Active topics in Off-Topic

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025

Heel benieuwd hiernaar. Elden Ring is toch wel een van de beste spellen die ik tot dusver gespeeld heb :love:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Nuracore wrote:Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft
En? Een rotschop verkocht??
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 10 minutes ago
Alm1ghty wrote:
Nuracore wrote:Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft
En? Een rotschop verkocht??
En die voelt ze nog steeds na
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Moet zeggen dat ik Hogwarts het einde ook gerushed heb omdat ik de interesse verloor en het op een gegeven moment gewoon uit wilde spelen.
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Games die ik speel tegenwoordig:

Black Desert Online, Genshin Impact, Honkai: Star Rail

been wel van de RPG's :) vroeger ook veel FF spellen gespeeld
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
ErikZ wrote:
Rickzel wrote:Ja ik speel hem op PC zonder laadtijden en op maximale graphics en vind er alsnog geen reet aan dus misschien helpt dat.
Leuk detail: De laadschermen zitten er nog steeds in, echter hebben ze bij de PC build (en die van de Series X en PS5) bijvoorbeeld de gangen wat langer gemaakt. Hierdoor start je laadpunt al voordat je bij de deur bent en heb je geen laadscherm als je deze opent
Saillant detail! Dat wist ik niet ^^

Blijft een kut spel.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Ik ben nu weer met Cyberpunk 2077 bezig. Maar is helemaal op de schop gegaan nadat ik mainstory had uitgespeeld. Ik wil wel een keer die uitbreiding gaan doen maar moet eerst nog behoorlijk levelen en überhaupt de nieuwigheden leren kennen. Gelukkig heb ik nog veel side missies open staan.

Maar om weer terug te zijn in die wereld is wel gruwelijk.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik kon nog een save openen van de één na laatste missie, waarin ik meteen de DLC in kon stappen.
Ben er nu bijna mee klaar, weeral erg goed.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Albatrots wrote:

Heel benieuwd hiernaar. Elden Ring is toch wel een van de beste spellen die ik tot dusver gespeeld heb :love:
Pfff ik heb originele game nog steeds niet uit kunnen spelen. Maar toch wel weer hyped om deze te halen om kapot te gaan haha
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ergens vind ik het spelprincipe van Elden Ring wel interessant maar het lijkt me een hel om te spelen. :lol:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind dat het altijd zwaar overtrokken wordt. Het vergt een andere manier van spelen van je, maar als je dat eenmaal door hebt dan is het echt zo gekmakend moeilijk niet.

En dan is Elden Ring ook nog minder moeilijk dan zijn voorgangers als Bloodborne en Dark Souls, omdat je door het open wereld spelprincipe naar high level gebieden kan rushen met je peerd om daar upgrademateriaal op te pikken.
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Parvuz wrote:Ergens vind ik het spelprincipe van Elden Ring wel interessant maar het lijkt me een hel om te spelen. :lol:
Als je snel gefrustreerd kan raken als iets niet lukt/je verliest is dit wel een taai spel. Toffe is echter dat het een open world game is: als je op een baas vastloopt kan je de wereld in om te levelen, betere equipment te verzamelen of beter als speler te worden. Wat het ook satisfying maakt is de leercurve, waarbij je gaandeweg leert omgaan met de mechanics van een baas en zo door trial & error verder komt.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Elden Ring is een geniaal spel, maar ik trek langdurende open world RPG's heel slecht. Ik krijg ze nooit uitgespeeld omdat ik eigenlijk niks wil overslaan. Daarom liggen Dark Souls 3 en Bloodborne mij een heel stuk beter.

Op release zo'n 40 uur in gestoken en recent weer zo'n 50 uur. Maar ben er voorlopig weer even klaar mee. Ik denk dat ik hem probeer af te maken als de release date van de DLC in de buurt komt. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 10 minutes ago
Parvuz wrote:Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Gekocht en op aanraden CP opnieuw begonnen en niet meer mee verder gegaan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ik ben laatst verder gegaan met mn savegame omdat er best wel wat veranderd was ten opzichte van toen ik de mainstory uitspeelde. Nu zit ik er weer helemaal in door de sidemissions en ben gewend aan de gameplay. Dus nu mooi die DLC doen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Momenteel XDefiant aan het spelen.

Leuke free to play arenashooter wel. Gunplay met de time to kill zeer nice, movement voelt wel wat clunky a la Ubisoft.

De maps zijn ook zeer nice. Wapens levelen is wel echt onmogelijk, weapon XP moeten ze echt tweaken nog...
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Parvuz wrote:Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Ik speel momenteel Cyberpunk. Wat een gruwelijke game vind ik het pffff. Momenteel 50 uur in diep, er is gewoon zoveel te doen. Als dystopie je ding is dan is het zo lekker om rond te struinen in Night City.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Goeie keuze, vond de DLC erg schappelijk (ook qua prijs/content verhouding).
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
makrooy wrote:
Ik speel momenteel Cyberpunk. Wat een gruwelijke game vind ik het pffff. Momenteel 50 uur in diep, er is gewoon zoveel te doen. Als dystopie je ding is dan is het zo lekker om rond te struinen in Night City.
Ik zat op 80 uur toen ik aan de DLC begon, ben er nog zeker niet klaar mee.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Word wel nieuwsgierig van jullie verhalen, maar ben bang dat ik er totaal niet aan toe kom om hier meer dan 10 uur in te steken.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:Word wel nieuwsgierig van jullie verhalen, maar ben bang dat ik er totaal niet aan toe kom om hier meer dan 10 uur in te steken.
Ben ook niet verder gekomen dan een uurtje of 5. Die hele setting ligt mij gewoon niet.
Verder één grote stad als map... meh.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
speelt iemand nog ooit league of legends?
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Hardtraxx Addict
1381 posts member since 2022
last seen 1 hour ago
UptempoSoldaat0411 wrote:speelt iemand nog ooit league of legends?
Eerder veel gedaan! Maar word ik te toxic door.

Speelt iemand trackmania? TMNF in dit geval?