Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Heel benieuwd hiernaar. Elden Ring is toch wel een van de beste spellen die ik tot dusver gespeeld heb :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft

En? Een rotschop verkocht??
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nuracore schreef:
Heb het niet uitgespeeld helaas omdat mijn vrouw het eind verklapt heeft

En? Een rotschop verkocht??

En die voelt ze nog steeds na
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik Hogwarts het einde ook gerushed heb omdat ik de interesse verloor en het op een gegeven moment gewoon uit wilde spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2024 12:01 
 
Artiest

Games die ik speel tegenwoordig:

Black Desert Online, Genshin Impact, Honkai: Star Rail

been wel van de RPG's :) vroeger ook veel FF spellen gespeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2024 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Ja ik speel hem op PC zonder laadtijden en op maximale graphics en vind er alsnog geen reet aan dus misschien helpt dat.


Leuk detail: De laadschermen zitten er nog steeds in, echter hebben ze bij de PC build (en die van de Series X en PS5) bijvoorbeeld de gangen wat langer gemaakt. Hierdoor start je laadpunt al voordat je bij de deur bent en heb je geen laadscherm als je deze opent


Saillant detail! Dat wist ik niet ^^

Blijft een kut spel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu weer met Cyberpunk 2077 bezig. Maar is helemaal op de schop gegaan nadat ik mainstory had uitgespeeld. Ik wil wel een keer die uitbreiding gaan doen maar moet eerst nog behoorlijk levelen en überhaupt de nieuwigheden leren kennen. Gelukkig heb ik nog veel side missies open staan.

Maar om weer terug te zijn in die wereld is wel gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kon nog een save openen van de één na laatste missie, waarin ik meteen de DLC in kon stappen.
Ben er nu bijna mee klaar, weeral erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:


Heel benieuwd hiernaar. Elden Ring is toch wel een van de beste spellen die ik tot dusver gespeeld heb :love:


Pfff ik heb originele game nog steeds niet uit kunnen spelen. Maar toch wel weer hyped om deze te halen om kapot te gaan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens vind ik het spelprincipe van Elden Ring wel interessant maar het lijkt me een hel om te spelen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dat het altijd zwaar overtrokken wordt. Het vergt een andere manier van spelen van je, maar als je dat eenmaal door hebt dan is het echt zo gekmakend moeilijk niet.

En dan is Elden Ring ook nog minder moeilijk dan zijn voorgangers als Bloodborne en Dark Souls, omdat je door het open wereld spelprincipe naar high level gebieden kan rushen met je peerd om daar upgrademateriaal op te pikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ergens vind ik het spelprincipe van Elden Ring wel interessant maar het lijkt me een hel om te spelen. :lol:

Als je snel gefrustreerd kan raken als iets niet lukt/je verliest is dit wel een taai spel. Toffe is echter dat het een open world game is: als je op een baas vastloopt kan je de wereld in om te levelen, betere equipment te verzamelen of beter als speler te worden. Wat het ook satisfying maakt is de leercurve, waarbij je gaandeweg leert omgaan met de mechanics van een baas en zo door trial & error verder komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elden Ring is een geniaal spel, maar ik trek langdurende open world RPG's heel slecht. Ik krijg ze nooit uitgespeeld omdat ik eigenlijk niks wil overslaan. Daarom liggen Dark Souls 3 en Bloodborne mij een heel stuk beter.

Op release zo'n 40 uur in gestoken en recent weer zo'n 50 uur. Maar ben er voorlopig weer even klaar mee. Ik denk dat ik hem probeer af te maken als de release date van de DLC in de buurt komt. :P
Vorige  1 ... 431, 432, 433, 434, 435
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic