Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al wat rondgevraagd maar nog geen succes. Ook even een post gedaan op het Tweakers forum met de vraag voor een actieve TS/Discord. Benieuwd of daar wat uitkomt.

PS: rank up naar DMG, for what it's worth xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 18:12 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Ik heb al wat rondgevraagd maar nog geen succes. Ook even een post gedaan op het Tweakers forum met de vraag voor een actieve TS/Discord. Benieuwd of daar wat uitkomt.

PS: rank up naar DMG, for what it's worth xd


Laat maar weten of er wat spelers van mijn niveau tussen zitten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 00:48 
 
Hardtraxx Elite

Nog een vraag te binnen geschoten. Als je bijv. Tegen lagere ranks speelt en dus ook met wat silvers in je team, ga je dan minder snel rank-up of heeft dit geen invloed? En vice versa?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, als jij als gn1 tegen een full team van gn3 speelt, krijg je meer elo voor een win dan als je tegen een full team van silver 3 wint. Als je dicht tegen een uprank speelt zul je ook merken dat je vaak wat hogere ranks tegen je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2018 01:11 
 
Hardtraxx Elite

Inmiddels al wat meer uren in CSGO en het gaat mondjesmaat wat beter. Mn sens en dpi zijn momenteel 400dpi en 2.40 sens. Oftewel, dat is al flink gezakt t.o.v. het begin. Merk dat ik meer headshots schiet maar op short range nog te weinig met mn arm speel. Ben omhoog gegaan naar GN2. Het is wel zo, als ik solo queue eindig ik vaak top 2, maar helaas nog veel last van leavers etc. Speel ook geregeld met n maat (GN4) en hier eindig ik vaak 4e of 5e. Soms een uitschieter met een 2e plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 20:49 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb een probleem. Namelijk; zodra ik CSGO opstart zakt mijn internetsnelheid van 250mb/s naar 1mb/s. Ik heb bij meerdere applicaties getest en het lijkt alleen te gebeuren tijdens CSGO. Ook als ik de applicatie op de achtergrond laat runnen blijft de snelheid traag, zodra ik het afsluit springt hij gewoon weer naar 250mb/s.

Iemand een oplossing/oorzaak?

EDIT: Hierbij moet ik er nog aan toevoegen dat er woensdag een monteur langs komt om (waarschijnlijk/hopelijk) ons AOP te vervangen, want die valt er regelmatig uit. Maar ik denk niet dat het bovenstaande probleem daarmee is opgelost.

EDIT2: Op school ook even getest, hier gebeurt hetzelfde, ligt dus niet aan het internet maar aan de applicatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat klinkt als een heel bijzonder probleem :P Ik zou echt geen idee hebben waar dat aan kan liggen, mss dat er woensdag meer duidelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik heb een probleem. Namelijk; zodra ik CSGO opstart zakt mijn internetsnelheid van 250mb/s naar 1mb/s. Ik heb bij meerdere applicaties getest en het lijkt alleen te gebeuren tijdens CSGO. Ook als ik de applicatie op de achtergrond laat runnen blijft de snelheid traag, zodra ik het afsluit springt hij gewoon weer naar 250mb/s.

Iemand een oplossing/oorzaak?

EDIT: Hierbij moet ik er nog aan toevoegen dat er woensdag een monteur langs komt om (waarschijnlijk/hopelijk) ons AOP te vervangen, want die valt er regelmatig uit. Maar ik denk niet dat het bovenstaande probleem daarmee is opgelost.

EDIT2: Op school ook even getest, hier gebeurt hetzelfde, ligt dus niet aan het internet maar aan de applicatie.


Speel je draadloos of bekabeld? Het is bekend dat CSGO een brakke netcode heeft. Je kunt in je energiebeheer je netwerkkaart op hoge prestaties zetten, mogelijk dat dat helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:34 
 
Hardtraxx Elite

Kan op dit moment alleen de draadloze aanpassen (die stond op maximaal) bekabeld zal ik thuis even moeten kijken.

Maar het rare is, ik heb dus totaal geen lagg en het spel loopt gewoon soepel. Het lijkt net of dat CSGO alle bandbreedte opvreet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 00:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nog mensen die Fortnite spelen op de XBONE? Als je wil kun je me toevoegen: Jurrepommer

Fucking verslavend :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speel zelf fortnite op PC dus als er nog andere zijn add me: Danynator9
Maar als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.

En inderdaad fucking verslaved :whistle: Ben net 2 weken bezig maar speel echt al nonstop (rip scriptie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Fortnite vind ik dus echt niks aan haha. PUBG daarentegen vind ik wel gewoon een toffe game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Fortnite er ook te kinderachtig uit zien. Speelt vast tof, maar ik kom niet over dat kinderlijke uiterlijk van de game heen, kan daardoor niet echt in de game komen. Dan liever PUBG inderdaad.

Ben al een tijdje weer bezig met de complete Skyrim bundel + alle populaire mods. Tievus verslavend, enorm veel dagen al in zitten en ben nog steeds maar bij de eerste missies van de main quests. Alleen maar andere shit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.



lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.



lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel


#PCMR
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:57 
 
Hardtraxx Elite

Gister trouwens rocket league voor de PC aangeschaft. Ff wat vrienden naar n hogere rank brengen, zit zelf na n paar potjes in plat2, hun in silver 1 maar inmiddels in 3. Ff grinden nog tot diamond 3 & hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.



lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel


Pc spelers kunnen ook al met ps4 spelers spelen en worden dan in een grote gemixte wereld geworpen... kan dan wel inderdaad meteen zien of iemand een pc speler of ps4 speler is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Vind Fortnite er ook te kinderachtig uit zien. Speelt vast tof, maar ik kom niet over dat kinderlijke uiterlijk van de game heen, kan daardoor niet echt in de game komen. Dan liever PUBG inderdaad.
Heb precies hetzelfde probleem hier, al kan mijn pc PUBG niet aan, dus dat speel ik ook niet.

Broken Balance schreef:
Ben al een tijdje weer bezig met de complete Skyrim bundel + alle populaire mods. Tievus verslavend, enorm veel dagen al in zitten en ben nog steeds maar bij de eerste missies van de main quests. Alleen maar andere shit doen.


Er komt waarschijnlijk dit jaar nog een mod waarmee je met anderen Skyrim kan spelen (SkyrimTogether). Zulke mods bestaan al wel langer, maar die hadden altijd van die sync issues. Heel benieuwd hoe die nieuwe mod uit gaat pakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Broken Balance schreef:
Vind Fortnite er ook te kinderachtig uit zien. Speelt vast tof, maar ik kom niet over dat kinderlijke uiterlijk van de game heen, kan daardoor niet echt in de game komen. Dan liever PUBG inderdaad.
Heb precies hetzelfde probleem hier, al kan mijn pc PUBG niet aan, dus dat speel ik ook niet.


Ik versta hetzelfde, zit gewoon 0% spanning in op de manier hoe Fortnite het heeft met de cartoon uiterlijk. Pubg op xbone/pc heeft gewoon veel meer spanning omdat je op zoveel dingen meer moet letten en het veel serieuzer oogt en reageert
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze week ook begonnen met het spelen van Fortnite, kutzooi. Toch wel leuker dan je denkt, en lekker snelle gameplay. Het bouwen en tactieken er van is nog wel heel erg wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had eerst precies hetzelfde oordeel klaarliggen over fortnite... kinderachtig en niet serieus... maar toen ik uiteindelijk werd overgehaald en nu ik twee weken speel is mijn mening compleet omgedraaid. Oke het ziet er niet serieus uit maar het wil ook helemaal niet serieus genomen worden. Was even klaar met het serieuze en competitieve in league csgo en rocket league dat dit precies was dat ik nodig had... gewoon even een luchtig toegankelijk spel waar je gewoon casual voor gaat zitten met vrienden en geniet van de chaos ..

Gisteren ontplofte twitch nadat streamer ninja ging duoen met drake en later nog met een andere rapper en American footballspeler
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Ik had eerst precies hetzelfde oordeel klaarliggen over fortnite... kinderachtig en niet serieus... maar toen ik uiteindelijk werd overgehaald en nu ik twee weken speel is mijn mening compleet omgedraaid. Oke het ziet er niet serieus uit maar het wil ook helemaal niet serieus genomen worden. Was even klaar met het serieuze en competitieve in league csgo en rocket league dat dit precies was dat ik nodig had... gewoon even een luchtig toegankelijk spel waar je gewoon casual voor gaat zitten met vrienden en geniet van de chaos ..


Hier sluit ik mij volledig bij aan. Vooral na een hele dag werken is dit gewoon heerlijk even relaxen en knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.



lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel


Crossplay is er al, je kan bijvoorbeeld een spel wat je op de xbox one gekocht heb in de microsoft store kan je inloggen bij de microsoft store op de pc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.



lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel


Crossplay tussen Fortnite en PS4 is er al tijdje als ik mij niet vergis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 16:03 
 

kegel77w schreef:
Pete schreef:
Danny Phantom schreef:
als ik het goed begreep komt er binnenkort ook crossplay tussen xbox en pc dus dan kunnen we gezellig met zijn allen spelen.



lijkt me niet , pc spelers hebben dan een groot voordeel


Crossplay tussen Fortnite en PS4 is er al tijdje als ik mij niet vergis.


whut?
Vorige  1 ... 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic