Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 435  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezig met Borderlands: The Pre-Sequel. Nu lvl 16 met handjevol quests gedaan, maar jezus deze vind ik een stuk minder dan BL2. Meeste characters zijn bloedirritant en voor de quests moet je van die kutafstanden afleggen of grinden. Vind het alsnog wel leuk, maar vergeleken met BL2 (ruim 200 uur in) is dit wel een stuk minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe Assassin's Creed ziet er leuk uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk weer een AC titel waar ik blij van wordt, setting lijkt me echt heel tof. Helaas heb ik geen PS4 / XB1 / goeie pc, dus ik kan 'm toch niet spelen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E3 is in zijn geheel al interessanter dan die van vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Net de persco van Xbox terug gekeken. Weer matig. Kijk wel uit naar AC, Metro en Sea of Thieves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk de naam van de ''nieuwe'' xbox

X Box One X = XBOX :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nieuwe Assassin's Creed ziet er leuk uit.


Heb alleen het idee dat Ubisoft niet echt weet welke richting ze met Assassins creed op moeten gaan. Zou leuk zijn als er weer een keer een mooi verhaal in komt waarop de volgende delen verder kunnen bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik hoop ook dat ze dat met deze gaan doen. Weer een Ezio achtige verhaallijn zou mooi zijn.

Daarnaast lol @ die nieuwe XBox.

Playstation heeft het zelfde gedaan een tijd terug maar noemt het nog wel gewoon de Playstation 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Daarnaast lol @ die nieuwe XBox.

Playstation heeft het zelfde gedaan een tijd terug maar noemt het nog wel gewoon de Playstation 4.


Playstation 4 Pro, dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 19:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klinkt meer als een aanpassing dan een NIEUWE XBOX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Broken Balance schreef:

Daarnaast lol @ die nieuwe XBox.

Playstation heeft het zelfde gedaan een tijd terug maar noemt het nog wel gewoon de Playstation 4.


Playstation 4 Pro, dat wel


Of je het nou een Playstation 4 Pro noemt of een Xbox One X. Het gaat er om dat er een improved system is. De namen zijn er slechts voor de marketing om de consument duidelijk te maken dat dit niet de standard edition is.

Ze hebben dit eerder gedaan met de Xbox 360 en Xbox 360 Elite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen was de 360 elite toch geen meer krachtige versie? Zoals de Pro en X dat wel zijn.
Hoe dan ook, ik ben van plan om weer eens een ps4 te kopen. Ps3 gebruik ik niet meer en er zijn heel wat exclusives die ik nog wil spelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:13 
 

die 360 elite was er alleen maar omdat launch models zichzelf om zeep hielpen ( deden elite models ook wel maar veel minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Inderdaad, ik hoop ook dat ze dat met deze gaan doen. Weer een Ezio achtige verhaallijn zou mooi zijn.

Daarnaast lol @ die nieuwe XBox.

Playstation heeft het zelfde gedaan een tijd terug maar noemt het nog wel gewoon de Playstation 4.


Microsoft noemt het ook nog steeds een Xbox One? Zie geen verschil met PS qua benaming.

Sony persco viel me tegen, vrijwel geen games die van tevoren niet bekend waren. Alleen de Horizon DLC was voor mij een welkome verrassing. GoW zag er wel bruut uit. Zeker is wel dat ze volgend jaar kunnen knallen met TLOU2, Death Stranding, hopelijk een nieuwe van From Software en nieuwe IP's. Ook Microsoft overtuigde niet imo, geen system seller exclusives.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Alleen was de 360 elite toch geen meer krachtige versie? Zoals de Pro en X dat wel zijn.
Hoe dan ook, ik ben van plan om weer eens een ps4 te kopen. Ps3 gebruik ik niet meer en er zijn heel wat exclusives die ik nog wil spelen :D

Heb ook nog een PS3 en speelde daar zo goed als niet op.
Toen de PS4 180 euro was, direct gekocht en speel nu zeker enkele keren per week, ook al heb ik er niet altijd evenveel tijd voor :P

Zeker een aanrader dus.

Laatst Black Flag gekocht voor een tientje in de store. Geen spijt van. Heb 3, volgens mij, niet gespeeld, maar 1 en 2 waren heel dik. Black Flag is wel heerlijk met een beetje zijlen en boten veroveren. Ik heb het nog niet heel veel gespeeld, maar zag dat ik al op bijna 30% zat. Is het spel echt zo kort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zo'n 50 uur in zitten volgens mij (wss meer), vond het niet kort. Beetje afgewisseld tussen missies/campaign en m'n eigen plan trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Heb er zo'n 50 uur in zitten volgens mij (wss meer), vond het niet kort. Beetje afgewisseld tussen missies/campaign en m'n eigen plan trekken.


Dit dus, prima piraten game , AC verhaal is wel wat kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Main story speel je wel zo doorheen, maar 100% halen duurt echt gigantisch lang.

Nieuwe piratengame van Ubisoft, lijkt veel op Black Flag


Alleen had Black Flag nog de AC storyline er achter waardoor het interessant was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij een goede storyline zou het inderdaad leuk worden, want in Assassins Creed deed je het zeg maar nog ergens voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2 :sick: :sick: :sick: Waar gaat dit heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Waar gaat het heen dat dat een probleem voor je zou moeten zijn :lol: goeie genade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frans verzet neem ik aan dan of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2 :sick: :sick: :sick: Waar gaat dit heen


http://www.eurogamer.nl/articles/2017-0 ... e-soldaten

Poeh poeh, wat erg zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2 :sick: :sick: :sick: Waar gaat dit heen


Het vrouwelijke personage komt er in de vorm van de Russische Scout-klasse, die gebaseerd is op het eerste Russische vrouwenbataljon des doods. Dat is een gevechtseenheid met enkel vrouwen die is opgericht in de nasleep van de Februarirevolutie in 1917.

Volledig geschiedkundig correct dus aka Lennard haal die zand uit je vagina
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 435  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic