Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Ook zwaar veel zin in de nieuwe god of war. Ben wel benieuwd hoe ze het doen als dit verhaal een vervolg is op gow3, aangezien kratos aan het eind van deel 3 zelfmoord pleegde(toch?).


Klopt, met dat zwaard. Hoe hij het heeft overleefd en in Scandinaviƫ beland is niet bekend. Playstation UK heeft de embargo eraf gehaald..op Twitch kan je dus al kijken als je wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 08:43 
 
Hardtraxx Elite

Speel nu bijna 4 weken fulltime Fortnite. Geen andere game meer aangeraakt in de tussentijd. Ondertussen 3 solo wins, 8 duo's en 50 squad wins.

Dacht in het begin dat ik het nooit onder de knie zou krijgen, maar door fatsoenlijk te bouwen kom je wel heerlijk in het voordeel. Enige wat ik nog wel lastig vind is die bouw-gevechten, dat iemand je helemaal over-ruled. Op dit moment wacht ik vaak tot diegene weer beneden is of ga ik zelf kijken hoe k m kan raken zonder zelf naar boven te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ennn Farcry 5 uitgespeeld. Klein maandje over gedaan. Wel een vermakelijk spel, ziet er goed uit, redelijk grote wereld. Helaas (zoals bekend) veel van hetzelfde. Ik geef het een 7, leuk maar niet bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vrijdag beginnen met de nieuwe God of War :D wordt mijn 1e en hoop de dezelfde 180 graden kwaliteit draai net als bij Assassins Greed Origins


Begonnen gisteren en terig wat is dit moeilijk, speel het op de ene na laatste moeilijkheid graad en zit er over na te denken een stapje terug te doen. Heb letterlijk een uur gedaan over het 1e gevecht xd

De sfeer en hoe het eruit ziet zijn echt fantastisch vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 01:26 
 
Hardtraxx Crew

Alm1ghty schreef:
Ennn Farcry 5 uitgespeeld. Klein maandje over gedaan. Wel een vermakelijk spel, ziet er goed uit, redelijk grote wereld. Helaas (zoals bekend) veel van hetzelfde. Ik geef het een 7, leuk maar niet bijzonder.

Vond beide eindes erg tegenvallen :/ Voelde een beetje "gerushed" alsof ze niet meer genoeg tijd hadden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ennn Farcry 5 uitgespeeld. Klein maandje over gedaan. Wel een vermakelijk spel, ziet er goed uit, redelijk grote wereld. Helaas (zoals bekend) veel van hetzelfde. Ik geef het een 7, leuk maar niet bijzonder.


ben nu met laatste gebied bezig (bovenste stuk)
ik vermaak me nog prima met dit spel :D alleen jammer dat ik bij andere gebieden een paar missies mis en die niet meer kan vinden...

ben benieuwd wanneer en wat voor DLC er komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
ben benieuwd wanneer en wat voor DLC er komt


Afbeelding

- Zombies
- Vietnam
- Mars
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ik vermaak me nog prima met dit spel :D alleen jammer dat ik bij andere gebieden een paar missies mis en die niet meer kan vinden...


Idd. Mis er ook nog een paar... Die verzamelmissie's heb ik maar overgeslagen (whiskeytonnen, aanstekers ect).
Nu maar The Witcher 3 GOTY aangeschaft, geen idee waarom ik die nooit eerder gespeeld heb. 200+ Uur aan content dus daar ben ik wel weer even zoet mee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
AniThing schreef:
ik vermaak me nog prima met dit spel :D alleen jammer dat ik bij andere gebieden een paar missies mis en die niet meer kan vinden...


Idd. Mis er ook nog een paar... Die verzamelmissie's heb ik maar overgeslagen (whiskeytonnen, aanstekers ect).
Nu maar The Witcher 3 GOTY aangeschaft, geen idee waarom ik die nooit eerder gespeeld heb. 200+ Uur aan content dus daar ben ik wel weer even zoet mee. :thumbup:


the witcher 3 :love: :love: :love: :love:
heb daar denk 700 uur inzitten en nog niet uitgespeeld :lol:
moet die laatste dlc nog afmaken haha maar dat spel is zo vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het ook weer herontdekt. Nu nog te verslaafd aan Gwent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luisterde net weer naar Mark Hamills zijn Joker stem :drool: zit er over na te denken eken om de Batman reboots te halen en weer te spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Minecraft met een zooitje vrienden in 1 server en op Skype, super episch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een lange tentamenperiode maar weer csgo opgepakt. Wat blijft het vreemd dat je na een lange pauze opeens verfrissend en beter speelt dan ervoor. Binnen no time weer supreme teruggepakt dus maar weer door naar faceit spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fortnite season 4 begonnen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:37 
 
Hardtraxx Elite

Danny Phantom schreef:
Fortnite season 4 begonnen :clap:


Was behoorlijk hyped hiervoor. Valt gelukkig niets tegen. Aantal leuke toevoegingen aan de map en die spring crystals zijn ook een leuke toevoeging. Gister de eerste winsten al te pakken. 1 solo, 2 duo en 2 squad winsten bij kunnen schrijven. Jammer dat de pump weer wat generfd is, duurt langer voordat hij hem gepakt heeft.
Daardoor vaak de shotgun battles verloren, op afstand ben ik toch wel het best naar mijn idee.

Die 1vs1 of 2vs2 battles op short range waardoor ze binnen een paar seconde je helemaal out builden en boven je zitten vind ik vreselijk om tegen te komen.

In solo probeer ik deze te vermijden en ren ik op een afstand waardoor ik ze kan snipen. Blijft lastig, dat goed en snel omhoog bouwen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 13:06 
 
Hardtraxx Elite

De nieuwe God of War geleend van een vriend van mij, vet spel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Danny Phantom schreef:
Fortnite season 4 begonnen :clap:


Was behoorlijk hyped hiervoor. Valt gelukkig niets tegen. Aantal leuke toevoegingen aan de map en die spring crystals zijn ook een leuke toevoeging. Gister de eerste winsten al te pakken. 1 solo, 2 duo en 2 squad winsten bij kunnen schrijven. Jammer dat de pump weer wat generfd is, duurt langer voordat hij hem gepakt heeft.
Daardoor vaak de shotgun battles verloren, op afstand ben ik toch wel het best naar mijn idee.

Die 1vs1 of 2vs2 battles op short range waardoor ze binnen een paar seconde je helemaal out builden en boven je zitten vind ik vreselijk om tegen te komen.

In solo probeer ik deze te vermijden en ren ik op een afstand waardoor ik ze kan snipen. Blijft lastig, dat goed en snel omhoog bouwen...

Die shotguns zijn soms zo random als wat. Ja ik snap dat je op iemand z'n harses moet mikken en dat probeer ik ook altijd wel, maar het komt regelmatig voor dat je iemand met een blauwe pump van vrij dichtbij in het bovenlichaam raakt en er maar 40 damage af gaat ofzo, fucking frustrerend.

Dat mega snelle bouwen heb ik idd ook moeite mee als tegenstanders dat doen, maar ik heb nu m'n instellingen op builder pro gezet en daardoor gaat het bij mij ook iets soepeler. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

Heb nu trouwens 7 solo winsten, 3 duo's en 3 squads. Erbij gezegd hebbende dat ik duo's en squads echt veel minder heb gedaan dan solo. Maar man man man wat verneuk ik het nog vaak als ik 1v1 sta op het einde. Gister mezelf nog doodgemaakt met een rocket launcher en die ander had niet eens een kill maar won dus gewoon :lol: Mis vaak nog een beetje de rust/beheersing om het af te maken dan. Ja en soms heb je gewoon zieke gasten tegen je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren een PS3 Slim op de kop getikt. Had vroeger altijd een Xbox 360, dus kon parels zoals de God of War trilogie, Uncharted, The Last Of Us, Infamous, Demon's Souls en Bloodborne nooit spelen. Die wil ik nu even gaan inhalen. Gisteren Dante's Inferno (geen PS3 exclusive, maar toch) opgepikt voor 5 euro, vermakelijk spelletje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hard4Us schreef:
Danny Phantom schreef:
Fortnite season 4 begonnen :clap:


Was behoorlijk hyped hiervoor. Valt gelukkig niets tegen. Aantal leuke toevoegingen aan de map en die spring crystals zijn ook een leuke toevoeging. Gister de eerste winsten al te pakken. 1 solo, 2 duo en 2 squad winsten bij kunnen schrijven. Jammer dat de pump weer wat generfd is, duurt langer voordat hij hem gepakt heeft.
Daardoor vaak de shotgun battles verloren, op afstand ben ik toch wel het best naar mijn idee.

Die 1vs1 of 2vs2 battles op short range waardoor ze binnen een paar seconde je helemaal out builden en boven je zitten vind ik vreselijk om tegen te komen.

In solo probeer ik deze te vermijden en ren ik op een afstand waardoor ik ze kan snipen. Blijft lastig, dat goed en snel omhoog bouwen...

Die shotguns zijn soms zo random als wat. Ja ik snap dat je op iemand z'n harses moet mikken en dat probeer ik ook altijd wel, maar het komt regelmatig voor dat je iemand met een blauwe pump van vrij dichtbij in het bovenlichaam raakt en er maar 40 damage af gaat ofzo, fucking frustrerend.

Dat mega snelle bouwen heb ik idd ook moeite mee als tegenstanders dat doen, maar ik heb nu m'n instellingen op builder pro gezet en daardoor gaat het bij mij ook iets soepeler. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

Heb nu trouwens 7 solo winsten, 3 duo's en 3 squads. Erbij gezegd hebbende dat ik duo's en squads echt veel minder heb gedaan dan solo. Maar man man man wat verneuk ik het nog vaak als ik 1v1 sta op het einde. Gister mezelf nog doodgemaakt met een rocket launcher en die ander had niet eens een kill maar won dus gewoon :lol: Mis vaak nog een beetje de rust/beheersing om het af te maken dan. Ja en soms heb je gewoon zieke gasten tegen je.


Builder Pro heeft volgens mij geen nut op de PC, en anders heb ik het dacht ik standaard aan staan.

M'n record staat momenteel op 6 solo winsten, 18 duo's en 55 squad's. In het begin redelijk wat gecarried door een maat van me, maar dat was vooral bij de duo winsten. De squad winsten heb ik vooral gehaald met 2/3 vrienden die ook tegelijk zijn begonnen (dikke maand geleden ongeveer).

Over de rust op het eind, soms heb ik juist teveel rust heb ik het idee (wel spanning) maar ik wacht meestal af hoe diegene bouwt, als ie een beetje sukkelt dan push ik hem, bouwt ie als een beest bewaar ik liever wat afstand. Zie ook veel in video's dat mensen veel traps gebruiken in hun forten op het eind, kan nuttig zijn. Maar als je tegenover iemand staat met explosives is het natuurlijk zo afgelopen, dat zijn in mijn ogen de meest frustrerende potjes. Dat maakt het pushen nog moeilijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo heb ik idd ook een keer gewoon, echt een mini fortje gebouwd met 2 traps erin, die gast naar me toe gelokt door wat in het wilde weg te schieten en hij dook zo m'n fort in :lol: Maar idd, tegen iemand met explosives en een goed fort is er eigenlijk al geen beginnen aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 23:21 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Zo heb ik idd ook een keer gewoon, echt een mini fortje gebouwd met 2 traps erin, die gast naar me toe gelokt door wat in het wilde weg te schieten en hij dook zo m'n fort in :lol: Maar idd, tegen iemand met explosives en een goed fort is er eigenlijk al geen beginnen aan.


Haha zojuist n solo win met n trap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.nu.nl/games/5249891/nederla ... start.html

Dit is wel tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuwe features in season 4 zijn erg gaaf gedaan, en de manier hoe ze t doen ook. Net mijn 2 beste solo games gewonnen. Eentje met 12, en de ander met 13 ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
https://www.nu.nl/games/5249891/nederlandse-netflix-games-utomik-officieel-van-start.html

Dit is wel tof :)

Leuk idee maar je weet nu al dat dat maximaal kut spellen worden :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren de 50 wins op Fortnite aangetikt :) Heb het idee dat ik langzamerhand eigenlijk steeds wat beter begin te worden. Hoewel het waarschijnlijk ook wel helpt dat het niveau een stuk lager ligt nu season 4 net is begonnen.

Over die traps gesproken: Ik heb het met een vriend eens voor elkaar gekregen om in duos tweede te eindigen tegen een persoon die AFK in een hoek zat, doordat we omstebeurt door dezelfde trap liepen. Die gast won de pot met 0 kills. Dan voel je je echt enorm stom, zeg :lol:
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic