Ben echt benieuwd naar die van Microsoft, komen schijnbaar met 15 games.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Aardige ruk pressco van EA 
-
MHardtraxx Veteran
- 14183 posts member since 2013
Ik was best onder de indruk van Microsoft's conf
Mooi wark, Just Cause 4 ook aangekondigd. Wordt weer lomp knallen 
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Wat was er bekend gemaakt van Bethesda?
Dit! Fallout en HaloNuracore wrote:Ik was best onder de indruk van Microsoft's conf
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Benieuwd naar vanavond, Ubi en PC.
The Elder Scrolls 6immuunm wrote:Wat was er bekend gemaakt van Bethesda?
Dus nog geen info over de setting oid?
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Er is wel een mini trailer online gekomen:
View on YouTube
View on YouTube
Gin klootn.Broken Balance wrote:Dus nog geen info over de setting oid?
Als je naar het landschap kijkt zal het niet Black Marsh zijn (Argonian).Alm1ghty wrote:Gin klootn.Broken Balance wrote:Dus nog geen info over de setting oid?
Elsweyr/valenwood misschien ?Broken Balance wrote:Als je naar het landschap kijkt zal het niet Black Marsh zijn (Argonian).Alm1ghty wrote:Gin klootn.Broken Balance wrote:Dus nog geen info over de setting oid?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Kwalitatief echt een sterke presentatie van Sony. Veel daadwerkelijke gameplay. Helaas kwantitatief minder, relatief weinig games.
Wat een graphics zeg. Last of us 1 was voor mij ook echt een pareltje.
Ik vind van niet. Voor mij was het totaal niet vernieuwend ten opzichte van deeltje 4. Ook vind ik het verhaal maar oppervlakkig. Misschien kan je hem oppikken als ie nog wat in prijs gedaald is, maar nu zou ik het niet doen.Rickzel wrote:Far Cry 5 aanschaffen waard?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Kan je er meer over vertellen zodra ik hem van MSI gekregen heb, duurt allang lang!Rickzel wrote:Far Cry 5 aanschaffen waard?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 5 days ago
Wel een slag om de arm houden, aangezien het duidelik scripted gameplay is. Dan is het ook wat makkelijker om er hoogwaardige gfx in te bouwen. Maar mooi zal het er sws uitzien, dat was het eerste deel überhaupt al.Laud wrote:Wat een graphics zeg. Last of us 1 was voor mij ook echt een pareltje.
Dat snap ik ook nog wel maar ben wel hyped!
Jurassic World paar uurtjes gespeeld. Missies zijn wel leuk maar als je sandbox wilt spelen dan wordt het kut. Je moet eerst (bijna) alles unlocken om de sandbox fatsoenlijk te kunnen spelen. Dus je kan niet even een park bouwen met alles erop en eraan.
Voor degene met een PSN plus abbo, naast de reguliere gratis Plus games deze maand (Trail Fusion & XCOM 2) heeft Sony samen met Activision ook Call of Duty: Black Ops 3 toegevoegd
Als promo voor 4 natuurlijk maar ik had hem nog niet dus top!
Als promo voor 4 natuurlijk maar ik had hem nog niet dus top!