Heel benieuwd hiernaar. Elden Ring is toch wel een van de beste spellen die ik tot dusver gespeeld heb
Heel benieuwd hiernaar. Elden Ring is toch wel een van de beste spellen die ik tot dusver gespeeld heb
En? Een rotschop verkocht??Nuracore wrote:Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft
En die voelt ze nog steeds naAlm1ghty wrote:En? Een rotschop verkocht??Nuracore wrote:Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft
Saillant detail! Dat wist ik nietErikZ wrote:Leuk detail: De laadschermen zitten er nog steeds in, echter hebben ze bij de PC build (en die van de Series X en PS5) bijvoorbeeld de gangen wat langer gemaakt. Hierdoor start je laadpunt al voordat je bij de deur bent en heb je geen laadscherm als je deze opentRickzel wrote:Ja ik speel hem op PC zonder laadtijden en op maximale graphics en vind er alsnog geen reet aan dus misschien helpt dat.
Pfff ik heb originele game nog steeds niet uit kunnen spelen. Maar toch wel weer hyped om deze te halen om kapot te gaan hahaAlbatrots wrote:
Als je snel gefrustreerd kan raken als iets niet lukt/je verliest is dit wel een taai spel. Toffe is echter dat het een open world game is: als je op een baas vastloopt kan je de wereld in om te levelen, betere equipment te verzamelen of beter als speler te worden. Wat het ook satisfying maakt is de leercurve, waarbij je gaandeweg leert omgaan met de mechanics van een baas en zo door trial & error verder komt.Parvuz wrote:Ergens vind ik het spelprincipe van Elden Ring wel interessant maar het lijkt me een hel om te spelen.
Gekocht en op aanraden CP opnieuw begonnen en niet meer mee verder gegaanParvuz wrote:Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Ik speel momenteel Cyberpunk. Wat een gruwelijke game vind ik het pffff. Momenteel 50 uur in diep, er is gewoon zoveel te doen. Als dystopie je ding is dan is het zo lekker om rond te struinen in Night City.Parvuz wrote:Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Goeie keuze, vond de DLC erg schappelijk (ook qua prijs/content verhouding).Parvuz wrote:Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Ik zat op 80 uur toen ik aan de DLC begon, ben er nog zeker niet klaar mee.makrooy wrote:Ik speel momenteel Cyberpunk. Wat een gruwelijke game vind ik het pffff. Momenteel 50 uur in diep, er is gewoon zoveel te doen. Als dystopie je ding is dan is het zo lekker om rond te struinen in Night City.Parvuz wrote:Cyberpunk Phantom Liberty DLC gisteren even gedownload. Komende tijd mee aan de slag voor het EK voetbal begint.
Ben ook niet verder gekomen dan een uurtje of 5. Die hele setting ligt mij gewoon niet.Rickzel wrote:Word wel nieuwsgierig van jullie verhalen, maar ben bang dat ik er totaal niet aan toe kom om hier meer dan 10 uur in te steken.