Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vanavond My summer car gekocht :D Heel lastig om die auto in elkaar te zetten en dan nog zien te overleven in Finland, ik ben al een keer dood gegaan door een tegenligger te ontwijken en een boom te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Vanavond My summer car gekocht :D Heel lastig om die auto in elkaar te zetten en dan nog zien te overleven in Finland, ik ben al een keer dood gegaan door een tegenligger te ontwijken en een boom te raken.


Kijk je ook al Robbaz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mochten mensen ze willen, Rockstar Games Bundle met oa. GTA 3/VC/SA/IV/EFLC, Max Payne 1/2/3, L.A. Noire en Bully.

https://www.humblebundle.com/games/rock ... mes-bundle
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand hier die actief Elite Dangerous speelt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Lennard95 schreef:
Vanavond My summer car gekocht :D Heel lastig om die auto in elkaar te zetten en dan nog zien te overleven in Finland, ik ben al een keer dood gegaan door een tegenligger te ontwijken en een boom te raken.


Kijk je ook al Robbaz?


Nee life of Boris
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Nee life of Boris


Like a real Gopnik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Lennard95 schreef:
Nee life of Boris


Like a real Gopnik


oi blyat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 22:44 
 
Hardtraxx Elite

Sinds vandaag een nieuwe muis binnen, Steelseries 110 + muismat. Raak geen knikker meer op csgo. Kwestie van wennen, of hebben jullie nog tips qua instellingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Sinds vandaag een nieuwe muis binnen, Steelseries 110 + muismat. Raak geen knikker meer op csgo. Kwestie van wennen, of hebben jullie nog tips qua instellingen?


Mogelijk is je default dpi anders dan je vorige muis. Daar dus een beetje mee prullen om dat terug gelijkaardig te krijgen.

Nieuwe muis EN muismat gaat natuurlijk vlotjes glijden zoals het moet. Iets wat hoogstwaarschijnlijk niet het geval was bij je vorige muis(mat) en waarvoor je onbewust compenseert.

Blijf gewoon spelen de komende dagen en dan merk je dat je snel wel gewend geraakt aan de nieuwe settings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke dpi gebruikte je met je vorige muis en welke nu? Elke ervaren csgo speler weet heilig z'n eigen muis settings om dit soort dingen te voorkomen :P Sowieso mijn grootste tip voor onervaren csgo spelers om je sensitivity stap voor stap te verlagen aangezien je bij default al heel hoog begint. Zit zelf momenteel op 800dpi en 0.9 sens in game.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:17 
 
Hardtraxx Elite

Haha ja, t glijd inderdaad te goed nog voor mn gevoel. Had zelfs nog even mn oude action muismat er bovenop gelegd.

Die dpi van mn oude muis kan ik in ieder geval niet vinden, van de steelseries wel. Waarschijnlijk de komende dagen inderdaad wat kloten en oefennen met wat ik fijn vind, dan komen de "skills" wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:19 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Welke dpi gebruikte je met je vorige muis en welke nu? Elke ervaren csgo speler weet heilig z'n eigen muis settings om dit soort dingen te voorkomen :P


Lees bovenstaande post, nu gebruik ik 800 en 1600 cpi 1&2 is dat, weet niet precies wat het dan is.

Ik speel pas sinds 2 weken csgo dus dit is een goed leermoment haha. Ingame staat mn sensivity op 3.2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je pas bent begonnen met csgo maakt het nog niet heel veel uit. Ik zou vooral opzoek gaan naar de sens die bij je past aangezien je toch al nieuw bent plus nieuwe muis hebt. Is kwestie van spelen en zoeken wat prettig is ^^

Ik denk dat je muis een switch knopje heeft waarmee je tussen 800 en 1600 kunt switchen. Maakt niet veel uit welke van de twee je gebruikt in game, zolang het altijd hetzelfde is. Een sens van 3.2 zou bij cpi van 800 een prima begin kunnen zijn om je sens te zoeken. Bij 1600 zou ik al zeggen dat het echt te hoog is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 23:47 
 
Hardtraxx Elite

Dankje man, hier ga ik mee aan de slag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Een algemene optimale edpi (dpi x ingame sens) is er niet, maar 95% van de pro spelers spelen met een edpi tussen 400 - 1600, dus met een 800 x 3.2 = 2560 zit je dan nog wel aan de hoge kant.
Het handigst is inderdaad om je dpi geleidelijk te verlagen om zo te wennen aan het wat meer bewegen van je hand/arm. Zou alleen wel zo snel mogelijk je definitieve edpi proberen te vinden, want als je steeds met wisselende sensitivity speelt bouw je verkeerde 'muscle memory' op, waardoor je aim meestal shitty blijft (dat probleem heb ik een tijd lang gehad)

Ohja en nog een tipje voor als je net begonnen bent; probeer te oefenen met de AK47 en M4 ipv de SMG's. In het begin is het lekker makkelijk om run & gun te doen met een P90 of Bizon, maar op de lange termijn heb je er veel meer aan om de rifles te masteren, omdat op de hogere ranks vrijwel iedereen run & gun afstraft. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Zou alleen wel zo snel mogelijk je definitieve edpi proberen te vinden, want als je steeds met wisselende sensitivity speelt bouw je verkeerde 'muscle memory' op, waardoor je aim meestal shitty blijft (dat probleem heb ik een tijd lang gehad)


Mwah zou me daar niet al te veel zorgen over maken hoor. Een beginner heeft nog echt bijzonder veel te leren en je ontwikkeling in sens is daar 1 van. Soms kom je na 500 uur gameplay nog achter dat je misschien toch een lagere/hogere sens nodig hebt. Maar je hebt wel gelijk dat je echt een vaste sens nodig hebt om je muscle memory te trainen. Dat je kills krijgt puur op reflex.

Leuk feitje, er zijn nog genoeg pro's die hun sens regelmatig veranderen en Autimatic had midden in de major finale zijn sens aangepast. Heel bizar, ik zou zelf verschrikkelijk spelen al pas ik het met 0.1 aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 00:34 
 
Hardtraxx Elite

"Ervaren" spelers hier dat lees ik wel haha. In ieder geval fijn dat ik bij m'n vragen ook hier terecht kan.

Verder heb ik op dit moment 1600DPI aangezet met 2.05 sens. Dat 3.2 ging dus blijkbaar 1 potje lekker maar daarna vond ik het veel te snel. 2.05 + 1600DPI zal denk ik, als ik zo jullie verhalen lees, nog wel aan de hoge kant zijn? Maar trager vind ik op dit moment niet echt fijn. Zal toch meer grotere bewegingen moeten gaan maken met mijn hand wil ik lager gaan spelen.
Heb ook even met 800DPI + 3.2 sens. gespeeld, het mikken gaat hierbij goed, alleen het snel omdraaien is een ramp :P

Oefening baart kunst.
Wat zijn jullie ranks? Ik zit momenteel in Gold Nova 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor vragen kan je gerust altijd hier zijn :P Als je lower sens wil moet je jezelf aanleren om met je arm te bewegen ipv je pols. Zo kun je grotere en snellere bewegingen maken. Een grote muismat helpt hierbij ook, die van mij is bijvoorbeeld bijna een halve meter breed. Een standaard steelserie qck+ zou ook prima volstaan. Veel swipen hoort er eenmaal bij en 360s kun je uit je hoofd halen :P

Ik zelf speelde lange tijd rond supreme/global. Maar speel momenteel alleen faceit premium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Mwah zou me daar niet al te veel zorgen over maken hoor. Een beginner heeft nog echt bijzonder veel te leren en je ontwikkeling in sens is daar 1 van. Soms kom je na 500 uur gameplay nog achter dat je misschien toch een lagere/hogere sens nodig hebt.


Daar zit natuurlijk ook wat in ja :). Heb zelf veel te lang op >2000 sens gespeeld, waardoor ik vast zat in de MG ranks.

makrooy schreef:
Leuk feitje, er zijn nog genoeg pro's die hun sens regelmatig veranderen en Autimatic had midden in de major finale zijn sens aangepast. Heel bizar, ik zou zelf verschrikkelijk spelen al pas ik het met 0.1 aan.


Ja, MSL had na zijn sensitivity change ineens een opmerkelijke streak met veel meer kills dan daarvoor, maar dat duurde ook maar heel tijdelijk (soort shock effect denk ik), want tegenwoordig staat ie bijna elk potje weer stijf onderaan in zn team :P. Dat van autimatic is wel ziek ja, zeker als je ziet hoe belachelijk goed hij het hele toernooi al was.

Edit: Ben zelf nu Supreme / Global, maar speel net als makrooy eigenlijk ook alleen maar Faceit Premium.
Gold Nova 1 is trouwens lang niet slecht als je net bent begonnen, dan ben je in ieder geval voorbij de silver hell xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik zelf speelde lange tijd rond supreme/global.


Aantal maanden amper tot niet gespeeld en tijdje terug MGE (Master Guardian Elite) gekregen als rank. Ik schiet over het algemeen iedereen en zijn moeder daar vlotjes naar huis maar niet echt zin om terug te grinden voor een hogere rank xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Wat ik veel meemaak nu in de wat middelmatige ranks is dat ik veel smurfen of hoe ze dat noemen tegenkom. Heel irritant. Weet iemand of er zo Nederlands/Belgische teamspeak/discord teams zijn waar je bij kunt aansluiten. Dat gaat vaak wat serieuzer als je bij 4 oostblokkers word ingedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm zal vast wel iets van een discord/steam groep zijn voor benelux, geen idee waar tho. Nog een tip, als je rank 21 bent ga voor prime matchmaking. Dan kun je je telefoon nummer met je csgo verbinden zodat je alleen tegen/met mensen komt die ook prime hebben. Dit helpt al beetje meer tegen cheaters en smurfs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 15:04 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Hmm zal vast wel iets van een discord/steam groep zijn voor benelux, geen idee waar tho. Nog een tip, als je rank 21 bent ga voor prime matchmaking. Dan kun je je telefoon nummer met je csgo verbinden zodat je alleen tegen/met mensen komt die ook prime hebben. Dit helpt al beetje meer tegen cheaters en smurfs.


Ben nu 9 dacht ik. Kost dat geld die service? En doen veel spelers dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen geld, en ja iedereen boven de 21 doet het zo'n beetje. Er zullen nog altijd hier en daar cheaters zijn maar dat hoort helaas bij dit spel. Behalve als je faceit premium of esea speelt maar dat is wel betaald service en hoger niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Wat ik veel meemaak nu in de wat middelmatige ranks is dat ik veel smurfen of hoe ze dat noemen tegenkom. Heel irritant. Weet iemand of er zo Nederlands/Belgische teamspeak/discord teams zijn waar je bij kunt aansluiten. Dat gaat vaak wat serieuzer als je bij 4 oostblokkers word ingedeeld.


Je hebt de BeNeLux community hub op FaceIt, maar over het algemeen zitten daar de wat gevorderde spelers met een te groot ego, dus daar zou ik als ik jou was nog niet aan beginnen.

Maar veel Nederlandse spelers zijn qua omgang net zo erg als de oostblokkers. Meer dan de helft van NL talige spelers die ik ben tegen gekomen gaan trashtalken en janken als t een beetje tegen zit, al geldt dat voor het merendeel van de CS Community. Ergste aan de oostblokkers is nog dat de meesten nog nooit van ts/discord gehoord hebben en de ingame voicechat gebruiken om constant in het Russisch oid te praten.
Vorige  1 ... 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic