Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Je hebt toch ook deathmatch bij cs go? Dat speelde ik altijd. Of surf mappen vond ik ook lachen


De niet matchmaking spelmodi in CS:GO zijn niet echt levensbevorderend :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over 3 dagen komt Far Cry 5 uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die A Way Out heeft voor Xbox one ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 02:27 
 
Hardtraxx Crew

Op PC helaas, wel een geweldig spel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren Far cry binnen gehaald.
Moet zeggen dat ik het nog wel wennen vind op t moment.

Paar vraagjes voor degene die m ook hebben:
Is t bijvoorbeeld zo dat je met huiden van dieren, niks meer kan craften ?
Hoe zorg ik er trouwens voor dat mn backpack groter wordt ? :P
Waarom zijn die plantjes zo moeilijk te vinden ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2018 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zonet eindelijk mijn eerst solo game gewonnen op Fortnite met 6 kills. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Gisteren Far cry binnen gehaald.
Moet zeggen dat ik het nog wel wennen vind op t moment.

Paar vraagjes voor degene die m ook hebben:
Is t bijvoorbeeld zo dat je met huiden van dieren, niks meer kan craften ?
Hoe zorg ik er trouwens voor dat mn backpack groter wordt ? :P
Waarom zijn die plantjes zo moeilijk te vinden ?

Upgraden van je backpack gaat met vaardigheidspunten ipv craften/jagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 11:11 
 
Hardtraxx Elite

Ook eindelijk mijn eerste paar potjes Squad gewonnen. 4 achter elkaar, 6 in totaal.

2 lekkere games gespeeld met 11 en 18 kills. Duo & Solo wil het alleen nog niet zo lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb inmiddels 29 duo wins. Gister een potje solo, duo en squad gewonnen. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 13:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Squads en Duo wil nog niet echt lukken bij mij. Speel het ook niet veel, maar als ik het speel doe ik het met een paar vrienden die er niet zo veel van kunnen :P Met Duo wel 1 pot gewonnen maar dat was ook niet echt aan die ander te danken, hij 1 kill en ik 5 waarvan ook nog het hele laatste team terwijl hij al dood was xd Solo gaat me daarom het beste af, lekker m'n eigen spel spelen en opperste concentratie haha. Nu 3 Solo potten gewonnen en ook echt mega vaak 2e, alleen heb ik niet echt geluk de laatste dagen. Al een aantal keer dat mijn tegenstander nog minder dan 30 health over heeft, en zelfs een keer nog maar 1 health :') Of zoals gister was ik nog met 3 man over, schiet er een gast met een rocket launcher op me van een halve meter, wij allebei dood en die 3e gast die totaal ergens anders liep en 1 kill had won de match :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speel eigenlijk nooit solo maar na 30 duo wins en 39 squad wins ook eindelijk een solotje binnengehaald.

Hebben op PC best een gezellige internationale discord server dus altijd wel iemand om mee te spelen. Meer mensen altijd welkom in de server dus als je interesse hebt doe me hier maar een berichtje of add me ingame: danynator9
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha heb ook vaak genoeg gehad dat ik mezelf kapot maak en tweede of derde werd.. kon er altijd wel om lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2018 13:32 
 
Hardtraxx Elite

Heb ook een eigen discord server met om en nabij 25 man. Gaming XXL username is MrNobody28 #8668
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu al een tijdje bezig aan far cry 5 en wat is het toch een heerlijk spel :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Squads en Duo wil nog niet echt lukken bij mij. Speel het ook niet veel, maar als ik het speel doe ik het met een paar vrienden die er niet zo veel van kunnen :P Met Duo wel 1 pot gewonnen maar dat was ook niet echt aan die ander te danken, hij 1 kill en ik 5 waarvan ook nog het hele laatste team terwijl hij al dood was xd Solo gaat me daarom het beste af, lekker m'n eigen spel spelen en opperste concentratie haha. Nu 3 Solo potten gewonnen en ook echt mega vaak 2e, alleen heb ik niet echt geluk de laatste dagen. Al een aantal keer dat mijn tegenstander nog minder dan 30 health over heeft, en zelfs een keer nog maar 1 health :') Of zoals gister was ik nog met 3 man over, schiet er een gast met een rocket launcher op me van een halve meter, wij allebei dood en die 3e gast die totaal ergens anders liep en 1 kill had won de match :lol:


Ik heb hetzelfde. Solo gaat mij een stuk beter af dan Duo's of Squads. Vooral Squads heb ik wel moeite mee. Nog geen 1 win daarmee weten te pakken ook, terwijl mijn teamgenoten niet per se slecht zijn ofzo. Denk dat het te wijten valt aan m'n concentratie. Die is met solo wel een stuk beter. Laatste tijd gaat het wel lekker met solo. Haal eigenlijk elk potje wel standaard top 5 (als ik voor de win speel), maar in de laatste fase gaat het dan toch vaak fout, omdat ik nog wel een beetje moeite heb om mij uit benauwde situaties te bouwen en ook zijn mijn forten niet zo heel goed meestal :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
nu al een tijdje bezig aan far cry 5 en wat is het toch een heerlijk spel :worship: :worship:

Heb sinds kort alle 3 de "eindbaasjes" gedjoekt en kan nu dus de grote eindbaas pakken. Vind het een leuk spel met een mooie grote map. Qua missies is het wel veel van hetzelfde maar erg vermakelijk om niet langer dan 2/2,5 uur achter elkaar te spelen. Heb alle prepperschatten gehad, zo goed als alle locaties ontdekt en bijna alle shrines/wolvendingen opgeblazen. Nu alle sidemissie's nog voordat ik de grote baas ga verslaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Vrijdag beginnen met de nieuwe God of War :D wordt mijn 1e en hoop de dezelfde 180 graden kwaliteit draai net als bij Assassins Greed Origins
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
AniThing schreef:
nu al een tijdje bezig aan far cry 5 en wat is het toch een heerlijk spel :worship: :worship:

Heb sinds kort alle 3 de "eindbaasjes" gedjoekt en kan nu dus de grote eindbaas pakken. Vind het een leuk spel met een mooie grote map. Qua missies is het wel veel van hetzelfde maar erg vermakelijk om niet langer dan 2/2,5 uur achter elkaar te spelen. Heb alle prepperschatten gehad, zo goed als alle locaties ontdekt en bijna alle shrines/wolvendingen opgeblazen. Nu alle sidemissie's nog voordat ik de grote baas ga verslaan. :P


haha ja ik doe ook alles lekker op me gemak.
net 1 gebied gehad op een paar prepmissies na maar die komen nog wel een keer haha

enige waar ik tot nu toe echt mee heb zitten kutten was een missie waar ik 2 stinkdier huiden nodig had...ik opgezocht waar k moest zijn...kom ik ze nog niet tegen xd..uiteindelijk na paar uur ineens tegengekomen in een gebied waar ze eigenlijk niet eens hoorde te zijn haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

speelt er hier iemand eigenlijk dragon ball z dokkan battle? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Vrijdag beginnen met de nieuwe God of War :D wordt mijn 1e en hoop de dezelfde 180 graden kwaliteit draai net als bij Assassins Greed Origins


Volgens de reviews wel, al vond ik GoW altijd al tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
ErikZ schreef:
Vrijdag beginnen met de nieuwe God of War :D wordt mijn 1e en hoop de dezelfde 180 graden kwaliteit draai net als bij Assassins Greed Origins


Volgens de reviews wel, al vond ik GoW altijd al tof.


Express nog geen reviews gelezen-gekeken, bang voor spoilers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Als je als reviewer gaat spoilen dan ben je een hele slechte :P al wordt het hoofdverhaal altijd wel een beetje uitgeweid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook zwaar veel zin in de nieuwe god of war. Ben wel benieuwd hoe ze het doen als dit verhaal een vervolg is op gow3, aangezien kratos aan het eind van deel 3 zelfmoord pleegde(toch?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 14:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spoilers
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spoilers


Haha voor degene die nu nog op het allerlaatste moment nog voor het eerst god of war 3 uitspelen, mijn excuses!
Vorige  1 ... 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic