Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Henk-Jan wrote:Hoe is AC: Origins? Wilde eigenlijk wachten op een crack maar dat duurt maar en duurt maar.
Dit weekend aan begonnen en vind hem erg tof. Moet qua speeltijd er denken aan The Witcher 3 die ik echt verslonden heb.

Ben pas in het 2e gebied en schrok mij rot hoe groot de gehele kaart is
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Battlefield 1 was kut man. Veel te overhyped spel.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Daveytl wrote:Voor de mensen die COD op de Xbox spelen: je mag daveyteloo toevoegen als je wilt.
Zal het doen als ik er aan denk. Anders kun je mij ook toevoegen: Jurrepommer

Originele namen hebben we wel.

Ik kan nu overigens naar Prestige 1, maar hou je dan wel je wapens die je vanuit je divisies heb geprestiged zoals de MP40 en Kar98k?
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:
Daveytl wrote:Voor de mensen die COD op de Xbox spelen: je mag daveyteloo toevoegen als je wilt.
Originele namen hebben we wel.

Ik kan nu overigens naar Prestige 1, maar hou je dan wel je wapens die je vanuit je divisies heb geprestiged zoals de MP40 en Kar98k?
Haha zeer origineel :lol:

En ja, die houd je gewoon. Inclusief attachments.
Hardtraxx Elite
2969 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Kan mij adden als teupie op de ps4. Speel alleen cod trouwens.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TSFH wrote:Battlefield 1 was kut man. Veel te overhyped spel.
Het was hyped inderdaad maar gezien de beoordelingen en dergelijken maakte het de hype ook waar.

Als een game zo'n grote open beta heeft en vervolgens actief luistert naar spelers door de punten van kritiek aan te passen, (Uniek iets voor EA). Dan snap ik niet echt hoe je negatief verrast kan worden, je hebt bewijs zat kunnen spelen en zien voor je de aankoop zou doen dus dat het tegenvalt ligt dan wel 100% bij jou.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Moet wel zeggen dat ik bij BF1 de beta echt helemaal kapot gespeeld heb. Maar toen het spel uit kwam heb ik het hoogstens twee weken gespeeld, de lol was er op de een of andere manier snel af.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
pim__ wrote:Kan mij adden als teupie op de ps4. Speel alleen cod trouwens.
ha precies dezelfde username als iemand die hier ooit zat.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Delt-A wrote:
pim__ wrote:Kan mij adden als teupie op de ps4. Speel alleen cod trouwens.
ha precies dezelfde username als iemand die hier ooit zat.
Ik zie m niet
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Hard4Us wrote:Moet wel zeggen dat ik bij BF1 de beta echt helemaal kapot gespeeld heb. Maar toen het spel uit kwam heb ik het hoogstens twee weken gespeeld, de lol was er op de een of andere manier snel af.
Dit heb ik bij elk casual shooter game
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Mensen die fortnite spelen hier?
Vind t wel grappig, inmiddels 3 solo, 2 duo en 4 squad wins. :)
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Gisteren de 'GOTY edition' van Witcher 3 gekocht. Ben benieuwd of de verhalen van dit spel waar zijn.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Hekzitter wrote:Gisteren de 'GOTY edition' van Witcher 3 gekocht. Ben benieuwd of de verhalen van dit spel waar zijn.
Nee man, het is fictief. :)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Hekzitter wrote:Gisteren de 'GOTY edition' van Witcher 3 gekocht. Ben benieuwd of de verhalen van dit spel waar zijn.
Tip: Neem er de tijd voor, ga er echt voor zitten. Er is namelijk zoveel te doen dat het mogelijk is dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 16 hours ago
Heb er 100 uur inzitten nu. Ook de expansions zijn zeker de moeite waard.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Nice! Gelukkig heel de vakantie de tijd ervoor. Verkoper vertelde dat er om en nabij 600 gameplay uren in zitten. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Skyrim vind ik al legendarisch en volgens hem moet ik witcher dan helemaal gruwelijk vinden.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Beste game die ik ooit gespeeld heb. Maar 600 uur is wel een beetje overdreven. :lol: Als je alle sidequest doet speel je hem denk ik binnen 100-120 uur helemaal uit. Die sidequest zou ik ook allemaal doen want die zorgen ervoor dat the Witcher 3 boven andere RPG's uitsteekt. In elke sidequest is moeite gestoken en er zitten bijna geen filler fetch quest in.
Last edited by Hunto on 15 Dec 2017 22:34, edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Hekzitter wrote:Nice! Gelukkig heel de vakantie de tijd ervoor. Verkoper vertelde dat er om en nabij 600 gameplay uren in zitten. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Skyrim vind ik al legendarisch en volgens hem moet ik witcher dan helemaal gruwelijk vinden.
Dat zit wel goed ja :thumbup:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 7 days ago
Zit nu zelf aan de 90 uur, en heb de main quest nog steeds niet klaar. DLCs moet ik ook nog aan beginnen :$ Wat betreft content is er dus meer dan genoeg te doen, inderdaad.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Royvn_ wrote:Mensen die fortnite spelen hier?
Vind t wel grappig, inmiddels 3 solo, 2 duo en 4 squad wins. :)
Yep, op ps4. Al zo'n 40 squad wins. :P
Hardtraxxer
364 posts member since 2017
last seen Aug 2018
nog mensen die NFS Payback spelen op de PC? Ondanks dat het nogal arcade achtig is, wel vet spel met een mooie storyline. :thumbsup:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Benieuwd naar Prison Architect. Mensen die dit gespeeld hebben?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 9 days ago
Hard4Us wrote:Benieuwd naar Prison Architect. Mensen die dit gespeeld hebben?
Heb het al van redelijk vroeg in de ontwikkeling. Redelijk wat uurtjes mee vermaakt. Volgens Steam wel al 2 en een half jaar niet meer gespeeld :$ Ik heb er 69 uur in zitten. Zag dat er onlangs een nieuwe update was (zit in de beta branch) dus was het van plan om in de komende weken in de vakantie nog eens opnieuw te spelen. :D
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Hard4Us wrote:Benieuwd naar Prison Architect. Mensen die dit gespeeld hebben?
Een erg vermakelijk spel dat soms best wel wat denk werk nodig heeft bij bepaalde gevangenis types haha