Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fortnite op de pc en PS4*. Maat van mij speelt op de PS4 samen met een maat op de pc Fortnite
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 09:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind t altijd wel mooi om te zien hoe erg mensen op fortnite haten op facebook. Altijdcmaar pubg pubg pubg. Ik speel zelf fortnite en ook als het spel 30 euro had gekost had ik m gekocht! Door de cartoon stijl en het bouwen maken ze toch weer een unieke battle royale game. En mede door dat het cartoon is kunnen ze zoveel kanten op met skins, wapens, emotes etc. Het hoeft allemaal niet zo serieus. Ook wel eens leuk voor een game! Ik mis inmiddels nog 1 win voor de 70 wins met solo duo en squad bij elkaar opgeteld. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 09:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Vind t altijd wel mooi om te zien hoe erg mensen op fortnite haten op facebook. Altijdcmaar pubg pubg pubg. Ik speel zelf fortnite en ook als het spel 30 euro had gekost had ik m gekocht! Door de cartoon stijl en het bouwen maken ze toch weer een unieke battle royale game. En mede door dat het cartoon is kunnen ze zoveel kanten op met skins, wapens, emotes etc. Het hoeft allemaal niet zo serieus. Ook wel eens leuk voor een game! Ik mis inmiddels nog 1 win voor de 70 wins met solo duo en squad bij elkaar opgeteld. :thumbsup:


Je bedoelt je reinste geldverspilling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fortnite: Save the world is best verslavend :P Gratis vbucks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind online gamen tegenwoordig niks meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 13:55 
 

online gamen is veranderd is mensen die alleen maar sneu spelen.

camping, broken weapons abuse, alleen maar de beste wapens gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
online gamen is veranderd is mensen die alleen maar sneu spelen.

camping, broken weapons abuse, alleen maar de beste wapens gebruiken


Oh dus mensen spelen om te winnen? Wat een verrassing he :P Moet je de community niet blamen maar de spelmakers zelf dat ze het 'sneue' spel toelaten. Als ik cs speel doe ik er ook alles aan om boven op mijn tegenstander te komen. Het gevoel van iemand in de rug killen is een gevoel van outsmarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vriendin heeft mij de snes mini gegeven. Net ff samen donkey Kong country en mario kart gedaan xd good times
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Royvn_ schreef:
Vind t altijd wel mooi om te zien hoe erg mensen op fortnite haten op facebook. Altijdcmaar pubg pubg pubg. Ik speel zelf fortnite en ook als het spel 30 euro had gekost had ik m gekocht! Door de cartoon stijl en het bouwen maken ze toch weer een unieke battle royale game. En mede door dat het cartoon is kunnen ze zoveel kanten op met skins, wapens, emotes etc. Het hoeft allemaal niet zo serieus. Ook wel eens leuk voor een game! Ik mis inmiddels nog 1 win voor de 70 wins met solo duo en squad bij elkaar opgeteld. :thumbsup:


Je bedoelt je reinste geldverspilling?


Dat is je eigen keus natuurlijk. Ik heb alleen een battlepas gekocht wat het spel leuker maakt door de challenges. En daardoor heb ik nu ook al 1050 vbucks om te spenderen aan shit. Maar ik bedoelde meer dat ze veel vrijer zijn in het design van de game omdat het cartoon is ipv een realistischer game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanmiddag maar eens Fortnite gaan uitproberen, ik lees overal dat het een leuk spel is :huh:. Is het moeilijk als je net begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Vanmiddag maar eens Fortnite gaan uitproberen, ik lees overal dat het een leuk spel is :huh:. Is het moeilijk als je net begint?


Ehh het is zeker ff wennen. Zeker omdat je nu tegen mensen komt die het al n poos spelen. Het is niet zo dat de matchmaking op rank wordt gebaseerd namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Al lange tijd weer zin in een MMO gehad, gisteren een code gekocht voor Guild Wars 2 en geactiveerd op hun site: blijkt het al een tijd Free 2 Play... :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 01:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Vanmiddag maar eens Fortnite gaan uitproberen, ik lees overal dat het een leuk spel is :huh:. Is het moeilijk als je net begint?

Ik kon er op het begin ook geen hout van (en vergeleken met sommige gasten nog steeds niet), maar ik boek nu wel aardig progressie. Speel het nu zo'n week of 2/3 en heb gister en vandaag m'n eerste 3 potjes Solo gewonnen :thumbsup: Was trouwens ook verdomd dicht bij m'n 4e, die gast waarmee ik nog 1v1 stond had na ons gevecht nog letterlijk 1 health over :lol:

Je moet trouwens ook een beetje uitvogelen welke wapens je chill vindt en hoe je bijvoorbeeld dingen als traps het beste gebruikt. En natuurlijk het bouwen, dat gaat mij ook nog niet al te best af. Rustig een fort bouwen of een beetje in het wilde weg bouwen voor dekking lukt nog wel, maar echt effectief bouwen om jezelf uit benarde situaties te krijgen of jezelf juist snel in een betere positie te brengen lukt me nog niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 10:37 
 
Hardtraxx Elite

Ben na lang zeuren van vrienden ook maar eens Fortnite serieuzer gaan spelen. Op zich best een geinige game. Maar als je in de hotspots spawned dan heb je wel lekker veel actie maar is de kans dat je doodgaat wel groter. Als ik op een rustig stuk spawn dan eindig ik iedere keer in de top 10 met goeie loot. Dit mogen ze wat mij betreft beter maken. Hoe? Geen idee, maar bij PUBG werkt het ook, hebben wel een grotere map en gaat wat trager, maar dat zijn de charmes per game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Y-me schreef:
Vanmiddag maar eens Fortnite gaan uitproberen, ik lees overal dat het een leuk spel is :huh:. Is het moeilijk als je net begint?

Ik kon er op het begin ook geen hout van (en vergeleken met sommige gasten nog steeds niet), maar ik boek nu wel aardig progressie. Speel het nu zo'n week of 2/3 en heb gister en vandaag m'n eerste 3 potjes Solo gewonnen :thumbsup: Was trouwens ook verdomd dicht bij m'n 4e, die gast waarmee ik nog 1v1 stond had na ons gevecht nog letterlijk 1 health over :lol:

Je moet trouwens ook een beetje uitvogelen welke wapens je chill vindt en hoe je bijvoorbeeld dingen als traps het beste gebruikt. En natuurlijk het bouwen, dat gaat mij ook nog niet al te best af. Rustig een fort bouwen of een beetje in het wilde weg bouwen voor dekking lukt nog wel, maar echt effectief bouwen om jezelf uit benarde situaties te krijgen of jezelf juist snel in een betere positie te brengen lukt me nog niet echt.


Dat heb ik dus gisteren meegemaakt, stuk of 8 potjes gedaan en al in de eerste 5 minuten dood gaan. Ik denk dat het de komende potjes ook weer gaan gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vooral blijven spelen. Je wordt vanzelf beter! (Is eigenlijk met alles altijd wel zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 16:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ben na lang zeuren van vrienden ook maar eens Fortnite serieuzer gaan spelen. Op zich best een geinige game. Maar als je in de hotspots spawned dan heb je wel lekker veel actie maar is de kans dat je doodgaat wel groter. Als ik op een rustig stuk spawn dan eindig ik iedere keer in de top 10 met goeie loot. Dit mogen ze wat mij betreft beter maken. Hoe? Geen idee, maar bij PUBG werkt het ook, hebben wel een grotere map en gaat wat trager, maar dat zijn de charmes per game.

Tja dan is het idd niet moeilijk om in de top 10 te komen, maar veel beter word je er ook niet van. Ik wissel het een beetje af, het ene potje ga ik puur voor de actie en spring ik eruit bij Tilted Towers of Pleasant Park ofzo en het andere potje ga ik echt voor de win en spring ik bijvoorbeeld bij Lucky Landing of Haunted Hills eruit, dan moet je er vaak ook wel 1 of 2 killen maar kun je daarna wel vrij rustig richting het einde spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Me eigen niet kunnen weerhouden om ook maar die Battle Pass te kopen. Maar is toch een leuke toevoeging met die challenges. En je hoeft in principe maar 1 keer 10 euro te betalen, want de rest verdien je binnen 1 seizoen wel terug volgens mij. En vandaag ook mijn 1ste win. Squad Blitz, nu nog mijn eerste solo win op Fortnite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:06 
 
Hardtraxx Elite

kegel77w schreef:
Me eigen niet kunnen weerhouden om ook maar die Battle Pass te kopen. Maar is toch een leuke toevoeging met die challenges. En je hoeft in principe maar 1 keer 10 euro te betalen, want de rest verdien je binnen 1 seizoen wel terug volgens mij. En vandaag ook mijn 1ste win. Squad Blitz, nu nog mijn eerste solo win op Fortnite.


Hoe bedoel je, de rest verdien je wel terug binnen 1 seizoen? Kun je pakjes etc verkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Als je een bepaald level haalt, heb je al weer genoeg coins om een nieuwe battlepass te halen ;)

Sowieso lof voor deze developers, weten precies wat leuk/niet leuk is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
kegel77w schreef:
Me eigen niet kunnen weerhouden om ook maar die Battle Pass te kopen. Maar is toch een leuke toevoeging met die challenges. En je hoeft in principe maar 1 keer 10 euro te betalen, want de rest verdien je binnen 1 seizoen wel terug volgens mij. En vandaag ook mijn 1ste win. Squad Blitz, nu nog mijn eerste solo win op Fortnite.


Hoe bedoel je, de rest verdien je wel terug binnen 1 seizoen? Kun je pakjes etc verkopen?


Als je jezelf omhoog speelt door in een hogere tier te komen ga je op een gegeven moment ook V-bucks krijgen. In een bepaalde tier heb je weer genoeg V-bucks om een nieuwe battle pass te kopen. Dus als je een beetje de challenges doet en beetje actief speelt moet het wel lukken geloof ik.

Speel ook pas sinds zondag hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klopt! Ik brn nu battlepass 58 en heb nu 1050 v bucks. Maar ik wacht tot het einde van het seizoen dat ik de laatste lvls kan kopen ermee. Dat tientje per seizoen kan ik wel lijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het al gespeeld maar alweer un-installed nog voor de hype erover begon. Persoonlijk houd ik niet van shooters waarbij je na 1 dood alweer klaar bent met het spel. Daarom speel ik ook geen PUBG en CS:GO.
Het wachten tussen de potjes door beviel me ook niet. Maar dat heeft natuurlijk allemaal te maken met persoonlijke voorkeuren.


De uitgever is wel echt ontzettend goed. Zeker 1 om in de gaten te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hebt toch ook deathmatch bij cs go? Dat speelde ik altijd. Of surf mappen vond ik ook lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 16:14 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Ik heb het al gespeeld maar alweer un-installed nog voor de hype erover begon. Persoonlijk houd ik niet van shooters waarbij je na 1 dood alweer klaar bent met het spel. Daarom speel ik ook geen PUBG en CS:GO.
Het wachten tussen de potjes door beviel me ook niet. Maar dat heeft natuurlijk allemaal te maken met persoonlijke voorkeuren.


De uitgever is wel echt ontzettend goed. Zeker 1 om in de gaten te houden.


Het loaden naar een nieuwe game gaat retesnel bij Fortnite. Maar heb echt t gevoel dat ik 5 vingers te kort kom voor dit spel haha. Heb alles wel naar voorkeur ingesteld.
Vorige  1 ... 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic