Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Alm1ghty schreef:
Iemand die het drama omtrent Battlefront van EA volgt? Wat een bedrijfsvoering. xd

Het spel is Pay2Win gemaakt, mensen zijn massaal hun pre-order gaan refunden en EA's reactie is om de refundknop op de website gewoon weg te halen zodat mensen via Livechat moeten refunden. (Wachttijd van 60+ minuten en je praat met bots ipv echte personen waardoor dit allemaal fucking moeizaam gaat)


Houdt dat in net als met fifa dat je items kan kopen of MOET je echt dingen kopen? #noob


Je speelt de betere karakters vrijspelen na een x aantal uur spelen (als voorbeeld zag ik Darth Vader voorbij komen, die zo'n 40 uur spelen zou kosten) of kopen. Ook zouden bepaalde wapens alleen beschikbaar zijn voor betalende klanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Het is een kan maar doe je dit niet dan ben je heeeeel lang (was eerst 40 uur voor 1 character, nu aangepast) spelen en heb je een nadeel ingame (qua wapens/upgrades)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij komen ze hier al op terug en passen ze dit aan:

Citaat:
EA Games heeft bekendgemaakt dat het de in-game-prijzen van bepaalde personages, waaronder Darth Vader, verlaagt in Battlefront II. De reductie komt neer op 75 procent. De beslissing volgt op grote kritiek op de kosten van personages, oftewel heroes.

EA Games zegt dat er door de verlaging minder credits nodig zijn om een bepaalde hero vrij te spelen. Darth Vader kostte eerst 60.000 credits, wat nu is verlaagd naar 15.000. De reductie geldt ook voor Luke Skywalker, Palpatine, Chewbacca, Iden en Leia. Het bedrijf schrijft verder dat 'er veel discussie is geweest' en dat het constante aanpassingen zal blijven maken aan de game, die op 17 november uitkomt. De wijziging wordt meteen doorgevoerd, aldus de uitgever.

GameInformer meldt dat EA tegelijkertijd de beloningen voor het uitspelen van de campagne heeft verlaagd. Zo krijgen spelers nog maar 5000 credits in plaats van 20.000, waardoor de prijsverlaging minder effect heeft. EA laat weten dat dit ermee te maken heeft dat de beloning aan het einde van de campagne bedoeld is om Iden Versio aan te schaffen. Doordat deze hero goedkoper is geworden, is de campagnebonus evenredig verlaagd. Andere beloningen zijn niet aangepast.

Het bericht van EA verwijst ook naar de discussie die heeft plaatsgevonden in de subreddit van Battlefront II. Een reactie van het EA Games-team op een thread van een gebruiker die boos was dat hij na aanschaf van de Deluxe-editie niet als Darth Vader kon spelen, leverde een recordaantal downvotes op. EA kondigt aan woensdag een ask-me-anything-sessie op Reddit te houden waar spelers terechtkunnen met hun vragen.

Het is niet de eerste keer dat EA na kritiek wijzigingen doorvoert in de game. Zo paste het bedrijf de werking van loot boxes aan na kritiek dat het kopen ervan een voordeel in het spel kan opleveren. De credits in de game zijn te verdienen door het spel te spelen, maar het verzamelen daarvan kost tijd. Met microtransacties zijn loot boxes te koop die onder andere dat proces kunnen versnellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens is er schijnbaar ook een cooldown op het aantal credits dat je per sessie kunt verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haal gvd gewoon heel die microtransactions uit je €60,- spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

EA games die geen neuk geven om hun consumenten en overal een prijs aan gooien en je een incomplete game geven.

What else is new.

Niet voor niets meerdere keren uitgeroepen tot slechtste bedrijf vanwege incomplete games, het negeren van klachten, en hoge prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EA account op reddit kwam ook met een statement en kreeg meer dan 600k downvotes...

Ea moet ook wel als alle pre-orders worden gecancelled.
Stemmen met je portemonnee blijkt effectief... Misschien moet de hs community dat straks ook gaan doen als festival tickets 100 euro worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
EA account op reddit kwam ook met een statement en kreeg meer dan 600k downvotes...

https://www.reddit.com/r/StarWarsBattle ... d/dppum98/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vorig jaar maakte CoD de blunder, dit jaar EA.

Maar totaal niet verassend dit, wel mooi om te zien dat alles ge-cancelled wordt. Niet dat ze er wat van voelen sinds de grote moneymaker nog steeds FIFA is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Volgens mij komen ze hier al op terug en passen ze dit aan:

Citaat:
EA Games heeft bekendgemaakt dat het de in-game-prijzen van bepaalde personages, waaronder Darth Vader, verlaagt in Battlefront II. De reductie komt neer op 75 procent. De beslissing volgt op grote kritiek op de kosten van personages, oftewel heroes.

EA Games zegt dat er door de verlaging minder credits nodig zijn om een bepaalde hero vrij te spelen. Darth Vader kostte eerst 60.000 credits, wat nu is verlaagd naar 15.000. De reductie geldt ook voor Luke Skywalker, Palpatine, Chewbacca, Iden en Leia. Het bedrijf schrijft verder dat 'er veel discussie is geweest' en dat het constante aanpassingen zal blijven maken aan de game, die op 17 november uitkomt. De wijziging wordt meteen doorgevoerd, aldus de uitgever.

GameInformer meldt dat EA tegelijkertijd de beloningen voor het uitspelen van de campagne heeft verlaagd. Zo krijgen spelers nog maar 5000 credits in plaats van 20.000, waardoor de prijsverlaging minder effect heeft. EA laat weten dat dit ermee te maken heeft dat de beloning aan het einde van de campagne bedoeld is om Iden Versio aan te schaffen. Doordat deze hero goedkoper is geworden, is de campagnebonus evenredig verlaagd. Andere beloningen zijn niet aangepast.

Het bericht van EA verwijst ook naar de discussie die heeft plaatsgevonden in de subreddit van Battlefront II. Een reactie van het EA Games-team op een thread van een gebruiker die boos was dat hij na aanschaf van de Deluxe-editie niet als Darth Vader kon spelen, leverde een recordaantal downvotes op. EA kondigt aan woensdag een ask-me-anything-sessie op Reddit te houden waar spelers terechtkunnen met hun vragen.

Het is niet de eerste keer dat EA na kritiek wijzigingen doorvoert in de game. Zo paste het bedrijf de werking van loot boxes aan na kritiek dat het kopen ervan een voordeel in het spel kan opleveren. De credits in de game zijn te verdienen door het spel te spelen, maar het verzamelen daarvan kost tijd. Met microtransacties zijn loot boxes te koop die onder andere dat proces kunnen versnellen.


Hahaha damage control op z'n best. Er wordt helemaal niks gefixed. Ja, Dart Vader figuur kost nu 75% minder maar tegelijkertijd krijg jij als speler 75% minder xp/coins/weetikveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep, EA is een bitch.

Wel props voor damage control
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 16:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb dat graftakkenhoerentyfus FIFA ingeruild voor CoD. Ga eerst ff campaign doen en van het weekend online. GVD ZIN IN GVD

Heeft iemand nog tips hoe ik in het begin het beste kan spelen? Welke wapens, uitrusting, speltype eventueel. Vooralsnog vind ik tijdens de campaign de Thompson wel chiller dan de MP40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou sowieso beginnen met een Assault Rifle, die zijn op het moment veel sterker dan SMG's. Ik zou voor de STG44 gaan, die unlock je vrij snel en is een meer dan prima wapen. Om snel te levelen zou ik of Kill Confirmed of Hardpoint doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien een noob maar hoe weet iedereen dit en cancelled iedereen als het spel pas 17e uitkomt? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Misschien een noob maar hoe weet iedereen dit en cancelled iedereen als het spel pas 17e uitkomt? :$


Mensen die een pre-order hebben geplaatst konden het spel een week eerder spelen, met een 10-uurs limiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik zou sowieso beginnen met een Assault Rifle, die zijn op het moment veel sterker dan SMG's. Ik zou voor de STG44 gaan, die unlock je vrij snel en is een meer dan prima wapen. Om snel te levelen zou ik of Kill Confirmed of Hardpoint doen! :thumbsup:

Oke thanks. Heb nu net die missie gehad met al dat artillerie vuur in de ardennen in de sneeuw, deed me wel ziek veel denken aan Band of Brothers. Maar daar is op zich niet veel mis mee :P Ik heb alleen wel Carentan gemist, of is dat alleen een Multiplayer map?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carentan komt binnenkort pas als multiplayer map :/

Vind ook absoluut niet dat de Assault Rifles het beste zijn, de balans in het spel is juist erg goed. Op grotere maps werken assault rifles/snipers over het algemeen het best en op kleine maps de smg's. Vind het wel knap hoe ze zoveel balans in het spel hebben weten te krijgen. D'r zijn geen wapens die veel beter zijn dan anderen, zoals bij COD4 en MW2 waar respectievelijk de M16/AK74-U en de UMP oppermachtig waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 00:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MW2 Intervention en AK47 als secondary :love:

De tijden dat je nog een Shotgun als secondary had. Ideaal was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
MW2 Intervention en AK47 als secondary :love:

De tijden dat je nog een Shotgun als secondary had. Ideaal was dat.


Er is een basic training dat je 2 wapens kan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 10:43 
 
Hardtraxx Elite

Voor extra multiplayer maps zul je wel weer moeten betalen of niet?

Verder vind ik ook niet echt een wapen overpowered, alleen die vuur shotgun vind ik zo'n bullshit. Daar word ik wel moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff kan echt merken dat ik dit soort spellen te lang niet heb gespeeld. Haal in TD nooit een positieve KD ratio, meestal zo rond de 8-11. Daarnaast merk ik echt dat ik bepaalde dingen nog onder de knie moet krijgen, zoals bijv. rustig en al richtend een hoek om lopen i.p.v. een idioot door te rennen (yeah call me a noob). Ook zieke lag binnen het spel (thanks KPN), DL snelheid van internet is maar rond 200kbps waar m'n PS staat, soms valt het helemaal weg.. Ook maar even potje FFA gedaan, dat ging me een stuk beter af moet ik zeggen.

Vind het echter wel leuk om te spelen, dus nog maar veel oefenen en dan zal het hopelijk wel beter gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vind ook absoluut niet dat de Assault Rifles het beste zijn, de balans in het spel is juist erg goed. Op grotere maps werken assault rifles/snipers over het algemeen het best en op kleine maps de smg's. Vind het wel knap hoe ze zoveel balans in het spel hebben weten te krijgen. D'r zijn geen wapens die veel beter zijn dan anderen, zoals bij COD4 en MW2 waar respectievelijk de M16/AK74-U en de UMP oppermachtig waren.


De BAR wint het echt ontzettend vaak op close range van de meeste, zo niet alle SMG's. Voor de rest gaat het wel redelijk gelijk op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Broken Balance schreef:
MW2 Intervention en AK47 als secondary :love:

De tijden dat je nog een Shotgun als secondary had. Ideaal was dat.


Er is een basic training dat je 2 wapens kan hebben.


Klopt maar in MW2 kon je gewoon standaard een Shotgun als secondary kiezen. Je had die perk toen ook wel dat je een primary als tweede wapen kon maar in MW2 was een Shotgun gewoon een secondary. SPAS-12 had ik vaak als secondary.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 15:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Campaign was wel erg kort zeg, had ook nog wel een epische(re) laatste battle verwacht ofzo. Maar goed, had hem gehaald voor de Multiplayer natuitlijk. Inmiddels iets van 7 potjes TD gedaan en het gaat me eigenlijk boven verwachting goed af.

Vraagje, hoe zit het precies met die divisies? Ik heb airborne gekozen maar speel alles met de M1941 uit de Infantry divisie. Heeft dit nog effect ergens op? Moet ik bijv een Airborne soldier maken met die M1941 als wapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 15:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Campaign was wel erg kort zeg, had ook nog wel een epische(re) laatste battle verwacht ofzo. Maar goed, had hem gehaald voor de Multiplayer natuitlijk. Inmiddels iets van 7 potjes TD gedaan en het gaat me eigenlijk boven verwachting goed af.

Vraagje, hoe zit het precies met die divisies? Ik heb airborne gekozen maar speel alles met de M1941 uit de Infantry divisie. Heeft dit nog effect ergens op? Moet ik bijv een Airborne soldier maken met die M1941 als wapen?


Neu niet echt, sommige van die divisions hebben voordelen op bepaalde wapens. Maar je bent niet gebonden aan een soort wapen.
Vorige  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic