game overheen gaan.

Eerst was H1Z1 Battle Royale opeens booming, toen Overwacht met records, toen kwam PUBG en brak records, toen Fortnite en brak records. Komt wel weer iets nieuws.


Ik ben ook al die commotie over Sony een beetje zat omdat ze niet toelaten dat ze een gratis spelletje, waar ik toevallig een hekel aan heb, niet kunnen spelen met andere consoles. Als xbox het populairst was geweest hadden ze precies hetzelfde gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:41 
 

makrooy schreef:
jeffrey2107 schreef:


VPN'tje aanzetten en in steam opties de store country updaten en je kan er weer tegen aan :cool:

het is zelfs zo dat ik gewoon nog alles kan terwijl het al sinds gister niet meer mogelijk moet zijn. dus heel goed doen ze het niet (maar ja het is valve dus verbaast me ook niks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:12 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond Rust aanschaffen, van 30 euro naar 8 euro. Meer mensen die dit spel spelen? Ervaringen? Beetje vergelijkbaar met Ark Survival Evolved?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger veel gespeeld. Het is een leuk spel, maar ontzettend tijdrovend als je beetje iets wil bereiken. En serieus niemand vertrouwen. Ooit meegemaakt dat ik met een vriendengroep van 8 man speelde en dat iemand van de server bevriend met ons raakte. Uiteindelijk kwamen we erachter dat hij bij een vijandige groep hoorde op dezelfde server, wat een mooie tijd was dat xd
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic