Thx 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bezig met Borderlands: The Pre-Sequel. Nu lvl 16 met handjevol quests gedaan, maar jezus deze vind ik een stuk minder dan BL2. Meeste characters zijn bloedirritant en voor de quests moet je van die kutafstanden afleggen of grinden. Vind het alsnog wel leuk, maar vergeleken met BL2 (ruim 200 uur in) is dit wel een stuk minder...
Nieuwe Assassin's Creed ziet er leuk uit.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Eindelijk weer een AC titel waar ik blij van wordt, setting lijkt me echt heel tof. Helaas heb ik geen PS4 / XB1 / goeie pc, dus ik kan 'm toch niet spelen 
E3 is in zijn geheel al interessanter dan die van vorig jaar 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Net de persco van Xbox terug gekeken. Weer matig. Kijk wel uit naar AC, Metro en Sea of Thieves.
Leuk de naam van de ''nieuwe'' xbox
X Box One X = XBOX
X Box One X = XBOX
Heb alleen het idee dat Ubisoft niet echt weet welke richting ze met Assassins creed op moeten gaan. Zou leuk zijn als er weer een keer een mooi verhaal in komt waarop de volgende delen verder kunnen bouwen.Delt-A wrote:Nieuwe Assassin's Creed ziet er leuk uit.
Inderdaad, ik hoop ook dat ze dat met deze gaan doen. Weer een Ezio achtige verhaallijn zou mooi zijn.
Daarnaast lol @ die nieuwe XBox.
Playstation heeft het zelfde gedaan een tijd terug maar noemt het nog wel gewoon de Playstation 4.
Playstation heeft het zelfde gedaan een tijd terug maar noemt het nog wel gewoon de Playstation 4.
Playstation 4 Pro, dat welBroken Balance wrote:
Klinkt meer als een aanpassing dan een NIEUWE XBOX.
Of je het nou een Playstation 4 Pro noemt of een Xbox One X. Het gaat er om dat er een improved system is. De namen zijn er slechts voor de marketing om de consument duidelijk te maken dat dit niet de standard edition is.klapstoel wrote:Playstation 4 Pro, dat welBroken Balance wrote:
Ze hebben dit eerder gedaan met de Xbox 360 en Xbox 360 Elite.
Alleen was de 360 elite toch geen meer krachtige versie? Zoals de Pro en X dat wel zijn.
Hoe dan ook, ik ben van plan om weer eens een ps4 te kopen. Ps3 gebruik ik niet meer en er zijn heel wat exclusives die ik nog wil spelen
Hoe dan ook, ik ben van plan om weer eens een ps4 te kopen. Ps3 gebruik ik niet meer en er zijn heel wat exclusives die ik nog wil spelen
die 360 elite was er alleen maar omdat launch models zichzelf om zeep hielpen ( deden elite models ook wel maar veel minder
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Microsoft noemt het ook nog steeds een Xbox One? Zie geen verschil met PS qua benaming.Broken Balance wrote:Inderdaad, ik hoop ook dat ze dat met deze gaan doen. Weer een Ezio achtige verhaallijn zou mooi zijn.
Sony persco viel me tegen, vrijwel geen games die van tevoren niet bekend waren. Alleen de Horizon DLC was voor mij een welkome verrassing. GoW zag er wel bruut uit. Zeker is wel dat ze volgend jaar kunnen knallen met TLOU2, Death Stranding, hopelijk een nieuwe van From Software en nieuwe IP's. Ook Microsoft overtuigde niet imo, geen system seller exclusives.
Heb ook nog een PS3 en speelde daar zo goed als niet op.klapstoel wrote:Alleen was de 360 elite toch geen meer krachtige versie? Zoals de Pro en X dat wel zijn.
Toen de PS4 180 euro was, direct gekocht en speel nu zeker enkele keren per week, ook al heb ik er niet altijd evenveel tijd voor
Zeker een aanrader dus.
Laatst Black Flag gekocht voor een tientje in de store. Geen spijt van. Heb 3, volgens mij, niet gespeeld, maar 1 en 2 waren heel dik. Black Flag is wel heerlijk met een beetje zijlen en boten veroveren. Ik heb het nog niet heel veel gespeeld, maar zag dat ik al op bijna 30% zat. Is het spel echt zo kort?
Heb er zo'n 50 uur in zitten volgens mij (wss meer), vond het niet kort. Beetje afgewisseld tussen missies/campaign en m'n eigen plan trekken.
Dit dus, prima piraten game , AC verhaal is wel wat kortDelt-A wrote:Heb er zo'n 50 uur in zitten volgens mij (wss meer), vond het niet kort. Beetje afgewisseld tussen missies/campaign en m'n eigen plan trekken.
Alleen had Black Flag nog de AC storyline er achter waardoor het interessant was.Thijsert wrote:Main story speel je wel zo doorheen, maar 100% halen duurt echt gigantisch lang.
View on YouTube
Nieuwe piratengame van Ubisoft, lijkt veel op Black Flag
Bij een goede storyline zou het inderdaad leuk worden, want in Assassins Creed deed je het zeg maar nog ergens voor.
Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2
Waar gaat dit heen
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 6 days ago
Waar gaat het heen dat dat een probleem voor je zou moeten zijn
goeie genade.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
http://www.eurogamer.nl/articles/2017-0 ... e-soldatenLennard95 wrote:Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2![]()
![]()
Waar gaat dit heen
Poeh poeh, wat erg zeg.
Het vrouwelijke personage komt er in de vorm van de Russische Scout-klasse, die gebaseerd is op het eerste Russische vrouwenbataljon des doods. Dat is een gevechtseenheid met enkel vrouwen die is opgericht in de nasleep van de Februarirevolutie in 1917.Lennard95 wrote:Blijkbaar kan je ook als vrouw spelen in Cod:Ww2![]()
![]()
Waar gaat dit heen
Volledig geschiedkundig correct dus aka Lennard haal die zand uit je vagina