Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Pannenkoek schreef:
Gisteren de 50 wins op Fortnite aangetikt :) Heb het idee dat ik langzamerhand eigenlijk steeds wat beter begin te worden. Hoewel het waarschijnlijk ook wel helpt dat het niveau een stuk lager ligt nu season 4 net is begonnen.

Over die traps gesproken: Ik heb het met een vriend eens voor elkaar gekregen om in duos tweede te eindigen tegen een persoon die AFK in een hoek zat, doordat we omstebeurt door dezelfde trap liepen. Die gast won de pot met 0 kills. Dan voel je je echt enorm stom, zeg :lol:


Haha daarvoor kun je iemand reporten; AFK zijn :P.
Speel sinds gister op Full HD met view distance en textures op epic. Jezus dat had ik veel eerder moeten doen, het ziet er veel beter uit en je ziet veel sneller iemand lopen.

Had ook m'n motion blur nog aanstaan *Facepalm*. Speelde dus eerst met lagere settings op een lager FPS, en nu ik het hoger heb gezet met wat aanpassingen zoals anti-aliassing uit wat je toch niet nodig hebt, heb ik een FPS van tussen de 100 en 120, best netjes voor m'n laptop.

Heb juist sinds season 4 er is minder winsten gepakt, eerst zat ik rond de 5 per dag, nu rond de 3. Nja, 't ligt er ook maar net aan wie je tegen komt in de game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 08:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Win de laatste tijd ook vaker. Normaal maar 1 win per dag ofzo en nu, als t mee zit, wel 3 tot 5. Inmiddels over de 100 wins met alles bij elkaar. :thumbsup:

Season 4 is wel vet, blijf me verbazen met dingen die ze toevoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:44 
 
Hardtraxx Elite

Zo blijft het ook leuk om te spelen, dat pakt Epic Games als een van de weinige zeer goed aan. Iedere week een update. Zo kijk ik iedere week weer uit naar de dinsdag :P. Verder is de communicatie tussen makers en spelers ook on point.

Ook ben ik benieuwd hoelang ze dit vol blijven houden, denk zolang er V-Bucks gekocht blijven worden het nog steeds iedere week geupdate blijft.

Benieuwd wanneer Save the World gratis wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begonnen met Ghost Recon: Wildlands. Zo lang over getwijfeld om het te halen, vanaf de release eigenlijk al. Toen weer wat vergeten maar nu opgepikt. Wel tof tot nu toe maar kan begrijpen dat iedereen zegt dat het snel begint te vervelen door de missies die bijna allemaal op elkaar lijken maar we gaan nog even door. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Zo blijft het ook leuk om te spelen, dat pakt Epic Games als een van de weinige zeer goed aan. Iedere week een update. Zo kijk ik iedere week weer uit naar de dinsdag :P. Verder is de communicatie tussen makers en spelers ook on point.

Ook ben ik benieuwd hoelang ze dit vol blijven houden, denk zolang er V-Bucks gekocht blijven worden het nog steeds iedere week geupdate blijft.

Benieuwd wanneer Save the World gratis wordt.


Wil ook graag stw spelen maar ik ga niet betalen voor iets wat ineens gratis word
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears die IRL streamer ice poseidon tijdens zijn set even laat MC'en: https://streamable.com/pueqg
Wat een nerd is atmozfears ook, geweldig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahha xd

Wel prachtig hoe ver die vent gekomen is met al zijn stommiteiten. Laat nogmaals de kracht van het internet en livestreamen van vandaag de dag zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hahahahahha xd

Wel prachtig hoe ver die vent gekomen is met al zijn stommiteiten. Laat nogmaals de kracht van het internet en livestreamen van vandaag de dag zien.


Ik kijk zijn streams niet behalve highlights clips, maar vind het toch prachtig hoe hij altijd in dit soort situaties weet te terecht komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de mensen die geen CoD BO IIII willen halen.

De volgende Battlefield wordt weer een WWII game. Zelfs een level in Rotterdam :P.



Echter vind ik de setting waar de trailer in wordt getoond een beetje vaag en over de top. Mede daarom krijgt hij nu nog achterlijk veel slechte feedback.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gameplay gedeelte is wel héél erg scripted xd

Toch een spontane smile bij het inkomen van de OST :D

Beetje nostalgie delen hier:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja Battlefield was altijd de realistische game, alleen met dit gooien ze het een beetje over de boeg door dat overdreven scripted gedoe en de setting.

Het lijkt wel of CoD en BF een beetje meekijken naar Fortnite e.d., de meer kiddo/overdreven stijl van gameplay over iets realistisch.

Maar als er een game is die wel enigszins naar zijn community luistert is het Battlefield. Na de beta van BF1 werden veel irritatie puntjes wel weggewerkt.

Ben benieuwd of ze de game nu ook enigszins aanpassen na de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort is de E3 toch weer? Ik vermoed dat de nieuwe BF daar wel speelbaar zal zijn en er dus ook al een hoop nieuwswebsites verslag over gaan uitbrengen.

Het artikel op Tweakers brengt wel wat weer informatie en er zitten ook enkele goede reacties bij, onder het artikel. De moeite waard om te lezen. Ik ben in ieder geval wel een beetje hyped :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor dit soort spellen heb ik dus mijn nieuwe laptop gekocht :love: Sowieso meteen BFV aanschaffen als hij uit is.

maandag BF1 geherinstalleerd op m'n nieuwe bakbeest en dat ding draait gewoon op de hoogste settings vloeiend, zo blij als een kind :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het lijkt me ook wel tof.

Maar of ik hem ga kopen gaat voor mij toch afhangen van hoe ver hij van de originele Battlefield 1942 af zit. Als het echt zo overdreven is en met dat soort karakters dan ga ik toch twijfelen. Heb geen zin om een combinatie van Battlefield en de karakters van Black Ops III te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Voor de mensen die geen CoD BO IIII willen halen.

De volgende Battlefield wordt weer een WWII game. Zelfs een level in Rotterdam :P.

Super nice. BF1 vind ik geweldig en ga deze dan ook zeker halen.
Alles kan weer als vanouds kapot, kan niet wachten om 010 helemaal de moeder in de schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
kan niet wachten om 010 helemaal de moeder in de schieten.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het lijkt me ook wel tof.

Maar of ik hem ga kopen gaat voor mij toch afhangen van hoe ver hij van de originele Battlefield 1942 af zit. Als het echt zo overdreven is en met dat soort karakters dan ga ik toch twijfelen. Heb geen zin om een combinatie van Battlefield en de karakters van Black Ops III te spelen.


Een game zoals BF1942 gaat het niet worden. Zoiets zou ook totaal niet werken voor het grote publiek vandaag de dag. Daarvoor is de hele markt rond games te fel geëvolueerd in al die jaren.

Het feit dat er geen DLC & P2W gaat komen is sowieso al een dikke plus. Geef maar weer een goeie oude expansion pack zoals vroeger en niet van die kleine hapjes zoals vandaag de dag de norm is. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 13:28 
 
Hardtraxx Elite

Vind de trailer een beetje meh, zit bij BF niet te wachten op arcade achtige games, dan speel ik liever wat anders. We wachten nog rustig af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Vind de trailer een beetje meh, zit bij BF niet te wachten op arcade achtige games, dan speel ik liever wat anders. We wachten nog rustig af!


Lees het artikel van Tweakers een keertje en de top comments op dat artikel. Daarin zie je dat de trailer totaal niet representatief is voor wat het uiteindelijk moet worden.

Ze willen het gametempo vergeleken met BF1 naar beneden brengen. Raar dat ze dan zo een over the top action packed trailer uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:21 
 
Hardtraxx Elite

Ja, je moet sowieso niks van trailers aan nemen imo.
Nu de 10 hours trail van bf1 op de PC aan het installeren (op xbox al best wat gespeeld) maar tot nu toe die beleving is veel vetter op PC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alles kan weer als vanouds kapot, kan niet wachten om 010 helemaal de moeder in de schieten.


Rotterdam goes back to the roots xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn een aantal dingen die me opvallen ook misschien wel de reden waarom ik BFV niet direct zou halen.

- Ik vind de soldaten er ontzettend perfect uitzien terwijl ze rond die tijd toch echt veel te lijden hadden.
- Ik ben niet van het 'we richten ons op 4 helden' campagne. Dan lijkt het allemaal zo overdreven en alsof het maar voor de lol word gedaan. Terwijl ik de eerste en tweede wereld oorlog behoorlijk serieus neem als het gaat om de situaties die gespeeld hebben e.d.

Wat ik altijd wel vet vind aan Dice is dat ze de battlefield (BF1, Star Wars Battlefront etc,) zo chaotisch maken. Er gebeurt echt van alles om je heel wat het dan al gauw doet lijken alsof je echt in een frontlinie zit.

Maar als ik de trailer zo zie dan is dit nu echt letterlijk alles door elkaar, ik zie verschillende types vliegtuigen neerstorten, Tanks rijden kriskras doorelkaar van beide partijen, en zelfs door gebouwen heen! Wat volgens de Engelse rules of War helemaal niet mocht tenzij er niets anders op zat. Ik zag zelfs een V1 neerstorten die rond die tijd uberhaupt niet werden gebruikt behalve de prototypes naar London. Maar nooit in een gevecht op de frontlinie.

Dan kunnen ze nog zeggen dat de trailer niet representatief is maar waarom breng je een trailer uit met wat 'gameplay' van een game die er juist niet zo uit gaat zien, wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met de trailer hebben ze inderdaad de plank flink mis geslagen, heb het idee dat ze het Fortnite publiek ook wilden bereiken met die over the top stunts en cosmetics. Maar zo'n trailer zegt niet veel, ik zou gewoon nog even geduld hebben en wachten op gameplay beelden.

Ondertussen zou ik deze video even bekijken, daarin worden heel wat details multiplayer uitgelegd en geeft een totaal ander beeld dan de trailer, ook omdat de multiplayer compleet op de schop gaat.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 19:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb de beelden even snel doorgeskipt, maar is dat niet gewoon Battlefield 1 of hoort dat gewoon bij de uitleg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb de beelden even snel doorgeskipt, maar is dat niet gewoon Battlefield 1 of hoort dat gewoon bij de uitleg? :P


Buiten de trailer zijn er nog geen andere gameplay beelden. :P
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic