Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon doorspelen. Heb ik ook altijd met zulke spellen, kom er moeilijk in, maar er komt altijd zo'n moment dat dat omslaat en dat je helemaal verliefd raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik heb een halfjaar geleden ofzo The Witcher 3 gekocht na alle lovende verhalen en reacties. Ik kom zelf alleen heel traag in t verhaal. Ben nu op t punt dat je net bij dat kasteel bent geweest om met die koning te praten nadat die vrouw je kwam ophalen. Ik heb zelf nog nooit een the witcher game eerder gespeeld. Iemand enig idee hoe ik er wel in zou kunnen komen?


Hoe je er in komt: Neem er de tijd voor, het is niet een game die even een half uurtje speelt, daarvoor is het verhaal te ''zwaar'' en de wereld te groot. Dus heb je tijd om 2 uur te gamen speel dan The Witcher, heb je maar kort de tijd op een dag doe dan een andere game.

Het mooie aan The Witcher 3 vind ik juist de enorme wereld waar zo onwijs veel te doen is, laat anders het verhaal even voor wat het is en ga wat vraag tekens af, je komt zo een boel side quests tegen en/of nieuwe gear/items
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

For Honor gekocht na wat goede verhalen erover gehoord te hebben, en dat is toch wel een vette game waar je echt wel skils voor nodig heb :P Heb het nu een beetje onder de knie en wordt alleen maar leuker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 16:04 
 

net paladins gedownload op xbox one, het is wel een beetje een overwatch kloon ( al is paladins ouder) maar het is gratis en extreem leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
For Honor gekocht na wat goede verhalen erover gehoord te hebben, en dat is toch wel een vette game waar je echt wel skils voor nodig heb :P Heb het nu een beetje onder de knie en wordt alleen maar leuker :thumbup:


Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen maar mijn vriendin heeft beter skills met zwaarden dan ik :lol:(no pun intented). Die is echt goed in dit spel, zo goed dat het verveelt omdat ze niet verliest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TSFH schreef:
Ik heb een halfjaar geleden ofzo The Witcher 3 gekocht na alle lovende verhalen en reacties. Ik kom zelf alleen heel traag in t verhaal. Ben nu op t punt dat je net bij dat kasteel bent geweest om met die koning te praten nadat die vrouw je kwam ophalen. Ik heb zelf nog nooit een the witcher game eerder gespeeld. Iemand enig idee hoe ik er wel in zou kunnen komen?


Hoe je er in komt: Neem er de tijd voor, het is niet een game die even een half uurtje speelt, daarvoor is het verhaal te ''zwaar'' en de wereld te groot. Dus heb je tijd om 2 uur te gamen speel dan The Witcher, heb je maar kort de tijd op een dag doe dan een andere game.

Het mooie aan The Witcher 3 vind ik juist de enorme wereld waar zo onwijs veel te doen is, laat anders het verhaal even voor wat het is en ga wat vraag tekens af, je komt zo een boel side quests tegen en/of nieuwe gear/items

Ik kom er ook niet door heen juist omdat het verhaal zwaar is en het spel zo groot is. Vind het uiteindelijk heel irritant worden als je ver moet reizen. Dus speel echt niet langer dan een uur voordat ik er genoeg van heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

Het reizen an sich vond ik misschien nog wel één van de toffere dingen, op het paardje de grafische pracht aanschouwen. Nu met Horizon stop ik ook geregeld ff om de omgeving in me op te nemen, kan daar echt van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
MW1 remaster misschien toch los verkrijgbaar vanaf volgende maand klik


Hadden ze dit gedaan bij release had ik hem gekocht. Nu ga ik er niet meer aan beginnen.
Langs de andere kant als ze het los verkochten van in het begin dan hadden ze een stuk minder van hun nieuwste game verkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Iemand nog een tip voor een goede game voor pc? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

immuunm schreef:
Iemand nog een tip voor een goede game voor pc? :)


Mass Effect Trilogy (niet de nieuwe dus), 1 kan je eigenlijk wel skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 15:13 
 
Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
immuunm schreef:
Iemand nog een tip voor een goede game voor pc? :)


Mass Effect Trilogy (niet de nieuwe dus), 1 kan je eigenlijk wel skippen


Heb Mass Effect 2 ooit eens gratis gedownload van de origin store.
Dus zal ik die weer eens gaan spelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Destiny ziet er al goed uit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
ErikZ schreef:
immuunm schreef:
Iemand nog een tip voor een goede game voor pc? :)


Mass Effect Trilogy (niet de nieuwe dus), 1 kan je eigenlijk wel skippen


Heb Mass Effect 2 ooit eens gratis gedownload van de origin store.
Dus zal ik die weer eens gaan spelen ^^


Je kan beter 1 en 3 ook aanschaffen met de volle DLC's voor alle 3.

Het is veel mooier om vanaf 1 een pad te zetten en die door te janken tot aan 3.

Ben nu ook weer bezig, bijna klaar met 3. Dan ga ik over een compleet andere boeg op hoge difficulty en full renegade. Heb de reeks nu denk ik 5 keer uitgespeeld of zo en elke keer gewoon anders gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mensen die final fantasy xv spelen en die de laatste dungeon gehaald hebben? wat een pleuris grot is dat zeg xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de campaign van Titan Fall 2 uitgespeeld. Die was wel heel vet, had ik niet verwacht na deel 1 :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch mezelf niet in kunnen houden en de nieuwe Call of Duty gepreorderd. Benieuwd naar de eerste beelden op E3. Lang geleden dat ik zo uit keek naar een Call of Duty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 23:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Morgen F1 2016 en Middle Earth: Shadows of Mordor hier op de mat. Eindelijk weer wat gamevoer voor de komende tijd. Vooral Middle Earth lijkt me gaaf, heb nog nooit eerder een 'LOTR' game gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Net de campaign van Titan Fall 2 uitgespeeld. Die was wel heel vet, had ik niet verwacht na deel 1 :O

Hoezo had je dat niet verwacht na deel 1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 08:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Morgen F1 2016 en Middle Earth: Shadows of Mordor hier op de mat. Eindelijk weer wat gamevoer voor de komende tijd. Vooral Middle Earth lijkt me gaaf, heb nog nooit eerder een 'LOTR' game gespeeld.


Binnenkort komt geloof ik deel 2 van Middle Earth al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hitman :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 10:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pommer schreef:
Morgen F1 2016 en Middle Earth: Shadows of Mordor hier op de mat. Eindelijk weer wat gamevoer voor de komende tijd. Vooral Middle Earth lijkt me gaaf, heb nog nooit eerder een 'LOTR' game gespeeld.


Binnenkort komt geloof ik deel 2 van Middle Earth al.

Ja weet ik, deze was nu in de aanbieding voor €22 dus dacht als ik hem nou echt vet vind kan ik deel 2 gelijk nieuw kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shadow of Mordor is inderdaad erg vet :thumbsup:
In oktober komt het tweede deel, Shadow of War. Godverdomme hyped godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Iemand hier die The Elders Scrolls speelt? Wat vinden jullie van Morrow Wind? Ik twijfel zelf nog om hem te kopen, aangezien het eigenlijk gewoon een wat uitgebreidere DLC is. Maar voor 40 euro vind ik het een flinke prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Payday 2 is nu tijdelijk gratis via steam, eerste 5 miljoen kopieën
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Payday 2 is nu tijdelijk gratis via steam, eerste 5 miljoen kopieën


http://store.steampowered.com/app/218620/
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic