Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?
Ik heb hem op Steamsonnebloem wrote:Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?
Ik heb hem op Steamsonnebloem wrote:Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?
Niet meer. Laatste keer dat ik het probeerde zat het vol met hackers.sonnebloem wrote:Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?
Patch even naar 1.3 als het kan, dan doen we een potjeklapstoel wrote:Ik heb hem op Steamsonnebloem wrote:Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?
Zijn nog zat servers die het wel op de rit hebben qua hackbeleid. Zijn zo goed als schoon en hebben admins gelukkigAlm1ghty wrote:Niet meer. Laatste keer dat ik het probeerde zat het vol met hackers.sonnebloem wrote:Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?
haha dan word ik geheid afgemaakt, al jaren niet meer gedaansonnebloem wrote:Patch even naar 1.3 als het kan, dan doen we een potjeklapstoel wrote:Ik heb hem op Steamsonnebloem wrote:Is er ook nog iemand die de oude CoD 2 speelt?![]()
PPSH heb ik nooit gebruikt dus dat kan ik niet zeggen. Ik gebruikte de Type 100 maar de MP40 heeft wat meer damage en ik kan hem makkelijker steady houden bij middellange combat.Daveytl wrote:Ik vind de MP40 hondsberoerd, kan er helemaal niks meePommer wrote:Vind vooralsnog de SGT44 en de MP40 de chillste wapens.Wat vind je er fijner aan dan bijvoorbeeld de PPSH?
Ben ook aan het twijfelen om uberhaupt ruimte te maken op me PS4. BF1 lijkt mij qua game play een hel verschil met CoD.G1LL wrote:Cod ook gekocht, komt lang niet in de buurt van bf1. Weer 60 euro verspild.
Ik game op de PC, dus weet niet hoe dat allemaal speelt op de PS4 maar als je BF1 al super vet vind, dan is cod zeker een grote teleurstelling.Ivey Jones wrote:Ben ook aan het twijfelen om uberhaupt ruimte te maken op me PS4. BF1 lijkt mij qua game play een hel verschil met CoD.G1LL wrote:Cod ook gekocht, komt lang niet in de buurt van bf1. Weer 60 euro verspild.
Als je voor je zelf de juiste instellingen gebruikt merk je denk weinig verschil. Ik heb CoD 1&2 gespeeld op de PC en daar is het bij gebleven eigenlijk.G1LL wrote:Ik game op de PC, dus weet niet hoe dat allemaal speelt op de PS4 maar als je BF1 al super vet vind, dan is cod zeker een grote teleurstelling.Ivey Jones wrote:Ben ook aan het twijfelen om uberhaupt ruimte te maken op me PS4. BF1 lijkt mij qua game play een hel verschil met CoD.G1LL wrote:Cod ook gekocht, komt lang niet in de buurt van bf1. Weer 60 euro verspild.
Potjes gaan veel te snel, het oogt niet realistisch, van een game van eind 2017 verwacht je betere graphics, de animatie is vaak niet mooi en het voelt allemaal wat goedkoop.
Nazi zombies is wel heel erg vermakelijk, dat is voor mij dan nog een lichtpuntje en waar voor mijn geld
Dat zijn nog is leuke berichten, extra geheugen voor me PS4 is wel nodigG1LL wrote:Ik ga een Samsung SSD halen, krijg je Origins gratis bij haha
Vond BF1 geweldig, toch vind ik CoD iets vermakelijker.G1LL wrote:Ik game op de PC, dus weet niet hoe dat allemaal speelt op de PS4 maar als je BF1 al super vet vind, dan is cod zeker een grote teleurstelling.Ivey Jones wrote:Ben ook aan het twijfelen om uberhaupt ruimte te maken op me PS4. BF1 lijkt mij qua game play een hel verschil met CoD.G1LL wrote:Cod ook gekocht, komt lang niet in de buurt van bf1. Weer 60 euro verspild.
Potjes gaan veel te snel, het oogt niet realistisch, van een game van eind 2017 verwacht je betere graphics, de animatie is vaak niet mooi en het voelt allemaal wat goedkoop.
Nazi zombies is wel heel erg vermakelijk, dat is voor mij dan nog een lichtpuntje en waar voor mijn geld