Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 18:44 
 
Hardtraxx Elite

immuunm schreef:
Vraagje m.b.t Fifa 18
Is het mogelijk om schwalbes te maken? Heb al overal gezocht op het internet maar kan het niet zo 1, 2, 3 vinden


Nee, alleen op PES
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Hard4Us schreef:
immuunm schreef:
Vraagje m.b.t Fifa 18
Is het mogelijk om schwalbes te maken? Heb al overal gezocht op het internet maar kan het niet zo 1, 2, 3 vinden


Nee, alleen op PES


Vroeger kon het namelijk wel op fifa, beetje jammer weer dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 19:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Hard4Us schreef:
immuunm schreef:
Vraagje m.b.t Fifa 18
Is het mogelijk om schwalbes te maken? Heb al overal gezocht op het internet maar kan het niet zo 1, 2, 3 vinden


Nee, alleen op PES


Vroeger kon het namelijk wel op fifa, beetje jammer weer dit


Waarom?

Beter juist, heb al helemaal geen zin in onterechte vrije trappen en/of penals. In essentie blijft het valsspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Gratis games met Xbox Live bevallen mij ook super, vind dat Playstation en Xbox daar allebei goed mee bezig zijn! Paar maanden geleden al Pneuma: Breathe of Life: super! Vorige maand Rayman 3 HD gespeeld: mo-ker baas.

Deze maand Trackmania Turbo, ook leuk en verslavend.


trackamnia ook voor ps3 gratis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 20:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, gratis games voor 360/PS3 verschillen altijd van PS4/Xbone
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee, gratis games voor 360/PS3 verschillen altijd van PS4/Xbone

Weet niet of je hier 360/One en PS3/PS4 bedoelt (dat is namelijk wel zo), maar GWG zijn op Xbox altijd gelijk op beide platformen. Natuurlijk kun je One games niet spelen op de 360, maar de downloadbare 360 games zijn wel altijd backwards compatible voor gebruik op de One. Wel kun je One games ‘downloaden’ als 360 gebruiker (dat je deze in ieder geval in bezit hebt voor wanneer je een One zou kopen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Until Dawn aan het spelen nadat ie gratis bij PS Plus kwam. Goed vertier zo even tussendoor, prima concept. Wel jammer dat merendeel van de characters niet om uit te staan zijn.


Dit weekend een paar uur gespeeld in de avond met een vriend na wat speciaal bier, de tering wat ben ik mij een paar keer kapot geschrokken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister de nieuwe COD gespeeld bij een maat. Kon het vandaag echt niet laten om hem zelf ook te kopen xd
Vind m echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Campaign van COD uitgespeeld. Beetje kort wel imo, heb maar 2 avondjes gespeeld.
Vanavond maar eens de multiplayer ontdekken, wel een vet spel verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kort maar krachtig vond ik hem.

Ga hem na wat meer MP eens op Veteran doen en de collectables dan ook maar zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Firetrap schreef:
Until Dawn aan het spelen nadat ie gratis bij PS Plus kwam. Goed vertier zo even tussendoor, prima concept. Wel jammer dat merendeel van de characters niet om uit te staan zijn.


Dit weekend een paar uur gespeeld in de avond met een vriend na wat speciaal bier, de tering wat ben ik mij een paar keer kapot geschrokken :lol:


I know :lol: speel het ook altijd alleen in de latere avonduurtjes met alle lichten uit, geeft net ff dat beetje extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SP op veteran is een bitch tho xD vooral als je dan ook nog eens de achievement probeert te halen om bij D-day door geen ene kogel op het strand geraakt te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heb ik het gedaan. Eerst op Veteran en collectibles zoeken indien mogelijk.

Wanneer ik de resterende achievements & collectibles ga halen zet ik hem op het makkelijkste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Zo heb ik het gedaan. Eerst op Veteran en collectibles zoeken indien mogelijk.

Wanneer ik de resterende achievements & collectibles ga halen zet ik hem op het makkelijkste :D


niet alle Achievements zijn te behalen op te makkelijke moeilijkheidsgrades :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Grim schreef:
Zo heb ik het gedaan. Eerst op Veteran en collectibles zoeken indien mogelijk.

Wanneer ik de resterende achievements & collectibles ga halen zet ik hem op het makkelijkste :D


niet alle Achievements zijn te behalen op te makkelijke moeilijkheidsgrades :P

Voor zover ik kan zien: jawel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk geprestiged! Op het einde ging het niet normaal snel, haha. De BAR is echt een aanrader om te gebruiken, echt een ontzettend sterk wapen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ontzettend wennen aan de snelheid van het spel. Het gaat mij allemaal nog wat te snel eerlijk gezegd.
Vooral Search & Destroy, 1,5 minuut per ronde is gewoon veel te kort om een leuke spannende ronde te hebben. Hoop echt dat dit nog aangepast wordt naar 2,5 minuut per ronde, ik hou wel van dat trage.

Ook in Team Deathmatch kan ik nog niet echt mijn draai vinden, vrienden hebben vaak scores als 16-10, 14-12 etc terwijl ik meestal met scores eindig als 8-5 of 9-7 terwijl ik niet eens aan het campen ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Ik moet ontzettend wennen aan de snelheid van het spel. Het gaat mij allemaal nog wat te snel eerlijk gezegd.
Vooral Search & Destroy, 1,5 minuut per ronde is gewoon veel te kort om een leuke spannende ronde te hebben. Hoop echt dat dit nog aangepast wordt naar 2,5 minuut per ronde, ik hou wel van dat trage.

Ook in Team Deathmatch kan ik nog niet echt mijn draai vinden, vrienden hebben vaak scores als 16-10, 14-12 etc terwijl ik meestal met scores eindig als 8-5 of 9-7 terwijl ik niet eens aan het campen ben.


De snelheid is idd wennen, ook voor mij. KD zit net onder de 1.0. Wil meer en beter met de snipers gaan spelen, maar das verdomt pittig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2017 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
We’ve just released our #CODWWII Game Update for PS4 & XB1 with a number of improvements, including connectivity optimizations, UI improvements, weapon balancing, and more. Read the full update here:

https://www.reddit.com/…/call_of_duty_wwii_game_update_111…/

Also, please enjoy our first #CODWWII #DoubleXP Weekend (PS4/XB1) through Monday, 10AM (PT)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Vooral Search & Destroy, 1,5 minuut per ronde is gewoon veel te kort om een leuke spannende ronde te hebben.


Hmm das minder ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn K/D zit nu op zo'n 1.4, maar ben vooral veel aan het experimenteren en wapens aan het level-uppen. Met SMG's zit mijn K/D zo rond de 1,8 a 2 geloof ik.

Kan er nog steeds niet aan wennen hoe snel het hele spel is. Als ik agressief speel, ga ik voor mijn gevoel iedere 20 seconden dood. Frustrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2017 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap nooit waarom mensen zo veel hechten aan hun KD ratio xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 06:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik snap nooit waarom mensen zo veel hechten aan hun KD ratio xd

Ik doe dat dus echt wel haha :$.
Ik ben tevreden zolang kdr boven 1.01 is. Ben nu rank level 24 en bijna airborne division prestige en nog steeds enkel en alleen aan het spelen met een simpele grease gun. :whistle: eerste beetje de maps leren kennen en speelstijl en als ik straks een beter wapen krijg zal ik zo te merken makkelijk richting kdr 1.8 - 2.2 gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik snap nooit waarom mensen zo veel hechten aan hun KD ratio xd


Het is een redelijk goede weergave hoe goed je bent in de core van het spel, schieten. "Redelijk", omdat bij de gamemodi die je speelt het bij TDM wat makkelijker is een goede k/d te halen dan bij S&D bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Team Death Match gaat het puur om kills maken, en niet dood gaan, natuurlijk hechten mensen er dan waarde aan.
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic